Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αν μας φερουν πικε,ιμπρα,ρακιτιτς θα τους διωξουμε δηλαδη επειδη το χτενιζουν το ποδι?

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
με πολυ κοπο το βρηκα... ειχε γραφτει πριν κανα μηνα αλλα ηταν ακριβος...
http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Mart%C3%ADn_Lucero
http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Mart%C3%ADn_Lucero
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
στο κατω κατω πως ειναι δυνατον να λεμε οτι θελουμε να προωθησουμε τους μικρους οταν ζηταμε μια εντεκαδα μεταγραφες??? γιατι αν ειναι να καθονται στον παγκο 3-4 και κανενας στην 11αδα παρα μονο στο κυπελλο, ε,τοτε ειναι θαψιμο περισσοτερο...ασχημα μας εκατσαν οι αθανασιαδης σταφυλιδης ,κατσε, κιτσιου ,και τωρα κουλουρης και ισως και αλλοι 2-3 και γιατι οχι και αλλοι??? γιατι ας μην ξεχναμε οτι δεν ειναι μονο παοκτσακια ειναι οι καλυτεροι στην ηλικια τους ,ειναι πρωταθλητες...εχουμε να χασουμε τπτ? α,ναι ξεχασα με το πρωτο χ στην τουμπα με πλατανια θα εχουμε ξεσηκωμους ,λαικα δικαστηρια κτλ ....ενα μικρο αντιγραφο της ελλαδας ειμαστε και εμεις ...ξερουμε μονο να κατηγορουμε αλλα προσωπικα κοιταμε μονο την παρτη μας και πως να ξεγελασουμε το διπλανο μας...αν δεν υπαρχει ομαδικοτητα δηλ στηριξη στην ομαδα ,στη χωρα ειναι καταδικασμενη και δυστυχως αυτο δεν ειναι στο dna μας να το συνειδητοποιησουμε .... ενας τη γλυτωσε ,η εθνικη ελλαδος γι αυτο και ηταν η μεγαλυτερη εκπληξη του αιωνα εβερ παγκοσμιως ...γιατι δεν αντεχουμε την ηττα ? την αποτυχια? γιατι δεν εχουμε γνωθι σε εαυτον...και ο παναθηναικος μας τιμωρησε και μας πειραξε γιατι ειμασταν καλυτεροι αλλα μας αδικησαν ....μα δεν ειναι γνωστο αυτο ,οτι δεν υπαρχει δικαιοσυνη σ αυτη τη χωρα?? αρα,αυτο που θα επρεπε να μας ενδιαφερει ειναι να χτισουμε κατι καλο που να μας γεμιζει και οχι ποσους βαθμους θα χασουμε η θα κερδισουμε!! αλλα η υπομονη και η πιστη στην ομαδα δεν υπαρχει και ειναι κριμα γιατι ετσι θα ειναι παντα καταδικασμενη και οταν γινει αντιληπτο αυτο και απο πιο ψηλα και μας αποχαιρετησει η πτωση θα ειναι ελευθερη....αλλα βεβαια γινονται και θαυματα (λεμε τωρα)...
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αν βάζει 1-2 γκολ σε κάθε αγώνα , κανένα πρόβλημα.pgetsos έγραψε:Να αναφέρω ότι δεν κατάλαβα το πρόβλημα ακόμα και αν είναι ομοφυλόφιλος ο Μολο..
Αλωστε οι ΠΑΟΚτσήδες είμαστε γνωστοί σε όλη την υφήλιο για το πόσο διακριτικοί είμαστε στην προσέγγιση της εσωτερικότητας.
Αμα χάσει στο 80+ κάνα "πάρε-βάλε" με πλατανιά στο 0-0 , ξανακάνε την ερώτηση
Είδες τι είναι ΠΑΟΚ ? Να μαλώνουμε για παίχτη που (ακόμα τουλάχιστον) δεν πήραμε !
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Σωστός, το χεις πιάσει το νόημαmaceio έγραψε:στο κατω κατω πως ειναι δυνατον να λεμε οτι θελουμε να προωθησουμε τους μικρους οταν ζηταμε μια εντεκαδα μεταγραφες??? γιατι αν ειναι να καθονται στον παγκο 3-4 και κανενας στην 11αδα παρα μονο στο κυπελλο, ε,τοτε ειναι θαψιμο περισσοτερο...ασχημα μας εκατσαν οι αθανασιαδης σταφυλιδης ,κατσε, κιτσιου ,και τωρα κουλουρης και ισως και αλλοι 2-3 και γιατι οχι και αλλοι??? γιατι ας μην ξεχναμε οτι δεν ειναι μονο παοκτσακια ειναι οι καλυτεροι στην ηλικια τους ,ειναι πρωταθλητες...εχουμε να χασουμε τπτ? α,ναι ξεχασα με το πρωτο χ στην τουμπα με πλατανια θα εχουμε ξεσηκωμους ,λαικα δικαστηρια κτλ ....ενα μικρο αντιγραφο της ελλαδας ειμαστε και εμεις ...ξερουμε μονο να κατηγορουμε αλλα προσωπικα κοιταμε μονο την παρτη μας και πως να ξεγελασουμε το διπλανο μας...αν δεν υπαρχει ομαδικοτητα δηλ στηριξη στην ομαδα ,στη χωρα ειναι καταδικασμενη και δυστυχως αυτο δεν ειναι στο dna μας να το συνειδητοποιησουμε .... ενας τη γλυτωσε ,η εθνικη ελλαδος γι αυτο και ηταν η μεγαλυτερη εκπληξη του αιωνα εβερ παγκοσμιως ...γιατι δεν αντεχουμε την ηττα ? την αποτυχια? γιατι δεν εχουμε γνωθι σε εαυτον...και ο παναθηναικος μας τιμωρησε και μας πειραξε γιατι ειμασταν καλυτεροι αλλα μας αδικησαν ....μα δεν ειναι γνωστο αυτο ,οτι δεν υπαρχει δικαιοσυνη σ αυτη τη χωρα?? αρα,αυτο που θα επρεπε να μας ενδιαφερει ειναι να χτισουμε κατι καλο που να μας γεμιζει και οχι ποσους βαθμους θα χασουμε η θα κερδισουμε!! αλλα η υπομονη και η πιστη στην ομαδα δεν υπαρχει και ειναι κριμα γιατι ετσι θα ειναι παντα καταδικασμενη και οταν γινει αντιληπτο αυτο και απο πιο ψηλα και μας αποχαιρετησει η πτωση θα ειναι ελευθερη....αλλα βεβαια γινονται και θαυματα (λεμε τωρα)...
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Βασικα το αρθρο του Δουκα δε με βρισκει καθολου αντιθετο. Για την ακριβεια νομιζω ειναι αληθες.
Παρα τη συνηθεια του να κραζει το συστημα Βρυζα.
Παρα τη συνηθεια του να κραζει το συστημα Βρυζα.
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αδερφέ... επειδή μου ξέφυγε μάλλον... μπορείς να μου παραθέσεις την πηγή για να τον βάλω στην λίστα?Demir έγραψε:με πολυ κοπο το βρηκα... ειχε γραφτει πριν κανα μηνα αλλα ηταν ακριβος...
http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Mart%C3%ADn_Lucero
Thanks...
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Καλημερα στην παρεα τι εγινε αποφασισε ο φορτουνης?ηρθε ο λατινοαμερικανος ο κλεισμενος.Ο κολκας γραφει οτι αρχιζει να εκνευριζεται αντε εκει στην παε συντομευεται μην μπει στο ξενοδοχειο και σας τα φαει ολα τα εδεσματα
- Black&White
- Δημοσιεύσεις: 640
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Όλα τα είχαμε σε αυτή την ομάδα, τώρα έχουμε και ρεπορτάζ Κόλκα!
Αν έφαγε , πως αισθάνεται, αν είχε άφθονη διούρηση...
Δεν ξέρω πόσο πιτσιρικάδες είστε αλλά καλύτερα να ασχολείστε με την ομάδα.
Αν έφαγε , πως αισθάνεται, αν είχε άφθονη διούρηση...
Δεν ξέρω πόσο πιτσιρικάδες είστε αλλά καλύτερα να ασχολείστε με την ομάδα.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μολις εκλεισα τα 16 οποτε δεν εχω καταλαβει ακομα τι ειναι σωστο και τι λαθος 
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πάντως κάποιο γαλλικό σαιτ που είδα το πρωί λέει για μόλο και ΠΑΟΚ..
Για ψάξτε λίγο τσακαλακια..
Για ψάξτε λίγο τσακαλακια..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μπαινουμε να διαβασουμε κανα μεταγραφικο νεο και αντ αυτου διαβαζουμε καθημερινα για τον Κολκα.Black&White έγραψε:Όλα τα είχαμε σε αυτή την ομάδα, τώρα έχουμε και ρεπορτάζ Κόλκα!
Αν έφαγε , πως αισθάνεται, αν είχε άφθονη διούρηση...![]()
Δεν ξέρω πόσο πιτσιρικάδες είστε αλλά καλύτερα να ασχολείστε με την ομάδα.
Ρε μαγκες σας κερατωσε η γυναικα-γκομενα σας με τον Κολκα τον χοντρο;
Ενταξει το καταλαβαινω οτι εξαιτιας των αρδ φαγαμε 4 περισυ στον τελικο απο τον βαζελο...αλλα νισαφι πια.
Αλλαξτε το τοπικ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ 2014 σε Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΟΛΚΑ-ΑΡΔ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
«Ένα βήμα πριν τον ΠΑΟΚ»
ΠΑΟΚ24 16 Ιουλ 2014 09:16, Από Στέργιος Αναστασιάδης
Τη στιγμή που η περίπτωση του Γιοάν Μολό συνεχίζει να δείχνει… μπερδεμένη, ιστοσελίδα της Ισπανίας παρουσιάζει τον Γάλλο μεσοεπιθετικό ένα βήμα πριν τον ΠΑΟΚ όπως αναφέρει στον τίτλο του σχετικού κειμένου της.
Πιο συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα «ideal.es» υποστηρίζει πως ο ποδοσφαιριστής της Νανσί ενδέχεται να γίνει παίκτης του ΠΑΟΚ ακόμα και τις επόμενες ώρες, ενώ γίνεται αναφορά και στην παρουσία του Ίνιγο Λόπεθ.
Και αυτό γιατί ο Ισπανός στόπερ του Δικεφάλου ήταν συμπαίκτης με τον Μολό στη Γρανάδα., χωρίς ωστόσο στο κείμενο να αναφέρεται πως ο Λόπεθ αποτελεί ουσιαστικά «ξένο σώμα» για τον Δικέφαλο.
ΠΑΟΚ24 16 Ιουλ 2014 09:16, Από Στέργιος Αναστασιάδης
Τη στιγμή που η περίπτωση του Γιοάν Μολό συνεχίζει να δείχνει… μπερδεμένη, ιστοσελίδα της Ισπανίας παρουσιάζει τον Γάλλο μεσοεπιθετικό ένα βήμα πριν τον ΠΑΟΚ όπως αναφέρει στον τίτλο του σχετικού κειμένου της.
Πιο συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα «ideal.es» υποστηρίζει πως ο ποδοσφαιριστής της Νανσί ενδέχεται να γίνει παίκτης του ΠΑΟΚ ακόμα και τις επόμενες ώρες, ενώ γίνεται αναφορά και στην παρουσία του Ίνιγο Λόπεθ.
Και αυτό γιατί ο Ισπανός στόπερ του Δικεφάλου ήταν συμπαίκτης με τον Μολό στη Γρανάδα., χωρίς ωστόσο στο κείμενο να αναφέρεται πως ο Λόπεθ αποτελεί ουσιαστικά «ξένο σώμα» για τον Δικέφαλο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ΠΑΟΚ και… άλλοι για Μπαρμπόσα
ΠΑΟΚ24 16 Ιουλ 2014 09:31, Από Στέργιος Αναστασιάδης
Ξανά στο προσκήνιο για λογαριασμό του ΠΑΟΚ βρίσκεται το όνομα του Έλντερ Μπαρμπόσα.
Πρόκειται για τον 27χρονο αριστερό εξτρέμ της Μπράγκα, ο οποίος παρουσιαζόταν ως ο πρώτος που θα ερχόταν στην Τούμπα το περασμένο καλοκαίρι εφόσον ο Ντομίνγκος Πασιένσια αναλάμβανε το τιμόνι της «ασπρόμαυρης» τεχνικής ηγεσίας.
Ο Μπαρμπόσα αγωνίστηκε πέρσι ως δανεικός από την Μπράγκα στην Αλμερία και με τη φανέλα της αγωνίστηκε συνολικά σε 31 παιχνίδια (1 γκολ), με την ηλεκτρονική εφημερίδα της πορτογαλικής εφημερίδας «Record» να αναφέρει σήμερα πως βρίσκεται στο στόχαστρο τεσσάρων (!) ελληνικών ομάδων.
Ο 27χρονος μεσοεπιθετικός, ο οποίος είναι ελεύθερος μιας και έχει ολοκληρωθεί το συμβόλαιό του με την Μπράγκα, βρίσκεται στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ, του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού αλλά και του… Παναιτωλικού, αναφέρεται χαρακτηριστικά στο σχετικό κείμενο της «Record», ενώ σημειώνεται πως οι απαιτήσεις του Μπαρμπόσα είναι 300.000 ευρώ ετησίως.
ΠΑΟΚ24 16 Ιουλ 2014 09:31, Από Στέργιος Αναστασιάδης
Ξανά στο προσκήνιο για λογαριασμό του ΠΑΟΚ βρίσκεται το όνομα του Έλντερ Μπαρμπόσα.
Πρόκειται για τον 27χρονο αριστερό εξτρέμ της Μπράγκα, ο οποίος παρουσιαζόταν ως ο πρώτος που θα ερχόταν στην Τούμπα το περασμένο καλοκαίρι εφόσον ο Ντομίνγκος Πασιένσια αναλάμβανε το τιμόνι της «ασπρόμαυρης» τεχνικής ηγεσίας.
Ο Μπαρμπόσα αγωνίστηκε πέρσι ως δανεικός από την Μπράγκα στην Αλμερία και με τη φανέλα της αγωνίστηκε συνολικά σε 31 παιχνίδια (1 γκολ), με την ηλεκτρονική εφημερίδα της πορτογαλικής εφημερίδας «Record» να αναφέρει σήμερα πως βρίσκεται στο στόχαστρο τεσσάρων (!) ελληνικών ομάδων.
Ο 27χρονος μεσοεπιθετικός, ο οποίος είναι ελεύθερος μιας και έχει ολοκληρωθεί το συμβόλαιό του με την Μπράγκα, βρίσκεται στο στόχαστρο του ΠΑΟΚ, του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού αλλά και του… Παναιτωλικού, αναφέρεται χαρακτηριστικά στο σχετικό κείμενο της «Record», ενώ σημειώνεται πως οι απαιτήσεις του Μπαρμπόσα είναι 300.000 ευρώ ετησίως.