Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Mpoz
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 00:35

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Mpoz »

paokovie ξερεις κατι ρε φιλε η μας τρολαρεις?στα σοβαρα τωρα 8-)
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από desperando »

ρε εδω φερνουν μπουκαδορο και εσεις κοιμαστε ? :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Athens »

Τα στοιχεία της συμφωνίας έχουν τεθεί από μέρες στη διάθεση του Ιβάν Σαββίδη που άναψε το πράσινο φως για να προχωρήσει η διαδικασία και απομένει το τελικό ΟΚ του ομογενή επιχειρηματία προκειμένου να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη κίνηση και να βρεθεί ο ποδοσφαιριστής μαζί με την ομάδα στην Ολλανδία.

αναψε το πρασινο φως αλλα δεν εδωσε το ο.κ......
ευτυχως γιατι μπορει να εδινε το ο.κ. χωρις να αναψει το πρασινο φως
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Parolos »

Για να μη λένε καν "αξιόλογος ποδοσφαιριστής" κλπ .. και να λένε μόνο μπουκαδόρος... για στρακαστρούκα μεταγραφή το βλέπω.. για να δούμε.
Άβαταρ μέλους
SePuLtUrA_4_
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:06

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από SePuLtUrA_4_ »

Μπουκαρει και με τα δυο ποδια?
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33920
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από john4serres »

mpoukadoros , who is mpoukadoros ? :o
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από eorptol »

Εντουαρντο ;
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paoktzis »

σιγουρα κουτσολιακος παντος
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από eorptol »

Ο φορτουνης που βρίσκετε ;
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paoktzis »

eorptol έγραψε:Ο φορτουνης που βρίσκετε ;
στον δρομο μαλλον ;)
tsapgeo
Δημοσιεύσεις: 462
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2009, 18:32
Τοποθεσία: Thessaloniki , Panorama

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από tsapgeo »

Έρχεται ο κουτσολιάκος στον ΠΑΟΚ? Ωραία! :D :D
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από desperando »

γιατι εχετε φαει κολημα ολοι με τον κουτσολιακο?
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2344
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paoktzis »

desperando έγραψε:γιατι εχετε φαει κολημα ολοι με τον κουτσολιακο?
100% φιλε ετσι ευκολα δεν δινεις τον πελκα με 250000 μονο ρητρα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54425
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

desperando έγραψε:γιατι εχετε φαει κολημα ολοι με τον κουτσολιακο?

Διότι για να κάνει καριέρα με αυτό το όνομα, κάτι έχει κάνει σωστά. Πρέπει να μάθουμε το μυστικό του!
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από desperando »

paoktzis έγραψε:
desperando έγραψε:γιατι εχετε φαει κολημα ολοι με τον κουτσολιακο?
100% φιλε ετσι ευκολα δεν δινεις τον πελκα με 250000 μονο ρητρα
σιγα τον βαλμπουενα του ΠΑΟΚ
ειναι λογικο να δωσουν τον χ πελκα οταν πιστευουν περισσοτερο τον σαββιδη και δεν μπορουν να τον εκμεταλευτουν εντος των συνορων. αν ειχαμε πχ την ξανθη θηγατρικη ομαδα δεν θα χρειαζονταν να φυγει κανενας πελκας σε ομαδα του εξωτερικου με ρητρα. οσοι παικτες δανεισαμε ως τωρα επειδη οι ομαδες που τους δωσαμε δεν θα ειχαν κανενα οφελος δεν δουλεψαν καθολου με τους παικτες μας , με αποτελεσμα ολοι να μεινουν στο ιδιο και χαμηλωτερο επιπεδο απο αυτο που ειχαν. πιο τρανο παραδειγμα ο παναγιωτουδης
μπορει η ρητρα που εγραψες να ειναι αρκετα χαμηλη αλλα στην ουσια μιλαμε για συνιδιοκτησια.
και δεν ξερω ακομα το ποσο ισχυουν αυτα που γραφτηκαν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Σάβ 12 Ιούλ 2014, 22:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”