16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
Αιτωλος
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 16:45

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Αιτωλος »

:mrgreen: :lol:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από desperando »

Durace…lino!


Η συνήθεια που έγινε λατρεία είναι η ανανέωση του συμβολαίου του Λίνο κάθε Ιούνιο, όταν εκείνος την 1η του μήνα γράφει συν ένα χρόνο στο κοντέρ της ζωής του. Όταν το περασμένο καλοκαίρι ο αγαπημένος της ΠΑΟΚτσήδικης κερκίδας υπέγραφε να συνεχίσει για 5ο χρόνο στην ομάδα, όλοι πίστεψαν ότι ο ρόλος του θα είναι περισσότερο υποστηρικτικός, εμβληματικός παρά ουσιαστικός… Άλλη μια συνήθεια που έγινε λατρεία: ο ψηλόλιγνος Βραζιλιάνος και πάλι τους διέψευσε όλους.

Χθες συμπλήρωσε 40 ματς, 2870 αγωνιστικά λεπτά, με 1 γκολ και 13 ασίστ σε όλες τις διοργανώσεις! Από αυτά μόλις στα 9 ξεκίνησε από τον πάγκο… Το μοναδικό του γκολ έδωσε τη νίκη στην Ξάνθη, στην τελευταία εκτός έδρας νίκη πριν τη χθεσινή στο Περιστέρι, την οποία και πάλι καθόρισε με δυο ασίστ.

Με βάση μάλιστα τα στοιχεία των μετρήσεων από το VIS Track ο Λίνο είναι μέσα στην πρώτη τριάδα αθλητών της θέσης του που έπαιξαν όλη τη χρονιά στην Τούμπα, είτε πρόκειται για απόσταση διανυθείσα σε σπριντ, είτε σε γρήγορες ταχύτητες.

Αυτά είναι τα εμφανή, για τα οποία η Τούμπα σηκώνεται με κάθε αφορμή στο πόδι για να αποτίσει φόρο τιμής στον ψηλόλιγνο Βραζιλιάνο. Πολλές φορές πίσω από μια ιστορία αγάπης κερκίδας-παίκτη, κρύβεται μια ιστορία φθόνου ανάμεσα στον παίκτη και τους συμπαίκτες… Μαζί με το Λίνο, τρεις είναι οι αριστεροί μπακ που διεκδικούν μια θέση στον ΠΑΟΚ. Ας δούμε τι γνώμη έχουν οι άλλοι δυο:



Νίκος Σπυρόπουλος

«Ο Λίνο κερδίζει τον σεβασμό όλων μας, έχει τεράστια προσφορά στον ΠΑΟΚ. Ειδικά η επιθετική του ποιότητα είναι τόσο μεγάλη που βοηθά πάρα πολύ την ομάδα στο παιχνίδι της, με σέντρες και ασίστ. Ως άνθρωπος είναι ήρεμος, τα πηγαίνει καλά με όλους, είναι πάντα θετικός και φυσικά δεν υπάρχει μεταξύ μας καμία διάθεση ανταγωνισμού, παρότι διεκδικούμε την ίδια θέση».



Γιώργος Τζαβέλλας

«Όταν ήρθα στον ΠΑΟΚ πίστευα -και το δήλωσα και δημοσίως- ότι ο Λίνο είναι το καλύτερο μπακ στην Ελλάδα. Αυτό που δεν ήξερα είναι και το πόσο καλό παιδί είναι! Δεκτικός στην πλάκα, υποστηρίζει την ομάδα και τους συμπαίκτες του ακόμη και από τον πάγκο, αγαπάει και τιμάει τη φανέλα που φοράει, είναι ο απόλυτος επαγγελματίας. Για όλους μας είναι χαρά να δουλεύουμε μαζί του και μεγαλύτερη είναι η τύχη για τον ΠΑΟΚ»

http://www.paokfc.gr/news-el/durace-lino/
Άβαταρ μέλους
fwtis
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2009, 13:36
Τοποθεσία: Athina-Mpraxami

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από fwtis »

Δεν υπάρχουν λόγια για σένα!
2 Σαν και εσένα να είχα...
Άβαταρ μέλους
Emeismazi4
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί 25 Φεβ 2014, 02:04

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Emeismazi4 »

Ανανέωση με κάθε κόστος. Και τα 10 λεπτά θα είναι ποιοτικά. Τουλάχιστον ποιοτικότερα των οιονδήποτε Τζαβέλλα και Σπυρόπουλου.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ακόμη δεν έχεις υπογράψει το νέο σου συμβόλαιο, αλλά ελπίζω να γίνει πολύ γρήγορα! Σ' εύχομαι χρόνια πολλά και ευτυχισμένα και για πάντα στον ΠΑΟΚ μας (ημερομηνία γέννησης 01.06.1977).
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από K_geo »

το '87 Αποστόλη. το '87. σήμερα κλείνει τα 26 και μπαίνει στα 27.... :) :)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Είχαμε 3 παίκτες που είχαν γεννηθεί μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα:
V. Ιvic 07.05.1977,
P. Garcia 11.05.1977 και
Lino 01.06.1977.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Ale »

Σημασία έχει η νοητική ηλικία.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Και η φυσική κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από karl »

Ξέρει κανεις σας τι γίνεται με τον Lino; Περνάνε οι μέρες και τελευταία δεν έχουμε ακούσει τίποτε εκτος από το ότι υπάρχει μια οικονομική διαφορα.

Η λέτε να έχουν κλείσει και να μας το κρατάνε για τη συνέντευξη τύπου όπου θα παρουσιαστεί ο Άγγελος;
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Παίζει πολύ δυνατά να του πούμε ''αντίο φίλε''.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από obanebane »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
lazar4
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: Τρί 10 Δεκ 2013, 03:08
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από lazar4 »

Sick Bastard έγραψε:Παίζει πολύ δυνατά να του πούμε ''αντίο φίλε''.
απο που προκυπτει...?
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Έλα ντε
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Kostomanolis »

No news... good news...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”