εσυ που ξες ποσα ηθελε; η μηπως σου τα ειπε κανας αρδ, οπως και του Παρτιζάνου; έτσι, για να έχουν μια φτιαχτή δικαιολογία για να μπορούν να τους στείλουν χωρίς τις αναταράξεις που προκάλεσε η φυγή πχ του Γκαρσία. λεω εγω τωρα.....ace79grpaok έγραψε:τουλαχιστον ο ρατ δεν ειναι γατακι ,λινο 380000 ηθελες?πηγαινε στην ξανθη τωρα ριβαλντο νο2
κρατα τωρα τον υπερπαιχταρα Σπυροπουλο για αλλα 2 χρονια με 250 το ετος και ασε το Λινο. αλλωστε ο πρωτος προσέφερε περισσότερα. μην σου πω ότι ήταν ΠΑΟΚτσάκι απο τα γεννοφάσκια του......