Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Για μενα ειναι εμφανες οτι με τον παικτη μολο οι γαλλοι κανουν παιχνιδι εδω και χρονια στηριζομενοι στο ονομα π εκανε ως ταλεντο. Πλεον τα χρονια εχουν ψιλοπερασει κι ο παικτης ΔΕΝ εκανε το μπαμ οποτε κοιταν να αρπαξουν οτι μπορουν.
Εξ αρχης (απο τα πρωτα βιντεο π ανεβηκαν) σταθηκα στον χαρακτηρα του κι αυτο ειναι που βγαινει και στην καριερα του. Ενα συνεχες πατιρντι με μανατζαρεους και δηλωσεις.
Δεν ξερω αν ειχε κλεισει και ψιλοχαλασε.
Δεν ξερω αν ποτε δεν εκλεισε και παρουσιαστηκε ετσι απο την αναγκη των αρδ να βγαλουν πρωτοσελιδο.
Το σιγουρο ειναι πως το ολο κονσεπτ δε μυριζε επιτυχια απο νωρις.
Γενικως και στο χορταρι και στα χαρτια, πολλη σαλτσα για το τιποτα.
Μπορει ναναι παικταρας. Μπορει ναναι και βλακας ομως.
Εξ αρχης (απο τα πρωτα βιντεο π ανεβηκαν) σταθηκα στον χαρακτηρα του κι αυτο ειναι που βγαινει και στην καριερα του. Ενα συνεχες πατιρντι με μανατζαρεους και δηλωσεις.
Δεν ξερω αν ειχε κλεισει και ψιλοχαλασε.
Δεν ξερω αν ποτε δεν εκλεισε και παρουσιαστηκε ετσι απο την αναγκη των αρδ να βγαλουν πρωτοσελιδο.
Το σιγουρο ειναι πως το ολο κονσεπτ δε μυριζε επιτυχια απο νωρις.
Γενικως και στο χορταρι και στα χαρτια, πολλη σαλτσα για το τιποτα.
Μπορει ναναι παικταρας. Μπορει ναναι και βλακας ομως.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Κριμα για Μολο αλλα μαλλον καλυτερα που εγινε τωρα γιατι θα γινοταν καποια στιγμη αργοτερα ακομα και αν τον αποκτουσαμε τελικα.Νεαρος Γαλλος με ταλεντο και τεραστιο προφανως εγω,που πιθανοτατα πιστευει οτι θεματα συγκυριων δεν τον εφεραν σε θεση να χαιρεται αυτος την Ιρινα, να δεχοταν να ερθει στην Ελλαδα και τον ΠΑΟΚ; Χλωμο...
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
2 απαντησεις περιμενουν ε??ο ενας αργεντινος και ο αλλος ο φορτουνης...
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αποθεωση το paok24,οι 2 περιπτωσεις ειναι λεει ξεχωριστες και παραλληλες,αν η μια χαλασει δεν σημαινει οτι η αλλη δεν θα προχωρησει...τον μπαμπινιωτη μου μεσα...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πάντως όλοι βγάζουν τα ίδια..
Άρα μαλλον τους ενημέρωσαν επίσημα όλους..
Άρα μαλλον τους ενημέρωσαν επίσημα όλους..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αντε να παρουν φωτια τα pc να βρουμε αργεντινο που δεν βγηκε απο την χωρα του και παιζει δεξια και 10αρι!!! εγω σας εδωσα τον juan martin lucero 22 χρονων περσυ 23 γκολ στην primera b nacional (β εθνικη)...
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αργεντίνος κι ένας Ευρωπαίος «στα σκαριά»
16 Ιουλ 2014 13:53, Από PAOK24
Αποστολή στην Ολλανδία: Δύο ποδοσφαιριστές απασχολούν σήμερα την ατζέντα των μεταγραφών. Είναι πιθανό μέχρι το βράδυ να έχουμε ανακοινώσεις.
Πρόκειται για έναν Αργεντίνο μεσοεπιθετικό και έναν ακόμη Ευρωπαίο που παίζει στην ίδια θέση. Ουσιαστικά οι παίκτες έρχονται να καλύψουν το μεγάλο κενό του ΠΑΟΚ στον επιθετικό τομέα με βασικό προσόν των δύο, η δυνατότητά τους να παίξουν πίσω από το φορ.
Να τονίσουμε ότι οι περιπτώσεις αυτές είναι ξεχωριστές και παράλληλες. Το αν κάποια από τις δύο χαλάσει, δε σημαίνει ότι η άλλη δεν θα προχωρήσει. Ολοι πάντως θα είναι πολύ πιο χαρούμενοι αν μέχρι το βράδυ έχουμε θετικές εξελίξεις.
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=1 ... 8&id=43825
16 Ιουλ 2014 13:53, Από PAOK24
Αποστολή στην Ολλανδία: Δύο ποδοσφαιριστές απασχολούν σήμερα την ατζέντα των μεταγραφών. Είναι πιθανό μέχρι το βράδυ να έχουμε ανακοινώσεις.
Πρόκειται για έναν Αργεντίνο μεσοεπιθετικό και έναν ακόμη Ευρωπαίο που παίζει στην ίδια θέση. Ουσιαστικά οι παίκτες έρχονται να καλύψουν το μεγάλο κενό του ΠΑΟΚ στον επιθετικό τομέα με βασικό προσόν των δύο, η δυνατότητά τους να παίξουν πίσω από το φορ.
Να τονίσουμε ότι οι περιπτώσεις αυτές είναι ξεχωριστές και παράλληλες. Το αν κάποια από τις δύο χαλάσει, δε σημαίνει ότι η άλλη δεν θα προχωρήσει. Ολοι πάντως θα είναι πολύ πιο χαρούμενοι αν μέχρι το βράδυ έχουμε θετικές εξελίξεις.
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=1 ... 8&id=43825
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
@ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ
Η έλλειψη οξυγόνου και βαρύτητας στο διάστημα σου έχει προκαλέσει παρενέργειες.
Θίγοντας το ζήτημα της προετοιμασίας και του χρόνου που κυλά έγραψα :
"Ευτυχώς το CAS είπε όχι στην προσφυγή μας, γεγονός που μας έδωσε ένα μήνα σχεδόν παραπάνω χρόνο. Ευτυχώς υπάρχει χρόνος ακόμα, αλλά είναι πραγματικά πολύ εκνευριστικό να κάνεις προετοιμασία και η ομάδα συνεχώς να αλλάζει. Αλλους να ετοιμάζεις και άλλους να έχεις διαρκώς ... άσε που πρέπει να λες τα ίδια 15 φορές με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνεις την αίσθηση - γνώση εάν κάτι το έχεις πει σε κάποιον ή όχι.
Το ζήτημα έχει και προεκτάσεις ως προς την φυσική κατάσταση όσων προστίθενται ... ."
Για λόγο άγνωστο που δείχνει κακή πρόθεση, γράφεις αναφερόμενος σε εμένα τις ακόλουθες άσχετες εξυπνάδες :
@ Περίπτερος
Ευτυχώς που δεν μας δικαίωσε το ΚΑΣ ???
Ευτυχώς -δηλαδή- που δεν έχουμε τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε 2.5 μύρια?
Ευτυχώς που -λογικά- πέφτει το μπάτζετ μας κατά 2.5 μύρια?
Ευτυχώς που διαπραγματευόμαστε -πλέον- με τους μάνατζερς ως ομάδα του γιουρόπα?
Ευτυχώς που έχει ο βάζελος την ευκαιρία με δυο καλά παιχνίδια να τσιμπήσει 2.5 μύρια και να τα διαθέσει για την ενίσχυσή του & να μπει απευθείας στο γιουρόπα παίρνοντας το μισό μάρκετ πουλ?
** Ποιά ακριβώς είναι η Κ-20 που ΘΑ έπαιζε (2 ματς) στον 3ο προκριματικό του Τσου Λου?
ο Κλάους?
ο Σάλπι?
ο Μάρτενς?
ο Γκολάσα?
ο Κάτσε?
ο Τζιόλης?
ο Μαντούρο?
ο Βιτόρ?
ο Σκόνδρας?
ο Ρατ?
ο Γλύκος/Ιτάνζ?
Τι σχέση έχουν αυτά που γράφεις με μειωτική πρόθεση εναντίον μου, με αυτά που έγραψα ?
Πήγαινε και εσύ διακοπές γιατί σε έχει βαρέσει ... κατακέφαλα.
Η έλλειψη οξυγόνου και βαρύτητας στο διάστημα σου έχει προκαλέσει παρενέργειες.
Θίγοντας το ζήτημα της προετοιμασίας και του χρόνου που κυλά έγραψα :
"Ευτυχώς το CAS είπε όχι στην προσφυγή μας, γεγονός που μας έδωσε ένα μήνα σχεδόν παραπάνω χρόνο. Ευτυχώς υπάρχει χρόνος ακόμα, αλλά είναι πραγματικά πολύ εκνευριστικό να κάνεις προετοιμασία και η ομάδα συνεχώς να αλλάζει. Αλλους να ετοιμάζεις και άλλους να έχεις διαρκώς ... άσε που πρέπει να λες τα ίδια 15 φορές με αποτέλεσμα πολλές φορές να χάνεις την αίσθηση - γνώση εάν κάτι το έχεις πει σε κάποιον ή όχι.
Το ζήτημα έχει και προεκτάσεις ως προς την φυσική κατάσταση όσων προστίθενται ... ."
Για λόγο άγνωστο που δείχνει κακή πρόθεση, γράφεις αναφερόμενος σε εμένα τις ακόλουθες άσχετες εξυπνάδες :
@ Περίπτερος
Ευτυχώς που δεν μας δικαίωσε το ΚΑΣ ???
Ευτυχώς -δηλαδή- που δεν έχουμε τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε 2.5 μύρια?
Ευτυχώς που -λογικά- πέφτει το μπάτζετ μας κατά 2.5 μύρια?
Ευτυχώς που διαπραγματευόμαστε -πλέον- με τους μάνατζερς ως ομάδα του γιουρόπα?
Ευτυχώς που έχει ο βάζελος την ευκαιρία με δυο καλά παιχνίδια να τσιμπήσει 2.5 μύρια και να τα διαθέσει για την ενίσχυσή του & να μπει απευθείας στο γιουρόπα παίρνοντας το μισό μάρκετ πουλ?
** Ποιά ακριβώς είναι η Κ-20 που ΘΑ έπαιζε (2 ματς) στον 3ο προκριματικό του Τσου Λου?
ο Κλάους?
ο Σάλπι?
ο Μάρτενς?
ο Γκολάσα?
ο Κάτσε?
ο Τζιόλης?
ο Μαντούρο?
ο Βιτόρ?
ο Σκόνδρας?
ο Ρατ?
ο Γλύκος/Ιτάνζ?
Τι σχέση έχουν αυτά που γράφεις με μειωτική πρόθεση εναντίον μου, με αυτά που έγραψα ?
Πήγαινε και εσύ διακοπές γιατί σε έχει βαρέσει ... κατακέφαλα.
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
περίπτερος ήμαρτον ρε αδελφέ..καθε ποστ το ποσταρεις από 2 και πάνω φορές.
1 είναι αρκετή..!!!!
1 είναι αρκετή..!!!!
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Κι εκεί που πήγαμε να πάρουμε λίγο τα πάνω μας, ξανά σαν να είμαστε στις 16 Ιουνίου..