Έχει ξεφύγει τελειως ο τύποςpaok kerkyra έγραψε:Αυτό ακριβώς! πολύ μεγάλη χολή μιλάμε για τον ποιό ηλίθιο και επικίνδυνο Α.Ρ.Δ.paokovios1974 έγραψε:Χοντρε εχεις απαξιωση ολες τις μεταγραφες επειδη δεν γουσταρεις τον Αγγελο και δεν σε πληρωνει η παε την προετοιμασια ειδικα με τον μολο το ξεφτιλισες λιγο τσιπα δεν θα εβλαπτε αλλα ποιος την εχασε για να την βρεις εσυ,παντως τετοια ειρωνια ειλικρινα ρε χοντρε ουτε ο νικολακοπουλος δεν εχει για τον ΠΑΟΚ μηπως σε ακουσουμε και σενα σε καμια κασσετα να λες οτι πεις.." προεδρε μου "
Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αδερφε παιζει να εισαι ο πιο αισιοδοξος του φορουμ..makispaspartou έγραψε:Mollo ως αντι-Stoch
Golasa ως αντι-Lazar
Rat ως αντι-LIno
Fortounis ως αντι-Ninis
Vieirinha ως αντι-Lucas
Αν κρατήσεις και Insa με Natkho νομίζω έχεις κάνει καλή ομάδα..
Οπότε μετά πας για ένα καλύτερο 6άρι κ τερματά σαν ποιοτική αναβάθμιση του ρόστερ
Και κερασάκι στην τούρτα ο αντί-Vukic που μάλλον θα είναι ο παιχταράς δώρο!
μιλας για 7 ακομα κινησεις (εκτος του Μολο)!!!
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ο κοσμος αλλαζει, τουτεστιν θα βρουνε οι τουρκαλες κανενα προθυμο Αραβσ, να παιξει το παιχνιδι αλα Στοχ.MANIAKOS έγραψε:Περιπτερος έγραψε:Αδελφε χρειαζομαστε ενα εξαρι δυνατο και γρηγορο στυλ Μασερανο ή Αρεβαλο Ριος κλπ.MANIAKOS έγραψε:ΑΝ εχει τζιολη μαντουρο και κατσε παραπαει ν α παρεις 6αρι καθαρο...8αρι που να μιλαει στο τοπι ναι..ο Γκολασα δεν ξερω για που υπολογιζεται και αν οντως ειναι καλος θα τον δουμε,...
εκτος και εαν κανουμε σουπερ τον Κατσε και τον κανουμε και σφιχτη ... θα παρει μερικους μηνες. Ξερω μια καλη φαρμα με κοτοπουλα ... .
και μενα ειδικα ο αρεβαλο εινα πουλεν αλλα πιστευω λογω πολλων συμβολαιων στο 6 δυσκολα να παρουμε..
ο κρασιτς θαταιριαζε δεξια και το 16 ληγει οποτε θα χει και πιο λογικη ρητρα,,,
Η ομαδα χρειαζεται ενα εξι που να δαγκωνει σαν κομπρα.
Στο 3-5-2 θα μπορουσε νασ ειναι και καποιος ενδιαμεσος.
Σκαρταδο , Ζαγορακη, Αναστασιαδη, (ακομα και Τσουκαλα θα εβλεπα) ... Κορμπος απο Απολλωνα ... . Θελουμε ερξαρι που να ξετιναζει σε αμυνα και επιθεση, Μαραγκο ...
Εχει δει κανεις τον Αναστασιαδη στην θεση αυτη ?
Θα φτιαξει ο Αγγελος παικτη κλωνο του μεσα σε 3 μηνες, οπως εκανε και με τον Θοδωρακη.
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πολκας & Σια Ε.Ε.eorptol έγραψε:Έχει ξεφύγει τελειως ο τύποςpaok kerkyra έγραψε:Αυτό ακριβώς! πολύ μεγάλη χολή μιλάμε για τον ποιό ηλίθιο και επικίνδυνο Α.Ρ.Δ.paokovios1974 έγραψε:Χοντρε εχεις απαξιωση ολες τις μεταγραφες επειδη δεν γουσταρεις τον Αγγελο και δεν σε πληρωνει η παε την προετοιμασια ειδικα με τον μολο το ξεφτιλισες λιγο τσιπα δεν θα εβλαπτε αλλα ποιος την εχασε για να την βρεις εσυ,παντως τετοια ειρωνια ειλικρινα ρε χοντρε ουτε ο νικολακοπουλος δεν εχει για τον ΠΑΟΚ μηπως σε ακουσουμε και σενα σε καμια κασσετα να λες οτι πεις.." προεδρε μου "
Να μας πει ποιος πληρωνει το ταξειδι στας Ολλανδιας
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
αν θελουμε να παμε για πρωταθλημα αυτα χρειαζονται...αλλιως ας το πουνε απο τωρα
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Mε βάση όσα λέει ο κόλακας ο Μολό δεν έχει κλείσει ακόμα γιατί λέει δεν θέλει Ελλάδα επίσης είναι λέει κωλοχαρακτήρας... ναι πίνουν κάθε μέρα μαζί καφέ και ξέρει τι χαρακτήρας είναι εγώ πάντως ακόμα περιμένω στο αεροδρόμιο τον Πίντο και τον Ελ καουταρί από πέρυσι α ρε βλάκα μπουχέσα έχεις καταντήσει ο περίγελος της δημοσιογραφίας! αύριο που θα σκάσει μύτη ο Μολό Ολλανδία θα ήθελα να ήμουν σε μια γωνία να δω τα μούτρα του κολακα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
στο μετροσπορ δεν ειναι ο κλοκας? ηταν ασχημο το πρωι οι αλλοι να χουν μολο πρωτοσελιδο και συ να χεις θεωριες....

- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
δε νομιζω οτι το πιστευουν μανιακεMANIAKOS έγραψε:αν θελουμε να παμε για πρωταθλημα αυτα χρειαζονται...αλλιως ας το πουνε απο τωρα
κι εγω τις θελω..ν αντικατασταθουν αυτοι που εφυγαν
αλλα το πιο πιθανο ειναι...οτι βρουμε
ααααν βρεθει καμια ευκαιρια, και οτι κατσει περα απο τις 2-3 περιπτωσεις που κυνηγανε και ειναι και αριθμητικα λιγες
αυτη τη στιγμη οπως ειπε και καποιος παραπανω, το ροστερ ειναι επιπεδου ατρομητου και τριπολης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanos-xanthi την Τρί 15 Ιούλ 2014, 00:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 1551
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
- Τοποθεσία: valia calda
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
cellophan έγραψε:Από φάτσα, μαλλί και attitude, τον βλέπω για εξορκισμό καρφί.......ΑΑ με αγιαστούρα και έτσι....πέρα από την πλάκα, καλό εξτρεμάκι, ελπίζω να δέσει......
κανω εικονα τη φαση και κλαιω!!!!!!!!!!!!!!!!
μα ποσο χαιρομαι για τη φετινη μεταγραφικη περιοδο.
μια και μια οι επιλογες!!!
χαλαρωνω και γουσταρω!!!
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Θα φανει ... τι να πω...και γω δεν το πιστευω ,μακαρι να υπαρξει ανατροπηthanos-xanthi έγραψε:δε νομιζω οτι το πιστευουν μανιακεMANIAKOS έγραψε:αν θελουμε να παμε για πρωταθλημα αυτα χρειαζονται...αλλιως ας το πουνε απο τωρα
κι εγω τις θελω..ν αντικατασταθουν αυτοι που εφυγαν
αλλα το πιο πιθανο ειναι...οτι βρουμε
ααααν βρεθει καμια ευκαιρια, και οτι κατσει περα απο τις 2-3 περιπτωσεις που κυνηγανε και ειναι και αριθμητικα λιγες
αυτη τη στιγμη οπως ειπε και καποιος παραπανω, το ροστερ ειναι επιπεδου ατρομητου και τριπολης
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ΠΑΟΚ για Στεβάνοβιτς!
Ιταλικό δημοσίευμα αναφέρει ότι η Τορίνο θέλει να ελευθερώσει μια θέση ξένου, ώστε αυτή να πάει στον Μπρούνο Πέρες και έτσι υπάρχει πιθανότητα να δώσει δανεικό τον Άλεν Στεβάνοβιτς στον ΠΑΟΚ.
Ο 23χρονος Σέρβος ξεκίνησε την καριέρα του στην Ίντερ και πέρσι έπαιξε δανεικός στην Παλέρμο όπου ήταν βασικός και είχε 21 συμμετοχές.
Ιταλικό δημοσίευμα αναφέρει ότι η Τορίνο θέλει να ελευθερώσει μια θέση ξένου, ώστε αυτή να πάει στον Μπρούνο Πέρες και έτσι υπάρχει πιθανότητα να δώσει δανεικό τον Άλεν Στεβάνοβιτς στον ΠΑΟΚ.
Ο 23χρονος Σέρβος ξεκίνησε την καριέρα του στην Ίντερ και πέρσι έπαιξε δανεικός στην Παλέρμο όπου ήταν βασικός και είχε 21 συμμετοχές.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://inpaok.com/187544/%CF%80%CE%B1%CE%BF%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CF%84%CF%82/- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
οχι αλλα συμπαθητικος φαινεται..μακαρι αν και θα θελα εναν πιο εμπειρο στυλ κρασιτς
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μπορειτε να μου πειτε για ποιο λογο ρε παιδια παιζετε το παιχνιδι τους,και οχι μονο ακουτε/διαβαζετε τι λεει ο καθε μλκας δημοσιογραφος αλλα καθεσται μετα με τις ωρες και διαφωνειτε ποιος ειναι χειροτερος;Μην σκοτωνετε την ωρα σας με τετοιον τροπο και μην δινεται ψωμι σε τετοιους ξεφτιλες..Ο,τι ειναι να μαθουμε θα το μαθουμε απο την ΠΑΕ οταν ερθει η ωρα!