παντως καποιος θα ηθελα να οριοθετησει την ...........κακοπροαιρετη
πως ειναι ρε παιδι μου στην τελικη αυτη η κακοπροαιρετη
ολο καλοπροαιρετη καλοπροαιρετη
Το χαος με την καλοπροαιρετη κριτικη εχει μια αποσταση οσο το χαος απο την ταξηthanos-xanthi έγραψε:συνεχισε εσυ την ειρωνια κι αν δεις αυριο μεθαυριο καμια τετοια ιστορια τα λεμεpaokovios1974 έγραψε:Σε βαζεχα μαλλον καταληγουμε αν δεν δεχθει ο λυμπεροπουλος
μεχρι τοτε, θεωρησε οτι ολα βαινουν καλως ,και πανω απ ολα οτι υπαρχει σχεδιο...
το οτι επισημαινουμε οτι επικρατει χαος και εχουν χασει τη μπαλα, δε σημαινει οτι ειμαστε εχθροι
χειροκροτητες δεν ειμαστε, ουτε μπραβο προεδραρα, δε παιρνουμε χαρτζιλικι
καλοπροαιρετη κριτικη νομιζω οτι ειναι αποδεκτη..
αλλιως απο ειρωνια γι απαντηση το μονο ευκολο
Ειναι τοσο αυθαιρετες οσο και το να συγχεεις το βιοματικο επιπεδο με την εν γενει συμπεριφοραthanos-xanthi έγραψε:οι αποστασεις σε θεωρητικες εννοιες ειναι αυθαιρετες
αρα θεωρουνται εκμηδενισμενες, σε ενα συγκεκριμενο επιπεδο αναφορας
σ αυτο το επιπεδο η ειρωνια ειναι αυτη που ειναι απολυτα σχεδον γειτονικη με τον απολιτιστο και την ασεβεια
δεν υπαρχει εννοια βιοματικο επιπεδο ...ξαναψαξου..κατι κανεις λαθοςpaokovios1974 έγραψε:Ειναι τοσο αυθαιρετες οσο και το να συγχεεις το βιοματικο επιπεδο με την εν γενει συμπεριφοραthanos-xanthi έγραψε:οι αποστασεις σε θεωρητικες εννοιες ειναι αυθαιρετες
αρα θεωρουνται εκμηδενισμενες, σε ενα συγκεκριμενο επιπεδο αναφορας
σ αυτο το επιπεδο η ειρωνια ειναι αυτη που ειναι απολυτα σχεδον γειτονικη με τον απολιτιστο και την ασεβεια
So let it be writen so let it be done,ειδες κανεναν να μιλαει για εννοια εκτος αν μπερδευεις εσυ την εννοια με την υποστασηthanos-xanthi έγραψε:δεν υπαρχει εννοια βιοματικο επιπεδο ...ξαναψαξου..κατι κανεις λαθοςpaokovios1974 έγραψε:Ειναι τοσο αυθαιρετες οσο και το να συγχεεις το βιοματικο επιπεδο με την εν γενει συμπεριφοραthanos-xanthi έγραψε:οι αποστασεις σε θεωρητικες εννοιες ειναι αυθαιρετες
αρα θεωρουνται εκμηδενισμενες, σε ενα συγκεκριμενο επιπεδο αναφορας
σ αυτο το επιπεδο η ειρωνια ειναι αυτη που ειναι απολυτα σχεδον γειτονικη με τον απολιτιστο και την ασεβεια
στην ειρωνια τα πας καλυτερα
Φοβερό κουίζmpouJr έγραψε:Μετα τις εξελιξεις το 3-5-2 ειναι 99% το νεο μας συστημα....τωρα αμα σκασουν 3 εξτρεμ σε 47 ωρες αλλαζει το θεμα...κουιζ για τους αρδ
Ποιος παικτης ειχε σημερα συναντηση με στελεχος της ΠΑΕ;
Tip : δεν ανηκει σε ελληνικη ομαδα ( μην ψαχνουν τζαμπα τα παληκαρια)
Sent from my iPhone using Tapatalk