Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από eorptol »

paok kerkyra έγραψε:
paokovios1974 έγραψε:Χοντρε εχεις απαξιωση ολες τις μεταγραφες επειδη δεν γουσταρεις τον Αγγελο και δεν σε πληρωνει η παε την προετοιμασια ειδικα με τον μολο το ξεφτιλισες λιγο τσιπα δεν θα εβλαπτε αλλα ποιος την εχασε για να την βρεις εσυ,παντως τετοια ειρωνια ειλικρινα ρε χοντρε ουτε ο νικολακοπουλος δεν εχει για τον ΠΑΟΚ μηπως σε ακουσουμε και σενα σε καμια κασσετα να λες οτι πεις.." προεδρε μου "
Αυτό ακριβώς! πολύ μεγάλη χολή μιλάμε για τον ποιό ηλίθιο και επικίνδυνο Α.Ρ.Δ.
Έχει ξεφύγει τελειως ο τύπος
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

makispaspartou έγραψε:Mollo ως αντι-Stoch
Golasa ως αντι-Lazar
Rat ως αντι-LIno
Fortounis ως αντι-Ninis
Vieirinha ως αντι-Lucas
Αν κρατήσεις και Insa με Natkho νομίζω έχεις κάνει καλή ομάδα..
Οπότε μετά πας για ένα καλύτερο 6άρι κ τερματά σαν ποιοτική αναβάθμιση του ρόστερ
Και κερασάκι στην τούρτα ο αντί-Vukic που μάλλον θα είναι ο παιχταράς δώρο!
αδερφε παιζει να εισαι ο πιο αισιοδοξος του φορουμ..
μιλας για 7 ακομα κινησεις (εκτος του Μολο)!!!
Άβαταρ μέλους
Περιπτερος
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Περιπτερος »

MANIAKOS έγραψε:
Περιπτερος έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:ΑΝ εχει τζιολη μαντουρο και κατσε παραπαει ν α παρεις 6αρι καθαρο...8αρι που να μιλαει στο τοπι ναι..ο Γκολασα δεν ξερω για που υπολογιζεται και αν οντως ειναι καλος θα τον δουμε,...
Αδελφε χρειαζομαστε ενα εξαρι δυνατο και γρηγορο στυλ Μασερανο ή Αρεβαλο Ριος κλπ.
εκτος και εαν κανουμε σουπερ τον Κατσε και τον κανουμε και σφιχτη ... θα παρει μερικους μηνες. Ξερω μια καλη φαρμα με κοτοπουλα ... .

και μενα ειδικα ο αρεβαλο εινα πουλεν αλλα πιστευω λογω πολλων συμβολαιων στο 6 δυσκολα να παρουμε..



ο κρασιτς θαταιριαζε δεξια και το 16 ληγει οποτε θα χει και πιο λογικη ρητρα,,,
ο κοσμος αλλαζει, τουτεστιν θα βρουνε οι τουρκαλες κανενα προθυμο Αραβσ, να παιξει το παιχνιδι αλα Στοχ.
Η ομαδα χρειαζεται ενα εξι που να δαγκωνει σαν κομπρα.
Στο 3-5-2 θα μπορουσε νασ ειναι και καποιος ενδιαμεσος.
Σκαρταδο , Ζαγορακη, Αναστασιαδη, (ακομα και Τσουκαλα θα εβλεπα) ... Κορμπος απο Απολλωνα ... . Θελουμε ερξαρι που να ξετιναζει σε αμυνα και επιθεση, Μαραγκο ...
Εχει δει κανεις τον Αναστασιαδη στην θεση αυτη ?
Θα φτιαξει ο Αγγελος παικτη κλωνο του μεσα σε 3 μηνες, οπως εκανε και με τον Θοδωρακη.
Άβαταρ μέλους
Περιπτερος
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Περιπτερος »

eorptol έγραψε:
paok kerkyra έγραψε:
paokovios1974 έγραψε:Χοντρε εχεις απαξιωση ολες τις μεταγραφες επειδη δεν γουσταρεις τον Αγγελο και δεν σε πληρωνει η παε την προετοιμασια ειδικα με τον μολο το ξεφτιλισες λιγο τσιπα δεν θα εβλαπτε αλλα ποιος την εχασε για να την βρεις εσυ,παντως τετοια ειρωνια ειλικρινα ρε χοντρε ουτε ο νικολακοπουλος δεν εχει για τον ΠΑΟΚ μηπως σε ακουσουμε και σενα σε καμια κασσετα να λες οτι πεις.." προεδρε μου "
Αυτό ακριβώς! πολύ μεγάλη χολή μιλάμε για τον ποιό ηλίθιο και επικίνδυνο Α.Ρ.Δ.
Έχει ξεφύγει τελειως ο τύπος
Πολκας & Σια Ε.Ε.
Να μας πει ποιος πληρωνει το ταξειδι στας Ολλανδιας
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αν θελουμε να παμε για πρωταθλημα αυτα χρειαζονται...αλλιως ας το πουνε απο τωρα
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Mε βάση όσα λέει ο κόλακας ο Μολό δεν έχει κλείσει ακόμα γιατί λέει δεν θέλει Ελλάδα επίσης είναι λέει κωλοχαρακτήρας... ναι πίνουν κάθε μέρα μαζί καφέ και ξέρει τι χαρακτήρας είναι εγώ πάντως ακόμα περιμένω στο αεροδρόμιο τον Πίντο και τον Ελ καουταρί από πέρυσι α ρε βλάκα μπουχέσα έχεις καταντήσει ο περίγελος της δημοσιογραφίας! αύριο που θα σκάσει μύτη ο Μολό Ολλανδία θα ήθελα να ήμουν σε μια γωνία να δω τα μούτρα του κολακα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από MANIAKOS »

στο μετροσπορ δεν ειναι ο κλοκας? ηταν ασχημο το πρωι οι αλλοι να χουν μολο πρωτοσελιδο και συ να χεις θεωριες.... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

MANIAKOS έγραψε:αν θελουμε να παμε για πρωταθλημα αυτα χρειαζονται...αλλιως ας το πουνε απο τωρα
δε νομιζω οτι το πιστευουν μανιακε
κι εγω τις θελω..ν αντικατασταθουν αυτοι που εφυγαν
αλλα το πιο πιθανο ειναι...οτι βρουμε
ααααν βρεθει καμια ευκαιρια, και οτι κατσει περα απο τις 2-3 περιπτωσεις που κυνηγανε και ειναι και αριθμητικα λιγες
αυτη τη στιγμη οπως ειπε και καποιος παραπανω, το ροστερ ειναι επιπεδου ατρομητου και τριπολης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanos-xanthi την Τρί 15 Ιούλ 2014, 00:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 1551
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
Τοποθεσία: valia calda

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ »

cellophan έγραψε:Από φάτσα, μαλλί και attitude, τον βλέπω για εξορκισμό καρφί.......ΑΑ με αγιαστούρα και έτσι....πέρα από την πλάκα, καλό εξτρεμάκι, ελπίζω να δέσει......
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

κανω εικονα τη φαση και κλαιω!!!!!!!!!!!!!!!!

μα ποσο χαιρομαι για τη φετινη μεταγραφικη περιοδο.

μια και μια οι επιλογες!!!

χαλαρωνω και γουσταρω!!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από MANIAKOS »

thanos-xanthi έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:αν θελουμε να παμε για πρωταθλημα αυτα χρειαζονται...αλλιως ας το πουνε απο τωρα
δε νομιζω οτι το πιστευουν μανιακε
κι εγω τις θελω..ν αντικατασταθουν αυτοι που εφυγαν
αλλα το πιο πιθανο ειναι...οτι βρουμε
ααααν βρεθει καμια ευκαιρια, και οτι κατσει περα απο τις 2-3 περιπτωσεις που κυνηγανε και ειναι και αριθμητικα λιγες
αυτη τη στιγμη οπως ειπε και καποιος παραπανω, το ροστερ ειναι επιπεδου ατρομητου και τριπολης
Θα φανει ... τι να πω...και γω δεν το πιστευω ,μακαρι να υπαρξει ανατροπη
:D εγω το πα...και πιο κατω ποιοτικα απο ατρομηοτριπλολιτσες ισως τωρα..
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από slidar »

ΠΑΟΚ για Στεβάνοβιτς!

Ιταλικό δημοσίευμα αναφέρει ότι η Τορίνο θέλει να ελευθερώσει μια θέση ξένου, ώστε αυτή να πάει στον Μπρούνο Πέρες και έτσι υπάρχει πιθανότητα να δώσει δανεικό τον Άλεν Στεβάνοβιτς στον ΠΑΟΚ.

Ο 23χρονος Σέρβος ξεκίνησε την καριέρα του στην Ίντερ και πέρσι έπαιξε δανεικός στην Παλέρμο όπου ήταν βασικός και είχε 21 συμμετοχές.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://inpaok.com/187544/%CF%80%CE%B1%CE%BF%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CF%84%CF%82/
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

ιταλοι αρδ
και περισυ και χειμωνα και φετος τα ιδια
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Mpoz »

τον ξερει κανενας?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οχι αλλα συμπαθητικος φαινεται..μακαρι αν και θα θελα εναν πιο εμπειρο στυλ κρασιτς
TheoGv4
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Κυρ 15 Δεκ 2013, 19:53

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από TheoGv4 »

Μπορειτε να μου πειτε για ποιο λογο ρε παιδια παιζετε το παιχνιδι τους,και οχι μονο ακουτε/διαβαζετε τι λεει ο καθε μλκας δημοσιογραφος αλλα καθεσται μετα με τις ωρες και διαφωνειτε ποιος ειναι χειροτερος;Μην σκοτωνετε την ωρα σας με τετοιον τροπο και μην δινεται ψωμι σε τετοιους ξεφτιλες..Ο,τι ειναι να μαθουμε θα το μαθουμε απο την ΠΑΕ οταν ερθει η ωρα!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”