ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Γένική συζήτηση για ότι αφορά εμάς τους οπάδους του ΠΑΟΚ, στιγμές του παρελθόντος και του μέλλοντος!!!
berry
Δημοσιεύσεις: 1035
Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 21:08

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από berry »

καλημερα. υπαρχουν καποιες στιγμες στη ζωη που η σιωπη λεει περισσοτερα απο τα λογια. οταν φευγουν ανθρωποι που δεν περιμενες ποτε οτι θα φυγουν λες και θα πιστευες οτι ειναι αθανατοι, ατρωτοι αλυγιστοι. το περασμα απο τη ζωη θα ειναι πολυ ή λιγο αν οι επομενες γενιες παψουν να θυμουνται τετοιους ανθρωπους, που πανω απ ολα ισως και απο τη ζωη τους εβαλαν τον ΠΑΟΚ οχι για να γινουν διασημοι, ουτε πλουσιοι απλα γιατι ειναι ΠΑΟΚ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΟΚΤΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Βέροια, Πανθρακικός και γαύρος, απ' όσο γνωρίζω, δεν εξέδωσαν καμία ανακοίνωση για το αδόκητο χαμό του Παναγιώτη...

Όσο και να μας χωρίζουν με μερικές ομάδες πολλά και διάφορα, με τη Βέροια και τον Πανθρακικό δεν μας χωρίζει σχεδόν τίποτα απολύτως και ειδικά σε τέτοια θλιβερά γεγονότα είθισται να βγαίνουν ανακοινώσεις συμπαράστασης. Κάποιοι δεν το θεώρησαν σκόπιμο! Ντροπή τους! Ολυμπιονίκης "έφυγε", γαμώτο! Τίποτα δεν έχετε να πείτε; Σπόντες για παιχνίδια που κέρδισε - ως όφειλε - ο ΠΑΟΚ, εις βάρος σας πριν από δυο-τρία χρόνια, όμως, ξέρετε να πετάτε κ. Αρβανιτίδη! E, ξανά ντροπή σε όσους δεν έχουν συλλυπηθεί τον ΠΑΟΚ και, κυρίως, την οικογένεια του Παναγιώτη!
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από angelheart »

Να προσθέσω απλά στα προηγούμενα ότι ο Άρης, και ανακοινώσεις έβγαλε και στεφάνια έστειλε. ΚΑΙ ως ΠΑΕ και ως ΚΜΑ, ΚΑΙ ως ΑΣ. Από την πλευρά του ΟΣΦΠ, δεν ήρθε τίποτα.

Στη ζωή αυτή, ή ΕΙΣΑΙ σκουπίδι ή ΔΕΝ είσαι. Ενδιάμεσες καταστάσεις δεν υπάρχουν.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

O γαύρος εξέδωσε δύο ανακοινώσεις:

1.
O πρόεδρος της Super League Γιάννης Μώραλης και σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο της διοργανώτριας αρχής εκφράζουν τη θλίψη τους για τον απροσδόκητο θάνατο του μέλους του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Παναγιώτη Ποικιλίδη και απευθύνουν στους οικείους του, αλλά και την ποδοσφαιρική οικογένεια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, θερμά συλλυπητήρια.

2.
Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια προς την οικογένεια του Παναγιώτη Ποικιλίδη και την ποδοσφαιρική οικογένεια του ΠΑΟΚ. Η αδόκητη απώλειά του αφήνει ένα μεγάλο κενό στον ελληνικό αθλητισμό, τον οποίο ο Παναγιώτης Ποικιλίδης υπηρέτησε και εκπροσώπησε επί σειράν ετών με εντιμότητα, θέρμη και συνέπεια, κατακτώντας διακρίσεις στους ολυμπιακούς αγώνες του Λος Άντζελες και της Ατλάντα. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.


Τι θέλετε, τρίτη να βγάλει; Πλεονασμός, θα φανεί ότι το κάνουν για show!

Ποδοσφαιριστές του Π.Α.Ο.Κ., τι να σας πω... Έτσι είναι, ρε, ο ΑΘΛΗΤΗΣ; Δεν νομίζω, ο αθλητής δεν φαίνεται μόνο στο μετάλλιο και το κύπελλο...
Ειδικά οι Θεσσαλονικείς, ή εσείς που είστε ΧΡΟΝΙΑ στον Π.Α.Ο.Κ., ντροπή! Να πω ονόματα..; Όλοι καταλαβαίνετε...
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από angelheart »

Roman ΞΕΡΩ για το
O πρόεδρος της Super League Γιάννης Μώραλης και σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο της διοργανώτριας αρχής εκφράζουν τη θλίψη τους για τον απροσδόκητο θάνατο του μέλους του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Παναγιώτη Ποικιλίδη και απευθύνουν στους οικείους του, αλλά και την ποδοσφαιρική οικογένεια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, θερμά συλλυπητήρια.
Είπα πολύ καθαρά κάτι. Εγώ ΠΑΕ ΟΣΦΠ (ή κάτι αντίστοιχο) ΔΕΝ είδα.

ΜΑΚΑΡΙ να έστειλαν.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από bane1980 »

Καλό ταξίδι παλίκαρε...
Κρίμα...
Όλη η ΠΑΟΚτσήδικη οικογένεια θα σε θυμάται!
Κουράγιο στους οικείους σου.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Sick Bastard »

angelheart έγραψε:Να προσθέσω απλά στα προηγούμενα ότι ο Άρης, και ανακοινώσεις έβγαλε και στεφάνια έστειλε. ΚΑΙ ως ΠΑΕ και ως ΚΜΑ, ΚΑΙ ως ΑΣ. Από την πλευρά του ΟΣΦΠ, δεν ήρθε τίποτα.

Στη ζωή αυτή, ή ΕΙΣΑΙ σκουπίδι ή ΔΕΝ είσαι. Ενδιάμεσες καταστάσεις δεν υπάρχουν.
Δεν έχω καμιά ιδιαίτερη πρεμούρα να τους υπερασπιστώ αλλά, αν θυμάμαι καλά, η γαυροΠΑΕ έχει στείλει στεφάνι στα Τέμπη. Νομίζω και φέτος. Μπορεί να τους διέφυγε λόγω προεκλογικού αγώνος.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από eorptol »

Ο Μώραλης εκ μέρους της σουπερ λήγκ έστειλε ομως στεφάνι
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από black death »

Δεν μπορώ να καταλάβω ρε σεις. Και καλά, αυτοί δεν φιλοτιμήθηκαν να πάνε, η ΠΑΕ δεν μπορούσε να υποχρεώσει τους αρχηγούς τουλάχιστον ή κάποιους;
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Αυτό που λες, προϋπόθετει οργάνωση, πάλι τα ίδια θα λέμε;
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από pgetsos »

Δεν πήγε ΚΑΝΈΝΑΣ; Μόνο ο Στέλιος;
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από john4serres »

Στέλιος ? Απο παίκτες δεν πρεπει να πήγε κανένας

Sent from my Xperia Neo using Tapatalk
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Στέλιος Κίτσιου..;
Μαλεζάς..; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από pgetsos »

Ένας είναι ο Στέλιος, Μαλεζάς ;)

Κανένας; Είναι δυνατόν και ειδικά παίχτες όπως ο Κλάους;;
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Νομίζω ότι είδα και το Χασιώτη σε μια φωτογραφία αν δεν απατώμαι. Πάντως από τους εν ενεργείας κανείς δε νομίζω να παραβρέθηκε
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ είναι ο ΛΑΟΣ του...”