XTT έγραψε:Ekatnetworkltd έγραψε:Αυτοί πού δεν ξέρουν προπαίδια τί κάνουνε;Γαμώ την αμορφωσιά μου γαμώ!Μάθε παιδί μου γράμματα!
http://www.online-calculator.com/el/
Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ρε φιλε γιατι δεν λυπασαι τους συνοπαδους σου?XTT έγραψε:Καλησπερα, ημουν Μαρμαρα το τριημερο και πηγα σε μια ταβερνα που συχναζουν πολλοι ποδοσφαιριστες.....στο διπλανο τραπεζι καθοταν ο 5 χ 4 μαζι με τον ψηλο που επαιζε στους κοκκινους της αγγλιας, λογικο αφου περσι ηταν και συμπαικτες.... ο 2 χ 10 μιλουσε με ενα φιλο του και λεγανε οτι ο γιαννακης δινει 2 ενω οι σαξονες θελουν 4, και αν εχει ο φιλος του κανεναν γνωστο στην ΠΑΕ για να βοηθησει την κατασταση. Επισης ειπε οτι τον θελει ο ΠΑΟΚ της γηραιας αλβιωνας αλλα αυτος θελει στο ελλαδισταν.
Υπηρχε τετοιο θεμα επιστροφης του 50/2.5 ? Παντως αδυνατισε ΠΟΛΥ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ηρεμια
προς το παρων ειμαστε μονο για
γαμσε τους γαυρους απο κολο
α ρε μολο α ρε μολο
χαμηλα τη μπαλα γιατι θα βλεπω παλι αυτοκτονιες αν δεν ερθει ο βιερινια
προς το παρων ειμαστε μονο για
γαμσε τους γαυρους απο κολο
α ρε μολο α ρε μολο
χαμηλα τη μπαλα γιατι θα βλεπω παλι αυτοκτονιες αν δεν ερθει ο βιερινια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Λίνο--->Ρατ
Νίνης--->Γκολάσα
Στοχ--->Μολό
Μέχρι στιγμής αρκετά καλά το πάει το έργο ο Ζησάο.
Δε θα μπορούσε βέβαια να το πάει διαφορετικά καθώς δεν υπάρχει πλέον (η δικαιολογία) Τσίτσι...
Αναμένουμε με ενδιαφέρον τον στόπερ...
Θα σπάσει η "παράδοση" των δανεικών (Σίφο-Ελ Τσάκο)?
Θα σπάσει η "παράδοση" των λοιμοτάγαρων (Κουμάλο-Βιβιάν-Ίνιγο)?
Επίσης, μεγάλο στοίχημα που οφείλει να κερδίσει ο Ζησάο είναι η (όσο το δυνατόν πιο αναίμακτη) αποδέσμευση αυτών που ήδη δεν υπολογίζονται. Όπως και η (ορθολογική) πώληση των δύο τερματάδων.
** Ξαναβγαίνουν στον αφρό δημοσιεύματα για τον αποτυχημένο της Β' Γερμανίας.. ελπίζω να μη γίνει καμιά γυριστή με τον Μολό...
Νίνης--->Γκολάσα
Στοχ--->Μολό
Μέχρι στιγμής αρκετά καλά το πάει το έργο ο Ζησάο.
Δε θα μπορούσε βέβαια να το πάει διαφορετικά καθώς δεν υπάρχει πλέον (η δικαιολογία) Τσίτσι...
Αναμένουμε με ενδιαφέρον τον στόπερ...
Θα σπάσει η "παράδοση" των δανεικών (Σίφο-Ελ Τσάκο)?
Θα σπάσει η "παράδοση" των λοιμοτάγαρων (Κουμάλο-Βιβιάν-Ίνιγο)?
Επίσης, μεγάλο στοίχημα που οφείλει να κερδίσει ο Ζησάο είναι η (όσο το δυνατόν πιο αναίμακτη) αποδέσμευση αυτών που ήδη δεν υπολογίζονται. Όπως και η (ορθολογική) πώληση των δύο τερματάδων.
** Ξαναβγαίνουν στον αφρό δημοσιεύματα για τον αποτυχημένο της Β' Γερμανίας.. ελπίζω να μη γίνει καμιά γυριστή με τον Μολό...
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Παντως να μην ξεχναμε οτι ο Βιειρινια σε ενα χρονο μενει ελευθερος. Οσο περναει το καλοκαιρι και δεν ανανεωνει η τιμη του θα πεφτει γιατι σε 6 μηνες υπογραφει οπου θελει.
Ενταξει, επαιξε αντιπαλος με Μπαγερν, Ντορτμουντ, με διαφορους παιχταραδες, λεφτα πηρε, εθνικη επαιξε, Μουντιαλ πηγε, ε ας ερθει κι εδω να κανει καμια Ευρωπαικη πορεια και να παιξει κανα Ch.L.
Μακαρι.
Ο ΠΑΟΚ της Αγγλιας ποιος ειναι;
Ενταξει, επαιξε αντιπαλος με Μπαγερν, Ντορτμουντ, με διαφορους παιχταραδες, λεφτα πηρε, εθνικη επαιξε, Μουντιαλ πηγε, ε ας ερθει κι εδω να κανει καμια Ευρωπαικη πορεια και να παιξει κανα Ch.L.
Μακαρι.
Ο ΠΑΟΚ της Αγγλιας ποιος ειναι;
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Για να ολοκληρωσω, ο φιλος του του απαντησε " πανε στο νησι να παρεις τα φραγκα και μετα γυρνα"..... τα ελληνικα τα μιλαει φαρσι παρεπιπτόντως
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ψέμματα είναι;pisakaipoupoula έγραψε:Αν αύριο ακουστεί ότι κλείνει σ'εμάς ο Μέσσι, είμαι σίγουρος ότι θα βρεθούν τουλάχιστον 5-10 εδώ μέσα που θ αρχίσουν να λένε "ποιός μωρέ, αυτός που δεν ακούμπησε μπάλα σε 120 λεπτά, που στα δύσκολα κάνει εμετό στο γήπεδο και που δε μπορεί να τελειώσει ένα τετ α τετ"....
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Oι δανεισμοι ειναι καλοι και βοηθητικοι για πολλους λογους ειδικα λογω φορολογιας κλπ ακομα και αυτοι που ερχονται για ενα χρονο και οχι παραπανω..αλλα υπαρχει το αλλα ....αυτο αφορα κυριως στο οτι πρεπει να εχεις εναν κορμο που ΔΕΝ εχουμε...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ 15 παικτες σε καθε μετεγγραφικη περιοδο ...αυτο ειναι οχι μονο κακο αλλα και υποπτο και ενδεικτικο αλλων πραγματων....
ΚΑλο ειναι να βγει να μιλησει κπς απο τη διοικηση σοβαρα ομως...για στοχους κλπ..το αρχικο αυτογκολ του σαββιδη πληρωνουμε ακομα σε μεγαλο βαθμο(οχι οτι θελαμε και πολυ)
Τωρα με Μολο και αν παρουμε και αλλον εξτρεμ ισως το 5 3 2 ή 5 4 1 μεινει για μπακ πλαν μονο...
Ο Μολο παιζει και περιφερειακος κυνηγος? ή ειναι τυπικος παικτης γραμμηςασχετως αν συγκλινει κλπ..?
ΤΟ φιλικο με τη στανταρ εδειξε οτι το ροστερ για 5 3 2 ειναι σχεδον ετοιμο οσο κουφο και αν ακουγεται...βεβαια η ποιοτητα μας ειναι κατω του ατρομητου κ τριπολης προς το παρον...
ΚΑλο ειναι να βγει να μιλησει κπς απο τη διοικηση σοβαρα ομως...για στοχους κλπ..το αρχικο αυτογκολ του σαββιδη πληρωνουμε ακομα σε μεγαλο βαθμο(οχι οτι θελαμε και πολυ)
Τωρα με Μολο και αν παρουμε και αλλον εξτρεμ ισως το 5 3 2 ή 5 4 1 μεινει για μπακ πλαν μονο...
Ο Μολο παιζει και περιφερειακος κυνηγος? ή ειναι τυπικος παικτης γραμμηςασχετως αν συγκλινει κλπ..?
ΤΟ φιλικο με τη στανταρ εδειξε οτι το ροστερ για 5 3 2 ειναι σχεδον ετοιμο οσο κουφο και αν ακουγεται...βεβαια η ποιοτητα μας ειναι κατω του ατρομητου κ τριπολης προς το παρον...
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τελικά πρέπει να είσαι μαθηματικός για να παρακολουθήσεις το forum!Και άμα σκάσουν και οι εξισώσεις θα ξανακάνουμε φροντιστήριο!Ευτυχώς που έχω Άγγελο που δεν κατάργησε τα βαπτιστικά!
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
astronaut έγραψε:Λίνο--->Ρατ
Νίνης--->Γκολάσα
Στοχ--->Μολό
Μέχρι στιγμής αρκετά καλά το πάει το έργο ο Ζησάο.
Δε θα μπορούσε βέβαια να το πάει διαφορετικά καθώς δεν υπάρχει πλέον (η δικαιολογία) Τσίτσι...
Αναμένουμε με ενδιαφέρον τον στόπερ...
Θα σπάσει η "παράδοση" των δανεικών (Σίφο-Ελ Τσάκο)?
Θα σπάσει η "παράδοση" των λοιμοτάγαρων (Κουμάλο-Βιβιάν-Ίνιγο)?
Επίσης, μεγάλο στοίχημα που οφείλει να κερδίσει ο Ζησάο είναι η (όσο το δυνατόν πιο αναίμακτη) αποδέσμευση αυτών που ήδη δεν υπολογίζονται. Όπως και η (ορθολογική) πώληση των δύο τερματάδων.
** Ξαναβγαίνουν στον αφρό δημοσιεύματα για τον αποτυχημένο της Β' Γερμανίας.. ελπίζω να μη γίνει καμιά γυριστή με τον Μολό...
φιλε αστροναυτη δεν καταλαβαινω την εμπαθεια σου με τον παιχταρα τον συντοπιτη μου αλλα για να μην ανησυχεις η μια μεταγραφη δεν εχει καμια σχεση με την αλλη
λαζαρ...νατχο γκολασα...σαββιδης
νινης φορτουνης
ειναι το σωστο στο πανω πλανο σου και μια χαρα ειναι ετσι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος che4 την Δευ 14 Ιούλ 2014, 22:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Black&White
- Δημοσιεύσεις: 640
- Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2014, 05:29
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ρε σεις, ο Άγγελος τον είδε αυτόν το Μολλό;
Αυτός μόνο τον εαυτό του ντιμπλάρει ρε. Μην τρελαθούμε τώρα. Όχι επειδή ήρθε στον ΠΑΟΚ να τον βγάλουμε και παικταρά. Θα βγάλει αρκετό γέλιο πάντως... Μήπως είναι αλγερινός ή μαροκινός; Τόσα τσαλίμια μόνο σε αυτούς βλέπεις!
Δεν πειράζει , θα παίξει κάποιος μικρός τη θέση. Τσάμπα λεφτά.
Αυτός μόνο τον εαυτό του ντιμπλάρει ρε. Μην τρελαθούμε τώρα. Όχι επειδή ήρθε στον ΠΑΟΚ να τον βγάλουμε και παικταρά. Θα βγάλει αρκετό γέλιο πάντως... Μήπως είναι αλγερινός ή μαροκινός; Τόσα τσαλίμια μόνο σε αυτούς βλέπεις!
Δεν πειράζει , θα παίξει κάποιος μικρός τη θέση. Τσάμπα λεφτά.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ο φορτουνης πρεπει να ναι ο αντι βουκα + 3ος εξτρεμ αν θελουμε να παμε για ψηλα..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106604
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τελικα ο Μολλο ειναι πυροτεχνημα ?
Στο σαιτ της ΠΑΕ δεν υπαρχει ανακοινωση.
Οποιος εχει καποια πληροφορηση χρησιμο θα ειναι να "αναφερει".
Στο σαιτ της ΠΑΕ δεν υπαρχει ανακοινωση.
Οποιος εχει καποια πληροφορηση χρησιμο θα ειναι να "αναφερει".
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ο τζοουνς ειναι 33 βεβαια λευτερος και με καλο μουντιαλ δε θα με χαλουσε....