Δεν ξέρω τί σημαίνει, αλλά γ@μεί.
Καζούρα σε αλλόθρησκους
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
navigator11 έγραψε:Μααααλιστα."Ευφυές",πέρα από ελαφρώς ... εμετικό.
Απλα δυο διευκρηνισεις ναβι περι εμετου.
Το ..μηνυμα ειναι εμετικο/ ή αυτο που καυστηριάζει το μηνυμα.
Σε περιπτωση που ειναι το πρωτο, είναι εμετικό τωρα και τα τελευταια τρια χρονια ή ήταν απο πάντα..
Ετσι απλα να ξερω τι και απο ποτε βρωμαει.. Γενικα μιλαμε παντα ε..
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Το πρωτο ειναι το , οταν θα παω στον τρελογιατρο..
Ε το αλλο αμα δεν το βρειτε τι να σας πω
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ
ΣΤΟ CHAMPIONS LEAGUE ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ
ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ
ΓΙ `ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΡΕΛΕΝΟΥΜΕ

ΣΤΟ CHAMPIONS LEAGUE ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ
ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ
ΓΙ `ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΡΕΛΕΝΟΥΜΕ
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
μεταφερθηκε εδω το σοου?
γιατι δεν μιλατε ρε μπαγασες?



Νίκας, Μανίκας, Λιας, Καραμπαλίκας, Γενικολιάς, Γουρδουμπάς, Κεντρικόπουλος και μπροστά μόνος του ο Σαλπιγγίδης»,
γιατι δεν μιλατε ρε μπαγασες?



Νίκας, Μανίκας, Λιας, Καραμπαλίκας, Γενικολιάς, Γουρδουμπάς, Κεντρικόπουλος και μπροστά μόνος του ο Σαλπιγγίδης»,
Re: Απ: Καζούρα σε αλλόθρησκους
Με τον Ζλαταν στο τελοςslidar έγραψε:Για ποιο απο ολα?nothu έγραψε:Μεταφραση;![]()
Re: Καζούρα σε αλλόθρησκους
nothu έγραψε:Με τον Ζλαταν στο τελοςslidar έγραψε:Για ποιο απο ολα?nothu έγραψε:Μεταφραση;![]()
Αυτο ειναι συνεχεια με του slidar ακριβως πιο πανω...
Μαρλει απο δω ξεκινάει...
http://forum.paokmania.gr:8080/viewtopi ... start=1650
Υ.Γ. Καλωσηρθες



















