Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τα στοιχεία της συμφωνίας έχουν τεθεί από μέρες στη διάθεση του Ιβάν Σαββίδη που άναψε το πράσινο φως για να προχωρήσει η διαδικασία και απομένει το τελικό ΟΚ του ομογενή επιχειρηματία προκειμένου να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη κίνηση και να βρεθεί ο ποδοσφαιριστής μαζί με την ομάδα στην Ολλανδία.
αναψε το πρασινο φως αλλα δεν εδωσε το ο.κ......
ευτυχως γιατι μπορει να εδινε το ο.κ. χωρις να αναψει το πρασινο φως
αναψε το πρασινο φως αλλα δεν εδωσε το ο.κ......
ευτυχως γιατι μπορει να εδινε το ο.κ. χωρις να αναψει το πρασινο φως
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Για να μη λένε καν "αξιόλογος ποδοσφαιριστής" κλπ .. και να λένε μόνο μπουκαδόρος... για στρακαστρούκα μεταγραφή το βλέπω.. για να δούμε.
- SePuLtUrA_4_
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:06
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33920
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
100% φιλε ετσι ευκολα δεν δινεις τον πελκα με 250000 μονο ρητραdesperando έγραψε:γιατι εχετε φαει κολημα ολοι με τον κουτσολιακο?
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
desperando έγραψε:γιατι εχετε φαει κολημα ολοι με τον κουτσολιακο?
Διότι για να κάνει καριέρα με αυτό το όνομα, κάτι έχει κάνει σωστά. Πρέπει να μάθουμε το μυστικό του!
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
σιγα τον βαλμπουενα του ΠΑΟΚpaoktzis έγραψε:100% φιλε ετσι ευκολα δεν δινεις τον πελκα με 250000 μονο ρητραdesperando έγραψε:γιατι εχετε φαει κολημα ολοι με τον κουτσολιακο?
ειναι λογικο να δωσουν τον χ πελκα οταν πιστευουν περισσοτερο τον σαββιδη και δεν μπορουν να τον εκμεταλευτουν εντος των συνορων. αν ειχαμε πχ την ξανθη θηγατρικη ομαδα δεν θα χρειαζονταν να φυγει κανενας πελκας σε ομαδα του εξωτερικου με ρητρα. οσοι παικτες δανεισαμε ως τωρα επειδη οι ομαδες που τους δωσαμε δεν θα ειχαν κανενα οφελος δεν δουλεψαν καθολου με τους παικτες μας , με αποτελεσμα ολοι να μεινουν στο ιδιο και χαμηλωτερο επιπεδο απο αυτο που ειχαν. πιο τρανο παραδειγμα ο παναγιωτουδης
μπορει η ρητρα που εγραψες να ειναι αρκετα χαμηλη αλλα στην ουσια μιλαμε για συνιδιοκτησια.
και δεν ξερω ακομα το ποσο ισχυουν αυτα που γραφτηκαν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Σάβ 12 Ιούλ 2014, 22:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.