Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Η Ντεπορτίβο Λα Κορούνια φέρεται να έχει προχωρήσει στην κατάθεση επίσημης πρότασης για την απόκτηση του Λούκας Πέρεθ από τον ΠΑΟΚ με τη μορφή δανεισμού. Τις τελευταίες ημέρες η ισπανική ομάδα έχει ξεκινήσει προσπάθειες για την απόκτηση του Ισπανού ποδοσφαιριστή, ο οποίος φέρεται να επιθυμεί και ο ίδιος την επιστροφή του στα πάτρια εδάφη.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Σπορ του Βορρά», η ισπανική ομάδα έχει προχωρήσει σε πρόταση προς τη διοίκηση του ΠΑΟΚ, η οποία δε φέρεται διατεθειμένη να παραχωρήσει τον παίκτη, παρά μόνο αν ικανοποιηθεί οικονομικά. Η Λα Κορούνια δε φέρεται να είναι σε θέση να καλύψει τις οικονομικές απαιτήσεις του ΠΑΟΚ για την απόκτηση του παίκτη, κάτι που σημαίνει πως δύσκολα θα πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη μετεγγραφή.
νοβασπορτ
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Σπορ του Βορρά», η ισπανική ομάδα έχει προχωρήσει σε πρόταση προς τη διοίκηση του ΠΑΟΚ, η οποία δε φέρεται διατεθειμένη να παραχωρήσει τον παίκτη, παρά μόνο αν ικανοποιηθεί οικονομικά. Η Λα Κορούνια δε φέρεται να είναι σε θέση να καλύψει τις οικονομικές απαιτήσεις του ΠΑΟΚ για την απόκτηση του παίκτη, κάτι που σημαίνει πως δύσκολα θα πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη μετεγγραφή.
νοβασπορτ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Αυτοι στην Κορουνια μαντιλι να κλαψουν δεν εχουν οπως και οι περισσοτερες ομαδες απο το 6-7 και κατω.. θελει και μεταγραφες.
Το τζαμπα πεθανε.
Το τζαμπα πεθανε.
- sakis_the_fraud
- Δημοσιεύσεις: 761
- Εγγραφή: Κυρ 13 Φεβ 2011, 16:43
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μπαινω εδω μεσα ρε μαγκες και μου φτιαχνετε την μερα ορισμενοι.
Κραζουνε τον λουκας λεει, που το παλικαρι σε πηρε απο το χερι στον πρωτο γυρο. Που ηταν τοτε το πουλεν ο σαλπι; Εχουμε στο υπαρχον ροστερ καποιον καλυτερο να παρει φανελα βασικου; ΟΧΙ. αρα ο λουκας ειναι ο βασικος δεξιος εξτρεμ μας.
Μιας και το ποδοσφαιρο πλεον ειναι μπισνα, ολοι πωλουνται και ολοι αγοραζονται οταν τα χρηματα ειναι αρκετα. Πλεον δεν εχουμε οικονομικο προβλημα οποτε τερμα τα "δωρα". Δωστε 2,5-3 μυρια και παρτε τον.
Κραζουνε τον λουκας λεει, που το παλικαρι σε πηρε απο το χερι στον πρωτο γυρο. Που ηταν τοτε το πουλεν ο σαλπι; Εχουμε στο υπαρχον ροστερ καποιον καλυτερο να παρει φανελα βασικου; ΟΧΙ. αρα ο λουκας ειναι ο βασικος δεξιος εξτρεμ μας.
Μιας και το ποδοσφαιρο πλεον ειναι μπισνα, ολοι πωλουνται και ολοι αγοραζονται οταν τα χρηματα ειναι αρκετα. Πλεον δεν εχουμε οικονομικο προβλημα οποτε τερμα τα "δωρα". Δωστε 2,5-3 μυρια και παρτε τον.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τι;
Αντί να τους πληρώσουμε που θα τον πάρουν (σύμφωνα με τους ΑΡΔ πάντα) απαιτούμε να μας πληρώσουν κι από πανω;
Μα είναι δυνατόν; Μα δεν συμφωνήσαμε ότι ο Γιάννης είναι άσχετος από ποδόσφαιρο και βλάκας όσον αφορά στις επιχειρήσεις;
Αντί να τους πληρώσουμε που θα τον πάρουν (σύμφωνα με τους ΑΡΔ πάντα) απαιτούμε να μας πληρώσουν κι από πανω;
Μα είναι δυνατόν; Μα δεν συμφωνήσαμε ότι ο Γιάννης είναι άσχετος από ποδόσφαιρο και βλάκας όσον αφορά στις επιχειρήσεις;
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
εγω αλλο θελω να μαθω........ακουτε εκει στην παε???
απο ολους αυτους που εδω μεσα λενε την γνωμη τους....καλη κακη ....δεν παιζει ρολο γιατι εδω και καιρο χασαμε το νοιμα του οπαδου ενα πραγμα θελω να μαθω.........ακουτε εκει στην παε???
ρεεεεεε διαρκειας θα παρετε η θα λετε μονο την γνωμη σας????
απο ολους αυτους που εδω μεσα λενε την γνωμη τους....καλη κακη ....δεν παιζει ρολο γιατι εδω και καιρο χασαμε το νοιμα του οπαδου ενα πραγμα θελω να μαθω.........ακουτε εκει στην παε???
ρεεεεεε διαρκειας θα παρετε η θα λετε μονο την γνωμη σας????
-
PainOfSalvation
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 15:38
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
εγώ είχα πάρει παλιά μετοχές δικαιούμαι να λέω τη γνώμη μου; Με το διαρκείας εκτός από την ενοικίαση της θέσης, παίρνεις και πιστοποιητικό υποβολής γνώμης;
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ρε αδερφέ τον Ρατς τον έχεις στα ΑρΜπακ αλλά όχι στο σύνολο των 6!!!!! παικτών.Περιπτερος έγραψε:ΩΡΑΙΑ ΠΛΑΚΑ
1. Πέρυσι στα νεύρα τους επάνω έλεγαν κάποιοι να παίζουμε με την Κ20. Η επιθυμία τους είναι πολύ κοντά στο να γίνει πραγματικότητα.
2. Δάκτυλος του Γκαρσία είναι αυτή η κατάσταση που όλοι φεύγουν ... θα αναγκαστούν να τον ξαναπάρουν ως ποδοσφαιριστή και μάλιστα 11καδάτο !!!.
3. Επίτηδες έστειλαν τον Αναστασιάδη στο Ελατοχώρι ... για να χορεύουν πίσω τα "ποντίκια" και μεταγραφές να μην γίνονται.
Για τον Λούκας τα είχα γράψει μετά τις δηλώσεις του αρκετές σελίδες πριν: "εκτος και εάν τα λέει για να φύγει ...". Δεν μου πέφτει λόγος αλλά να φέρει χρήματα. Το πως εμφανίζεται στις προπονήσεις το έχετε προσέξει ?
ΟΜΑΔΑ ΥΠ' ΑΤΜΟΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ :
Τ/Φ Εχουμε 4 ... Αβέβαιοι και οι 4 (ο 5ος έφυγε)
ΑρΜπακ: Εχουμε 3-4 οι 3 αβέβαιοι (Λίνο, Σπυρ, Ρατς) και ο μισός (Τζαβέλας) αβεβαιος ως προς την θέση.
ΔεΜπακ : Ευτυχώς σταθερότητα.
ΚεΜπακ : Εχουμε 1 (Βιτόρ), 1 έφυγε, 3 αβέβαιοι (Λοπεζ, Κατσικάς, Ιντζ.).
Αμ χαφ : 1 σίγουρος, 2 αβέβαιοι
ΚεΧαφ: 3 αβεβαιοι (Νάτχο, Μάρτενς,Λαζαρ)
Αρχαφ/εξτρέμ : Δεν υπάρχει
Δεχαφ/εξτρέμ : 2 αβέβαιοι
Επιθετ.: ο εξής 1 ...
Μπήκε Ιούλιος και η ομάδα βέβαιους έχει 6 παίκτες για 5 θέσεις ... : Σκόνδρα, Κίτσιου, Τζαβέλα, Βίτορ, Κάτσε, Κλάους. Σύνολο 6 (και δεν παίρνει και άλλους το βόλεϋ ...). . Το έχουμε καταλάβει ... αυτοί οι 6 είναι "σίγουροι".
Τι γίνεται εκεί στα γραφεία ?
Τον γκολάσα δεν τον έχεις πουθενά.
Για τους δικούς μας της κ20 τίποτα, ( κάποιοι πρέπει και θα πάρουν ρόλο ).
Ναι αργούμε αλλά μην τρώτε από τους ΑΡΔ.
Χαλαρά και όλα θα γίνουν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Όσοι δεν γουστάρετε ΠΑΟΚ αλλά μπαίνετε να παίξετε τα παιχνίδια των ΑΡΔ, αλλάξτε ομάδα (και φόρουμ)
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Το ξέρει ή κάτι θέλει να δείξει με το σορτσάκι ...desperando έγραψε:τι ακριβως εννοεις?Περιπτερος έγραψε: Για τον Λούκας τα είχα γράψει μετά τις δηλώσεις του αρκετές σελίδες πριν: "εκτος και εάν τα λέει για να φύγει ...". Δεν μου πέφτει λόγος αλλά να φέρει χρήματα. Το πως εμφανίζεται στις προπονήσεις το έχετε προσέξει ?
αν λες για το σορτσακι,ξερεις/θυμασαι ποιοι ηταν οι πρωτοι που λανσαραν αυτο το στιλ σε προπονησεις του ΠΑΟΚ?
Πάντως στο τρέξιμο σήμερα, τον είδα να κάνει παρέα με τον Χακ, αρκετά μέτρα πιο πίσω από τους υπόλοιπους.
Είναι επαγγελματίας και να κόψει τις μπαρούφες με τις μεταγραφές και τους δανεισμούς. Δανεικούς δίνουν οι ομάδες παίκτες που δεν υπολογίζουν ως 1ους και 2ους στο ρόστερ και ο Λούκας δεν ήταν τέτοιος, αλλά ενδεκαδάτος ή 1η αλλαγή. Το γεγονός ότι δεν έπαιξε βασικός στα τελευταία μάτς ήταν αποτέλεσμα της αδιαφορίας του και της στάσης του να μην μαρκάρει.
Σε όλο το πρωτάθλημα (συνολικά) ήταν καλός. Ισως να περιμέναμε ακόμα περισσότερα πράγματα από αυτόν, αλλά τίποτα δεν λέει ότι δεν τα έχει ή ότι δεν μπορεί να τα βγάλει, π.χ. με τον Αναστασιάδη.
Ολη η ιστορία για να φύγει είναι επιδίωξη δική του και δεν προέρχεται από την ομάδα, ούτε από τους οπαδούς. Κανείς δεν του είπε ψάξε για ομάδα, ούτε ήταν πρόσωπο που οι οπαδοί απεχθάνονται και δεν ήθελαν να τον βλέπουν.
Ας βρει λοιπόν 2-3 εκατομμύρια και ας πάει όπου θέλει (αν δεν του κάνει η ομάδα μας), αλλά μέχρι τότε να έχει το κεφάλι κάτω και το στόμα του κλειστό, ο επί σειρά ετών επιθετικός μέσος της τεράστιας Καρπάτι.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Δηλαδή ρε αποστολή εσύ είσαι ικανοποιημένος απο το πως κυλάνε τα πραγματα?ΑποστόληςΑ έγραψε:Όσοι δεν γουστάρετε ΠΑΟΚ αλλά μπαίνετε να παίξετε τα παιχνίδια των ΑΡΔ, αλλάξτε ομάδα (και φόρουμ)
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
+ΑποστόληςΑ έγραψε:Όσοι δεν γουστάρετε ΠΑΟΚ αλλά μπαίνετε να παίξετε τα παιχνίδια των ΑΡΔ, αλλάξτε ομάδα (και φόρουμ)
- Περιπτερος
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
theo G4 έγραψε:Ρε αδερφέ τον Ρατς τον έχεις στα ΑρΜπακ αλλά όχι στο σύνολο των 6!!!!! παικτών.Περιπτερος έγραψε:ΩΡΑΙΑ ΠΛΑΚΑ
... ΑρΜπακ: Εχουμε 3-4 οι 3 αβέβαιοι (Λίνο, Σπυρ, Ρατς) και ο μισός (Τζαβέλας) αβεβαιος ως προς την θέση.
Μπήκε Ιούλιος και η ομάδα βέβαιους έχει 6 παίκτες για 5 θέσεις ... : Σκόνδρα, Κίτσιου, Τζαβέλα, Βίτορ, Κάτσε, Κλάους. Σύνολο 6 (και δεν παίρνει και άλλους το βόλεϋ ...). . Το έχουμε καταλάβει ... αυτοί οι 6 είναι "σίγουροι".
Τι γίνεται εκεί στα γραφεία ?
Τον γκολάσα δεν τον έχεις πουθενά.
Για τους δικούς μας της κ20 τίποτα, ( κάποιοι πρέπει και θα πάρουν ρόλο ).
Ναι αργούμε αλλά μην τρώτε από τους ΑΡΔ.
Χαλαρά και όλα θα γίνουν.
Αδελφέ ο Ράτς δεν είναι παίκτης του ΠΑΟΚ, είναι αβεβαιότητα, υπό εκκρεμότητα.
Για τον Γκολάσα έχεις δίκιο, αλλά είχα πατήσει "υποβολή" όταν τον θυμήθηκα (χθες ήλθε).
Σε κάθε περίπτωση δεν ξέρουμε αν θα βγεί και εάν θα παίζει βασικός.
Υπομονή έχω και μάλιστα "γαϊδουρινή". Επισημαίνω με κόσμιο τρόπο το γεγονός ότι ο χρόνος κυλάει και ότι η ομάδα πρέπει να συγκροτηθεί κάποτε.
Σκέφτεστε να παίζει η ομάδα με παίκτες που οι μισοί δεν θα έχουν κάνει προετοιμασία (συνεπάγεται Φ.Κ. χάλια) ?
Σκέφτεστε πως και πότε θα αφομοιωθεί η τακτική (ο Αγγελος διδάσκει τακτική στις ομάδες του) όταν η ομάδα είναι
λεωφορείο που μπαινοβγαίνουν μέχρι την τελευταία στιγμή παίκτες ?
Σκέφτεστε πως και πότε θα μάθουν ο ένας το παιχνίδι του άλλου για να βρίσκονται στο γήπεδο ή πως θα έχουν αλληλοκάλυψη και λειτουργία ομάδας, όταν τελικά δεν γνωρίζουν ούτε τα ονόματα ο ένας του άλλου ?
Επαναλαμβάνω ο καιρός περνάει και αντί να κλείνει το ρόστερ, το βλέπω να χάσκει επικίνδυνα .
Ας το καταλάβουν αυτοί που ορίζουν τις τύχες της ομάδας και μπορούν να δράσουν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Το έχουμε γράψει πολλές φορές ότι οι μεγάλες μεταγραφές θα αργήσουν, ίσως να κλείσουν Αύγουστο. Το ότι ακόμη δεν έχουμε πρόοδο σε μεταγραφές σημαίνει ότι οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται.ace79grpaok έγραψε:Δηλαδή ρε αποστολή εσύ είσαι ικανοποιημένος απο το πως κυλάνε τα πραγματα?ΑποστόληςΑ έγραψε:Όσοι δεν γουστάρετε ΠΑΟΚ αλλά μπαίνετε να παίξετε τα παιχνίδια των ΑΡΔ, αλλάξτε ομάδα (και φόρουμ)
Για να ανησυχώ θα πρέπει να μην γίνετε τίποτε. Να είναι η ΠΑΕ υπό διάλυση. Αυτή τη καραμέλα δεν θα την πιπιλίσω.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μόνος σου το είπες < κυλάνε > .ace79grpaok έγραψε:Δηλαδή ρε αποστολή εσύ είσαι ικανοποιημένος απο το πως κυλάνε τα πραγματα?ΑποστόληςΑ έγραψε:Όσοι δεν γουστάρετε ΠΑΟΚ αλλά μπαίνετε να παίξετε τα παιχνίδια των ΑΡΔ, αλλάξτε ομάδα (και φόρουμ)
Δώστε λίγο χρόνο στην ομάδα το αξίζει και ο Άγγελος και ο Σαββίδης και κυρίως
η ΠΑΟΚΑΡΑ μας