Pc support
- charlie_pace
- Δημοσιεύσεις: 345
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33
Re: Pc support
Σίγουρα, αλλά ξεφεύγει ίσως από το budget των max 250 (262 το λιγότερο στο skroutz χωρίς μεταφορικά όμως)
Αν βάλεις και άλλα 5-10 τουλάχιστον για θήκη (μιλάω για book case από ebay /amazon) ανεβαίνει στα 270-280.
Πάντως οι 8 ίντσες πρέπει να είναι "καλύτερες" από τις 7 του nexus, δεν προσθέτουν πολύ στο συνολικό μέγεθος και έχεις μεγαλύτερη οθόνη.
Nexused!
Αν βάλεις και άλλα 5-10 τουλάχιστον για θήκη (μιλάω για book case από ebay /amazon) ανεβαίνει στα 270-280.
Πάντως οι 8 ίντσες πρέπει να είναι "καλύτερες" από τις 7 του nexus, δεν προσθέτουν πολύ στο συνολικό μέγεθος και έχεις μεγαλύτερη οθόνη.
Nexused!
Re: Pc support
Κοίτα,η διαφορά είναι μικρή και παίρνεις 1.3" παραπάνω χωρίς να ξεφεύγει σε μέγεθος, πιο δυνατό, καλύτερη κάμερα (και ας είναι σχεδόν άχρηστη
) και καλύτερη οθόνη, κάρτα μνήμης και μεγαλύτερη μπαταρία...
Τα έχουν οι δύο κολλητοί μου στη σχολή, και σου προτείνω το LG άφοβα
Τα έχουν οι δύο κολλητοί μου στη σχολή, και σου προτείνω το LG άφοβα
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Pc support
Rkill πρωτα και Norman antimalware tool ,malwarebytes antimalware και λογικά είσαι καλυμμένος.Μαμουνι όμως που το κάνει συγκεκριμένες ώρες?Οταν λες μια μπαινω ,μια δε μπαίνω μιλάς για την ιδια εφρμογή,ιδιο browser κλπ έτσι? Το ρουτερακι σου το χεις κλειδωμένο (αλλαγή default κωδικών,κλείδωμα με Mac adr. κλπ)?nikolasf έγραψε:Μάλλον μαμουνάκι μυρίζει... Απόψε ενώ όλη ημέραόλα πηγάινανε καλά 23.15-24.00 δεν έμπαινα στο δίκτυο ούτε με σφάιρες, τώρα μαίνω με HS ON και είμαι σίγουρος ότι άυριο το πρωί θα μπάινω καονικά και στις 23.00 πάλι τα ίδια κοκ
Ξέρει κανείς κανάνα καλό antibug;;;;;
Re: Pc support
To pc κανει κατι χαζα απο χθες... μαυρη οθονη και restart..
To error που βγαζει ειναι το παρακατω :
Περιγραφή
Τα Windows σταμάτησαν να λειτουργούν σωστά εξαιτίας κάποιου προβλήματος με το υλικό βίντεο.
Υπογραφή προβλήματος
Όνομα συμβάντος προβλήματος: LiveKernelEvent
Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032
Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος
WD-20140513-2353-01.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Προβολή ενός προσωρινού αντιγράφου αυτών των αρχείων
Προειδοποίηση: Εάν το πρόβλημα προκλήθηκε από έναν ιό ή άλλη απειλή ασφαλείας, το άνοιγμα εντός αντιγράφου των αρχείων θα μπορούσε να βλάψει τον υπολογιστή σας.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα
BCCode: 117
BCP1: 86F68008
BCP2: 910349B0
BCP3: 00000000
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
To error που βγαζει ειναι το παρακατω :
Περιγραφή
Τα Windows σταμάτησαν να λειτουργούν σωστά εξαιτίας κάποιου προβλήματος με το υλικό βίντεο.
Υπογραφή προβλήματος
Όνομα συμβάντος προβλήματος: LiveKernelEvent
Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032
Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος
WD-20140513-2353-01.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Προβολή ενός προσωρινού αντιγράφου αυτών των αρχείων
Προειδοποίηση: Εάν το πρόβλημα προκλήθηκε από έναν ιό ή άλλη απειλή ασφαλείας, το άνοιγμα εντός αντιγράφου των αρχείων θα μπορούσε να βλάψει τον υπολογιστή σας.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα
BCCode: 117
BCP1: 86F68008
BCP2: 910349B0
BCP3: 00000000
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Re: Pc support
1. Ελέγχεις για ιούς. Έλεγξε με το antivirus σου. Κατέβασε το Malwarebytes Anti-Malware και κάνε ακόμη έναν έλεγχο.
2. Αναβαθμίζεις τους drivers της κάρτας γραφικών από το site της αντίστοιχης εταιρίας (AMD-Nvidia).
3. Αποσυνδέεις προσωρινά όσες usb συσκευές δεν είναι άμεσα απαραίτητες.
Το πρόβλημα πότε προέκυψε; Έκανες πρόσφατα εγκατάσταση κάποιο πρόγραμμα;
Στο εμφανίζει όταν τρέχεις κάποιο game ή στο άσχετο;
Είναι laptop ή σταθερός Η/Υ;
Περισσότερες απαντήσεις (και ερωτήσεις
) αύριο, αφού κάνεις τα παραπάνω.
2. Αναβαθμίζεις τους drivers της κάρτας γραφικών από το site της αντίστοιχης εταιρίας (AMD-Nvidia).
3. Αποσυνδέεις προσωρινά όσες usb συσκευές δεν είναι άμεσα απαραίτητες.
Το πρόβλημα πότε προέκυψε; Έκανες πρόσφατα εγκατάσταση κάποιο πρόγραμμα;
Στο εμφανίζει όταν τρέχεις κάποιο game ή στο άσχετο;
Είναι laptop ή σταθερός Η/Υ;
Περισσότερες απαντήσεις (και ερωτήσεις
Re: Pc support
Αν δεν πιάσουν τα κόλπα του Στέφανου μιας και εικάζω ότι ούτε καν μπορείς να μπεις για πάνω από 2-3 λεπτά σε κανονική λειτουργία χωρίς να κρασάρει το σύμπαν, δοκίμασε να μπεις από safe mode και κάνε επαναφορά συστήματος κάποιες βδομάδες πίσω.
Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μετά φρόντισε να είναι update τους drivers της κάρτας γραφικών σου.
Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μετά φρόντισε να είναι update τους drivers της κάρτας γραφικών σου.
Re: Pc support
Ολα αυτα σε περιπτωση που το εχεις ενεργοποιημενοKranatos έγραψε:Αν δεν πιάσουν τα κόλπα του Στέφανου μιας και εικάζω ότι ούτε καν μπορείς να μπεις για πάνω από 2-3 λεπτά σε κανονική λειτουργία χωρίς να κρασάρει το σύμπαν, δοκίμασε να μπεις από safe mode και κάνε επαναφορά συστήματος κάποιες βδομάδες πίσω.
Το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μετά φρόντισε να είναι update τους drivers της κάρτας γραφικών σου.
Με εχει σωσει αυτο πανω απο 200 φορες
Re: Pc support
Aπο ιους ειμαι οκ .stephanos έγραψε:1. Ελέγχεις για ιούς. Έλεγξε με το antivirus σου. Κατέβασε το Malwarebytes Anti-Malware και κάνε ακόμη έναν έλεγχο.
2. Αναβαθμίζεις τους drivers της κάρτας γραφικών από το site της αντίστοιχης εταιρίας (AMD-Nvidia).
3. Αποσυνδέεις προσωρινά όσες usb συσκευές δεν είναι άμεσα απαραίτητες.
Το πρόβλημα πότε προέκυψε; Έκανες πρόσφατα εγκατάσταση κάποιο πρόγραμμα;
Στο εμφανίζει όταν τρέχεις κάποιο game ή στο άσχετο;
Είναι laptop ή σταθερός Η/Υ;
Περισσότερες απαντήσεις (και ερωτήσεις) αύριο, αφού κάνεις τα παραπάνω.
Εκανα υpdate τους drivers.
Μιλαμε για ενα dell optiplex με καρτα γραφικων On board.
Tο προβλημα εμφανιζεται στο ασχετο.
Μπορει μολις ανοιξω το pc .. Μπορει μετα απο καμια ωρα..
Re: Pc support
Δοκίμασε με ένα live CD από Linux (είναι πολύ εύκολο) να δεις αν στο κάνει και εκεί. Αν ναι, είναι θέμα κάρτας
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2892
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: Pc support
Το πρόβλημά σου είναι 80% hardware, κ αφού λες ότι έχεις Onboard είναι πιθανό η μητρική σου να ετοιμάζεται για φούντο..πότε το πήρες, είναι μέστην εγγύηση?
Re: Pc support
Δοκίμασε να κάνεις επαναφόρα επαναφορά συστημάτος σε προηγούμενη ημέρομηνια και δες πως θα πάει.
Re: Pc support
επίσης σκέψου αν έχεις εγκαταστήσει τελευταία κανένα πρόγραμμα σχετικό με βίντεο - codecs κτλ.. Μια φορά μου είχε συμβεί να μην τρέχει καλά ένα πακέτο codecs που είχα εγκαταστήσει , και να μου βγάζει σφάλματα.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Pc support
Έχω το Sony Ericsson xPeria X8, με κάρτα μνήμης micro SD 2GB, την έδιναν με το κινητό.
Το κινητό το αγόρασα το 2011 νομίζω και από τότε το χρησιμοποιώ.
Πριν 2 εβδομάδες άρχισε να παρουσιάζει προβλήματα με κάποια αρχεία. Πχ άκουγα μουσική και το τραγούδι "πηδούσε" κάποια δευτερόλεπτα. Τα τραγούδια μου ήταν στην SD.
Με όλα τα άλλα αρχεία που ήταν στην SD (εικόνες, παιχνίδια κτλ) δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Πριν 4-5 μέρες με λέει ότι έχει πάθει ζημιά η κάρτα και πρέπει να την κάνω format. Τα αρχεία της κάρτας έχουν όλα χαθεί.
Να την κάνω format; Υπάρχει κάποιος τρόπος άλλος να γλιτώσω από αυτό το πρόβλημα; Αν την κάνω format, να την κάνω στο κινητό ή να την κάνω από τον υπολογιστή;
Το κινητό μου έχει περίπου 2983598252059264944630336335 άλλα προβλήματα που σχεδόν όλα δεν αφορούν hardware, αλλά δεν είναι της παρούσης
Υπήρχε νομίζω ένα topic με κινητά, αλλά δεν το βρήκα.
Το κινητό το αγόρασα το 2011 νομίζω και από τότε το χρησιμοποιώ.
Πριν 2 εβδομάδες άρχισε να παρουσιάζει προβλήματα με κάποια αρχεία. Πχ άκουγα μουσική και το τραγούδι "πηδούσε" κάποια δευτερόλεπτα. Τα τραγούδια μου ήταν στην SD.
Με όλα τα άλλα αρχεία που ήταν στην SD (εικόνες, παιχνίδια κτλ) δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Πριν 4-5 μέρες με λέει ότι έχει πάθει ζημιά η κάρτα και πρέπει να την κάνω format. Τα αρχεία της κάρτας έχουν όλα χαθεί.
Να την κάνω format; Υπάρχει κάποιος τρόπος άλλος να γλιτώσω από αυτό το πρόβλημα; Αν την κάνω format, να την κάνω στο κινητό ή να την κάνω από τον υπολογιστή;
Το κινητό μου έχει περίπου 2983598252059264944630336335 άλλα προβλήματα που σχεδόν όλα δεν αφορούν hardware, αλλά δεν είναι της παρούσης
Υπήρχε νομίζω ένα topic με κινητά, αλλά δεν το βρήκα.
Re: Pc support
Θα μπορούσες ίσως να το κάνεις Hard Reset και να λυθούν τα περισσότερα από τα προβλήματα που έχεις...Βέβαια, θα χάσεις τα πάντα από το κινητό, αλλά θα γυρίσει στην Εργοστασιακή του κατάσταση, "καθαρό"...Άσε που μπορείς εύκολα να πάρεις backup είτε με εφαρμογές είτε από το ίδιο το κιν. Όσον αφορά την κάρτα μνήμης, δοκίμασε να την βάλεις σε άλλο κινητό, σε λαπτοπ...Εάν δεν τη διαβάσουν πάλι, λογικά πάπαλα η κάρτα μνήμης...Φορμάτ καλύτερα μέσα από το κιν για να γίνει σωστά στο format που χρειάζεται...