Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πολυ καλα τα δειγματα γραφης.
Γρηγορες πασες, λιγα λαθη στις πασες.
Καλα πηγαμε.
Οι μικροι μας θελουν στηριξη με παικτες αξίας.
Απαραιτητος ο ΝΑΤΧΟ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ !
Η αμυνα στο κεντρο της θελει απαραιτητα 3 παικταραδες.
ΥΓ Μπουκαδορος ... ο Μεσσι ?
Γρηγορες πασες, λιγα λαθη στις πασες.
Καλα πηγαμε.
Οι μικροι μας θελουν στηριξη με παικτες αξίας.
Απαραιτητος ο ΝΑΤΧΟ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ !
Η αμυνα στο κεντρο της θελει απαραιτητα 3 παικταραδες.
ΥΓ Μπουκαδορος ... ο Μεσσι ?
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Οι δημοσιογράφοι που είναι στην αποστολή με ΠΑΟΚ ρωτάνε για μεταγραφές;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Γιατί να ρωτήσουν; Μια χαρά τις σκαρφίζονται και μόνοι τους (βλ. τη λίστα του GiorgosAtha!).
Άσε που αν τολμήσουν να ρωτήσουν τον Άγγελο κάτι τέτοιο, θα τους βάλει να τρέξουν στα βουνά..
Άσε που αν τολμήσουν να ρωτήσουν τον Άγγελο κάτι τέτοιο, θα τους βάλει να τρέξουν στα βουνά..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
με τον Μυστακιδη δεν υπαρχει καμια εξελιξη οπως καμια εξελιξη δεν υπαρχει και με τις μεταγραφες...
αυτη η βραδυτητα των εξελιξεων θα κοστισει αγωνιστικα την ομαδα και υπευθυνοι θα ειναι ολοι τους, πρωτα ο Ιβαν αλλα και οι ΑΑ και ΖΒ
αυτη η βραδυτητα των εξελιξεων θα κοστισει αγωνιστικα την ομαδα και υπευθυνοι θα ειναι ολοι τους, πρωτα ο Ιβαν αλλα και οι ΑΑ και ΖΒ
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αδερφέ... καλοκαιράκι είναι... πήγαινε κάνε κανα μπανάκι... βγες μια βολτούλα... πιές κανα καφεδάκι... καμιά ταβερνούλα... προσπάθησε να χαλαρώσεις και να αφήσεις λίγο την γκρίνια... ένα post με κάτι θετικό δεν έχεις γράψει... έστω για το γαμώτο... Ήμαρτον με την ακατάσχετη μίρλα και το κράξιμο κατά πάντων στην ομάδα. Δεν βοηθάς! Εντελώς φιλικά...Athens έγραψε:με τον Μυστακιδη δεν υπαρχει καμια εξελιξη οπως καμια εξελιξη δεν υπαρχει και με τις μεταγραφες...
αυτη η βραδυτητα των εξελιξεων θα κοστισει αγωνιστικα την ομαδα και υπευθυνοι θα ειναι ολοι τους, πρωτα ο Ιβαν αλλα και οι ΑΑ και ΖΒ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πες το ψεματαRoMaN έγραψε:Γιατί να ρωτήσουν; Μια χαρά τις σκαρφίζονται και μόνοι τους (βλ. τη λίστα του GiorgosAtha!).
Άσε που αν τολμήσουν να ρωτήσουν τον Άγγελο κάτι τέτοιο, θα τους βάλει να τρέξουν στα βουνά..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
εξτρέμ στον ΠΑΟΚ
Νεαρός από Ευρώπη έχει έρθει σε προφορική συμφωνία με τον Ζήση Βρύζα
Νεαρός από Ευρώπη έχει έρθει σε προφορική συμφωνία με τον Ζήση Βρύζα
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Περιπλανιέται ο Νάτχο
Τις τελευταίες ώρες φουντώνουν στη γειτονική χώρα τα δημοσιεύματα ότι ο Μπίμπρας Νάτχο θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τουρκία και την Τραμπζονσπόρ, με την οριστική απόφαση να αναμένεται εντός των ημερών.
«Η προσφορά της Τραμπζονσπόρ είναι η καλύτερη. Σε λίγες μέρες θα αποφασίσουμε ποιο είναι το καλύτερο για το μέλλον του Μπίμπρας», δήλωσε στον τουρκικό Τύπο ο ατζέντης του Ισραηλινού, με τον ΠΑΟΚ να παρακολουθεί τις εξελίξεις γύρω από την περίπτωση του ποδοσφαιριστή. Θυμίζουμε βέβαια ότι ο παίκτης έχει δηλώσει ότι θέλει να παίξει σε Ιταλία, Ισπανία ή Γερμανία όμως μάλλον στις χώρες αυτές δεν μπορεί να βρει τα χρήματα που ζητά (σχεδόν 2.000.000 ευρώ το χρόνμο) οπότε μάλλον στην Τουρκία θα καταλήξει.
http://inpaok.com/187318/%CF%80%CE%B5%C ... %87%CE%BF/
Τις τελευταίες ώρες φουντώνουν στη γειτονική χώρα τα δημοσιεύματα ότι ο Μπίμπρας Νάτχο θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τουρκία και την Τραμπζονσπόρ, με την οριστική απόφαση να αναμένεται εντός των ημερών.
«Η προσφορά της Τραμπζονσπόρ είναι η καλύτερη. Σε λίγες μέρες θα αποφασίσουμε ποιο είναι το καλύτερο για το μέλλον του Μπίμπρας», δήλωσε στον τουρκικό Τύπο ο ατζέντης του Ισραηλινού, με τον ΠΑΟΚ να παρακολουθεί τις εξελίξεις γύρω από την περίπτωση του ποδοσφαιριστή. Θυμίζουμε βέβαια ότι ο παίκτης έχει δηλώσει ότι θέλει να παίξει σε Ιταλία, Ισπανία ή Γερμανία όμως μάλλον στις χώρες αυτές δεν μπορεί να βρει τα χρήματα που ζητά (σχεδόν 2.000.000 ευρώ το χρόνμο) οπότε μάλλον στην Τουρκία θα καταλήξει.
http://inpaok.com/187318/%CF%80%CE%B5%C ... %87%CE%BF/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Realcon την Κυρ 13 Ιούλ 2014, 13:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ρε παιδια καντε και το κειμενο copy paste γιατι με το υπερταχυτατο δικτυο στα μερη που ειμαστε δε φορτώνει η σελιδα με τιποτα 
Sent from my campfire using smoke signals
Sent from my campfire using smoke signals
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
γκρινια δεν ειναι η παραθεση της πραγματικοτητας...μαλλον εσυ χρειαζεσαι καφε που χαρακτηριζεις γκρινια την πραγματικοτηταGiorgosAtha έγραψε:Αδερφέ... καλοκαιράκι είναι... πήγαινε κάνε κανα μπανάκι... βγες μια βολτούλα... πιές κανα καφεδάκι... καμιά ταβερνούλα... προσπάθησε να χαλαρώσεις και να αφήσεις λίγο την γκρίνια... ένα post με κάτι θετικό δεν έχεις γράψει... έστω για το γαμώτο... Ήμαρτον με την ακατάσχετη μίρλα και το κράξιμο κατά πάντων στην ομάδα. Δεν βοηθάς! Εντελώς φιλικά...Athens έγραψε:με τον Μυστακιδη δεν υπαρχει καμια εξελιξη οπως καμια εξελιξη δεν υπαρχει και με τις μεταγραφες...
αυτη η βραδυτητα των εξελιξεων θα κοστισει αγωνιστικα την ομαδα και υπευθυνοι θα ειναι ολοι τους, πρωτα ο Ιβαν αλλα και οι ΑΑ και ΖΒ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ξεκαθαρίζει μέσα στην εβδομάδα το θέμα του εξτρέμ στον ΠΑΟΚHolypaok έγραψε:Ρε παιδια καντε και το κειμενο copy paste γιατι με το υπερταχυτατο δικτυο στα μερη που ειμαστε δε φορτώνει η σελιδα με τιποτα
Sent from my campfire using smoke signals
Για προφορική συμφωνία του Βρύζα με τον παίκτη κάνουν λόγο στον «δικέφαλο»
Ένα μέτωπο που έχει αποσχολήσει έντονα τα μεταγραφικά του ΠΑΟΚ, αναμένεται να κλείσει μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα. Ο ακραίος επιθετικός που αναζητούσαν εδώ και καιρό οι Θεσσαλονικείς έχει εντοπιστεί και μάλιστα οι πληροφορίες λένε ότι βρίσκεται πολύ κοντα στο να υπογράψει συμβόλαιο.
Ο Ζήσης Βρύζας φέρεται να είχε συμφωνήσει προφορικά με τον συγκεκριμένο παίκτη, ο οποίος είναι Ευρωπαίος και νεαρός σε ηλικία. Ωστόσο, η καθυστέρηση του Ιβάν Σαββίδη να ανάψει το «πράσινο φως» είχε αναγκάσει τον ποδοσφαιριστή να κοιτάζει και άλλες εναλλακτικές λύσεις.
Έτσι ο πρόεδρος του «δικεφάλου» χρειάστηκε να του μιλήσει για αρκετές ώρες στο τηλέφωνο για να τον μεταπείσει. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να μεταβεί άμεσα στο εξωτερικό για να έχει μια νέα επαφή μαζί του από κοντά και να εκφράσει εκ νέου το ενδιαφέρον της ομάδας, έχοντας ως στόχο να τον φέρει μαζί του στη Θεσσαλονίκη και εκεί να υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια να υπογράψει.
Σε ότι αφορά το μέτωπο των φιλικών, πριν από μερικές μέρες στην Ιταλία είχε γραφτεί ότι η Νάπολι θα αντιμετωπίσει την 1η ή τη 2η Αυγούστου τον ΠΑΟΚ στο «Σαν Πάολο», αλλά οι Θεσσαλονικείς υποστηρίζουν ότι δεν έχουν συμφωνήσει οριστικά με τους Ναπολιτάνους. Έχουν υπάρξει συζητήσεις, αλλά δεν έχουν πέσει οι σχετικές υπογραφές και ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι θα γίνει το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Τέλος αναφορικά με τον Σαλρ Ιτάνζ, σύντομα αναμένεται να ενσωματωθεί στην αποστολή του ΠΑΟΚ και ο καμερουνέζος, ο οποίος έχει ενημερώσει ότι μπορεί να καθυστερήσει η άφιξη του στην Ολλανδία εξαιτίας ενός προβλήματος που υπάρχει στη χώρα του με τις αεροπορικές εταιρείες. Σήμερα ή το αργότερο αύριο θα είναι ο Αφρικανός τερματοφύλακας στο Ούστερμπεκ, όπου θα έχει συζήτηση με τον Άγγελο Αναστασιάδη για το μέλλον του στην ομάδα ή θα συνεχίσει αλλού την καριέρα του.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
δυστυχως απ οτι δειχνουν τα εως τωρα δεδομενα στοχος του ΠΑΟΚ φετος θα ειναι η 2-3η θεση και η εισοδος στους ομιλους του γιουροπα.Athens έγραψε: γκρινια δεν ειναι η παραθεση της πραγματικοτητας...μαλλον εσυ χρειαζεσαι καφε που χαρακτηριζεις γκρινια την πραγματικοτητα
αυτοι οι στοχοι με 2-3 μεταγραφες μπορουν να υλοποιηθουν
γι αυτο τζαμπα καθεσε και σκας
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ο στοχος ειναι το πρωταθλημα, ετσι δεν ειπε ο Αγγελος?desperando έγραψε:δυστυχως απ οτι δειχνουν τα εως τωρα δεδομενα στοχος του ΠΑΟΚ φετος θα ειναι η 2-3η θεση και η εισοδος στους ομιλους του γιουροπα.Athens έγραψε: γκρινια δεν ειναι η παραθεση της πραγματικοτητας...μαλλον εσυ χρειαζεσαι καφε που χαρακτηριζεις γκρινια την πραγματικοτητα
αυτοι οι στοχοι με 2-3 μεταγραφες μπορουν να υλοποιηθουν
γι αυτο τζαμπα καθεσε και σκας
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ο Άγγελος, μίλησε για να φτάσεις να πάρεις το πρωτάθλημα πρέπει να κάνεις μια ομάδα να κερδίζεις και τους διαιτητές.
Δεν είπε φέτος έρχομαι για να πάρω το πρωτάθλημα. Για να λέμε τα πράγματα όπως είναι.
Δεν είπε φέτος έρχομαι για να πάρω το πρωτάθλημα. Για να λέμε τα πράγματα όπως είναι.