16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Έκτίμησα ότι ο Λινο θα μπορούσε να πάρει μέχρι 250 (καθαρά). Το ίδιο ισχύει και για τον γκολτζή Vukic.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ναι ο τσιτσιακοφ πηγε και εκανε τον σπυροπουλο κλειστο διετες με κοντα στο μισο μυριο μεικτες απολαβες τον χρονο.
ο τσιτσιακοφ εκλεισε τον λοπεθ και του εκανε συμβολαιο που δεν μπορει να βρει ουτε απο δυο ομαδες μαζι.και ολα αυτα βλεποντας τον παικτη απο ντιβιντι.
καλως ή κακως ο βρυζας εχει κανει εγκληματα κατα του ΠΑΟΚ με αποτελεσμα να τα βλεπουμε μπροστα μας για πολυ καιρο.
τωρα αν ο σπυροπουλος και το συμβολαιο του γινει η αιτια (που ακομα δεν μπορω να πιστεψω οτι μπορει να γινει κατι τετοιο) να μην ανανεωθει ο λινο τοτε θα μιλαμε για την απολυτη μακακια.
η μονη λυση ειναι σημερα κι ολας να κανει ο αγγελος οτι εκανε και με τους ισπανους.
κατι βεβαια που ειναι πολυ δυσκολο να το κανει ο προεδρος μας αυτο
ο τσιτσιακοφ εκλεισε τον λοπεθ και του εκανε συμβολαιο που δεν μπορει να βρει ουτε απο δυο ομαδες μαζι.και ολα αυτα βλεποντας τον παικτη απο ντιβιντι.
καλως ή κακως ο βρυζας εχει κανει εγκληματα κατα του ΠΑΟΚ με αποτελεσμα να τα βλεπουμε μπροστα μας για πολυ καιρο.
τωρα αν ο σπυροπουλος και το συμβολαιο του γινει η αιτια (που ακομα δεν μπορω να πιστεψω οτι μπορει να γινει κατι τετοιο) να μην ανανεωθει ο λινο τοτε θα μιλαμε για την απολυτη μακακια.
η μονη λυση ειναι σημερα κι ολας να κανει ο αγγελος οτι εκανε και με τους ισπανους.
κατι βεβαια που ειναι πολυ δυσκολο να το κανει ο προεδρος μας αυτο
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τι επιτρέπουμε, εδώ μερικοί τα δικαιολογούν κιόλας και λένε καλά κάνει ο Ιβάν.paokassss έγραψε: Αλλά ντροπή και σε μας ρε μάγκες που επιτρέπουμε να γίνονται τέτοια πράγματα σαν οπαδοί και αυτό ειναι που με τρελαίνει περισότερο
Αν φάτε τον Λίνο, εκεί στην ΠΑΕ, είστε ΠΟΤΑΠΟΙ και ΑΙΣΧΡΟΙ.
Όλοι, μηδενός εξαιρουμένου.
Κι αν τον φάτε, εύχομαι να πάει σε τίποτα ανύπαρκτους και να σας κάνει ρόμπα.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τελικά πραγματικά έχασα την μπάλα όπως έγραψα στο θέμα Βουκιτς. Μιλάμε για ποσά, γιατί να μιλάμε για ποσά δεν είναι τι θέμα εκεί και μπορεί έτσι να είναι. Εδώ μιλάμε για ποσά άλλα πάλι το θέμα δεν είναι το πόσα άλλα γιατί ο Λίνο πρέπει να μείνει για τους γνωστούς λόγους.
Ένα έχω να πω.
ΠΑΟΚ είσαι!
Ένα έχω να πω.
ΠΑΟΚ είσαι!
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Realcon έγραψε:Τελικά πραγματικά έχασα την μπάλα όπως έγραψα στο θέμα Βουκιτς. Μιλάμε για ποσά, γιατί να μιλάμε για ποσά δεν είναι τι θέμα εκεί και μπορεί έτσι να είναι. Εδώ μιλάμε για ποσά άλλα πάλι το θέμα δεν είναι το πόσα άλλα γιατί ο Λίνο πρέπει να μείνει για τους γνωστούς λόγους.
Ένα έχω να πω.
ΠΑΟΚ είσαι!
ε λοιπον σου απανταω και εδω
δεν ειναι ιδιες περιπτωσεις λινο και βουκιτς
δεν καταλαβαινω την επιμονη σου να τις συνδιαζεις
στην περιπτωση λινο θελουμε να μεινει γιατι ειναι καλυτερος απο τον σπυρο
και γιατι ανηκει στην κατηγορια την μικρη εκεινη κατηγορια που πρεπει να τιμησεισ τον παιχτη
και στο ποσο που αναφερεις ζηταει λιγοτερα απο σπυρο αλλα και τα ιδια να ζητουσε η λιγα παραπανω παλι επρεπε να τα παρει για διαφορους λογους
πχ θα εχεις και ενα παιχτη να τσεκαρει στην βραζιλια για λογαριασμο σου
η αν θεσ να συνεργαστεις σε αλλο επιπεδο μαζι του
και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΙΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ και στελνεις μηνυμα και σε αλλους παιχτες οτι ο συλλογος δεν ξεχνα και εχει μια πολιτικη που εχουν ολα τα πραγματικα μεγαλα κλαμπ και οχι τα μπακαλικα
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αδελφε, εαν τα νουμερα που γραφεις ειναι σωστα, τοτε αυτοι εκει στην ΠΑΕ ειναι για πολλα κιλα φαπες.xrisitsapa έγραψε:Αν ισχυει οτι ο Λινο θελει 170 και ο ΠΑΟΚ δινει 100, προτεινω τη διαφορα να την πληρωσει απο την τσεπη του οποιος εκανε:
- συμβολαιο 250 στον Σπυροπουλο
- τριετες στον Χακομπο ( ουτε η μανα του δεν θα το εκανε)
- τριετες στον Μοντανα
- ανανεωσε το συμβολαιο του Ολισε
100.000 ?
Προσβλητικο ειναι.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Το οτι θα έμενε ο ΑΜΠΑΛΟΣ Σπυρόπουλος που και αυτός παταει τα -αντα και θα έφευγε ο Λίναρος δεν το περίμενα. αλλα απο αυτά που καταλαβαίνω, απο αυτήν την ΠΑΕ των τελευταίων 2 ετών, όλα να τα περιμένουμε.....
Τεράστιε Λίνο σε αφήσαμε να φύγεις με τον χειρότερο τρόπο καθως την ημέρα που ήρθες για να συζητήσουμε μαζί σου, σε κάναμε μια πρόχειρη κουβέντα γιατί υπογράφαμε τον αντικαταστάτη σου.......
Ήσουν η πιο αποδοτική μεταγραφή στον ΠΑΟΚ την τελευταία 10 ετια. έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον.
Το καλύτερο αριστερό μπακ πάντως (όσα χρόνια βλεπω ΠΑΟΚ) ήσουν ΣΙΓΟΥΡΑ πάντως.
Τεράστιε Λίνο σε αφήσαμε να φύγεις με τον χειρότερο τρόπο καθως την ημέρα που ήρθες για να συζητήσουμε μαζί σου, σε κάναμε μια πρόχειρη κουβέντα γιατί υπογράφαμε τον αντικαταστάτη σου.......
Ήσουν η πιο αποδοτική μεταγραφή στον ΠΑΟΚ την τελευταία 10 ετια. έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον.
Το καλύτερο αριστερό μπακ πάντως (όσα χρόνια βλεπω ΠΑΟΚ) ήσουν ΣΙΓΟΥΡΑ πάντως.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
και να υπενθυμισω οτι περα απο την εικονα ενος σοβαρου κλαμπ που δειχνεις σε μελλοντικους παιχτες σου
και τον σεβασμο στην ιστορια σου αλλα και στον κοσμο σου οπως κανουν κατι περιεργοι πχ με σκοουλς η γκικς
πιθανον να χασεις και ενα πολυτιμο συνεργατη στην αχανη και σπουδαια αγορα της βραζιλιας που θα ηταν το ματι σου
ειδικα την ωρα που το τμημα σκαουτινγ στον συλλογο μοιαζει με ανεκδοτο
και τον σεβασμο στην ιστορια σου αλλα και στον κοσμο σου οπως κανουν κατι περιεργοι πχ με σκοουλς η γκικς
πιθανον να χασεις και ενα πολυτιμο συνεργατη στην αχανη και σπουδαια αγορα της βραζιλιας που θα ηταν το ματι σου
ειδικα την ωρα που το τμημα σκαουτινγ στον συλλογο μοιαζει με ανεκδοτο
- DarkBishop
- Δημοσιεύσεις: 323
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:13
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ευτυχώς είχα την ιδέα να πάρω μπλούζα σου μια χρονιά πριν φύγεις (αν τελικά φύγεις). Παίκτες σαν κι εσένα θα ήθελα πολλούς στον ΠΑΟΚ. Ευχαριστώ για όλα όσα έχεις προσφέρει μέσα και έξω από το γήπεδο.
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αντί για εσένα, μου έχουν τον Σπυρόπουλο. .. Θα τρελαθώ τελείως. ...
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Πουθενά δεν αναφερεί τα χρήματα.Λίνο καλησπέρα. Σε καλούμε για να μάθουμε τι γίνεται με το μέλλον σου. Υπάρχει κάποια πιθανότητα να συνεχίσεις στον ΠΑΟΚ;
"Ο ΠΑΟΚ απέκτησε έναν νέο παίκτη στην θέση του αριστερού μπακ και πλέον δεν είναι πιθανό να μείνω εγώ".
Γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν θα μείνεις. Την Δευτέρα μίλησες με τον Βρύζα. Η αίσθηση αυτή σου δημιουργήθηκε από την συζήτηση που είχες μαζί του;
"Ο Βρύζας μου είπε ότι μίλησε με τον Σαββίδη και αυτό που προκύπτει είναι ότι ο ΠΑΟΚ δεν χρειάζεται άλλο μπακ. "Ok φεύγω" του απάντησα. Εντάξει, ήθελα να μείνω, αλλά μετά από 5,5 χρόνια στην ομάδα θέλω να φύγω σαν φίλος. Ετσι θέλω να με σκέφτεται ο κόσμος του ΠΑΟΚ".
Περιμένω απ την ΠΑΕ να τον διαψεύσει και πει ότι ζήτησε 600χιλιάρικα.
Περιμένω και κάτι άλλο μετά, αλλά υπάρχει χρόνος για να γελάσω μαζί τους.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Κριμα,ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω γιατι δεν εγινε και με τον Σπυροπουλο αυτο που εγινε με τους Ισπανους.
Αποδεδειγμενα ο τυπος περυσι ηταν αδιαφορος σε ολα τα παιχνιδια.
Ο Αναστασιαδης δηλαδη αναμεσα σε Λινο και Σπυροπουλο προτιμαει τον δευτερο?
Δε ξερω εξακολουθει κατι να μην μου κολαει.
Επιμενω οτι ο Λινο πιθανον ζητησε πολλα σε πρωτη φαση και στραβωσε ο Σαββιδης μαζι του.
Τελος παντων ας βγει καποιος να δωσει εξηγησεις για την περιπτωση Λινο αλλιως θα ταχθω με τον αρρωστο και θα πω οτι γ@μι@σ@στε ολοι πατοκορφα.
Αποδεδειγμενα ο τυπος περυσι ηταν αδιαφορος σε ολα τα παιχνιδια.
Ο Αναστασιαδης δηλαδη αναμεσα σε Λινο και Σπυροπουλο προτιμαει τον δευτερο?
Δε ξερω εξακολουθει κατι να μην μου κολαει.
Επιμενω οτι ο Λινο πιθανον ζητησε πολλα σε πρωτη φαση και στραβωσε ο Σαββιδης μαζι του.
Τελος παντων ας βγει καποιος να δωσει εξηγησεις για την περιπτωση Λινο αλλιως θα ταχθω με τον αρρωστο και θα πω οτι γ@μι@σ@στε ολοι πατοκορφα.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Προσωπικά δεν με πείραξε που αποχώρησε , αν και πίστευω ότι ακόμα και στα 38 θα μπορούσε να προσφέρει. Με πείραξε πάρα πολύ όμως η συμπεριφορά και η επικοινωνιακή πολιτική της ΠΑΕ στο θέμα. Έναν παίκτη που τίμήσε την φανέλα όσο κανένας άλλος την τελευταία πενταετία δεν τον αφήνεις να βολοδέρνει μεταξύ Βραζιλίας και Ελλάδας χωρίς να ξέρει τι μέλει γενέσθαι. Τα αντανακλαστικά της ΠΑΕ είναι στο μηδέν...Η επικοινωνιακή της πολιτικη είναι απλά γελοία...
Λίνο σε ευχαριστώ πολύ , για όλα όσα πρόσφερες. Περισσότερο όμως σε ευχαριστώ γιατί ήσουν επαγγελματίας μέχρι και την τελευταία σου δήλωση και τίμησες την φανέλα μέχρι το τελευταίο λεπτό που ίδρωσες για αυτήν.
"Λίνοοο , Λίνοο, Λίνοο...."
Λίνο σε ευχαριστώ πολύ , για όλα όσα πρόσφερες. Περισσότερο όμως σε ευχαριστώ γιατί ήσουν επαγγελματίας μέχρι και την τελευταία σου δήλωση και τίμησες την φανέλα μέχρι το τελευταίο λεπτό που ίδρωσες για αυτήν.
"Λίνοοο , Λίνοο, Λίνοο...."