25.Costin Lazăr
- Emeismazi4
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τρί 25 Φεβ 2014, 02:04
Re: 25.Costin Lazăr
Πλήρης η απογοήτευση. Στη Ρουμανία μπορείς να βρεις αντάξιο συμβόλαιο των περιορισμένων, πια, δυνατοτήτων σου. Καλή τύχη σου εύχομαι, ευχαριστώ που τίμησες τη φανέλα τα τελευταία χρόνια.
Re: 25.Costin Lazăr
Σε χρονιά 60 αγώνων είναι υπεραπαραίτητος. Εκτός και αν βρήκαμε τρόπο να κλωνοποιήσουμε τα βασικά μας χαφ. Είναι μεγάλο πλεονέκτημα να έχεις τέτοιον μέσο να σε κάνει γύρω στις 25 συμμετοχές την χρονιά. Να μείνει.
Re: 25.Costin Lazăr
μπορεί να προσφέρει ο δρακουλας σαν λύση ανάγκης.
αν φύγει πάντως δεν μπαίνει στην ντουλάπα με τα παλτά, την τίμησε την παρουσία του
αν φύγει πάντως δεν μπαίνει στην ντουλάπα με τα παλτά, την τίμησε την παρουσία του
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 25.Costin Lazăr
εφοσον θα ειναι παγκιτης πρεπει να του μειωσουν τις απολαβες
αν το δεχτει , εγω θα τον ηθελα για αλλαγη , κυριως στα εγχωρια παιχνιδια
μην ξεχνατε εχει και μια ηλικια
αν το δεχτει , εγω θα τον ηθελα για αλλαγη , κυριως στα εγχωρια παιχνιδια
μην ξεχνατε εχει και μια ηλικια
Re: 25.Costin Lazăr
Για ποιες απολαβες μιλαμε ρε παιδια, ο τυπος πλεον ειναι επιπεδου Παναιτωλικου,μη σας πω οτι εκει θα καταληξει κιολας με κανα 150αρι το χρονο.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 25.Costin Lazăr
Σ' αυτές τις 25 συμμετοχές θα παίξει και 5 φορές μπάλα...Ale έγραψε:Σε χρονιά 60 αγώνων είναι υπεραπαραίτητος. Εκτός και αν βρήκαμε τρόπο να κλωνοποιήσουμε τα βασικά μας χαφ. Είναι μεγάλο πλεονέκτημα να έχεις τέτοιον μέσο να σε κάνει γύρω στις 25 συμμετοχές την χρονιά. Να μείνει.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 25.Costin Lazăr
Διεθνής παίκτης είναι και σήκωσε όλο το βάρος της ομάδας στον πρώτο γύρο, μαζί με Τζιόλη. Είναι ασταθής όσον αφορά την απόδοσή του, αλλά δίνει χρήσιμες λύσεις. Βέβαια είναι ήδη 33 ετών (24.04.1981) και θα προτιμούσα κάποιον νεώτερος για την επόμενη σεζόν.
Re: 25.Costin Lazăr
Προτιμω εναν παικτη που θα παιξει 25 παιχνιδια με σταθερη αποδοση που κυμαινεται με βαθμο 6 εως 7
Παρα τον Λαζαρ που απο τα 25 θα παιξει 5 παιχνιδια με βαθμο 8 και τα αλλα με βαθμο 5
Παρα τον Λαζαρ που απο τα 25 θα παιξει 5 παιχνιδια με βαθμο 8 και τα αλλα με βαθμο 5
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: 25.Costin Lazăr
δε νομιζω να μεινει, δυσκολο βαση αποδοσης
στα δαχτυλα του ενος χεριου τα μεγαλα ματς που εκανε
στα δαχτυλα του ενος χεριου τα μεγαλα ματς που εκανε
Re: 25.Costin Lazăr
Εμεινε ο κατσε,να μεινει και ο Λαζαρ αρα τελικα ο αδυναμος κρικος στα χαφ ηταν τελικα ο Νατχο!!! 
Re: 25.Costin Lazăr
ωχου, αμαν πια δεν μπορουν να βρουν παικτη καλυτερο απο τον Λαζαρ? γελαει ολο το συμπαν...
- ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 1551
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
- Τοποθεσία: valia calda
Re: 25.Costin Lazăr
τι μαθαινω ρε πουλεναρα;;μενεις αλλα 2 χρονια;;
να χαρω εγω ρε δρακουλα!
υπερπολυτιμος για οσο κρινει ο Αγγελος!
να χαρω εγω ρε δρακουλα!
υπερπολυτιμος για οσο κρινει ο Αγγελος!