Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Από Αύγουστο μεταγραφές, να γλυτώσουμε και το μηνιάτικο στους παίκτες ... .
Κλείνω τον περίπτερο ναό μου και πηγαίνω διακοπές.
Αν γίνει κάτι πάρτε με τηλέφωνο.
Κλείνω τον περίπτερο ναό μου και πηγαίνω διακοπές.
Αν γίνει κάτι πάρτε με τηλέφωνο.
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αφησαν να διαρευσει του μολο ενω δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ερθει σε εμας...αλλο ενα μεγαλο επικοινωνιακο λαθος της παε
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ξέρεις κάτι η απλά το λες ;
o παικτης ανηκει στην νανσυ και η σαιντ ετιεν δεν τον πηρε με την οψιον.... τι σχεση εχει τι δηλωνει ο προπονητης της σαιντ ετιεν>???
o παικτης ανηκει στην νανσυ και η σαιντ ετιεν δεν τον πηρε με την οψιον.... τι σχεση εχει τι δηλωνει ο προπονητης της σαιντ ετιεν>???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Demir την Τετ 16 Ιούλ 2014, 12:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ο μολο ειναι της νανσυ ,η σεντ ετιεν τον θελει ξανα δανεικο,αλλα δεν εχει κανει προταση ,ολα τα σαιτς της γαλλιας λενε για παοκ αρα οτι και να λεει ο προπονητης της σεντ ετιεν ειναι μαλακιεςDemir έγραψε:Τελικά ο μόλο που ανήκει;;; Νανσυ ;;; Δανεικός δεν είχε πάει Σάιντ εττιεν;; Στο Instagram ανέβασε φωτό πριν 2 ώρες με ρούχα αποστολής Σάιντ Ετιέν !!! Κ έγραφε κάτι για αγώνα σήμερα κ τέτοια!!
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αυτο λεω κ εγω.. και η σαιντ ετιεν θελει δανεικο εναν παικτη που τον εβαλε 17 φορες απο τις 38 αγωνιστικες???? παπαριες...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ρε φίλε από που προκύπτει ότι δε θα έρθει;;γιατί βγάζετε δικά σας συμπεράσματα;;ποτε η ΠΑΕ τα τελευταία 2 χρόνια επιβεβαίωσε και δεν απέκτησε τον παίχτη;;;paokpantou έγραψε:ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αφησαν να διαρευσει του μολο ενω δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ερθει σε εμας...αλλο ενα μεγαλο επικοινωνιακο λαθος της παε
Ήμαρτον ρε παίδες..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Οι δικοί μας δημοσιογράφοι μπορεί να λένε (να γράφουν) λακαμίες, αλλά για την ώρα δεν βλέπουμε τον Μολό να έρχεται, άρα επιβεβαιώνεται ο Κλόκας1924 και οι συν αυτώ.
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αμα ερθει ο μολο εγω θα γινω αστροναυτης...ειλικρινα..sourmenetes έγραψε:ρε φίλε από που προκύπτει ότι δε θα έρθει;;γιατί βγάζετε δικά σας συμπεράσματα;;ποτε η ΠΑΕ τα τελευταία 2 χρόνια επιβεβαίωσε και δεν απέκτησε τον παίχτη;;;paokpantou έγραψε:ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αφησαν να διαρευσει του μολο ενω δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ερθει σε εμας...αλλο ενα μεγαλο επικοινωνιακο λαθος της παε
Ήμαρτον ρε παίδες..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
τωρα σε αλλο αρ8το λεει ενας παικτης της σαιντ φευγει κ ο προπονητης θελει τον μολο να παρει μεγαλυτερο ρολο φετος ,αλλα εχασαν την οψιον και τωρα ισως παει δανεικος ξανα... πφφφφ
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
δεν ξερω κατι απλα αυτο λεει το ενστικτο μου...και ξερετε τι θα βγουν να πουν ε....πως δεν ταιριαζει στην φιλοσοφια της ομαδας και μετα απο συζητησεις με τον προπονητη κατεληξαν σε καποιον αλλον...Demir έγραψε:Ξέρεις κάτι η απλά το λες ;
o παικτης ανηκει στην νανσυ και η σαιντ ετιεν δεν τον πηρε με την οψιον.... τι σχεση εχει τι δηλωνει ο προπονητης της σαιντ ετιεν>???
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Χθες εγραφαν οτι τον περιμενουν ολλανδια.. Ο ιδιος στο Instagram πριν 2 ωρες λεει οτι πηγαινει για φιλικο με την saint ettienne..
départ pour la belgique game tonight

départ pour la belgique game tonight

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Σύμφωνα με τα αρδ, η ΠΑΕ δεν διέψευσε το ενδιαφέρον για τον Μολό. Νομίζω έχει τη σημασία του.sourmenetes έγραψε:Η ΠΑΕ δεν μπορεί να επιβεβαίωσε χωρίς να υπάρχει φλερτ...
** Απ'τη στιγμή που η "δουλειά" βγήκε τόσο πρόωρα στα μμε, πλέον είμαι απαισιόδοξος ως προς την κατάληξή της.
** Πιθανολογώ ότι διέρρευσαν το (πιασάρικο) όνομα του Μολό για να επικεντρωθούν χωρίς ενοχλήσεις σε άλλο στόχο. Ελπίζω αυτός ο άλλος στόχος να είναι επιπέδου Μολό & Στοχ και όχι Φορτούνη & Στεβάνοβιτς.
@ Περίπτερος
Ευτυχώς που δεν μας δικαίωσε το ΚΑΣ ???
Ευτυχώς -δηλαδή- που δεν έχουμε τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε 2.5 μύρια?
Ευτυχώς που -λογικά- πέφτει το μπάτζετ μας κατά 2.5 μύρια?
Ευτυχώς που διαπραγματευόμαστε -πλέον- με τους μάνατζερς ως ομάδα του γιουρόπα?
Ευτυχώς που έχει ο βάζελος την ευκαιρία με δυο καλά παιχνίδια να τσιμπήσει 2.5 μύρια και να τα διαθέσει για την ενίσχυσή του & να μπει απευθείας στο γιουρόπα παίρνοντας το μισό μάρκετ πουλ?
** Ποιά ακριβώς είναι η Κ-20 που ΘΑ έπαιζε (2 ματς) στον 3ο προκριματικό του Τσου Λου?
ο Κλάους?
ο Σάλπι?
ο Μάρτενς?
ο Γκολάσα?
ο Κάτσε?
ο Τζιόλης?
ο Μαντούρο?
ο Βιτόρ?
ο Σκόνδρας?
ο Ρατ?
ο Γλύκος/Ιτάνζ?
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
you're welcome to the clubpaokpantou έγραψε:αμα ερθει ο μολο εγω θα γινω αστροναυτης...ειλικρινα..sourmenetes έγραψε:ρε φίλε από που προκύπτει ότι δε θα έρθει;;γιατί βγάζετε δικά σας συμπεράσματα;;ποτε η ΠΑΕ τα τελευταία 2 χρόνια επιβεβαίωσε και δεν απέκτησε τον παίχτη;;;paokpantou έγραψε:ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αφησαν να διαρευσει του μολο ενω δεν υπαρχει καμια περιπτωση να ερθει σε εμας...αλλο ενα μεγαλο επικοινωνιακο λαθος της παε
Ήμαρτον ρε παίδες..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τι γίνεται με τις μεταγραφές!
Απαντήσεις από δύο ποδοσφαιριστές μέχρι σήμερα (Τετάρτη 16/7) περιμένουν οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ για να ολοκληρώσουν δύο μεταγραφές. Οπως αναφέρουν οι άνθρωποι του Δικεφάλου από την Ολλανδία πρόκειται για δύο μεσοεπιθετικούς με τον έναν παίκτη να είναι Αργεντινός και ο άλλος να είναι από ευρωπαϊκή ομάδα.
Επίσης υπάρχει η ενημέρωση ότι του Γιοάν Μολό οδεύει προς «ναυάγιο» μετά τις ξαφνικές νέες υψηλές απαιτήσεις της ομάδας του. H μεταγραφή που ήταν σχεδόν κλεισμένη δεν θα χαλάσει μόνο αν η Νανσί οπισθοχωρήσει σε αυτά που ζητάει για να τον δανείσει.
Οσο για τον Φορτούνη; Και εκεί ο ΠΑΟΚ παραμένει στο «ακουστικό» του γνωρίζοντας ότι ο Ελληνας παίκτης, έχει πρόταση τόσο από τον Παναθηναϊκό όσο και τον Ολυμπιακό, αλλά η μία δεν τον καλύπτει οικονομικά και η άλλη αγωνιστικά. Ετσι λοιπόν υπάρχει αισιοδοξία όπως λένε οι άνθρωποι του Δικεφάλου, ότι θα καταφέρει να κάνει δικό του τον διεθνή ποδοσφαιριστή.
Απαντήσεις από δύο ποδοσφαιριστές μέχρι σήμερα (Τετάρτη 16/7) περιμένουν οι ιθύνοντες του ΠΑΟΚ για να ολοκληρώσουν δύο μεταγραφές. Οπως αναφέρουν οι άνθρωποι του Δικεφάλου από την Ολλανδία πρόκειται για δύο μεσοεπιθετικούς με τον έναν παίκτη να είναι Αργεντινός και ο άλλος να είναι από ευρωπαϊκή ομάδα.
Επίσης υπάρχει η ενημέρωση ότι του Γιοάν Μολό οδεύει προς «ναυάγιο» μετά τις ξαφνικές νέες υψηλές απαιτήσεις της ομάδας του. H μεταγραφή που ήταν σχεδόν κλεισμένη δεν θα χαλάσει μόνο αν η Νανσί οπισθοχωρήσει σε αυτά που ζητάει για να τον δανείσει.
Οσο για τον Φορτούνη; Και εκεί ο ΠΑΟΚ παραμένει στο «ακουστικό» του γνωρίζοντας ότι ο Ελληνας παίκτης, έχει πρόταση τόσο από τον Παναθηναϊκό όσο και τον Ολυμπιακό, αλλά η μία δεν τον καλύπτει οικονομικά και η άλλη αγωνιστικά. Ετσι λοιπόν υπάρχει αισιοδοξία όπως λένε οι άνθρωποι του Δικεφάλου, ότι θα καταφέρει να κάνει δικό του τον διεθνή ποδοσφαιριστή.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://inpaok.com/187773/%CF%84%CE%B9-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82/