Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τα βρήκαν σε όλα ΠΑΟΚ – Νανσί
15/7/2014 12:24:00 μμ
Ο Γάλλος Γιοάν Μολό βρίσκεται μια ανάσα από τον ΠΑΟΚ καθώς αυτό που απομένει, είναι να υπογραφούν τα συμβόλαια συνεργασίας (για τον δανεισμό του παίκτη) στα οποία μάλιστα, θα πρέπει να αναγράφονται αναλυτικά οι ημερομηνίες καταβολής των χρημάτων και το ακριβές ποσό συν τα μπόνους.
ΠΑΟΚ και Νανσί τα έχουν βρει σε όλα για να αποκτηθεί ο Μολό με την μορφή δανεισμού για ένα χρόνο.
Οι δύο ομάδες έχουν συζητήσει αναλυτικά και δεν υπάρχει κάποιο εμπόδιο μεταξύ τους. Ακόμη και ο παίκτης, είναι σύμφωνος να έρθει στον ΠΑΟΚ.
15/7/2014 12:24:00 μμ
Ο Γάλλος Γιοάν Μολό βρίσκεται μια ανάσα από τον ΠΑΟΚ καθώς αυτό που απομένει, είναι να υπογραφούν τα συμβόλαια συνεργασίας (για τον δανεισμό του παίκτη) στα οποία μάλιστα, θα πρέπει να αναγράφονται αναλυτικά οι ημερομηνίες καταβολής των χρημάτων και το ακριβές ποσό συν τα μπόνους.
ΠΑΟΚ και Νανσί τα έχουν βρει σε όλα για να αποκτηθεί ο Μολό με την μορφή δανεισμού για ένα χρόνο.
Οι δύο ομάδες έχουν συζητήσει αναλυτικά και δεν υπάρχει κάποιο εμπόδιο μεταξύ τους. Ακόμη και ο παίκτης, είναι σύμφωνος να έρθει στον ΠΑΟΚ.
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Για ένα σέντερ μπακ σε κόβω ... .GiorgosAtha έγραψε:Τι εννοείς γέροντα? :ugeek:GoMaRoS έγραψε:Αυτός ο λατίνος που λένε μήπως παίζει Ελβετία;
Βάση θέσεων και τελευταίων δημοσιευμάτων λοιπόν, έχουμε και λέμε...
Lazar -> Golasa
Lino -> Rat
και ακολουθούν...
Stoch -> Mollo
Lucas -> Scepanovic ή Matei
Vukic -> Λατίνος (?)
Itanje -> Balgradean ή άλλος
μαζί με...
Insa ή Ουρουγουανάκι και Natkho ή αντί-Natkho...
Είμαστε μια χαρά!!!
Δηλαδή, εάν γίνει καμία στραβή κάρτες τραυματισμοί ... μας βλέπω με Ιντζίδη, Κατσικά ... να χάνουμε το πρωκτάθλημα από μπαρούφες.
Τέσπα ... .
Μου απάντησες για δεξιά.
Ο Κολκίογλου τι θέση παίζει ? αυτός είναι ο αντί-Νάτχο ?
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
εχει πλακα ο κόπρος
στο αρθράκι με τον μολό που φετος το μυρίστηκε το περί γκέι του πέταξα μια φωτό με τον κασάμι και δυο κουνιστούς στην μύκονο χωρίς να γραψω όνομα
είδε τον κασαμι φαλακρό και το πέρασε το σχόλιο μαζί με την φωτό χωρίς να προσέξει
τωρα κοβει αυτά που λέν οτι ο τύπος είναι απλα ο... κασάμι...
χαχαχα
γελοίοι
στο αρθράκι με τον μολό που φετος το μυρίστηκε το περί γκέι του πέταξα μια φωτό με τον κασάμι και δυο κουνιστούς στην μύκονο χωρίς να γραψω όνομα
είδε τον κασαμι φαλακρό και το πέρασε το σχόλιο μαζί με την φωτό χωρίς να προσέξει
τωρα κοβει αυτά που λέν οτι ο τύπος είναι απλα ο... κασάμι...
χαχαχα
γελοίοι
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μια ομάδα σαν την δική μας, που παίζει σε 3 διοργανώσεις, δεν έχει τύχη εάν στηρίζεται σε 7-8 παίκτες που συγκροτούν μία αξιοπρεπή ενδεκάδα. Χρειάζεται και εναλλακτικές λύσεις στον πάγκο και πέρα από αυτόν. Σε κάποιες θέσεις υπάρχει ήδη back-up, στις περισσότερες όμως είτε δεν υπάρχει κανείς, είτε υπάρχει ένας παίκτης ... .
Θα πρέπει να εξεταστεί και η αναπλήρωση των βασικών με καλούς παίκτες και φυσικά και με νέους.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Το νέο (κατά βάση πάντα) θα τον βάλεις να πάρει αγώνες σε εύκολο παιχνίδι. Αν κάποιο παιχνίδι είναι δύσκολο ή δεν πηγαίνει καλά χρειάζεσαι τον έμπειρο που μπορεί να το γυρίσει (βλ. Βούκιτς, Σάλπι κλπ.).
Θα πρέπει να εξεταστεί και η αναπλήρωση των βασικών με καλούς παίκτες και φυσικά και με νέους.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Το νέο (κατά βάση πάντα) θα τον βάλεις να πάρει αγώνες σε εύκολο παιχνίδι. Αν κάποιο παιχνίδι είναι δύσκολο ή δεν πηγαίνει καλά χρειάζεσαι τον έμπειρο που μπορεί να το γυρίσει (βλ. Βούκιτς, Σάλπι κλπ.).
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Έστω οτι παίρνουμε Μολο, Φορτουνη και τον Λατινο μεσοεπιθετικο.. Έχουμε κλείσει τις θεσεις των μεσοεπιθετικων και των εξτρεμ και.ψαχνουμε ενα σέντερ φορ να πλαισιωσει κλαους και.κουλουρη
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
οπωσδηποτε χρειαζομαστε ομως 2 καλα σεντερ μπακ
με Βιτορ μονο δε βγαινει η χρονια..
με Βιτορ μονο δε βγαινει η χρονια..
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ιτανζ.γλυκος.γιακουμης.μελισσας...θεωρω πως θελουμε τερματοτυφλακα με κακαλα.....
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Δν πρόκειται να παρουμε 2 σεντερ μπαξ αν δν δν φυγει ο Σπυρόπουλος η ο Κατσικας.. Ο Τζαβέλας αυτη τη στιγμή λογίζεται για στοπερ..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
O Λατίνος μήπως λέγεται Μασεράνο, ή Ματσεράνο, ή κάπως έτσι;
Για αναπληρωματικός του Kace καλός με ακούγεται...
Για αναπληρωματικός του Kace καλός με ακούγεται...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106618
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αριστερά στόπερ: Τζαβέλλας - Κατσικάςopaoktsis4 έγραψε:Δν πρόκειται να παρουμε 2 σεντερ μπαξ αν δν δν φυγει ο Σπυρόπουλος η ο Κατσικας.. Ο Τζαβέλας αυτη τη στιγμή λογίζεται για στοπερ..
Δεξιά στόπερ: Βίτορ - Σκόνδρας
Θεωρώ΄σίγουρο όμως πως ένα στόπερ θα έρθει. Καθυστέρηση υπάρχει γιατί περιμε΄νουμε να πάρουμε με νέο δανεισμό τον Insa. Όσο το θέμα του Αργεντίνου αργεί, τόσο καθυστερεί και του Ουρουγουανού, που παίζει στην ίδια θέαη.
-
paokpantou
- Δημοσιεύσεις: 2412
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ο σπυροπουλος θα ειναι μπακ απ του ρατ ο κατσικας μαλλον θα φυγει δανεικος..ο τζαβελιτας σιγουρα θα παιζει σεντερ μπακ με παρτενερ τον βιτορ...οποτε παιρνουμε ενα σεντερ μπακ ακομα.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
paokpantou έγραψε:αν και για μενα το πιο εμπιστο σαιτ για μεταγραφες εως τωρα ειναι το ινπαοκ....εκει λενε πως το αργοτερο μεχρι αυριο το πρωι θα ειναι στο αθλητικο κεντρο ο μολο για να δουμε.,..θα επιβεβαιωθουν για ακομα μια φορα???
Επειδη εχω παρατηρησει τι κανει , σου λεω οτι το μονο που κανει ειναι οτι μαθαινει την κινηση της παε 1 ωρα η 5 ωρες πριν την ανακοινωση και γραφει κατι σχετικο.. για τον μολο το εβγαλε 6 ωρες πριν τους υπολοιπους και τελικα επιβαιβεοθηκε.. και σε αλλους το ιδιο κανει.. προφανως εχει καποιον απο μεσα που του λεει (οχι ποιον θα κλεισει η παε) αλλα κατι για αυτον , και αυτος 5-6 ωρες πριν το ανεβαζει... σπουδαιο πραγμα... και σε αλλους παικτες που πηραμε στο παρελθον το ιδιο εκανε.. λιγες ωρες πριν εβγαλε ενα δημοσιευμα σχετικο..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ναι σεντερ όχι πλάγιους!Realcon έγραψε:Eγώ θα ήθελα δυο ποιοτικούς αμυντικούς
Αυτή η εβδομάδα είναι η κρίσιμη, τέλος το κας, οπότε ενεργοποιούν κάποιες από
τις συμφωνίες-διαπραγματεύσεις των προηγούμενων εβδομάδων αφού
κατέληξαν στο μπάτσετ που θα έχουν.
Τελικά υπήρχε πλάνο!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theo G4 την Τρί 15 Ιούλ 2014, 12:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.