Πριν θυμηθω νομισα οτι θα ειναι τιποτα μπασκετμπολιστες για την ΚΑΕ.pisakaipoupoula έγραψε:Ο Πονγκόλ ήταν κάποτε αρκετά καλός, πλέον εκτός των άλλων έχει και πολλούς τραυματισμούς.
Ο Λε Ταλλέκ ήταν σούπερ παίκτης πριν 7,8 χρόνια, λογιζόταν ως το επόμενο μεγάλο αστέρι της Λιβερπουλ..έκτοτε πήρε την κάτω βόλτα.
Σαφώς καλύτερος ο δεύτερος στην εποχή τους αλλά πιθανότατα είναι πρώην παίκτες και οι δύο
Λεω ΟΧΙ
Kasper Kusk απο Δανια.
Ο καλυτερος παικτης του πρωταθληματος Δανιας, φτηνος, πιτσιρικας, ψηλος, γρηγορος, δυο ποδια, χαφ που βγηκε 4ος σκορερ στο πρωταθλημα και 1ος σε ασσιστ ( αν δεν απατωμαι). δειτε κανενα βιντεακι του να χαζεψετε.
Τιμη transfermarkt 1,5 !!!!.