Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αυτο ακριβως σκεφτομουνα κι εγωPAOK_Antarctica έγραψε:Θέλω να κόψω αντίδραση από όσους έχουν πετάξει την ατάκα "αυτούς τους Αργεντίνους που τους βρίσκει η Τρίπολη? Εμείς γιατί δεν μπορούμε να τους βρούμε?"
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ελπιζουμε σε αναλογη συνεχεια
2 σεντερ μπακ οπωσδηποτε, ποναμε εκει
8ρι να κανει παιχνιδι, να βλεπει γηπεδο
κι αριστερο εξτρεμ
απο κει και περα, πιστευω εξτρα κινησεις θα γινουν αναλογα με αποδεσμευσεις..
2 σεντερ μπακ οπωσδηποτε, ποναμε εκει
8ρι να κανει παιχνιδι, να βλεπει γηπεδο
κι αριστερο εξτρεμ
απο κει και περα, πιστευω εξτρα κινησεις θα γινουν αναλογα με αποδεσμευσεις..
Re: Απ: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Δηλαδή παίρνουμε τον Σλοβακο Σαλπιγγιδη και τον Αργεντινο Σαλπιγγιδη;
-
NikosAthina
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιαν 2014, 19:28
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Είμαι γκρινιάρης ρε φίλε επειδή δεν δέχομαι σαν καλές μεταγραφές αυτούς τους παίκτες τους φετινούς ;;Διώξαμε όλοι την περσινή ομάδα και πήραμε τριτοτέταρτους παίκτες που στον γαύρο ούτε για πάγκο δεν είναι.sourmenetes έγραψε:Κανε μας τη χαρη ρε μαστορα...NikosAthina έγραψε:Είστε ικανοποιημένοι λοιπόν από αυτές τις μεταγραφές ε; Εμένα προσωπικά μου βγήκε η πίστη να τον βρω στο transfermarket τον Φακούντο!! Παιδιά με αυτούς τους παίκτες θα κοντράρουμε Τσόρι,Σαβιόλα,Φουστέρ,Αμπιντάλ,Μανωλά,Σάμαρη,Κασάμι,Ρομπέρτο ;;;
Μας ζαλισες τελικα..Μονο γκρινια εισαι...
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
PAOK_Antarctica έγραψε:Θέλω να κόψω αντίδραση από όσους έχουν πετάξει την ατάκα "αυτούς τους Αργεντίνους που τους βρίσκει η Τρίπολη? Εμείς γιατί δεν μπορούμε να τους βρούμε?"
χαχαχα
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Έ άμα το θέτεις έτσι ναι,σε πολύ πιό μικρή ηλικία!Και αυτό απο μόνο του ειναι μεγάλη διαφορά!nico4 έγραψε:Δηλαδή παίρνουμε τον Σλοβακο Σαλπιγγιδη και τον Αργεντινο Σαλπιγγιδη;
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αφου εχουν μανωλα και σαμαρη φιλε εχεις δικιο......NikosAthina έγραψε:Είστε ικανοποιημένοι λοιπόν από αυτές τις μεταγραφές ε; Εμένα προσωπικά μου βγήκε η πίστη να τον βρω στο transfermarket τον Φακούντο!! Παιδιά με αυτούς τους παίκτες θα κοντράρουμε Τσόρι,Σαβιόλα,Φουστέρ,Αμπιντάλ,Μανωλά,Σάμαρη,Κασάμι,Ρομπέρτο ;;;
αυτους τους ξεφτελισες περυσι με ομαδα μπουρδελο και διαιτησια 0-100
μπορει ο κροος να εκλεισε αδερφε αλλα εχουμε ελπιδες για χαμες.....
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Θυμησε μου οι περσινοι παιχτες τι καταφεραν?NikosAthina έγραψε:Είμαι γκρινιάρης ρε φίλε επειδή δεν δέχομαι σαν καλές μεταγραφές αυτούς τους παίκτες τους φετινούς ;;Διώξαμε όλοι την περσινή ομάδα και πήραμε τριτοτέταρτους παίκτες που στον γαύρο ούτε για πάγκο δεν είναι.sourmenetes έγραψε:Κανε μας τη χαρη ρε μαστορα...NikosAthina έγραψε:Είστε ικανοποιημένοι λοιπόν από αυτές τις μεταγραφές ε; Εμένα προσωπικά μου βγήκε η πίστη να τον βρω στο transfermarket τον Φακούντο!! Παιδιά με αυτούς τους παίκτες θα κοντράρουμε Τσόρι,Σαβιόλα,Φουστέρ,Αμπιντάλ,Μανωλά,Σάμαρη,Κασάμι,Ρομπέρτο ;;;
Μας ζαλισες τελικα..Μονο γκρινια εισαι...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Δεν δεχεσαι σαν καλη μεταγραφη καποιον που δεν ξερεις...NikosAthina έγραψε:Είμαι γκρινιάρης ρε φίλε επειδή δεν δέχομαι σαν καλές μεταγραφές αυτούς τους παίκτες τους φετινούς ;;Διώξαμε όλοι την περσινή ομάδα και πήραμε τριτοτέταρτους παίκτες που στον γαύρο ούτε για πάγκο δεν είναι.sourmenetes έγραψε:Κανε μας τη χαρη ρε μαστορα...NikosAthina έγραψε:Είστε ικανοποιημένοι λοιπόν από αυτές τις μεταγραφές ε; Εμένα προσωπικά μου βγήκε η πίστη να τον βρω στο transfermarket τον Φακούντο!! Παιδιά με αυτούς τους παίκτες θα κοντράρουμε Τσόρι,Σαβιόλα,Φουστέρ,Αμπιντάλ,Μανωλά,Σάμαρη,Κασάμι,Ρομπέρτο ;;;
Μας ζαλισες τελικα..Μονο γκρινια εισαι...
Τον ξερεις???Αμα τον ξερεις πες οτι δεν ειναι καλος για αυτο και για αυτο.
Δηλαδη πρεπει να ειναι ονομα ο παιχτης για να ειναι καλος???
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
γραφει το αρενα οτι απορριφθηκε απο αστερα.... τι λετε ρε μαγκες?? κ προτιμισε ο αστερας να παρει εναν απο β εθνικη με 7 γκολ περσυ απο εναν που επαιζε α' εθνικη κ εχει σε 60 συμ κ 25 γκολ...τι ακουμε παναγια μου!
νικο αθενς μας τα επριξες..πανε γραψε στο ολαπαοκ που ολοι γκρινιαζουν ,να ξεδωσεις!
νικο αθενς μας τα επριξες..πανε γραψε στο ολαπαοκ που ολοι γκρινιαζουν ,να ξεδωσεις!
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Κράξτους τον μάιο όχι τώρα ειναι άδικο για αυτούς και για σένα που σου την πέφτουνε!NikosAthina έγραψε:Είστε ικανοποιημένοι λοιπόν από αυτές τις μεταγραφές ε; Εμένα προσωπικά μου βγήκε η πίστη να τον βρω στο transfermarket τον Φακούντο!! Παιδιά με αυτούς τους παίκτες θα κοντράρουμε Τσόρι,Σαβιόλα,Φουστέρ,Αμπιντάλ,Μανωλά,Σάμαρη,Κασάμι,Ρομπέρτο ;;;
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Αφρικανός είναι;Το ίδιο site ( http://www.football-lineups.com/footbal ... l_Pereyra/ ) 2 διαφορετικές ηλικίες
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Το πιο θετικο για μενα ειναι οτι τα ονοματα δεν ειχαν ακουστει καθολου..
Τωρα το τι θα βγουν οι παιχτες ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.
Τωρα το τι θα βγουν οι παιχτες ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.