ας μείνει, δεν είναι φυγόπονος και ξέρει από ΠΑΟΚ, υπάρχουν κι άλλα μικρά επιχειρήματα υπέρ παραμονής του αλλά νυστάζω να τα αναπτύξωblack death έγραψε:Σ' αυτές τις 25 συμμετοχές θα παίξει και 5 φορές μπάλα...Ale έγραψε:Σε χρονιά 60 αγώνων είναι υπεραπαραίτητος. Εκτός και αν βρήκαμε τρόπο να κλωνοποιήσουμε τα βασικά μας χαφ. Είναι μεγάλο πλεονέκτημα να έχεις τέτοιον μέσο να σε κάνει γύρω στις 25 συμμετοχές την χρονιά. Να μείνει.
25.Costin Lazăr
Re: 25.Costin Lazăr
-
teratios14
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2014, 20:24
Re: 25.Costin Lazăr
ετοιμάσου, μετά τον Λίνο έρχεται η σειρά σου
πάτησες τα 33, όπου να ναι οι ληξιάρχες του ΠΑΟΚ πιάνουν δουλειά
πάτησες τα 33, όπου να ναι οι ληξιάρχες του ΠΑΟΚ πιάνουν δουλειά
Re: 25.Costin Lazăr
Και αυτός? και ο Λίνο?
Σαν πολλές δηλώσεις Περί κακης αντιμετώπισης απο την ΠΑΕ. Αυτό δεν συνέβαινε παλιότερα. Όλοι όσοι έφευγαν απο τον ΠΑΟΚ έφευγαν και μιλούσαν με τα καλυτερα λόγια.
Αυτα σίγουρα δεν ειναι η καλυτερη διαφήμιση...
Σαν πολλές δηλώσεις Περί κακης αντιμετώπισης απο την ΠΑΕ. Αυτό δεν συνέβαινε παλιότερα. Όλοι όσοι έφευγαν απο τον ΠΑΟΚ έφευγαν και μιλούσαν με τα καλυτερα λόγια.
Αυτα σίγουρα δεν ειναι η καλυτερη διαφήμιση...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54427
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 25.Costin Lazăr
http://www.paokmania.gr/podosfairo/syne ... kse-o-paok
«Δεν με σεβάστηκαν στον ΠΑΟΚ»
Ο Κοστίν Λάζαρ μετά από τρία χρόνια δεν θα συνεχίσει στον ΠΑΟΚ και σε συνέντευξή του, ο Ρουμάνος ποδοσφαιριστής κάνει λόγο για ασέβεια της διοίκησης προς το πρόσωπό του.
Διαβάστε τα όσα είπε στα «ΣΠΟΡ του Βορρά»:
«Είμαι απογοητευμένος γιατί θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ δε με σεβάστηκε καθόλου στις επαφές που είχαμε για πιθανή παραμονή μου στην ομάδα. Εγώ ήθελα να μείνω, αλλά οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ δεν με ήθελαν και μου έκαναν μία πρόταση για να με διώξουν», είπε ο Λάζαρ.
«Από την αρχή των επαφών μου έδειξαν ότι δεν θέλουν να με κρατήσουν όσο θέλω εγώ να μείνω και αισθανόμουν ότι ήμουν εναλλακτική επιλογή χωρίς να μου ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Θα ήταν καλύτερο να μου έλεγαν από την αρχή την αλήθεια», πρόσθεσε.
Μάλιστα ο Ρουμάνος στάθηκε πιο πολύ στον τρόπο αντιμετώπισης που έτυχε από τον επίσημο ΠΑΟΚ. ««Δεν είναι μόνο αυτό το θέμα, το οικονομικό, αλλά περισσότερο ο τρόπος που με αντιμετώπισαν. Μετά από τόσα χρόνια στα γήπεδα με έκαναν να νιώσω ότι δεν αξίζω τίποτα. Απογοητεύτηκα να περιμένω μία καλύτερη προσφορά από την αρχική που ήταν πολύ μικρή και με αγνόησαν. Είναι άσχημο να συμπεριφέρονται έτσι σε παίκτες που έχουν ματώσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Όταν η ομάδα είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, μπορούσα να κάνω προσφυγή, να πάρω όλα τα χρήματα και να φύγω ως ελεύθερος.
Αυτό το υπενθύμισα και τον Βρύζα όταν μιλήσαμε. Αλλά εγώ έμεινα στα δύσκολα στην ομάδα και πάλεψα γιατί δέθηκα με τον ΠΑΟΚ. Είναι πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει με αυτήν την ομάδα. Ξέρω ότι δεν είμαι ο μόνος που έχω νιώσει τόσα πολλά για τον ΠΑΟΚ, αλλά θα περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση από τον σύλλογο. Και φυσικά παράπονο έχω μόνο από τους επιτελείς της ομάδας. Ο κόσμος μου φέρθηκε φανταστικά και θα τον έχω πάντα στην καρδιά μου» και όπως τόνισε χαρακτηριστικά:
«Τώρα καταλαβαίνω καλύτερα πως ένιωσε ο Γκαρσία, ο Λίνο και κάποιοι άλλοι παίκτες που έπαιξαν με όλη τους την καρδιά για τον ΠΑΟΚ, έδωσαν και την ψυχή τους για την ομάδα, αλλά τελικά δεν τελείωσαν στον ΠΑΟΚ όπως θα ήθελαν...»
Δεν με αρέσουν αυτά, καθόλου...
Είναι άνθρωποι ρε, (πρώην) εργαζόμενοί σας που τίμησαν τα συμβόλαιά τους και δεν αξίζουν καν την αλήθεια;
«Δεν με σεβάστηκαν στον ΠΑΟΚ»
Ο Κοστίν Λάζαρ μετά από τρία χρόνια δεν θα συνεχίσει στον ΠΑΟΚ και σε συνέντευξή του, ο Ρουμάνος ποδοσφαιριστής κάνει λόγο για ασέβεια της διοίκησης προς το πρόσωπό του.
Διαβάστε τα όσα είπε στα «ΣΠΟΡ του Βορρά»:
«Είμαι απογοητευμένος γιατί θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ δε με σεβάστηκε καθόλου στις επαφές που είχαμε για πιθανή παραμονή μου στην ομάδα. Εγώ ήθελα να μείνω, αλλά οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ δεν με ήθελαν και μου έκαναν μία πρόταση για να με διώξουν», είπε ο Λάζαρ.
«Από την αρχή των επαφών μου έδειξαν ότι δεν θέλουν να με κρατήσουν όσο θέλω εγώ να μείνω και αισθανόμουν ότι ήμουν εναλλακτική επιλογή χωρίς να μου ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Θα ήταν καλύτερο να μου έλεγαν από την αρχή την αλήθεια», πρόσθεσε.
Μάλιστα ο Ρουμάνος στάθηκε πιο πολύ στον τρόπο αντιμετώπισης που έτυχε από τον επίσημο ΠΑΟΚ. ««Δεν είναι μόνο αυτό το θέμα, το οικονομικό, αλλά περισσότερο ο τρόπος που με αντιμετώπισαν. Μετά από τόσα χρόνια στα γήπεδα με έκαναν να νιώσω ότι δεν αξίζω τίποτα. Απογοητεύτηκα να περιμένω μία καλύτερη προσφορά από την αρχική που ήταν πολύ μικρή και με αγνόησαν. Είναι άσχημο να συμπεριφέρονται έτσι σε παίκτες που έχουν ματώσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Όταν η ομάδα είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, μπορούσα να κάνω προσφυγή, να πάρω όλα τα χρήματα και να φύγω ως ελεύθερος.
Αυτό το υπενθύμισα και τον Βρύζα όταν μιλήσαμε. Αλλά εγώ έμεινα στα δύσκολα στην ομάδα και πάλεψα γιατί δέθηκα με τον ΠΑΟΚ. Είναι πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει με αυτήν την ομάδα. Ξέρω ότι δεν είμαι ο μόνος που έχω νιώσει τόσα πολλά για τον ΠΑΟΚ, αλλά θα περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση από τον σύλλογο. Και φυσικά παράπονο έχω μόνο από τους επιτελείς της ομάδας. Ο κόσμος μου φέρθηκε φανταστικά και θα τον έχω πάντα στην καρδιά μου» και όπως τόνισε χαρακτηριστικά:
«Τώρα καταλαβαίνω καλύτερα πως ένιωσε ο Γκαρσία, ο Λίνο και κάποιοι άλλοι παίκτες που έπαιξαν με όλη τους την καρδιά για τον ΠΑΟΚ, έδωσαν και την ψυχή τους για την ομάδα, αλλά τελικά δεν τελείωσαν στον ΠΑΟΚ όπως θα ήθελαν...»
Δεν με αρέσουν αυτά, καθόλου...
Είναι άνθρωποι ρε, (πρώην) εργαζόμενοί σας που τίμησαν τα συμβόλαιά τους και δεν αξίζουν καν την αλήθεια;
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 25.Costin Lazăr
Ακόμα ένας που εκφράζει παράπονα για τον τρόπο συμπεριφοράς κι αντιμετώπισής του, μετά τον Λίνο και τον Βούκτις.
Για να δούμε, ή όλοι αυτοί τρελάθηκαν ξαφνικά και λένε ψέμματα ή κάτι άλλο συμβαίνει.
Για να δούμε, ή όλοι αυτοί τρελάθηκαν ξαφνικά και λένε ψέμματα ή κάτι άλλο συμβαίνει.
- aisiodoksos
- Δημοσιεύσεις: 1195
- Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:45
- Τοποθεσία: Θεσσσαλονίκη
Re: 25.Costin Lazăr
και αλλος παραπονιαρης...ολοι φευγουν με πικρα παντως...ο κοινος παρονομαστης και για λαζαρ , λινο και βουκιτς ηταν οτι οταν μιλησαν ανεφεραν παντοτε τον κ. Βρυζα..δεν ξερω...πολυ περιεργα πραγματα συμβαινουν..παλια οταν εφευγε παιχτης παρεμενε πολυ ευχαριστημενος κτλ κτλ..τωρα το αντιθετο..δεν αξιοποιουμε καν αυτους που φευγουν και δυστυχως εχουν και αρκετες γνωριμιες...τελος παντων..σε ευχαριστουμε για ολα κοστιν ησουν παρα πολυ καλος παιχτης και τιμησες τα χρωματα της ομαδας αν και σε μερικα παιχνιδια στο προσφατο παρελθον με τις ενεργειες σου με εκανες εξω φρενων
καλη συνεχεια! 
Re: 25.Costin Lazăr
Ε ναι άμα του είπε ο Βρύζας μείνε με εκατό + συμμετοχές μπορεί να το θεώρησε προσβολή.
Σε λέει έχουν λέφτα αυτοί. Φραγκάτοι γαρ. Άλλωστε τα χρέη αυτός θα τα πληρώσει.
Παλιά, τους λέγαμε 200.000 ήξεραν δεν ειχαμε γκαφρά οπότε με παζάρια έκλειναν στα 250.000
Εντάξει. αν εξαιρεσεις τον Λινάρα, δεν έγινε να χαίρονται όλοι, ομάδα είμαστε επαγγελματική όχι παιδική χαρά όποιος δεν παίζει, κλαίει.
Σε λέει έχουν λέφτα αυτοί. Φραγκάτοι γαρ. Άλλωστε τα χρέη αυτός θα τα πληρώσει.
Παλιά, τους λέγαμε 200.000 ήξεραν δεν ειχαμε γκαφρά οπότε με παζάρια έκλειναν στα 250.000
Εντάξει. αν εξαιρεσεις τον Λινάρα, δεν έγινε να χαίρονται όλοι, ομάδα είμαστε επαγγελματική όχι παιδική χαρά όποιος δεν παίζει, κλαίει.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 25.Costin Lazăr
Με τον συγκεκριμένο, το λάθος ήταν ότι του έγινε ακόμα κι αυτή η "μικρή" αρχική πρόταση.
Re: 25.Costin Lazăr
Πνέει μένεα ο Λάζαρ κατά Βρύζα! Ο οπαδός του Ολυμπιακού, τον έδιωε κακήν κακώς...
http://www.balladoros.com/nea.php?news=4513Ο Κοστίν Λάζαρ πρέπει να θεωρείται, πλέον, δεδομένο ότι δεν θα μείνει στον ΠΑΟΚ. Ο ίδιος νιώθει μάλιστα μεγάλη απογοήτευση για τον τρόπο που τον αντιμετώπισαν οι επιτελείς τού “Δικέφαλου”. Ο Ρουμάνος χαφ έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα «ΣΠΟΡ του Βορρά».
Αναλυτικά:
“Όπως ήρθαν τα πράγματα, θα κάνω περισσότερες διακοπές φέτος. Θα έχω την ευκαιρία να γνωρίσω ακόμη καλύτερα τη Χαλκιδική μαζί με την οικογένειά μου. Είναι πανέμορφο μέρος…”, είπε αρχικά χαριτολογώντας.
-Κοστίν, πού βρίσκεσαι αυτές τις μέρες;
-“Στο σπίτι μου στην Περαία. Έχει τελειώσει το συμβόλαιο που είχα στον ΠΑΟΚ και, πλέον, είμαι ελεύθερος να πάω σε όποια ομάδα θέλω. Είμαι ελεύθερος, αλλά και απογοητευμένος, γιατί θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ δεν με σεβάστηκε καθόλου στις επαφές που είχαμε για πιθανή παραμονή μου στην ομάδα. Εγώ ήθελα να μείνω, αλλά οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ δεν με ήθελαν και μου έκαναν μία πρόταση για να με διώξουν”.
-Τι πρόταση σου έγινε;
-“Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, απλά να αναφέρω ότι μ’ αυτά που μου πρότειναν ήταν σαν να μου έδιναν τα παπούτσια στα χέρια για να φύγω. Από την αρχή των επαφών μού έδειξαν ότι δεν ήθελαν να με κρατήσουν όσο ήθελα εγώ να μείνω και αισθανόμουν ότι ήμουν εναλλακτική επιλογή χωρίς να μου ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Θα ήταν καλύτερο να μου έλεγαν από την αρχή την αλήθεια. Είμαι 33 ετών και τα τελευταία τρία χρόνια τίμησα όσο καλύτερα μπορούσα τον ΠΑΟΚ. Άξιζα μία καλύτερη τύχη”.
-Δείχνεις πολύ πικραμένος;
-“Είμαι πολύ πικραμένος. Και τώρα καταλαβαίνω καλύτερα πώς ένιωσαν ο Γκαρσία, ο Λίνο και κάποιοι άλλοι παίκτες που έπαιξαν με όλη τους την καρδιά για τον ΠΑΟΚ, έδωσαν και την ψυχή τους για την ομάδα, αλλά, τελικά, δεν τελείωσαν στον ΠΑΟΚ όπως θα ήθελαν…”.
-Η διαφορά σου με τον ΠΑΟΚ ήταν οικονομική;
-“Δεν είναι μόνο αυτό το θέμα, το οικονομικό, αλλά περισσότερο ο τρόπος που με αντιμετώπισαν. Επειτα από τόσα χρόνια στα γήπεδα με έκαναν να νιώσω ότι δεν αξίζω τίποτα. Απογοητεύτηκα να περιμένω μία καλύτερη προσφορά από την αρχική που ήταν πολύ μικρή και με αγνόησαν. Είναι άσχημο να συμπεριφέρονται έτσι σε παίκτες που έχουν ματώσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Όταν η ομάδα είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, μπορούσα να κάνω προσφυγή, να πάρω όλα τα χρήματα και να φύγω ως ελεύθερος. Αυτό το υπενθύμισα και στον Βρύζα όταν μιλήσαμε.
Αλλά εγώ έμεινα στα δύσκολα στην ομάδα και πάλεψα γιατί δέθηκα με τον ΠΑΟΚ. Είναι πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει μ’ αυτήν την ομάδα. Ξέρω ότι δεν είμαι ο μόνος που έχω νιώσει τόσα πολλά για τον ΠΑΟΚ, αλλά θα περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση από τον σύλλογο. Και φυσικά παράπονο έχω μόνο από τους επιτελείς της ομάδας. Ο κόσμος μου φέρθηκε φανταστικά και θα τον έχω πάντα στην καρδιά μου. Το ίδιο και την ιδέα της ομάδας…”.
- Κανένα από τα συμβόλαια που έληξαν φέτος το καλοκαίρι δεν ανανεώθηκε στον ΠΑΟΚ! Αυτό δεν είναι περίεργο;
-“Δεν ξέρω τι να πω. Η ομάδα ξόδεψε πολλά χρήματα τα τελευταία χρόνια, αλλά χωρίς να πετύχει κάτι καλύτερο από ό,τι πριν έρθει ο Σαββίδης με τα εκατομμύρια. Αυτό πρέπει να προβληματίσει όλους τους ιθύνοντες του συλλόγου”.
Re: 25.Costin Lazăr
Προτείνω οι σύνδεσμοι που έχουν κάνει παλιότερα ανακοινώσεις για διάφορα ζητήματα, αυτή την φορά απλά να στείλουν μήνυμα στην ΠΑΕ για την πλήρη ενημέρωση προς τον λαό του ΠΑΟΚ και όχι μόνο μιας και η ομάδα περνά την χειρότερη διαφήμιση προς τα έξω, μέχρι εχθές παίκτες του ΠΑΟΚ
Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται τρις... Παύει να είναι σύμπτωση!
Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται τρις... Παύει να είναι σύμπτωση!
Re: 25.Costin Lazăr
Γιατι εκπλησσεσαι; Το τι ψηφιζει στις ψηφοφοριες της σουπερ λιγδας δεν σου κινει υποψιες; Χαχα. Οσοι τον εζησαν οταν ηταν εφηβος αυτο λενε, οτι ηταν ολυμπιακος. Για το ζαγορ λενε οτι ειναι αεκ.Realcon έγραψε:Αυτόν λες οπαδό του Ολυμπιακού ...
Δηλαδή πφπφπφ...ΕΛΕΟΣ!
Re: 25.Costin Lazăr
fn1m έγραψε:Γιατι εκπλησσεσαι; Το τι ψηφιζει στις ψηφοφοριες της σουπερ λιγδας δεν σου κινει υποψιες; Χαχα. Οσοι τον εζησαν οταν ηταν εφηβος αυτο λενε, οτι ηταν ολυμπιακος. Για το ζαγορ λενε οτι ειναι αεκ.Realcon έγραψε:Αυτόν λες οπαδό του Ολυμπιακού ...
Δηλαδή πφπφπφ...ΕΛΕΟΣ!
Και για σενα λενε οτι εισαι αρης δεν εισαι ομως.
Re: 25.Costin Lazăr
Και εγω τους ευχαριστω για αυτα που πρόσφεραν στην ομάδα
Και θα τους θυμάμαι.(Lino lazar boukaros)
Και εγω προσφέρω στη δουλεια μου και στο αφεντικό μου
Αλλα αν έρθει ενα νέο αφεντικό με πολυ χρήμα και
Του ζητήσω τα διπλάσια λογικό ειναι να μην
Με κρατήσει αν και θα μου έχει προτείνει κατι παραπάνω απο πριν
Έτσι το βλεπω εγω.
(Αν και δεν ξέρουμε τι ποσά τους πρότειναν)
Και θα τους θυμάμαι.(Lino lazar boukaros)
Και εγω προσφέρω στη δουλεια μου και στο αφεντικό μου
Αλλα αν έρθει ενα νέο αφεντικό με πολυ χρήμα και
Του ζητήσω τα διπλάσια λογικό ειναι να μην
Με κρατήσει αν και θα μου έχει προτείνει κατι παραπάνω απο πριν
Έτσι το βλεπω εγω.
(Αν και δεν ξέρουμε τι ποσά τους πρότειναν)
