25.Costin Lazăr
Re: 25.Costin Lazăr
Υπαρχουν πολλοι καλυτεροι χαφ απο τον ρουμανο,τα χρονια περασαν εκλεισε τα 33 σε ενα παιχνιδι ειναι καλος σε πεντε οχι.
Καλο ειναι να κλεισει την καριερα του στη πατριδα του και εμεις να βρουμε εναν καλυτερο παιχτη για τη θεση.
Καλο ειναι να κλεισει την καριερα του στη πατριδα του και εμεις να βρουμε εναν καλυτερο παιχτη για τη θεση.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: 25.Costin Lazăr
δε νομιζω να ανανεωσει..δυσκολο πολυ
ουτε καν για αλλαγη, δεν ειναι ο παιχτης που θα μπει να σου αλλαξει το ρυθμο η να βασιστεις πανω του
ας παει στο καλο, τα χρονια εχουν περασει
πιο γρηγορους παιχτες πλεον..πιο αθλητικη ομαδα να κανουμε
ουτε καν για αλλαγη, δεν ειναι ο παιχτης που θα μπει να σου αλλαξει το ρυθμο η να βασιστεις πανω του
ας παει στο καλο, τα χρονια εχουν περασει
πιο γρηγορους παιχτες πλεον..πιο αθλητικη ομαδα να κανουμε
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 25.Costin Lazăr
Προσωπικά έχω πειστεί πως δεν έχει θέση βασικού στον ΠΑΟΚ,που θα οικοδομηθεί.Μην πω ούτε καν στον τωρινό.
Τον συμπαθούμε,τον ευχαριστούμε για όσα προσέφερε,κάλλιο να χωρίσουν οι στράτες μας.
Τον συμπαθούμε,τον ευχαριστούμε για όσα προσέφερε,κάλλιο να χωρίσουν οι στράτες μας.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 25.Costin Lazăr
ο ντανιλο παντως που προπονειται ειναι μια βελτιωμενη εκδοση του λαζαρ και σε ηλικια 23 ετων
Re: 25.Costin Lazăr
αληθεια, απο αυτόν έχουμε εικόνα στις προπονήσεις; θεωρητικά είναι πολύ καλός παίχτης. 8αρακι μποξ του μποξ.
Re: 25.Costin Lazăr
Πάνω που θα έγραφα οτι για 2η-3η αλλαγή στα εύκολα ματς τον θέλω για ένα χρόνο ακόμα, πετάει το τυράκι ο ντέσπε για Ντανίλο και λέω οκ, αν είναι έτσι, Κοστίν ευχαριστούμε πάρα πολύ!
ΥΓ. Ντανίλο θα περιμένουν τον όποιο νέο προπονητή για να αποφασίσει εάν κάνει ή ο ΓΧ;
ΥΓ. Ντανίλο θα περιμένουν τον όποιο νέο προπονητή για να αποφασίσει εάν κάνει ή ο ΓΧ;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106581
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 25.Costin Lazăr
Μεγαλύτερη προσφορά από τον Κώστα ποιος μπορεί να έχει στο κέντρο από τους νυν ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ;
Ο Τζιόλης;
Ο Maduro;
Ο Κατσουράνης;
Ο Νίνης;
Μόνον οι Kace και Natkho είναι πιο αξιόπιστοι και εφόσον ευοδωθούν οι προσευχές μας και ο Martens (του χρόνου). Επειδή για τη νέα σεζόν χρειαζόμστε 6 χαφ, θα πρέπει να το σκεφτούμε καλά αν θα πρέπει ή όχι να ανανεώσουμε, για ένα χρόνο ακόμη τον Lazar.
Ο Τζιόλης;
Ο Maduro;
Ο Κατσουράνης;
Ο Νίνης;
Μόνον οι Kace και Natkho είναι πιο αξιόπιστοι και εφόσον ευοδωθούν οι προσευχές μας και ο Martens (του χρόνου). Επειδή για τη νέα σεζόν χρειαζόμστε 6 χαφ, θα πρέπει να το σκεφτούμε καλά αν θα πρέπει ή όχι να ανανεώσουμε, για ένα χρόνο ακόμη τον Lazar.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 25.Costin Lazăr
τα χαφ μας για του χρονου θα ειναι τα εξης
κατσε-μαντουρο-τζιολης-νατχο-ντανιλο*-σαββιδης
κατσε-μαντουρο-τζιολης-νατχο-ντανιλο*-σαββιδης
πλεον μετα τη ΄΄ζημια΄΄που παθανε με τις ΄΄λαθος΄΄επιλογες στεφενς υπευθυνος για τον καταρτισμο τις ομαδας θα ειναι ο τεχνικος διευθυντηςbane1980 έγραψε:
ΥΓ. Ντανίλο θα περιμένουν τον όποιο νέο προπονητή για να αποφασίσει εάν κάνει ή ο ΓΧ;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Πέμ 08 Μάιος 2014, 14:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 25.Costin Lazăr
καλα ειναι. αφησε τα!
υσ: αν και θα ήθελα ενα ακόμα 8αρι για μπακ απ. εκτός αν ο Κάτσε μπορέσει του χρόνου να παίξει ένα παραπλήσιο ρόλο παίρνοντας μέτρα πιο ψηλά στο γήπεδο....
υσ: αν και θα ήθελα ενα ακόμα 8αρι για μπακ απ. εκτός αν ο Κάτσε μπορέσει του χρόνου να παίξει ένα παραπλήσιο ρόλο παίρνοντας μέτρα πιο ψηλά στο γήπεδο....
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 25.Costin Lazăr
η θεση του κατσε στο συγχρονο ποδοσφαιρο ειναι πιο μπροστα απο το 6αρι.
ενας ρολος οπως αυτος που εχει ο μανιατης στον γαυρο.χαφ που μπορει πολυ μπαλα να μην ξερει αλλα τα τρεξιματα του ψηλα και η πιεση θα δινουν εξτρα επιθεσεις απο κλεψιματα και συνεχη πιεση στον αντιπαλο.
πλεον ολες οι μεγαλες ομαδες τετοιου ιδους παικτες προσπαθουν να τους εκμεταλευτουν σε τετοιο ρολο
ενας ρολος οπως αυτος που εχει ο μανιατης στον γαυρο.χαφ που μπορει πολυ μπαλα να μην ξερει αλλα τα τρεξιματα του ψηλα και η πιεση θα δινουν εξτρα επιθεσεις απο κλεψιματα και συνεχη πιεση στον αντιπαλο.
πλεον ολες οι μεγαλες ομαδες τετοιου ιδους παικτες προσπαθουν να τους εκμεταλευτουν σε τετοιο ρολο
Re: 25.Costin Lazăr
+++++1926
Επιτέλους, ελπίζω να μην κάψουμε τον κάτσε ως 6ρι...
Κάποιος να του πεί να μάθει μπάλα απ τον νάτχο και να βλέπει και λίγο βούκιτς..
Αλλιώς...6ρι βασικό μόνος του ΔΕΝ! Εκτός αν παίζεις με δύο 6ρια και το δεύτερο είναι ο Παβλάρας στα 32.
Επιτέλους, ελπίζω να μην κάψουμε τον κάτσε ως 6ρι...
Κάποιος να του πεί να μάθει μπάλα απ τον νάτχο και να βλέπει και λίγο βούκιτς..
Αλλιώς...6ρι βασικό μόνος του ΔΕΝ! Εκτός αν παίζεις με δύο 6ρια και το δεύτερο είναι ο Παβλάρας στα 32.
Re: 25.Costin Lazăr
επαυξάνω despe, αλλά θα πρέπει να βελτιώσει την υποδοχή, την πάσα αλλά και τις επιλογές του σε αυτήν, εφόσον θα θέλουμε να του δώσουμε ένα τέτοιο, πιο σύνθετο, ρόλο.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 25.Costin Lazăr
Έχεις άλλα τρία παιχνίδια για να κάνεις καλό συμβόλαιο κάπου αλλού!Συνέχισε έτσι και θα τα καταφέρεις να κερδίσεις εσύ και εμείς!Πραγματικά ρε δρακουμέλ σε αγαπάμε πολύ!