Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
κι αν ο Βιτορ και οποιος παρουμε δε μπορουν να παιξουν για τον χ,y λογο,
θα παιζουν πισω ο Τζαβελλας με τον Μαντουρο? η τον Σκονδρα?
θα μας κανει παρτι το καθε χωριο
τουλαχιστον 2 σεντερ μπακ, δε μπορει καθε χρονο να κανουμε τα ιδια λαθη
θα παιζουν πισω ο Τζαβελλας με τον Μαντουρο? η τον Σκονδρα?
θα μας κανει παρτι το καθε χωριο
τουλαχιστον 2 σεντερ μπακ, δε μπορει καθε χρονο να κανουμε τα ιδια λαθη
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τότε να πάρουμε ένα τερματοφύλακα ύψους 2.20 με 2.25. Θα τον χρειαστούμε.paokpantou έγραψε:ο σπυροπουλος θα ειναι μπακ απ του ρατ ο κατσικας μαλλον θα φυγει δανεικος..ο τζαβελιτας σιγουρα θα παιζει σεντερ μπακ με παρτενερ τον βιτορ...οποτε παιρνουμε ενα σεντερ μπακ ακομα.
Με Τζαβέλλα - Βίτορ σέντερ μπακ, Ρατ, Κίτσιου πλάγιους, Κάτσε, Σάλπι κλπ. κεφαλιές θα παίρνει ο Παρίδης των αντιπάλων.
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
οτι και να κανει αδερφε μου και πως το κανει δεν με ενδιαφερει τουλαχιστον 3-4ωρες πιο μπροστα απο τους αλλου μαθαινεις και κατι αλλα παντα σιγουρο κατα 80-90%rou έγραψε:paokpantou έγραψε:αν και για μενα το πιο εμπιστο σαιτ για μεταγραφες εως τωρα ειναι το ινπαοκ....εκει λενε πως το αργοτερο μεχρι αυριο το πρωι θα ειναι στο αθλητικο κεντρο ο μολο για να δουμε.,..θα επιβεβαιωθουν για ακομα μια φορα???
Επειδη εχω παρατηρησει τι κανει , σου λεω οτι το μονο που κανει ειναι οτι μαθαινει την κινηση της παε 1 ωρα η 5 ωρες πριν την ανακοινωση και γραφει κατι σχετικο.. για τον μολο το εβγαλε 6 ωρες πριν τους υπολοιπους και τελικα επιβαιβεοθηκε.. και σε αλλους το ιδιο κανει.. προφανως εχει καποιον απο μεσα που του λεει (οχι ποιον θα κλεισει η παε) αλλα κατι για αυτον , και αυτος 5-6 ωρες πριν το ανεβαζει... σπουδαιο πραγμα... και σε αλλους παικτες που πηραμε στο παρελθον το ιδιο εκανε.. λιγες ωρες πριν εβγαλε ενα δημοσιευμα σχετικο..
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ρε Θανο, αφού μας αρέσει το λάθος.thanos-xanthi έγραψε:κι αν ο Βιτορ και οποιος παρουμε δε μπορουν να παιξουν για τον χ,y λογο,
θα παιζουν πισω ο Τζαβελλας με τον Μαντουρο? η τον Σκονδρα?
θα μας κανει παρτι το καθε χωριο
τουλαχιστον 2 σεντερ μπακ, δε μπορει καθε χρονο να κανουμε τα ιδια λαθη
Εχουμε κάτι το αυτοκαταστροφικό, ομάδα και οπαδοί ... .
- jay trotter
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 23:07
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πες τα ρε αδερφέ και πέρυσι το χειμώνα τα ίδια να ασχολούμαστε με μεσοεπιθετικούς ενώ υπάρχει τρύπα στα στόπερ.Θέλουμε έναν για τη θέση του Ινσουαράλδε και έναν για πάγκο(ο Μαλεζας ήταν καλός για παγκίτης).Ο στόπερ χάνει πολλά παιχνίδια από κάρτες αλλά και τραυματισμούς για 60τόσα παιχνίδια θέλουμε 5 στόπερ,δυο βασικούς (Βιτορ-Ινσουαραλδε/αντιινσουαραλδε),δυο παγκίτες (μεταγραφή-Κιοσέ/Ιντζίδης/Κατσικάς) και πέμπτο τον Τζαβέλα που θα παίζει και αριστερά.thanos-xanthi έγραψε:κι αν ο Βιτορ και οποιος παρουμε δε μπορουν να παιξουν για τον χ,y λογο,
θα παιζουν πισω ο Τζαβελλας με τον Μαντουρο? η τον Σκονδρα?
θα μας κανει παρτι το καθε χωριο
τουλαχιστον 2 σεντερ μπακ, δε μπορει καθε χρονο να κανουμε τα ιδια λαθη
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
θα παιζει ο ιντζιδης η ο κιοσε φιλε θανοthanos-xanthi έγραψε:κι αν ο Βιτορ και οποιος παρουμε δε μπορουν να παιξουν για τον χ,y λογο,
θα παιζουν πισω ο Τζαβελλας με τον Μαντουρο? η τον Σκονδρα?
θα μας κανει παρτι το καθε χωριο
τουλαχιστον 2 σεντερ μπακ, δε μπορει καθε χρονο να κανουμε τα ιδια λαθη
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αδερφε δε ξερω αν εχεις δει τον Ιντζιδη και στον Πλατανια η στη Λιβαδεια...αλλα δε νομιζω να θεωρεις οτι ειναι επιπεδου ΠΑΟΚ
οσο για τον Κιοσε, αμφιβαλω αν θα μεινει, καλυτερο κορμι απο τον Ιντζιδη, αλλα θελει αγωνες, και να αποκτησει ευλιγισια
ειδικα στα σεντερ μπακ, δε μπορεις να πας με τα πιτσιρικια, ειναι θεση που θελει πιο εμπειρια
οσο για τον Κιοσε, αμφιβαλω αν θα μεινει, καλυτερο κορμι απο τον Ιντζιδη, αλλα θελει αγωνες, και να αποκτησει ευλιγισια
ειδικα στα σεντερ μπακ, δε μπορεις να πας με τα πιτσιρικια, ειναι θεση που θελει πιο εμπειρια
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
καλυτερα να εχω τον 35χρονο Λαζαριδη στα σεντερ μπακ παρα εναν απειρο ( Κιοσε , Ιντζιδη )
για παρτενερ ενος καλυτερου παντα μιλαμε
μια σεζον δεν ειναι τοσο ευκολη ( βλ. τραυματισμοι και καρτες )
για παρτενερ ενος καλυτερου παντα μιλαμε
μια σεζον δεν ειναι τοσο ευκολη ( βλ. τραυματισμοι και καρτες )
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2898
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
http://thessports.gr/%ce%bc%cf%8d%ce%bb ... %bb%cf%8c/
Kouventidiis... αυτος δεν ειναι απο τα σπορια??
Εδω παντως λεει οτι υπαρχουν δυσκολιες για μωλο... αντε τωρα βγαλε συμπερασμα
Kouventidiis... αυτος δεν ειναι απο τα σπορια??
Εδω παντως λεει οτι υπαρχουν δυσκολιες για μωλο... αντε τωρα βγαλε συμπερασμα
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πραγματικά ένας Φυτανίδης, ένας Λαζαρίδης, ένας Μόρας κλπ... θα ήταν καλά εργαλεία.
Τον Ινσα δεν τον βλέπω, αν και παράλληλα υπάρχουν κάτι περίεργες δηλώσεις και περίεργη ψυχραιμία.
Μην ξεχνιόμαστε με την άμυνα γιατί είναι κρίσιμη. Ενα λάθος = καταστροφή.
Επίσης η άμυνα πρέπει να "δέσει". Η άμυνα κάνει κινήσεις όλη μαζί, όπως π.χ. στο τεχνητό οφφ-σαίντ ή όταν στρίβει για να καλύψει σέντρα από τα πλάγια. Αυτά δεν γίνονται από την μία ημέρα στην άλλη. Δεν είναι καλώς όρισες μπες και παίξε ...
Τερματοφύλακα έχουμε ? Να ένα επίσης σοβαρό θέμα.
Τον Ινσα δεν τον βλέπω, αν και παράλληλα υπάρχουν κάτι περίεργες δηλώσεις και περίεργη ψυχραιμία.
Μην ξεχνιόμαστε με την άμυνα γιατί είναι κρίσιμη. Ενα λάθος = καταστροφή.
Επίσης η άμυνα πρέπει να "δέσει". Η άμυνα κάνει κινήσεις όλη μαζί, όπως π.χ. στο τεχνητό οφφ-σαίντ ή όταν στρίβει για να καλύψει σέντρα από τα πλάγια. Αυτά δεν γίνονται από την μία ημέρα στην άλλη. Δεν είναι καλώς όρισες μπες και παίξε ...
Τερματοφύλακα έχουμε ? Να ένα επίσης σοβαρό θέμα.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ρε μαγκες με εκεινον τον πιτσιρικα που δοκιμαζοταν απο την τσελσι τι εγινε???
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
δυσκολα ο μολο...παντως εγω προσωπικα θεωρω τον στεφανοβιτς καλυτερο παιχτηWestBlock4 έγραψε:http://thessports.gr/%ce%bc%cf%8d%ce%bb%ce%bf%cf%82-%cue%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%bf%ce%bb%cf%8c/
Kouventidiis... αυτος δεν ειναι απο τα σπορια??
Εδω παντως λεει οτι υπαρχουν δυσκολιες για μωλο... αντε τωρα βγαλε συμπερασμα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ο ένας λέει ότι ο Βρύζας πάει στην Ολλανδία για να επιλύσει κάποια μεταγραφικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε μεταγραφές υπό ανακοίνωση, ο άλλος λέει ότι (στην περίπτωση Μαλό) μίλησαν κατ' ιδίαν με τον παίκτη κι αυτός συμφώνησε και ότι σήμερα ή το πολύ αύριο θα είναι στην Ολλανδία.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2898
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι ολοι εχουν αγνοια κ δεν ξερουν τι τους γινεται..αν δε δουμε ανακοινωση απο ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν πρεπει να πιστευουμε κανεναννν
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2893
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Και ο Στεφάνοβιτς και ο Μολό μια χαρά περιπτώσεις είναι, σούπερ ταλέντα πριν δυο τρια χρόνια που πήραν τη κατιούσα για τους χ ψ λόγους..για τον Μολό λόγω χαρακτήρα, για τον άλλον δε ξέρω.
Επίσης θέλουμε τουλάχιστον ένα στόπερ με κύριο προσόν να καθαρίζει στον αέρα, μη πω δύο, στο ελλ πρωτάθλημα παραπάνω απ τα μισά γκολ μπαίνουν από στημένα..δηλαδή και αυτός που θα ποάρουμε δίπλα στον Βίτορ, και ο αναπλ. του Βίτορ να είναι για αεροπορία.
Επίσης θέλουμε τουλάχιστον ένα στόπερ με κύριο προσόν να καθαρίζει στον αέρα, μη πω δύο, στο ελλ πρωτάθλημα παραπάνω απ τα μισά γκολ μπαίνουν από στημένα..δηλαδή και αυτός που θα ποάρουμε δίπλα στον Βίτορ, και ο αναπλ. του Βίτορ να είναι για αεροπορία.