Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ωχ Τζαβελιτα στοπερ λεει ο κοουτς,εσυ Σαλπι επιθετικος απο ποτε? 
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Έτσι κάνουν οι άνθρωποι με προδιαγραφές Champions League.aisiodoksos έγραψε:K_geo έγραψε: και ειπαμε. φιλικα ειναι. πρωτα μαλιστα. με λιγα λογια, οι καλυτεροι αγωνες που μπορεις να κανεις λαθος.![]()
αρκεί να μαθαίνεις απο αυτα.
εκτος αν εισαι ο κολκας που απο το πρωτο φιλικο ξερει τι θα τερματισουμε..απο την πρωτη πασα καταλαβαινει!
Εσύ πού έχεις παίξει μπάλα και έχεις και γνώμη; Κοροϊδεύεις και τον Kolkas.
- aisiodoksos
- Δημοσιεύσεις: 1195
- Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:45
- Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Εμένα πάντως με έπιασε νοσταλγία όταν είδα ότι η μάρκα της εμφάνισης της τβόλε ήταν Patrick. Είχα πολλά χρόνια να τη δω και ήμουν σίγουρος ότι δεν υπάρχει πια. Η Ζήτα Ελλάς μένει τώρα.
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Εμένα πάντως με έπιασε νοσταλγία όταν είδα ότι η μάρκα της εμφάνισης της τβόλε ήταν Patrick. Είχα πολλά χρόνια να τη δω και ήμουν σίγουρος ότι δεν υπάρχει πια. Η Ζήτα Ελλάς μένει τώρα.
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Εμένα πάντως με έπιασε νοσταλγία όταν είδα ότι η μάρκα της εμφάνισης της τβόλε ήταν Patrick. Είχα πολλά χρόνια να τη δω και ήμουν σίγουρος ότι δεν υπάρχει πια. Η Ζήτα Ελλάς μένει τώρα.
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Εμένα πάντως με έπιασε νοσταλγία όταν είδα ότι η μάρκα της εμφάνισης της τβόλε ήταν Patrick. Είχα πολλά χρόνια να τη δω και ήμουν σίγουρος ότι δεν υπάρχει πια. Η Ζήτα Ελλάς μένει τώρα.
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
ουπς τι εγινε ,ποιος ειναι το στοπερ της εθνικης?
παντως για το φιλικο αν εξαιρεσουμε το τελευταιο τεταρτο του 1ου ημιχρονου σε ολο το υπολοιπο παιχνιδι ειμασταν πολυ κακοι.
ακομα θελουμε πολυ δουλεια και ελπιζω να μπορεσει ο προπονητης να παρουσιασει συντομα κατι καλο.
υγ βαλτο βρε αγορινα μου το γκολ να μιλανε ολοι για σενα σημερα. ειναι δυνατον να κανεις τετοιο κοντρολο και να παθαινεις μπλακ αουτ στο τελειωμα?
παντως για το φιλικο αν εξαιρεσουμε το τελευταιο τεταρτο του 1ου ημιχρονου σε ολο το υπολοιπο παιχνιδι ειμασταν πολυ κακοι.
ακομα θελουμε πολυ δουλεια και ελπιζω να μπορεσει ο προπονητης να παρουσιασει συντομα κατι καλο.
υγ βαλτο βρε αγορινα μου το γκολ να μιλανε ολοι για σενα σημερα. ειναι δυνατον να κανεις τετοιο κοντρολο και να παθαινεις μπλακ αουτ στο τελειωμα?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Παρ 18 Ιούλ 2014, 23:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Για αλυσίδα - ελβιέλα έχεις να πεις κάτι; Αν όχι είσαι μικρός..Spiros_S έγραψε:Εμένα πάντως με έπιασε νοσταλγία όταν είδα ότι η μάρκα της εμφάνισης της τβόλε ήταν Patrick. Είχα πολλά χρόνια να τη δω και ήμουν σίγουρος ότι δεν υπάρχει πια. Η Ζήτα Ελλάς μένει τώρα.![]()
![]()
Φανέρωσα ηλικία ή ακόμα;
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Δηλ. Λεει για βασικο τερμα τον γλυκο,βασικο στοπερ τον τζαβελλα κ βασικο επιθετικο ή εξτρεμ τον σαλπι.????. Αυτο προοριζει για σχεδιο??? τοτε πραγματικα ωχχχχχ
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Λέτε να πάμε όπως κ πέρσυ ?
Που τον Αύγουστο δεν χρειαζόμασταν cb κ τον Δεκέμβρη τρέχαμε.
Κ άντε ξαναβρές Τσάκο το Δεκέμβρη.
Κ πέρσυ είχαμε κ Κατσουράνη.
Που τον Αύγουστο δεν χρειαζόμασταν cb κ τον Δεκέμβρη τρέχαμε.
Κ άντε ξαναβρές Τσάκο το Δεκέμβρη.
Κ πέρσυ είχαμε κ Κατσουράνη.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Διαβάζω για 3-4-3 ,3-5-2 για το αν αξίζει ο Μακ ,ο Περειρα κλπ κλπ αλλα στο μυαλό μου το μονο που παίζει (στη ζωή του παιδιού μου ρε μάγκες) είναι το "ΠΑΟΚΑΡΑ σ αγαπώ είσαι συ ναρκωτικό τοσο δυνατο Θ αποτρελαθώ μακρια σου δε μπορώωω..." .Ειλικρινα δε με νοιάζει τιποτα ,μονο το ποτε θα περάσουν οι μέρες (αργεί ακόμα)να περάσω το τουρνικέ και να ανέβω τα σκαλιά.Ισως και να μαι ρομαντικος οπως λεν αλλα ετσι νοιώθω.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Κακιστοι οι πιτσιρικαδες.
Κουλουρης, Ποζογλου, Σαββιδης και Κωνσταντινιδης οι μονοι που μπορουν να σταθουν στον ΠΑΟΚ και αυτο με προυποθεσεις. (ολοι τους ανεξερετως θελουν δουλεια). οι υπολοιποι νομιζω οτι δεν, λυπαμαι αλλα στον ΠΑΟΚ που θελω εγω δεν...
Ζηση ησουν εκει ε??? ειδες φανταζομαι οτι ειμαστε αδειοι και στους βασικους και στον παγκο, χρειαζομαστε οπωσδηποτε παιχτες με ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑ!!! αλλιως θα εχουμε ροκ χειμωνα, προσωπικη γνωμη αυτο.
ειμαι οπαδος του ΠΑΟΚ και θελω να κερδιζω ακομα και στα φιλικα, αυτο για αυτους που θα με πουν να κανω υπομονη.

Κουλουρης, Ποζογλου, Σαββιδης και Κωνσταντινιδης οι μονοι που μπορουν να σταθουν στον ΠΑΟΚ και αυτο με προυποθεσεις. (ολοι τους ανεξερετως θελουν δουλεια). οι υπολοιποι νομιζω οτι δεν, λυπαμαι αλλα στον ΠΑΟΚ που θελω εγω δεν...
Ζηση ησουν εκει ε??? ειδες φανταζομαι οτι ειμαστε αδειοι και στους βασικους και στον παγκο, χρειαζομαστε οπωσδηποτε παιχτες με ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑ!!! αλλιως θα εχουμε ροκ χειμωνα, προσωπικη γνωμη αυτο.
ειμαι οπαδος του ΠΑΟΚ και θελω να κερδιζω ακομα και στα φιλικα, αυτο για αυτους που θα με πουν να κανω υπομονη.