Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μπορείς να φανταστείς το Τζιόλη να κάνει τέτοιο μαρκάρισμα; Βασικά, πότε ήταν η τελευταία φορά που ο Τζιόλης έκανε τάκλιν;
Ότι λογικά δεν είναι σοφτ παίχτης και ότι πέφτει για τάκλιν, αυτό κατάλαβα. Δεν το δένω και κόμπο βέβαια.
Ότι λογικά δεν είναι σοφτ παίχτης και ότι πέφτει για τάκλιν, αυτό κατάλαβα. Δεν το δένω και κόμπο βέβαια.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τα συμβόλαια που ολοκληρώνονται
H έναρξη της νέας σεζόν σηματοδοτεί και το τυπικό τέλος της προηγούμενης, αφού στις 30 Ιουνίου ολοκληρώνονται 11 συμβόλαια ποδοσφαιριστών που αγωνίστηκαν και προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στον ΠΑΟΚ. Αναλυτικά η λίστα των ποδοσφαιριστών που από την 1η Ιουλίου είναι ελεύθεροι αποτελείται από τους:
Άλβες Λίνο (στον ΠΑΟΚ από τον Ιανουάριο 2009)
215 συμμετοχές
16 γκολ
38 ασίστ
24 κίτρινες
1 κόκκινη
17.600 αγωνιστικά λεπτά
Κώστας Κατσουράνης (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2013)
67 συμμετοχές
8 γκολ
7 ασίστ
16 κίτρινες
3 κόκκινες
Κοστίν Λάζαρ (στον ΠΑΟΚ από Ιούλιο 2011)
115 συμμετοχές
9 γκολ
14 ασίστ
26 κίτρινες
3 κόκκινες
Ζβόνιμιρ Βούκιτς (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2013)
43 συμμετοχές
15 γκολ
2 ασίστ
8 κίτρινες
Γιώργος Γεωργιάδης (στον ΠΑΟΚ από Ιούλιο 2011)
73 συμμετοχές
6 γκολ
7 ασίστ
5 κίτρινες
Μίροσλαβ Στοχ (στον ΠΑΟΚ από Αύγουστο 2013)
42 συμμετοχές
9 γκολ
11 ασίστ
8 κίτρινες,
1 κόκκινη
Σέκου Ολίσε (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2013)
38 συμμετοχές
6 γκολ
3 ασίστ
2 κίτρινες
Σωτήρης Νίνης (στον ΠΑΙΟΚ από Αύγουστο 2013)
23 συμμετοχές
1 γκολ,
2 ασίστ
2 κίτρινες
Μπίμπρας Νάτχο (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2014)
16 συμμετοχές
2 γκολ
6 ασίστ
4 κίτρινες
1 κόκκινη
Χουάν Ινσαουράλδε (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2014)
16 συμμετοχές
4 κίτρινες
Μίκαελ Γκσπούρνινγκ (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2014)
1 συμμετοχή
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ευχαριστεί θερμά τους ποδοσφαιριστές για την αγωνιστική τους προσφορά και την προσήλωσή τους στις αρχές της ομάδας καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας τους με τον ΠΑΟΚ που καταρχήν ολοκληρώνεται σήμερα.
H έναρξη της νέας σεζόν σηματοδοτεί και το τυπικό τέλος της προηγούμενης, αφού στις 30 Ιουνίου ολοκληρώνονται 11 συμβόλαια ποδοσφαιριστών που αγωνίστηκαν και προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στον ΠΑΟΚ. Αναλυτικά η λίστα των ποδοσφαιριστών που από την 1η Ιουλίου είναι ελεύθεροι αποτελείται από τους:
Άλβες Λίνο (στον ΠΑΟΚ από τον Ιανουάριο 2009)
215 συμμετοχές
16 γκολ
38 ασίστ
24 κίτρινες
1 κόκκινη
17.600 αγωνιστικά λεπτά
Κώστας Κατσουράνης (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2013)
67 συμμετοχές
8 γκολ
7 ασίστ
16 κίτρινες
3 κόκκινες
Κοστίν Λάζαρ (στον ΠΑΟΚ από Ιούλιο 2011)
115 συμμετοχές
9 γκολ
14 ασίστ
26 κίτρινες
3 κόκκινες
Ζβόνιμιρ Βούκιτς (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2013)
43 συμμετοχές
15 γκολ
2 ασίστ
8 κίτρινες
Γιώργος Γεωργιάδης (στον ΠΑΟΚ από Ιούλιο 2011)
73 συμμετοχές
6 γκολ
7 ασίστ
5 κίτρινες
Μίροσλαβ Στοχ (στον ΠΑΟΚ από Αύγουστο 2013)
42 συμμετοχές
9 γκολ
11 ασίστ
8 κίτρινες,
1 κόκκινη
Σέκου Ολίσε (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2013)
38 συμμετοχές
6 γκολ
3 ασίστ
2 κίτρινες
Σωτήρης Νίνης (στον ΠΑΙΟΚ από Αύγουστο 2013)
23 συμμετοχές
1 γκολ,
2 ασίστ
2 κίτρινες
Μπίμπρας Νάτχο (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2014)
16 συμμετοχές
2 γκολ
6 ασίστ
4 κίτρινες
1 κόκκινη
Χουάν Ινσαουράλδε (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2014)
16 συμμετοχές
4 κίτρινες
Μίκαελ Γκσπούρνινγκ (στον ΠΑΟΚ από Ιανουάριο 2014)
1 συμμετοχή
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ευχαριστεί θερμά τους ποδοσφαιριστές για την αγωνιστική τους προσφορά και την προσήλωσή τους στις αρχές της ομάδας καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας τους με τον ΠΑΟΚ που καταρχήν ολοκληρώνεται σήμερα.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
εγω να συμφωνισω με αυτο που λες αλλα να σου κανω και μια ερωτηση.obanebane έγραψε:
Ξερεις απο ποτε εχει να βαλει 68 γκολ ο ΠΑΟΚ στο ελληνικο πρωταθλημα?
Ελεος με αυτη τη καραμελα των στατιστικων του Λουκας,σας ξαναλεω ο βιερινια (με τον τροπο παιχνιδιου που προσπαθησε να εφαρμωσει ο Στεφενς) θα ειχε 30 γκολ σε αυτο το πρωταθλημα της πλακας που ειναι (τα τελευταια 2-3 χρονια) η σουπερλιγκα.
Αν ειναι τοσο καλος (οπως εγραψε και ο parolos) που ειναι οι προτασεις ρε παιδια?
γιατι τοτε ο υπερπαικταρας ο στοχ δεν εκανε τουλαχιστον τα νουμερα του λουκας?
γιατι κανενας επιθετικος σου δεν καταφερε σε πρωταθλημα 34 αγωνιστικων να πιασει διψηφιο νουμερο στα γκολ?
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μ' αρέσει που κάποιοι μιλάνε για τις προτάσεις για τον παίχτη, λες και είναι ανεξάρτητες απ'τη στάση της ομάδας.
Αν βγάζεις προς τα έξω ότι θέλεις να ξεφορτωθείς τον παίχτη, είναι δυνατόν να πάρεις τα ίδια λεφτά με το αν βγάζεις ότι είναι βασικός και υπολογίσιμος;
Για παράδειγμα, πιστεύει κανείς ότι η αξία του Φάμπρεγκας είναι μόνο 33 εκ. με βάση το που κυμαίνονται οι τιμές τα τελευταία χρόνια;
Αν βγάζεις προς τα έξω ότι θέλεις να ξεφορτωθείς τον παίχτη, είναι δυνατόν να πάρεις τα ίδια λεφτά με το αν βγάζεις ότι είναι βασικός και υπολογίσιμος;
Για παράδειγμα, πιστεύει κανείς ότι η αξία του Φάμπρεγκας είναι μόνο 33 εκ. με βάση το που κυμαίνονται οι τιμές τα τελευταία χρόνια;
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ
Άλβες Λίνο - 150 χ.
Κώστας Κατσουράνης - 400 χ.
Κοστίν Λάζαρ - 300 χ.
Ζβόνιμιρ Βούκιτς - 100 χ.
Γιώργος Γεωργιάδης - 250 χ.
Μπίμπρας Νάτχο - 500 χ.
Μίκαελ Γκσπούρνινγκ - 100 χ.
Στέφενς - 1.5 μύριο
σύνολο 3.3 μύρια + την αντίστοιχη εφορία τους
Χουάν Ινσαουράλδε - 400 χ.
Σωτήρης Νίνης - 350 χ.
Σέκου Ολίσε - 400 χ.
Μίροσλαβ Στοχ - 900 χ.
σύνολο 2 μύρια
[θα μπορούσαμε να πούμε ότι -χοντρά χοντρά- αυτά τα 2 μύρια είναι που χάνουμε(?) από τα πλέι οφ του τσου λου]
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
Άγγελος - 400 χ.
Ρατ - 500 χ.
Γκολάσα - 300 χ. + τροφεία
σύνολο 1.2 μύρια + την αντίστοιχη εφορία τους
[Άρα έχουμε διαθέσιμα κάπου στα 2 μύρια για συμβόλαια. Άρα πρέπει οπωσδήποτε να αποδεσμεύσουμε τη φοίρα (Χακόμπο-Ίνιγο-Σπυρόπουλο) με όσο το δυνατόν λιγότερη αιμοραγία αλλά και να πουλήσουμε τουλάχιστον 2-3 παίχτες εκ των Ιτάνζ-Γλύκο-Τζιόλη-Μαντούρο-Μάρτενς-Λούκας-Σάλπι-Κλάους. Άρα, έχει (μιά κάποια) λογική να βγάζουμε πρώτο στο κλαρί τον καλύτερο φετινό μας παίχτη, τον Λούκας (τουλάχιστον βάσει στατιστικών)]
Άλβες Λίνο - 150 χ.
Κώστας Κατσουράνης - 400 χ.
Κοστίν Λάζαρ - 300 χ.
Ζβόνιμιρ Βούκιτς - 100 χ.
Γιώργος Γεωργιάδης - 250 χ.
Μπίμπρας Νάτχο - 500 χ.
Μίκαελ Γκσπούρνινγκ - 100 χ.
Στέφενς - 1.5 μύριο
σύνολο 3.3 μύρια + την αντίστοιχη εφορία τους
Χουάν Ινσαουράλδε - 400 χ.
Σωτήρης Νίνης - 350 χ.
Σέκου Ολίσε - 400 χ.
Μίροσλαβ Στοχ - 900 χ.
σύνολο 2 μύρια
[θα μπορούσαμε να πούμε ότι -χοντρά χοντρά- αυτά τα 2 μύρια είναι που χάνουμε(?) από τα πλέι οφ του τσου λου]
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
Άγγελος - 400 χ.
Ρατ - 500 χ.
Γκολάσα - 300 χ. + τροφεία
σύνολο 1.2 μύρια + την αντίστοιχη εφορία τους
[Άρα έχουμε διαθέσιμα κάπου στα 2 μύρια για συμβόλαια. Άρα πρέπει οπωσδήποτε να αποδεσμεύσουμε τη φοίρα (Χακόμπο-Ίνιγο-Σπυρόπουλο) με όσο το δυνατόν λιγότερη αιμοραγία αλλά και να πουλήσουμε τουλάχιστον 2-3 παίχτες εκ των Ιτάνζ-Γλύκο-Τζιόλη-Μαντούρο-Μάρτενς-Λούκας-Σάλπι-Κλάους. Άρα, έχει (μιά κάποια) λογική να βγάζουμε πρώτο στο κλαρί τον καλύτερο φετινό μας παίχτη, τον Λούκας (τουλάχιστον βάσει στατιστικών)]
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Έλα, πες την αλήθεια, πήρες ποπ-κορν και κοκακόλα και περιμένεις, έτσι;B&W έγραψε:Θέλω Χριστοδουλόπουλο στον ΠΑΟΚ.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
desperando έγραψε:εγω να συμφωνισω με αυτο που λες αλλα να σου κανω και μια ερωτηση.obanebane έγραψε:
Ξερεις απο ποτε εχει να βαλει 68 γκολ ο ΠΑΟΚ στο ελληνικο πρωταθλημα?
Ελεος με αυτη τη καραμελα των στατιστικων του Λουκας,σας ξαναλεω ο βιερινια (με τον τροπο παιχνιδιου που προσπαθησε να εφαρμωσει ο Στεφενς) θα ειχε 30 γκολ σε αυτο το πρωταθλημα της πλακας που ειναι (τα τελευταια 2-3 χρονια) η σουπερλιγκα.
Αν ειναι τοσο καλος (οπως εγραψε και ο parolos) που ειναι οι προτασεις ρε παιδια?
γιατι τοτε ο υπερπαικταρας ο στοχ δεν εκανε τουλαχιστον τα νουμερα του λουκας?
γιατι κανενας επιθετικος σου δεν καταφερε σε πρωταθλημα 34 αγωνιστικων να πιασει διψηφιο νουμερο στα γκολ?
Ποσο μεγαλη διαφορα ειχαν τα στατιστικα τους? δεν ξερω γιαυτο ρωταω.
Οι συμμετοχες τους ηταν ισες σε αριθμο στο συνολο?
Ποσους τραυματισμους ειχε ο ενας και ποσους ο αλλος?
Δε μπορω ειλικρινα να πιστεψω οτι ενας ανθρωπος που ξερει τοσο ποδοσφαιρο οσο εσυ μπαινει και μονο στη διαδικασια συγκρισης αυτων των δυο.
Να μου πεις οτι ο στοχ δεν προσφερε τα αναμενομενα βαση της αμοιβης του και βαση αυτων που περιμεναμε να το δεχτο.
Αλλα ειδικα απο εσενα να συγκρινεις αυτους τους δυο δε το δεχομαι.
Οσο για το φιλο τον αορατο συμφωνω απολυτα με αυτα που γραφεις μονο που τα νουμερα ισχυουν για τα ορατα πρωταθληματα και οχι για τα αορατα.
Περα απο τη πλακα τα στατιστικα δειχνουν σχεδον τα παντα αρκει η διοργανωση που εχουν γινει να ειναι σοβαρη.
Μη μου πειτε οτι ο Μητρογλου πουληθηκε τοσα λεφτα απο τα στατιστικα του στη σουπερλιγκα η ο καστιγιο παλιοτερα?
Και αν ειναι ετσι σας ξαναρωταω που ειναι οι προτασεις που θα επρεπε να ειχαμε βαση στατιστικων και ηλικιας του ποδοσφαιριστη?
- jay trotter
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 23:07
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Στοχ 9 γκολ και 11 ασίστ σε 42 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις!
http://www.transfermarkt.co.uk/miroslav ... eler/45559
Λούκας 10 γκολ και 15 ασίστ σε 50 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις!
http://www.transfermarkt.co.uk/lucas/pr ... eler/73185
http://www.transfermarkt.co.uk/miroslav ... eler/45559
Λούκας 10 γκολ και 15 ασίστ σε 50 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις!
http://www.transfermarkt.co.uk/lucas/pr ... eler/73185
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
μπανε δεν τους συγκρινω γιατι ειναι διαφορετικοι παικτες ασχετα αν παιζουν την ιδια θεση.
απλα ρωταω κατι πανω στην βαση που εθεσες οτι αποκλειστικος λογος του οτι ο λουκας εχει καλα νουμερα ηταν ο επιθετικος τροπος που επαιζε ο ΠΑΟΚ του στεφενς.φυσικα και αν μου ελεγε καποιος διαλεξε εναν απο τους δυο θα διαλεγα τον πωρωμενο στοχ του τελευταιου μηνα.
αλλο ομως αυτο και αλλο το ο λουκας ειναι σαπακι.
ο λουκας στο πρωταθλημα σε 2200΄περιπου ειχε 10 γκολ και 11 ασιστ ενω ο στοχ σε 1850΄περιπου ειχε 5 γκολ και 6 ασιστ
απλα ρωταω κατι πανω στην βαση που εθεσες οτι αποκλειστικος λογος του οτι ο λουκας εχει καλα νουμερα ηταν ο επιθετικος τροπος που επαιζε ο ΠΑΟΚ του στεφενς.φυσικα και αν μου ελεγε καποιος διαλεξε εναν απο τους δυο θα διαλεγα τον πωρωμενο στοχ του τελευταιου μηνα.
αλλο ομως αυτο και αλλο το ο λουκας ειναι σαπακι.
ο λουκας στο πρωταθλημα σε 2200΄περιπου ειχε 10 γκολ και 11 ασιστ ενω ο στοχ σε 1850΄περιπου ειχε 5 γκολ και 6 ασιστ
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2893
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ο Άγγελος θέλει διακαώς τον Στοχ και έδειξε θετικός να δωθεί ο Λούκας, αν ήταν τόσο υπερπάικτης ο Λούκας δε νομίζω να μην ήθελε να τον κρατήσει.
Και δε νομίζω ότι τον θεωρεί σκάρτο απλά είναι παίκτης που με τη καλλονή και τη Νίκη Βόλου θα μοιράσει από 3 ασσίστ μπορεί να βάλει και κανα γκολ, σε παιχνίδια με κανονικό αντίπαλο απλά δεν μπορεί.
Και δε νομίζω ότι τον θεωρεί σκάρτο απλά είναι παίκτης που με τη καλλονή και τη Νίκη Βόλου θα μοιράσει από 3 ασσίστ μπορεί να βάλει και κανα γκολ, σε παιχνίδια με κανονικό αντίπαλο απλά δεν μπορεί.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Μιλάτε με αριθμούς λες και είναι μπάσκετ..
Αν είναι δυνατόν να συγκρίνουμε τον Στοχ με το Λούκας.. o Λούκας που αποφάσισε οτι δε θέλει να κάτσει άλλο στον ΠΑΟΚ στα playoff και δεν ξαναγωνίστηκε..
Το ταβάνι του είναι 3ος εξτρέμ στον ΠΑΟΚ.. και πολύ είναι μάλιστα..
Αν είναι δυνατόν να συγκρίνουμε τον Στοχ με το Λούκας.. o Λούκας που αποφάσισε οτι δε θέλει να κάτσει άλλο στον ΠΑΟΚ στα playoff και δεν ξαναγωνίστηκε..
Το ταβάνι του είναι 3ος εξτρέμ στον ΠΑΟΚ.. και πολύ είναι μάλιστα..