MANIAKOS έγραψε:κανενας μαυριας μην ειναι μονο....![]()
![]()
Εγώ τον βρίσκω καλό τον Μαυρία.. Αν δουλευτεί σωστά, θα παίξει εθνική Ελλάδος για χρόνια!
MANIAKOS έγραψε:κανενας μαυριας μην ειναι μονο....![]()
![]()
Άσε τα κουίζ και πεςpaokovios1974 έγραψε:Τι γινεται με τον φορτουνη θα ανακοινωθει η τα σπασαμε και με αυτον.Παντως το καλο ονομα η μεταγραφη του καλοκαιριου θα παιζει απο δεξια
paokovios1974 έγραψε:Τι γινεται με τον φορτουνη θα ανακοινωθει η τα σπασαμε και με αυτον.Παντως το καλο ονομα η μεταγραφη του καλοκαιριου θα παιζει απο δεξια
Το 14 δεν το εχει φορεσει ποτε, τυχαιο?che4 έγραψε:paokovios1974 έγραψε:Τι γινεται με τον φορτουνη θα ανακοινωθει η τα σπασαμε και με αυτον.Παντως το καλο ονομα η μεταγραφη του καλοκαιριου θα παιζει απο δεξια
μην ανησυχεις για φορτουνη![]()
δεξια ονομα μουντιαλικο μαλλον επαιξε στους 16 του μουντιαλ φοραει το 14 κατα προτιμηση![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Οχι κανεις δεν μου εχει σφυριξει τιποτα μια αληλουχια γεγονοτων με οδηγησε να πιστευω οτι αυτον θα παρουμε γι αυτο επιτρεψτε μου να μην πω ονομα μεχρι να σκασει το μπαμ.Εννοειτε πως και αν δεν γινει παλι θα τον...μαρτυρησωsourmenetes έγραψε:Ξερεις κατι???
paokovios1974 έγραψε:Οχι κανεις δεν μου εχει σφυριξει τιποτα μια αληλουχια γεγονοτων με οδηγησε να πιστευω οτι αυτον θα παρουμε γι αυτο επιτρεψτε μου να μην πω ονομα μεχρι να σκασει το μπαμ.Εννοειτε πως και αν δεν γινει παλι θα τον...μαρτυρησωsourmenetes έγραψε:Ξερεις κατι???