16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

Sick Bastard έγραψε:
Αν θέλουμε να κάνουνε βήματα μπροστά τέτοια κεφάλαια πρέπει να μένουν στο παρελθόν από την στιγμή που ο παίκτης θέλει να συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο
Κι ο Ζανέτι στην Ιντερ κύριε;
Κι ο Γκίγκς;
Κι ο Μαλντίνι;

Και τόσοι άλλοι που προσέφεραν στους συλλόγους τους;

Οι σύλλογοι αυτοί, στην τελική, ωφελήθηκαν ή ζημιώθηκαν για την επιλογή τους να τους κρατήσουν, τιμώντας τους;
Ήξερα ότι θα απαντούσες κάπως έτσι. Ας φτάσει ο ΠΑΟΚ στο επίπεδο των ομάδων και στην ποιότητα αυτών και μετά... Ανοίγει άλλη συζήτηση. Σε ότι έχεις γράψει για τον Λίνο, συμφωνώ. Σε αυτό που δεν συμφωνώ γενικά είναι όταν, ο παίκτης θέλει να συνεχίσει και η ομάδα όχι μαζί του, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γίνει παιχνίδι αποχαιρετισμού.Δεν σταματά το ποδόσφαιρο. Εγώ περίμενα στην ηλικία του να μιλά με τον ΠΑΟΚ κάτω από διαφορετικές συνθήκες. Πως να βοηθήσει την ομάδα με την προσωπικότητα του. Όχι να συζητά για επέκταση συμβολαίου με ποσά κλπ. Ως ΠΑΟΚτσης αυτό αισθάνθηκα και αυτό λέω.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

The_Stalker έγραψε:Όσοι εξακολουθείτε να λέτε για το Λίνο, σκεφτείτε και το εξής:
Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ της ομάδας ποιον παίκτη προτίμησε; Τον Σπυρόπουλο ή τον Λίνο; Ή μήπως θεωρεί κανείς ότι ο Άγγελος κάνει ότι του λένε; Ή θα δεχτείτε ότι η απόφαση ανήκει τουλάχιστον ΚΑΙ στον προπονητή, ή θα δεχτείτε ότι ο Άγγελος είναι γλάστρα. Διαλέγετε και παίρνετε.
Αυτά είναι μαθήματα premier league.
Κάποτε πιστεύω θα φτάσουμε σε ένα καλό επίπεδο ως φίλαθλοι. Μιλάω γενικά για τον Έλληνα, όχι μόνο για εμάς.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

kataramenos5 έγραψε:++++
Οσο και να τον αγαπάμε καποια πράγματα τα καθορίζει ο χρόνος.
Μετά από αυτό που έγραψε ο Απόστολος, και έτσι όπως το λες κατ, είναι η αλήθεια. Για αυτό γράφω και λέω, άλλο ο σεβασμός και άλλο η ομάδα ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Mapogo
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 19:16
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Mapogo »

Σαν τώρα το θυμάμαι αδερφέ.
Κάνει τη σέντρα απ αριστερά ... κ τρέχει δεξιά κ κερδίζει το πέναλτυ.
Γενικά συμφωνώ μαζί ς
Λογική vs συναίσθημα.

Αν ήτανε όλα σωστά ... ας πήγαινε κ αυτό με τη λογική.
Μέχρι τότε ... (κ με λογικά ποσά) ... δεν είναι ο Λίνο που με χαλάει
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από stelyk »

Δηλαδη με το χερι στην καρδια και χωρις εγωισμους,
εχεις τον Σπυροπουλο με 1 χρονο ακομα συμβολαιο και εχεις τον Λινο που θες να τον κανεις 1 χρονο συμβολαιο, ποιος απο τους 2 πιστευεται οτι θα αποδωσει καλυτερα ο Λινο ή ο Σπυρο? ε?
αυτο που θελω να πω μη κολλατε στην ηλικια ενος παιχτη και στα ποσα ζηταει, ο Λινο εχει κερδησει το δικαιωμα να τα ζηταει εξαλλου. Και στην τελικη αν ειναι ποτε δυνατον ο Σπυρο να παιρνει περισσοτερα απο τον Λινο για την ιδια χρονικη διαρκεια συμβολαιου αν ειναι δυνατον....

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Olorin.2
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: Τρί 25 Φεβ 2014, 18:51

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Olorin.2 »

Έτσι είναι, κολλάνε σε ένα νούμερο. Η ουσία είναι το πως αποδίδει ένας παίκτης, το αν είναι 42 ή 17 μικρή σημασία έχει. Ο Λίνο μέχρι στιγμής δεν εμφάνισε ούτε ψήγμα αγωνιστικής πτώσης. Έκατσα και είδα 3 παιχνίδια του 2010. Ο Λίνο των τελευταίων 2 ετών δεν είναι χειρότερος απ' τον Λίνο του 2010.
Άβαταρ μέλους
Mapogo
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 19:16
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Mapogo »

Συγνώμη ρε παιδιά , αλλά δεν είναι συγκρίσιμα τα πράματα με Λίνο κ Σπυρόπουλο. (κ προφανώς δεν εννοώ σαν ιστορία , σαν παρουσία , σαν τεχνική)
Δεν είναι δλδ ότι λήξανε κ τα 2 συμβόλαια κ η παε ανανέωσε μόνο του Σπυρό.
Καλώς ή κακώς ο Σπυρό έχει άλλον έναν χρόνο συμβόλαιο.
Να πηγαιναμε δλδ με 4 αρ. μπακ ?
Ε τώρα που "βαφτίστηκε" στόπερ ο Τζαβέλας , ίσως γυρίσει ο Λίνο.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από marley 4 »

φιλε μου οτι εχει ο σπυρο ενα ακομα χρονο συμβολαιο δεν λεει τιποτα

και ο λουκας εχει και ο λοπεθ εχει και ο χακομπο εχει

λεμε να αποδεσμευσεις τον σπυρο ποσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε δηλαδη


βλεπω ανοιγει 8εμα ρατ-λινο

καλα εκανε η παε και πηρε τον ρατ ειναι καλος παιχτης

ρατ λινο ποζατζιδης και στην αναγκη ο τζαβελας ειμαστε υπερπληρης για 4-4-2 η 4-3-3 η 5-3-2

επισης λεμε οτι παιχτες σαν τον λινο ΤΟΥΣ ΤΙΜΑΣ αν εισαι ο ΠΑΟΚ που θελουμε οι οπαδοι
αν εισαι η παε-μπακαλικο τοτε καλως εκανε και πηρε μπουλο ο γερος κανενα μπακαλικο δεν τιμα τους υπαλληλους του

και γενικα στην ελλαδα ειμαστε τα βυσματα υπερεχουν καλως λοιπον εμεινε ο σπυρο αφου ετσι θελει η διοικηση του μπακαλικου
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από kataramenos5 »

marley 4 έγραψε: επισης λεμε οτι παιχτες σαν τον λινο ΤΟΥΣ ΤΙΜΑΣ αν εισαι ο ΠΑΟΚ που θελουμε οι οπαδοι
Αν είσαι σοβαρή ομαδα λεω εγώ αλλα δε μπορείς και να δίνεις πολλά λεφτά για ένα 38χρονο.
Καπου επρεπε και οι 2 πλευρές να βαλουν νερο στο κρασί τους και να τα βρούν
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από eorptol »

Σωστός Κατ και οι δυο πλευρές επρεπε να βρουν τον τροπο και μπορούσαν
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από The_Stalker »

Ο Κούδας τελείωσε την καριέρα του στα 38 και φιλικό προς τιμήν του έγινε πολύ αργότερα.
Τιμήθηκε ο Γκουερίνο; Ο Φορτούλα; Ο Μαγκντί;
Κάποιος από τους άλλους Έλληνες;
Και στην τελική, η προσφορά θέσης στην ομάδα δεν είναι τιμή για τον παίκτη;
Τον Λίνο τον αγαπήσαμε και τον αγαπάμε, αλλά παιδιά κάπου το έχουμε παραξεχειλώσει..
Άβαταρ μέλους
Mapogo
Δημοσιεύσεις: 2446
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 19:16
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Mapogo »

marley 4 έγραψε:φιλε μου οτι εχει ο σπυρο ενα ακομα χρονο συμβολαιο δεν λεει τιποτα

και ο λουκας εχει και ο λοπεθ εχει και ο χακομπο εχει

λεμε να αποδεσμευσεις τον σπυρο ποσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε δηλαδη


βλεπω ανοιγει 8εμα ρατ-λινο

καλα εκανε η παε και πηρε τον ρατ ειναι καλος παιχτης

ρατ λινο ποζατζιδης και στην αναγκη ο τζαβελας ειμαστε υπερπληρης για 4-4-2 η 4-3-3 η 5-3-2

επισης λεμε οτι παιχτες σαν τον λινο ΤΟΥΣ ΤΙΜΑΣ αν εισαι ο ΠΑΟΚ που θελουμε οι οπαδοι
αν εισαι η παε-μπακαλικο τοτε καλως εκανε και πηρε μπουλο ο γερος κανενα μπακαλικο δεν τιμα τους υπαλληλους του


και γενικα στην ελλαδα ειμαστε τα βυσματα υπερεχουν καλως λοιπον εμεινε ο σπυρο αφου ετσι θελει η διοικηση του μπακαλικου
Συμφωνώ ρε φίλε...
Δέστο όμως λίγο ποιό "διεξοδικά"
Δλδ ... τώρα που πήρε "εσωτερική μεταγραφή" ο Τζαβέλας ... κ αν μπορώ να πάρω το Λίνο με τα περσυνά λεφτά ... ε τι άλλο δώρο μπορώ να κάνω στο "πόπολο" σ'αυτά τα λεφτά" ?
teratios14
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2014, 20:24

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από teratios14 »

συμφωνώ με Marley4 και με Olorin2 (το 2 είναι θύρα;)

ο παίχτης δεν είχε δείξει κάποια σοβαρή πτώση στην απόδοση του λόγω ηλικίας, οπότε οποιαδήποτε αναφορά σε αυτήν είναι τελείως άκυρη

επίσης, προφανώς μια μεγάλη ομάδα δεν φέρεται με τέτοιο τρόπο σε όσους προσφέρουν σε αυτή...επέτρεψε μου όμως να προσθέσω ακόμα μια παράμετρο πάνω σε αυτό...υπάρχουν πολλά άτομα γύρω μας που απ την πολύ σφαλιάρα νιώθουν την ανάγκη κάπου να γίνουν αφεντικά ("η μεσαία τάξη θέλει και εκείνη λιγάκι να διατάξει", έλεγε ο Μούτσης 30βάλε χρόνια πριν), οπότε και βρίσκουν το ποόσφαιρο που μπορούν και το παίζουν εκ του ασφαλούς, κατά φαντασίαν, "στυγνοί επαγγελματίες"

έτσι ακούς κάτι "τι έκανε λέει, έφτασε 37 χρονών; δεν με νοιάζει ποιος είναι κύριε, εγώ είμαι επαγγελματίας, δεν έφτασα εδώ που έφτασα με συναισθηματισμούς, τον μπούλο και αν δεν έχει λεφτά να πάει να πλένει τζάμια στα φανάρια", κάτι "τι έγινε, πέρσι έκανε τα 100 μέτρα στα 12.2 δεύτερα και φέτος στα 12.3; απαγάγετε τον, βάλτε τον σε ένα ελικόπτερο για Κρήτη και πετάξτε τον να τον φάει ο Σήφης, δεν με νοιάζει κύριε, έτσι είμαστε εμείς οι μπίζνεσμεν, σκληροί και αδυσώπητοι", και διάφορα τέτοια έξαλλα...

η κρίση έχει κάνει πολλά κακά, ένα απ τα οποία είναι η δημιουργία πλήθους κομπλεξικών...που, για να επιστρέψουμε στα δικά μας, είναι βούτυρο στο ψωμί στο παρεάκι που βιοπορίζεται διοικώντας τον ΠΑΟΚ και αποφασίζει ποιος θα μείνει και ποιος θα φύγει ανάλογα με το δικό τους καλό, που με μπόλικο θράσος το ονομάζουν "το καλό του ΠΑΟΚ"
Άβαταρ μέλους
Olorin.2
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: Τρί 25 Φεβ 2014, 18:51

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Olorin.2 »

teratios14 έγραψε:συμφωνώ με Marley4 και με Olorin2 (το 2 είναι θύρα;)

ο παίχτης δεν είχε δείξει κάποια σοβαρή πτώση στην απόδοση του λόγω ηλικίας, οπότε οποιαδήποτε αναφορά σε αυτήν είναι τελείως άκυρη.[/b]
Είχα άλλον λογαριασμό πιο παλιά που διεγράφη κατά τη σκοτεινή εποχή του φόρουμ, εξού και το 2 στο νέο λογαριασμό. Δε χρειάζεται να ρωτήσω τι σημαίνει το 14 :lol:
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1826
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από angelheart »

Olorin.2 έγραψε:Είχα άλλον λογαριασμό πιο παλιά που διεγράφη κατά τη σκοτεινή εποχή του φόρουμ, εξού και το 2 στο νέο λογαριασμό.
μάλιστα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”