16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
bane
μην το πας περιπτωσιολογικα.ειναι αρκετα ευκολο ετσι.
πες μου εσυ εναν 38 37 36 κλπ που εβγαινε mvp της ομαδας του και ειχε το πιο μικρο συμβολαιο.
αν ο ζανετι το εριχνε καθε χρονο γιατι καποτε επαιρνε εναν σκασμο λεφτα ο λινο εχει βγαλει σε 5.5 χρονια οσα ο κοντος σε εναν.
επισης αλλο ειναι να παιρνει 300 και να ζηταει 600 κ αλλο ειναι να παιρνει 120 και να ζηταει 240.
υγ.το σπυροπουλο δεν μπορω να τον βλεπω.μου γυρνανε τα εντερα.και παιζει να παιρνει κ αρκετα περισσοτερα απο το λινο.δεν το χωραει ο νους μου οτι τον πηρε στην προετοιμασια.καλυτερα το μοντανα να επαιρνε.
μην το πας περιπτωσιολογικα.ειναι αρκετα ευκολο ετσι.
πες μου εσυ εναν 38 37 36 κλπ που εβγαινε mvp της ομαδας του και ειχε το πιο μικρο συμβολαιο.
αν ο ζανετι το εριχνε καθε χρονο γιατι καποτε επαιρνε εναν σκασμο λεφτα ο λινο εχει βγαλει σε 5.5 χρονια οσα ο κοντος σε εναν.
επισης αλλο ειναι να παιρνει 300 και να ζηταει 600 κ αλλο ειναι να παιρνει 120 και να ζηταει 240.
υγ.το σπυροπουλο δεν μπορω να τον βλεπω.μου γυρνανε τα εντερα.και παιζει να παιρνει κ αρκετα περισσοτερα απο το λινο.δεν το χωραει ο νους μου οτι τον πηρε στην προετοιμασια.καλυτερα το μοντανα να επαιρνε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Τρί 08 Ιούλ 2014, 10:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
η μακακια ειναι του λινο εξαρχης.
και σιγουρα τα ποσα που ζητησε ο λινο ειναι τεραστια για να αναγκαστουμε να κοινηθουμε προς αλλη κατευθυνση.
οσο για τις σημαιες που πρεπει να τις σεβομαστε και να τις εχουμε στην ομαδα συμφωνω,αλλα θα πρεπει και οι σημαιες να σεβονται καποια πραγματα και να μην προσπαθουν να εκμεταλευτουν την αγαπη που τους εχει ο κοσμος.
υγ στο τελος πιστευω οτι οι δυο πλευρες θα τα βρουν
και σιγουρα τα ποσα που ζητησε ο λινο ειναι τεραστια για να αναγκαστουμε να κοινηθουμε προς αλλη κατευθυνση.
οσο για τις σημαιες που πρεπει να τις σεβομαστε και να τις εχουμε στην ομαδα συμφωνω,αλλα θα πρεπει και οι σημαιες να σεβονται καποια πραγματα και να μην προσπαθουν να εκμεταλευτουν την αγαπη που τους εχει ο κοσμος.
υγ στο τελος πιστευω οτι οι δυο πλευρες θα τα βρουν
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
''Υπερβολικά πόσα ζητάει ο Λίνο''. Ωραία. Ας το αναλύσουμε λιγάκι λοιπόν.
Γιατί, για την ΠΑΕ, αυτό είναι το θέμα κι όχι κάτι άλλο, σωστά; Σωστά.
Πάμε λοιπόν στο προκείμενο, στο ''υπερβολικά λεφτά''.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου, ο Λίνο, μαζί με τον Γκαρσία ήταν απ τους πρώτους παίχτες που είχαν δεχτεί μείωση αποδοχών. (ξαναλέω, αν δε με απατά η μνήμη μου). Οπότε θέμα φραγκοφονισμού, δεν υπάρχει. Ακόμα και να με απατά η πουτανομνήμη μου, ποτέ ξανά πριν το καλοκαίρι αυτό, δεν είχε ακουστεί τίποτα για τα λεφτά που πέρνει ο Λίνο σαν βασικός μάλιστα, σωστά; Σωστά. Είχε γίνει ποτέ θέμα το ''υπογράφει/δεν υπογράφει/δεν τα βρίσκουν''; Ποτέ.
Ως τώρα. Το κρατάμε αυτό.
Πάμε παρακάτω.
Πέρυσι, ο Λίνο είδε να έρχονται στην ομάδα 2 αριστερά μπακ.
Γκρίνιαξε; Όχι.
Άκουσε κανείς κάπου στον μεγάλο αυτό κόσμο κάτι, κάποια διαμαρτυρία τίποτα κανα ''χαλάστηκε ο Λίνο;'' Τίποτα. Κανείς. Πουθενά. Ο άνθρωπος σκέφτηκε, εντάξει, 2ος-3ος αριστερος μπάκ θα είμαι, μπορεί να παίξω και λίγο στα χαφ. Νο πρόμπλεμ.
Ερώτηση εμβόλιμη, πόσους παίχτες ξέρετε που σε μια χρονιά που είχαν φουλ συμμετοχές την επόμενη προορίζονταν για την άκρη του πάγκου και δεν θα γκρίνιαζαν; Πόσους παίχτες ξέρετε που θα γινόταν το παραπάνω και τον Γενάρη δεν θα είχαν πετάξει κάτι προγούλια και κάτι κοιλιές επειδή θα τα παρατούσαν;
Έγινε κάτι τέτοιο με τον Λίνο; Όχι, γιατί έγινε το αντίθετο.
Κι όχι μόνο έγινε το αντίθετο, αλλά ο Λίνο έπαιζε βασικός με μισθό αναπληρωματικού σε έναν ακριβολπληρωμένο και υπερτιμημένο ΠΑΟΚ. Έβγαλε καμιά διαμαρτυρία ο Λίνο προς τα έξω; Καμία.
*Μη πει κανείς ''ναι αλλά αμυντικά υπήρχε τρύπα'' θα πέσουνε Χριστοπαναγίες και μανούλες και είναι κρίμα.
Το κρατάμε κι αυτό. Πάμε παρακάτω.
Άλλοι λοιπόν, που η αγωνιστική τους πτώση είναι συνεχής και δεδομένη (ονόματα δεν λέμε ), οικονομικά δεν επηρεάζονται, αλλά ψιλομουρμουράνε κιόλας, που δεν παίζουν τόσο πολύ (λες κι αξίζουν να παίζουν παραπάνω), τους βλέπει ο Λίνο και λέει για κάτσε ρε φίλε, για μαλάκα με περνάνε;
Μαλακία του Λίνο εξαρχής που δεν ζήτησε ακόμα παραπάνω λέω εγώ. 5 χρόνια στην ομάδα, δεν ακούστηκε τίποτα και τώρα ξαφνικά, τον χτύπησε τον Λίνο φραγκοφονίτιδα. ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
Αλλά, γάμησε το αυτό. Γάμησέ την την ΣΤΑΘΕΡΗ αγωνιστική του συμπεριφορά, το σκύλιασμά του ακόμα κι όταν ήταν τραυματίας, γάμησέ τα όλα. Δεκάρα τσακιστή να μην πάρει γι αυτά.
Σε έναν ΠΑΟΚ που οι παίχτες του πλέον θέλουν να φύγουν, παίχτες ακόμα κι απ την ακαδημία του, ένας παίχτης, ο ΜΟΝΟΣ, παίχτης που το όνομά του τραγουδάει η ΚΕΡΚΙΔΑ ((και το τραγουδάει με μοναδικό κριτήριο, την αγωνιστική του προσφορά και το ήθος του), σε έναν τέτοιο ΠΑΟΚ λοιπόν, η διοίκησή του, θεωρεί ότι της στοιχίζει πολλά. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΝΟΟΙΟ ΕΙΣΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΞΩ ΑΠ ΤΟ ΡΟΣΤΟΦ.
Δώστε στον Λίνο αυτά που ζητάει.
Όχι γι αυτά που πρόσφερε.
Όχι γι αυτά που θα προσφέρει (που θα είναι λίγα αλλά θα ναι όλα από καρδιάς)
Όχι επειδή έκανε ομάδα ΠΑΟΚ κάπου στα βάθη της Βραζιλίας.
Αλλά επειδή έτσι μια ομάδα γίνεται πραγματικά μεγάλη, γιατί αναγνωρίζει τις αξίες που πρέπει να έχει ένας παίχτης που παίζει σε αυτήν.
Γιατί, για την ΠΑΕ, αυτό είναι το θέμα κι όχι κάτι άλλο, σωστά; Σωστά.
Πάμε λοιπόν στο προκείμενο, στο ''υπερβολικά λεφτά''.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου, ο Λίνο, μαζί με τον Γκαρσία ήταν απ τους πρώτους παίχτες που είχαν δεχτεί μείωση αποδοχών. (ξαναλέω, αν δε με απατά η μνήμη μου). Οπότε θέμα φραγκοφονισμού, δεν υπάρχει. Ακόμα και να με απατά η πουτανομνήμη μου, ποτέ ξανά πριν το καλοκαίρι αυτό, δεν είχε ακουστεί τίποτα για τα λεφτά που πέρνει ο Λίνο σαν βασικός μάλιστα, σωστά; Σωστά. Είχε γίνει ποτέ θέμα το ''υπογράφει/δεν υπογράφει/δεν τα βρίσκουν''; Ποτέ.
Ως τώρα. Το κρατάμε αυτό.
Πάμε παρακάτω.
Πέρυσι, ο Λίνο είδε να έρχονται στην ομάδα 2 αριστερά μπακ.
Γκρίνιαξε; Όχι.
Άκουσε κανείς κάπου στον μεγάλο αυτό κόσμο κάτι, κάποια διαμαρτυρία τίποτα κανα ''χαλάστηκε ο Λίνο;'' Τίποτα. Κανείς. Πουθενά. Ο άνθρωπος σκέφτηκε, εντάξει, 2ος-3ος αριστερος μπάκ θα είμαι, μπορεί να παίξω και λίγο στα χαφ. Νο πρόμπλεμ.
Ερώτηση εμβόλιμη, πόσους παίχτες ξέρετε που σε μια χρονιά που είχαν φουλ συμμετοχές την επόμενη προορίζονταν για την άκρη του πάγκου και δεν θα γκρίνιαζαν; Πόσους παίχτες ξέρετε που θα γινόταν το παραπάνω και τον Γενάρη δεν θα είχαν πετάξει κάτι προγούλια και κάτι κοιλιές επειδή θα τα παρατούσαν;
Έγινε κάτι τέτοιο με τον Λίνο; Όχι, γιατί έγινε το αντίθετο.
Κι όχι μόνο έγινε το αντίθετο, αλλά ο Λίνο έπαιζε βασικός με μισθό αναπληρωματικού σε έναν ακριβολπληρωμένο και υπερτιμημένο ΠΑΟΚ. Έβγαλε καμιά διαμαρτυρία ο Λίνο προς τα έξω; Καμία.
*Μη πει κανείς ''ναι αλλά αμυντικά υπήρχε τρύπα'' θα πέσουνε Χριστοπαναγίες και μανούλες και είναι κρίμα.
Το κρατάμε κι αυτό. Πάμε παρακάτω.
Άλλοι λοιπόν, που η αγωνιστική τους πτώση είναι συνεχής και δεδομένη (ονόματα δεν λέμε ), οικονομικά δεν επηρεάζονται, αλλά ψιλομουρμουράνε κιόλας, που δεν παίζουν τόσο πολύ (λες κι αξίζουν να παίζουν παραπάνω), τους βλέπει ο Λίνο και λέει για κάτσε ρε φίλε, για μαλάκα με περνάνε;
Μαλακία του Λίνο εξαρχής που δεν ζήτησε ακόμα παραπάνω λέω εγώ. 5 χρόνια στην ομάδα, δεν ακούστηκε τίποτα και τώρα ξαφνικά, τον χτύπησε τον Λίνο φραγκοφονίτιδα. ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
Αλλά, γάμησε το αυτό. Γάμησέ την την ΣΤΑΘΕΡΗ αγωνιστική του συμπεριφορά, το σκύλιασμά του ακόμα κι όταν ήταν τραυματίας, γάμησέ τα όλα. Δεκάρα τσακιστή να μην πάρει γι αυτά.
Σε έναν ΠΑΟΚ που οι παίχτες του πλέον θέλουν να φύγουν, παίχτες ακόμα κι απ την ακαδημία του, ένας παίχτης, ο ΜΟΝΟΣ, παίχτης που το όνομά του τραγουδάει η ΚΕΡΚΙΔΑ ((και το τραγουδάει με μοναδικό κριτήριο, την αγωνιστική του προσφορά και το ήθος του), σε έναν τέτοιο ΠΑΟΚ λοιπόν, η διοίκησή του, θεωρεί ότι της στοιχίζει πολλά. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΝΟΟΙΟ ΕΙΣΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΞΩ ΑΠ ΤΟ ΡΟΣΤΟΦ.
Δώστε στον Λίνο αυτά που ζητάει.
Όχι γι αυτά που πρόσφερε.
Όχι γι αυτά που θα προσφέρει (που θα είναι λίγα αλλά θα ναι όλα από καρδιάς)
Όχι επειδή έκανε ομάδα ΠΑΟΚ κάπου στα βάθη της Βραζιλίας.
Αλλά επειδή έτσι μια ομάδα γίνεται πραγματικά μεγάλη, γιατί αναγνωρίζει τις αξίες που πρέπει να έχει ένας παίχτης που παίζει σε αυτήν.
Re: Απ: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Μπαρλοου επειδή δεν πιάνουν όλοι το χιούμορ σου (βλέπε DC) μην παραξενευτεις αν δεις τα επιχειρήματά σου σε κανένα ποστ ή και σε κανένα άρθρο ακόμα κατά του Λίνοbarlow4 έγραψε:ελα ρε ποιος λινο τωρα.
θελει και αυξηση σε τιμης ενεκεν συμβολαιο.
εδω υπαρχει τεχνοκρατια.
υπαρχει σοφτγουερ που τα κανει αυτα.
δεν ειμαστε μπακαλικο.
τι παει να πει τον αγαπαει ο κοσμος?και την παολα αγαπαει.να τη φερουμε?
5,5 χρονια εφαγε ψωμακι και τωρα που ηρθαν τα ρουβλια ειπε να πιασει την καλη.
πολυ περισσοτερα του εδωσε ο ΠΑΟΚ απο οτι αυτος στον ΠΑΟΚ.
καιρος ειναι μολις σταματησει τη μπαλα να αρχισει να γυροφερνει κ αυτος την ομαδα μπας και βρει καμια θεσουλα να αρμεξει κ αλλο.
τους μαθαμε πλεον.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Την ιδια στιγμη που στο ροστερ της ομαδας βρισκεται ο σπυροπουλος, ειναι ντροπη να μην κραταμε τον λινο.
Και οπου σπυροπουλος, μπορουμε να βαλουμε καμια 30αρια παιχτες τουλαχιστον που τα τελευταια χρονια ηρθαν, πηραν λεφτα υπερβολικα για την προσφορα τους και καναν και μπουρδελο τα αποδυτηρια.
Ε οχι κυριοι της ΠΑΕ, ο Λινο θα μεινει, απαιτηση λαου.
Και οπου σπυροπουλος, μπορουμε να βαλουμε καμια 30αρια παιχτες τουλαχιστον που τα τελευταια χρονια ηρθαν, πηραν λεφτα υπερβολικα για την προσφορα τους και καναν και μπουρδελο τα αποδυτηρια.
Ε οχι κυριοι της ΠΑΕ, ο Λινο θα μεινει, απαιτηση λαου.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
nico νομιζα οτι τελικα δεν το ειχα ποσταρει αυτο.
με αυτα τα γκουρου μεντιτεσιο δεν ξερεις κ τι γινεται.
με αυτα τα γκουρου μεντιτεσιο δεν ξερεις κ τι γινεται.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
με εβγαλε απο μεγαλο κοπο ο μπαρλοου
να συμπληρωσω οτι δεν ζηταμε να μεινει χαριστικα ο λινο αλλα παιχτικα
δεν ειμαστε εταιρια ενα αθλητικο συλλογο τον φτιαχνουν οι παιχτες οι μνημες που μενουν
εχουμε τον λινο ενα παιχτη υποδειγμα οπως και αν το δει κανενας που εχει ταυτιστει με τον συλλογο
τον μοναδικο παιχτη που ειπε και ο αδερφος που φωναζει ο κοσμος το ονομα του
επρεπε να μεινει σαν παρακαταθηκη και φιλοσοφια της ομαδας για τις επομενες γενιες
ο ΠΑΟΚ τιμα οσους εκαναν περηφανο τον κοσμο
οπως ο ζανετι ο γκικς και ποσοι αλλοι σε αλλες ομαδες μια τετοια κινηση εχει μεγαλυτερα οφελη απο τα παραπανω ευρω που πρεπει να δωσεις (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ) σε καποιες ελαχιστες ξεχωριστες περιπτωσεις
αν συγκρινουμε και με ποιον εχει "αντιπαλο" ο λινο ....
εναν παιχτικα κατωτερο του που παιρνει πιο πολλα και να μην κρυβομαστε δεν θελει κανενας να τον βλεπει με την φανελα μας
να συμπληρωσω οτι δεν ζηταμε να μεινει χαριστικα ο λινο αλλα παιχτικα
δεν ειμαστε εταιρια ενα αθλητικο συλλογο τον φτιαχνουν οι παιχτες οι μνημες που μενουν
εχουμε τον λινο ενα παιχτη υποδειγμα οπως και αν το δει κανενας που εχει ταυτιστει με τον συλλογο
τον μοναδικο παιχτη που ειπε και ο αδερφος που φωναζει ο κοσμος το ονομα του
επρεπε να μεινει σαν παρακαταθηκη και φιλοσοφια της ομαδας για τις επομενες γενιες
ο ΠΑΟΚ τιμα οσους εκαναν περηφανο τον κοσμο
οπως ο ζανετι ο γκικς και ποσοι αλλοι σε αλλες ομαδες μια τετοια κινηση εχει μεγαλυτερα οφελη απο τα παραπανω ευρω που πρεπει να δωσεις (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ) σε καποιες ελαχιστες ξεχωριστες περιπτωσεις
αν συγκρινουμε και με ποιον εχει "αντιπαλο" ο λινο ....
εναν παιχτικα κατωτερο του που παιρνει πιο πολλα και να μην κρυβομαστε δεν θελει κανενας να τον βλεπει με την φανελα μας
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Φίλε μαζί σου και μπράβο σου.Sick Bastard έγραψε:''Υπερβολικά πόσα ζητάει ο Λίνο''. Ωραία. Ας το αναλύσουμε λιγάκι λοιπόν ...
Αλλά επειδή έτσι μια ομάδα γίνεται πραγματικά μεγάλη, γιατί αναγνωρίζει τις αξίες που πρέπει να έχει ένας παίχτης που παίζει σε αυτήν.
Εκανε δηλώσεις (και) ο Βούκιτς.
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1825
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
@sick Bastard
Πολλά μπράβο. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω.
ΥΓ : 10 Ιουνίου δλδ πριν ένα ΜΗΝΑ, ο mod έχει πει (ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ).
Πολλά μπράβο. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω.
ΥΓ : 10 Ιουνίου δλδ πριν ένα ΜΗΝΑ, ο mod έχει πει (ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ).
angelheart έγραψε:Δεν μπορώ ΚΑΝ να φανταστώ το ενδεχόμενο ο Lino να μην παραμείνει με κάποιο τρόπο στον ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΟΚ.
Προσπαθώ, το δουλεύω από δω το σκέφτομαι από κει, και δεν βρίσκω τρόπο.
Και να φανταστείτε ότι ΔΕΝ με νοιάζει καν αν φέτος θα παίξει κιόλας.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τα ρεπορτάζ λένε οτι ο Λίνο έπεσε στα 170, και η αντιπρόταση του ΠΑΟΚ είναι στα 100.
Παράλληλα κρατάνε λέει το Σπυρο αντι για Λίνο γιατί παίρνει 250.
Παράλληλα κρατάνε λέει το Σπυρο αντι για Λίνο γιατί παίρνει 250.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ξεφτυλα αυτο που γινετε με τον Λινο...
Sick συμφωνω απολυτα εγραψες αυτα που σκεφτομουν
Sick συμφωνω απολυτα εγραψες αυτα που σκεφτομουν
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ντροπη,αλητεία και ανοησία μαζί ρε παλιο π@@στηδες εκεί στη ΠΑΕ.
Ντροπη και αλητεία για αυτά που λεει πιο πριν ο αρρωστος και ανοησία γιατί στα πιο ανώτερου επιπέδου παιχνίδια που δώσαμε φέτος με Μπενφίκα ο Λίνο ήταν ο μοναδικός που έδειξε οτι μπορεί να σταθεί σ αυτό το επίπεδο γιατί έχει ψυχή , θέληση και πάνω από λα ποιότητα ρε λαμόγιο βρύζα που θέλεις να παίρνεις παραπάνω απο το λίνο για να κάνεις τη business /γλάστρα .
Αλλά ντροπή και σε μας ρε μάγκες που επιτρέπουμε να γίνονται τέτοια πράγματα σαν οπαδοί και αυτό ειναι που με τρελαίνει περισότερο
Ντροπη σου και εσενα που εκφραζεσαι ετσι...
Κατσε μια βδομαδα στην απο εξω να ηρεμησεις..Καφενειο να βρειτε αλλου.
sourmenetes
Ντροπη και αλητεία για αυτά που λεει πιο πριν ο αρρωστος και ανοησία γιατί στα πιο ανώτερου επιπέδου παιχνίδια που δώσαμε φέτος με Μπενφίκα ο Λίνο ήταν ο μοναδικός που έδειξε οτι μπορεί να σταθεί σ αυτό το επίπεδο γιατί έχει ψυχή , θέληση και πάνω από λα ποιότητα ρε λαμόγιο βρύζα που θέλεις να παίρνεις παραπάνω απο το λίνο για να κάνεις τη business /γλάστρα .
Αλλά ντροπή και σε μας ρε μάγκες που επιτρέπουμε να γίνονται τέτοια πράγματα σαν οπαδοί και αυτό ειναι που με τρελαίνει περισότερο
Ντροπη σου και εσενα που εκφραζεσαι ετσι...
Κατσε μια βδομαδα στην απο εξω να ηρεμησεις..Καφενειο να βρειτε αλλου.
sourmenetes
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Δηλ.η ΠΑΕ θα εξαντλήσει την διαπραγμευτικη της δεινότητα στο θέμα του Λίνο? λίγη σοβαρότητα παραπάνω θα ήταν καλό...
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5438
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αν ισχυει οτι ο Λινο θελει 170 και ο ΠΑΟΚ δινει 100, προτεινω τη διαφορα να την πληρωσει απο την τσεπη του οποιος εκανε:
- συμβολαιο 250 στον Σπυροπουλο
- τριετες στον Χακομπο ( ουτε η μανα του δεν θα το εκανε)
- τριετες στον Μοντανα
- ανανεωσε το συμβολαιο του Ολισε
- συμβολαιο 250 στον Σπυροπουλο
- τριετες στον Χακομπο ( ουτε η μανα του δεν θα το εκανε)
- τριετες στον Μοντανα
- ανανεωσε το συμβολαιο του Ολισε