Άμα παίξουμε προκριματικά ναι, δεσμεύομαιpaokovios1974 έγραψε:Δεσμευεσαι?fn1m έγραψε:Άμα δικαιωθουμε και παίξουμε τελικά προκριματικά στο τσαμπιονς λιγκ παραιτούμαι από το φόρουμ, χαχαpaokovios1974 έγραψε: Αληθεια θα δικαστει αυτη η...χαμενη υποθεση
Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Απ: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
και εγω δεσμευομαι να μην αξανααναφερθω στο λουκα αν μας δικαιωσει το κας
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7554
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Γινονται αυτα?che4 έγραψε:και εγω δεσμευομαι να μην αξανααναφερθω στο λουκα αν μας δικαιωσει το κας
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7554
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Να σας ενημερωσω λοιπον οτι η σημερινη εξελιξη ηταν κατι που απευχονταν η επο και ο βαζελος ουσιαστικα το cas μας ειπε σημερα οτι EINAI αρμοδιο για να εκδικαση την υποθεση αυτο και μονο αυτο ειναι μεγαλη ηττα ΗΔΗ για επο και βαζελο.Εξηγουμε η επο και ο βαζελος ουσιαστικα εστειλαν το ιδιο υπομνημα στο cas αναφεροντας οτι ΑΥΤΟΙ δηλαδη η επο και το δευτεροβαθμιο οραγανο ηταν οι υπευθυνοι για την αποφαση αφαιρεσεως 3 βαθμων στα πλει οφ,ο βαζελος ισχυριστηκε οτι δεχεται απολυτα την αρμοδιοτητα της επο και του δευτεροβαθμιου και οτι αυτο αρκει,και εδω εγκειτε η ΗΤΤΑ το cas θεωρησε οτι η υποθεση πρεπει να εκδικαστει σε τριτοβαθμιο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ οργανο οπως ειναι το cas...ο νοων νοειτο παιδια οτι ειμαστε πολυ κοντα ΟΝΤΩΣ στο να δικαιωθουμε.Στις 10 ιουλιου θα συνελθει,στις 15 ιουλιου θα βγαλει την αποφαση.Και τοτε τα ξαναλεμε...
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7554
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Οσον αφορα το θεμα του λουκας εχω την αισθηση οτι οντως θελουμε να τον δωσουμε δανεικο και στην θεση του να φερουμε βιερα.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
κανεις λαθος ομως παοκοβιεpaokovios1974 έγραψε:Να σας ενημερωσω λοιπον οτι η σημερινη εξελιξη ηταν κατι που απευχονταν η επο και ο βαζελος ουσιαστικα το cas μας ειπε σημερα οτι EINAI αρμοδιο για να εκδικαση την υποθεση αυτο και μονο αυτο ειναι μεγαλη ηττα ΗΔΗ για επο και βαζελο.Εξηγουμε η επο και ο βαζελος ουσιαστικα εστειλαν το ιδιο υπομνημα στο cas αναφεροντας οτι ΑΥΤΟΙ δηλαδη η επο και το δευτεροβαθμιο οραγανο ηταν οι υπευθυνοι για την αποφαση αφαιρεσεως 3 βαθμων στα πλει οφ,ο βαζελος ισχυριστηκε οτι δεχεται απολυτα την αρμοδιοτητα της επο και του δευτεροβαθμιου και οτι αυτο αρκει,και εδω εγκειτε η ΗΤΤΑ το cas θεωρησε οτι η υποθεση πρεπει να εκδικαστει σε τριτοβαθμιο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ οργανο οπως ειναι το cas...ο νοων νοειτο παιδια οτι ειμαστε πολυ κοντα ΟΝΤΩΣ στο να δικαιωθουμε.Στις 10 ιουλιου θα συνελθει,στις 15 ιουλιου θα βγαλει την αποφαση.Και τοτε τα ξαναλεμε...
το κας εκεινη τη μερα θα συνεδριασει για το αν ειναι αρμοδιο, οχι για τους 3 βαθμους
καμια νικη, καμια ηττα ακομα
στ αποδυτηρια ειμαστε ακομα...
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
απο που προκυπτει οτι ειναι αρμοδιο νικολα?? που γραφτηκε?
εκεινη τη μερα θα συνεδριασει, και θα παρουσιαστουν υπομνηματα..
θα παρουσιαστουν ΠΑΟΚ, λαγος, επο
και θα κρινει η επιτροπη αν ειναι η οχι αρμοδια
δε ξεκαθαρισε τιποτα ακομα
εκεινη τη μερα θα συνεδριασει, και θα παρουσιαστουν υπομνηματα..
θα παρουσιαστουν ΠΑΟΚ, λαγος, επο
και θα κρινει η επιτροπη αν ειναι η οχι αρμοδια
δε ξεκαθαρισε τιποτα ακομα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thanos-xanthi την Τρί 01 Ιούλ 2014, 20:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7554
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Εχεις δικιο θανο στις 10 θα αποφασισει αν ειναι αρμοδιο.Γ@μω την παραπληροφορηση μου μεσαthanos-xanthi έγραψε:κανεις λαθος ομως παοκοβιεpaokovios1974 έγραψε:Να σας ενημερωσω λοιπον οτι η σημερινη εξελιξη ηταν κατι που απευχονταν η επο και ο βαζελος ουσιαστικα το cas μας ειπε σημερα οτι EINAI αρμοδιο για να εκδικαση την υποθεση αυτο και μονο αυτο ειναι μεγαλη ηττα ΗΔΗ για επο και βαζελο.Εξηγουμε η επο και ο βαζελος ουσιαστικα εστειλαν το ιδιο υπομνημα στο cas αναφεροντας οτι ΑΥΤΟΙ δηλαδη η επο και το δευτεροβαθμιο οραγανο ηταν οι υπευθυνοι για την αποφαση αφαιρεσεως 3 βαθμων στα πλει οφ,ο βαζελος ισχυριστηκε οτι δεχεται απολυτα την αρμοδιοτητα της επο και του δευτεροβαθμιου και οτι αυτο αρκει,και εδω εγκειτε η ΗΤΤΑ το cas θεωρησε οτι η υποθεση πρεπει να εκδικαστει σε τριτοβαθμιο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ οργανο οπως ειναι το cas...ο νοων νοειτο παιδια οτι ειμαστε πολυ κοντα ΟΝΤΩΣ στο να δικαιωθουμε.Στις 10 ιουλιου θα συνελθει,στις 15 ιουλιου θα βγαλει την αποφαση.Και τοτε τα ξαναλεμε...
το κας εκεινη τη μερα θα συνεδριασει για το αν ειναι αρμοδιο, οχι για τους 3 βαθμους
καμια νικη, καμια ηττα ακομα
στ αποδυτηρια ειμαστε ακομα...
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7554
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ντανκο λαζοβιτς ντανκο
Θυμιζει βουκαρο η φαση μακαρι πολυ μεγαλος παιχτης και δεν ειναι γερος 31 ειναι
Θυμιζει βουκαρο η φαση μακαρι πολυ μεγαλος παιχτης και δεν ειναι γερος 31 ειναι
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
Re: Απ: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν είναι σοβαρός προγραμματισμός αυτός. Έχει φτάσει μια Ιουλίου. έχουν λυθεί ήδη 11 συμβόλαια. Και παίζει να φύγουν άλλοι 4-5 τουλάχιστον. Σύνολο 15 τουλάχιστον παίχτες Κι εμεις Έχουμε παρει.μονο 2 παιχτεςthanos-xanthi έγραψε:συγγνωμη αλλα αυτος δεν ειναι σοβαρος μεταγραφικος σχεδιασμοςopaoktsis4 έγραψε:Φανταζομαι οτι περιμένουν την εκδικαση του Κας για να προχωρησουν σε ανακοινώσεις παιχτών.
ποια η διαφορα δηλαδη, πριν η μετα το κας?
αντικειμενικα οι πιθανοτητες για να μπεις ομιλους ch.l ειναι ουτε στο 20%
μετα θα περιμενουμε αααμα περασουμε στα πλευ οφ του ch.l για να παρουμε τα σιγουρα 5 μυρια πχ?
και μετα θα περιμενουμε ξανα τελος αυγουστου μπας και μπεις ομιλους?
κανεις ομαδα, κορμο υποτιθεται για μια τριετια
και αφηνεις 2-3 καλες κινησεις για πιο αργα, να πεσουν τα κασε ,να βρεις καμια ευκαιρια
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Δεν λετε παλι καλα που δεν περασαμε για τσ λ και δεν εχουμε τα καρναβαλικια δηθεν και καλα κατσε
να περασουμε και ερχετε το μπαμ.κατσε περιμενε τον επαναληπτικο και ερχετε το μπαμ και κατσε
να το σκεφτουμε λιγο ακομα και ερχετε το καραπαμπαμ και μεναμε με το δεκατεσερα και τον κουμαλο τελικα
να περασουμε και ερχετε το μπαμ.κατσε περιμενε τον επαναληπτικο και ερχετε το μπαμ και κατσε
να το σκεφτουμε λιγο ακομα και ερχετε το καραπαμπαμ και μεναμε με το δεκατεσερα και τον κουμαλο τελικα