Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
O Φορτούνης παίζει κατά κύριο λόγω ως 10άρι και ως δεύτερες θέσεις παίζει Δεξί και αριστερό εξτρέμ 8άρι δεν είναι πάντως με τίποτα! στην πρώτη του χρονιά στην Μπουντεσλίγκα στα 19 είχε 28 συμμετοχές και 5 ασίστ στην δεύτερη χρονιά στην τσβάιτε λίγκα στα 20 είχε 24 συμμετοχές 2 γκολ και 4 ασίστ και την τρίτη και από ότι όλα δείχνουν και τελευταία του χρονιά στην τσβάιτε λίγκα είχε στα 21 είχε 18 συμμετοχές και 1 ασίστ επίσης στα 21 22 θα γίνει τον Οκτώμβριο έχει 12 συμμετοχές στην Εθνική Ελλάδος πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει τόση μεγάλη εμπάθια με τους Έλληνες παίχτες ιδικά σε αυτές τις ηλικίες
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ειναι και του 92,,,,που σημαινει για να συγκρινουμε 1 χρονο μεγαλυτερος πελκα κιτσιου ιντζα...και μενα σαν πεεριφερειακος φορ ή αρ εξτρεμ θα μ αρεσε
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
pisakaipoupoula έγραψε:Ο Μολό παίζει στον ασβέστη όχι επιθετικός, κάτι σαν το Στοχ σκέψου, περίπου το ίδιο άναρχος τακτικά -δε πολυμαρκάρει- αλλά και με παραπάνω ουσίαMANIAKOS έγραψε: Ο Μολο παιζει και περιφερειακος κυνηγος? ή ειναι τυπικος παικτης γραμμηςασχετως αν συγκλινει κλπ..?
θενκς,,,οποτε αν παρουμε κι αλλο εξτρεμ θα παμε σε αλλο σχημα πιστευω
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
@ Τσε
Φίλε, δεν ξέρω αν το'χεις συνειδητοποιήσει αλλά ο Φορτουνάκος αντιμετωπίστηκε από την Λάουτερν όπως σ'εμάς ο Γεωργιάδης (το γατί, όχι ο βοηθός για όλες τις δουλειές). Μόνο που εκεί (κατάφεραν και) τον ξεφορτώθηκαν 1 χρόνο πριν ολοκληρωθεί το συμβόλαιό του.
Ερώτημα..
Πιστεύει κανείς ότι με τον Μολό χτυπάμε διπλό στη Μουνιχία? Εγώ το πιστεύω.
Πιστεύει κανείς ότι με τον Φορτούνη χτυπάμε διπλό στη Μουνιχία?...
Αντίστοιχα, πιστεύει κανείς ότι με Στοχ και Μολό χτυπάμε με αξιώσεις είσοδο στο τσου λου? Εγώ το πιστεύω.
Πιστεύει κανείς ότι με Σάλπι και Φορτούνη χτυπάμε με αξιώσεις είσοδο στο τσου λου?...
Φίλε, δεν ξέρω αν το'χεις συνειδητοποιήσει αλλά ο Φορτουνάκος αντιμετωπίστηκε από την Λάουτερν όπως σ'εμάς ο Γεωργιάδης (το γατί, όχι ο βοηθός για όλες τις δουλειές). Μόνο που εκεί (κατάφεραν και) τον ξεφορτώθηκαν 1 χρόνο πριν ολοκληρωθεί το συμβόλαιό του.
Ερώτημα..
Πιστεύει κανείς ότι με τον Μολό χτυπάμε διπλό στη Μουνιχία? Εγώ το πιστεύω.
Πιστεύει κανείς ότι με τον Φορτούνη χτυπάμε διπλό στη Μουνιχία?...
Αντίστοιχα, πιστεύει κανείς ότι με Στοχ και Μολό χτυπάμε με αξιώσεις είσοδο στο τσου λου? Εγώ το πιστεύω.
Πιστεύει κανείς ότι με Σάλπι και Φορτούνη χτυπάμε με αξιώσεις είσοδο στο τσου λου?...
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Χοντρε εχεις απαξιωση ολες τις μεταγραφες επειδη δεν γουσταρεις τον Αγγελο και δεν σε πληρωνει η παε την προετοιμασια ειδικα με τον μολο το ξεφτιλισες λιγο τσιπα δεν θα εβλαπτε αλλα ποιος την εχασε για να την βρεις εσυ,παντως τετοια ειρωνια ειλικρινα ρε χοντρε ουτε ο νικολακοπουλος δεν εχει για τον ΠΑΟΚ μηπως σε ακουσουμε και σενα σε καμια κασσετα να λες οτι πεις.." προεδρε μου "
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
τι ειπε? και κακως ασχολειστε 
αστροναυτη...τον φορτουνη τον παιρνεις για το μελλον περισσοτερο...και εχει κανει πολλα για την ηλικια του..
αστροναυτη...τον φορτουνη τον παιρνεις για το μελλον περισσοτερο...και εχει κανει πολλα για την ηλικια του..
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2893
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ναι αφού η λύση για τ αριστερά είναι ο Μολό , 99% κυνηγάμε και δεξί εξτρέμ..μπορεί να παίξει και δεξιά αλλά τον βολεύει καλύτερα αριστερά αν και το δυνατό του είναι το δεξί..απ τ αριστερά είτε συγκλίνει στο κέντρο κ σουτάρει είτε μπουκάρει κατα μέτωπο κ βγάζει σέντρα, καλές σέντρες όμως, απ το Στοχ είναι πιο....ΓάλλοςMANIAKOS έγραψε:pisakaipoupoula έγραψε:Ο Μολό παίζει στον ασβέστη όχι επιθετικός, κάτι σαν το Στοχ σκέψου, περίπου το ίδιο άναρχος τακτικά -δε πολυμαρκάρει- αλλά και με παραπάνω ουσίαMANIAKOS έγραψε: Ο Μολο παιζει και περιφερειακος κυνηγος? ή ειναι τυπικος παικτης γραμμηςασχετως αν συγκλινει κλπ..?
θενκς,,,οποτε αν παρουμε κι αλλο εξτρεμ θα παμε σε αλλο σχημα πιστευω
-
makispaspartou
- Δημοσιεύσεις: 5467
- Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Mollo ως αντι-Stoch
Golasa ως αντι-Lazar
Rat ως αντι-LIno
Fortounis ως αντι-Ninis
Vieirinha ως αντι-Lucas
Αν κρατήσεις και Insa με Natkho νομίζω έχεις κάνει καλή ομάδα..
Οπότε μετά πας για ένα καλύτερο 6άρι κ τερματά σαν ποιοτική αναβάθμιση του ρόστερ
Και κερασάκι στην τούρτα ο αντί-Vukic που μάλλον θα είναι ο παιχταράς δώρο!
Μανιακέ πιστεύω χωράει ένα ακόμη 6αρι με τη λογική ότι Τζαβέλλας και Μαντούρο λογίζονται και σαν στόπερ
Οπότε θεωρώ πάμε για έναν στοπερ τον Insaurralde
Golasa ως αντι-Lazar
Rat ως αντι-LIno
Fortounis ως αντι-Ninis
Vieirinha ως αντι-Lucas
Αν κρατήσεις και Insa με Natkho νομίζω έχεις κάνει καλή ομάδα..
Οπότε μετά πας για ένα καλύτερο 6άρι κ τερματά σαν ποιοτική αναβάθμιση του ρόστερ
Και κερασάκι στην τούρτα ο αντί-Vukic που μάλλον θα είναι ο παιχταράς δώρο!
Μανιακέ πιστεύω χωράει ένα ακόμη 6αρι με τη λογική ότι Τζαβέλλας και Μαντούρο λογίζονται και σαν στόπερ
Οπότε θεωρώ πάμε για έναν στοπερ τον Insaurralde
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αυτό ακριβώς! πολύ μεγάλη χολή μιλάμε για τον ποιό ηλίθιο και επικίνδυνο Α.Ρ.Δ.paokovios1974 έγραψε:Χοντρε εχεις απαξιωση ολες τις μεταγραφες επειδη δεν γουσταρεις τον Αγγελο και δεν σε πληρωνει η παε την προετοιμασια ειδικα με τον μολο το ξεφτιλισες λιγο τσιπα δεν θα εβλαπτε αλλα ποιος την εχασε για να την βρεις εσυ,παντως τετοια ειρωνια ειλικρινα ρε χοντρε ουτε ο νικολακοπουλος δεν εχει για τον ΠΑΟΚ μηπως σε ακουσουμε και σενα σε καμια κασσετα να λες οτι πεις.." προεδρε μου "
- nikos_algio
- Δημοσιεύσεις: 822
- Εγγραφή: Τετ 05 Φεβ 2014, 23:56
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ειμαι πολυ αισιοδοξος που θελω να βλεπω τον Μολο σαν αντι-Ολισε και πιστευω πως θα κινηθουμε για κατι ακομα καλυτερο στα εξτρεμ?
Δεν τον ξερω τον παιχτη αλλα φαινεται πως δινει κατι στον δημιουργικο κομματι που μας ελειπε και πιστευω πως θα βγαζει απιστευτες μπαλιες με στον Κλαους για τελειωμα με την μια.. Θα κρηθει στο γηπεδο , αν τελικα τον κλεισουμε , οπως ολοι!
Δεν τον ξερω τον παιχτη αλλα φαινεται πως δινει κατι στον δημιουργικο κομματι που μας ελειπε και πιστευω πως θα βγαζει απιστευτες μπαλιες με στον Κλαους για τελειωμα με την μια.. Θα κρηθει στο γηπεδο , αν τελικα τον κλεισουμε , οπως ολοι!
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
astronaut έγραψε:@ Τσε
Φίλε, δεν ξέρω αν το'χεις συνειδητοποιήσει αλλά ο Φορτουνάκος αντιμετωπίστηκε από την Λάουτερν όπως σ'εμάς ο Γεωργιάδης (το γατί, όχι ο βοηθός για όλες τις δουλειές). Μόνο που εκεί (κατάφεραν και) τον ξεφορτώθηκαν 1 χρόνο πριν ολοκληρωθεί το συμβόλαιό του.
Ερώτημα..
Πιστεύει κανείς ότι με τον Μολό χτυπάμε διπλό στη Μουνιχία? Εγώ το πιστεύω.
Πιστεύει κανείς ότι με τον Φορτούνη χτυπάμε διπλό στη Μουνιχία?...
Αντίστοιχα, πιστεύει κανείς ότι με Στοχ και Μολό χτυπάμε με αξιώσεις είσοδο στο τσου λου? Εγώ το πιστεύω.
Πιστεύει κανείς ότι με Σάλπι και Φορτούνη χτυπάμε με αξιώσεις είσοδο στο τσου λου?...
Δε διαφωνουμε απλα χωρανε και οι δυο και φορτουνης και μολο
Οσον αφορα το σαλπι εγω δε θα τον εβγαζα απο δεξια για κανεναν πλην βιερινια απο πιθανους παιχτες μας
Σεντερ φορ δε μπορει πλεον αλλα δεξια και μονος του την παιζει ολη την πλευρα
Παντως ο μικρος θελει με χιλια να ερθει και γουσταρει αγγελο οποτε αν ερθει θα δουλεψει πολυ και απ τη δουλεια βγαινει αποτελεσμα το ταλεντο το εχει
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Και ο κουβεντιδης ειναι ασυγκράτητος. Χολή και ειρωνεία.
Και τον είχα για πιο σοβαρό.
Και τον είχα για πιο σοβαρό.
- charlie_pace
- Δημοσιεύσεις: 344
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Και γιατί δεν έχει κλείσει λες; παε, μάνατζερ ή έχει πρώτη προτεραιότητα εξωτερικό και αν δεν κάτσει ΠΑΟΚ? Ή τίποτα από αυτά;che4 έγραψε:astronaut έγραψε:@ Τσε
Παντως ο μικρος θελει με χιλια να ερθει και γουσταρει αγγελο οποτε αν ερθει θα δουλεψει πολυ και απ τη δουλεια βγαινει αποτελεσμα το ταλεντο το εχει
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μόνο που ο Φορτουνάκος θέτει απαράβατο όρο να παίζει (και καλά κάνει το παιδί). Γι'αυτό και δεν πήγε στον γάβρο (του τσου λου)... Λες να είναι διατεθημένος να περιμένει πότε θα αποσυρθεί ο 3!+8 ή να "χτυπηθεί" με Μολό-Μάρτενς?MANIAKOS έγραψε:τι ειπε? και κακως ασχολειστε
αστροναυτη...τον φορτουνη τον παιρνεις για το μελλον περισσοτερο...και εχει κανει πολλα για την ηλικια του..
Ότι έχει κάνει πολλά περισσότερα βήματα από άλλους στην ηλικία του είναι μια πραγματικότητα. (κυρίως ως προς τις συμμετοχές του στην εθνική γιατί στη Γερμανία μέχρι και ο... Γιαννιώτας πάει με τον κατάλληλο μάνατζερ)
Όπως επίσης πραγματικότητα είναι ότι η Λάουτερν τον ξεφορτώθηκε άρον-άρον μπας και ανέβει κατηγορία...
Στην τελική, πήραμε έναν μεσοεπιθετικό αλά Φορτούνη , τον Γκολάσα. Ο οποίος -μεταξύ άλλων- τυγχάνει να βλέπει τον ΠΑΟΚ σαν όαση/ευκαιρεία και όχι σαν τελευταία λύση...
@ Τσε
Ο 3!+8 πλέον μόνο ως δεύτερος φορ μπορεί να προσφέρει ικανοποιητικά. Στη γραμμή δε γίνεται να έχουμε παίκτη που δε διαθέτει (υψηλή) τεχνική, ντρίπλα & να'ναι απρόβλεπτος.