25.Costin Lazăr

Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Sera4 »

ακριβως αυτο πιστευω και εγω...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από obanebane »

Υπαρχουν πολλοι καλυτεροι χαφ απο τον ρουμανο,τα χρονια περασαν εκλεισε τα 33 σε ενα παιχνιδι ειναι καλος σε πεντε οχι.
Καλο ειναι να κλεισει την καριερα του στη πατριδα του και εμεις να βρουμε εναν καλυτερο παιχτη για τη θεση.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

δε νομιζω να ανανεωσει..δυσκολο πολυ
ουτε καν για αλλαγη, δεν ειναι ο παιχτης που θα μπει να σου αλλαξει το ρυθμο η να βασιστεις πανω του
ας παει στο καλο, τα χρονια εχουν περασει
πιο γρηγορους παιχτες πλεον..πιο αθλητικη ομαδα να κανουμε
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από navigator11 »

Προσωπικά έχω πειστεί πως δεν έχει θέση βασικού στον ΠΑΟΚ,που θα οικοδομηθεί.Μην πω ούτε καν στον τωρινό.
Τον συμπαθούμε,τον ευχαριστούμε για όσα προσέφερε,κάλλιο να χωρίσουν οι στράτες μας.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από desperando »

ο ντανιλο παντως που προπονειται ειναι μια βελτιωμενη εκδοση του λαζαρ και σε ηλικια 23 ετων
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από K_geo »

αληθεια, απο αυτόν έχουμε εικόνα στις προπονήσεις; θεωρητικά είναι πολύ καλός παίχτης. 8αρακι μποξ του μποξ.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από bane1980 »

Πάνω που θα έγραφα οτι για 2η-3η αλλαγή στα εύκολα ματς τον θέλω για ένα χρόνο ακόμα, πετάει το τυράκι ο ντέσπε για Ντανίλο και λέω οκ, αν είναι έτσι, Κοστίν ευχαριστούμε πάρα πολύ!

ΥΓ. Ντανίλο θα περιμένουν τον όποιο νέο προπονητή για να αποφασίσει εάν κάνει ή ο ΓΧ;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106581
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μεγαλύτερη προσφορά από τον Κώστα ποιος μπορεί να έχει στο κέντρο από τους νυν ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ;
Ο Τζιόλης;
Ο Maduro;
Ο Κατσουράνης;
Ο Νίνης;

Μόνον οι Kace και Natkho είναι πιο αξιόπιστοι και εφόσον ευοδωθούν οι προσευχές μας και ο Martens (του χρόνου). Επειδή για τη νέα σεζόν χρειαζόμστε 6 χαφ, θα πρέπει να το σκεφτούμε καλά αν θα πρέπει ή όχι να ανανεώσουμε, για ένα χρόνο ακόμη τον Lazar.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από desperando »

τα χαφ μας για του χρονου θα ειναι τα εξης
κατσε-μαντουρο-τζιολης-νατχο-ντανιλο*-σαββιδης
bane1980 έγραψε:
ΥΓ. Ντανίλο θα περιμένουν τον όποιο νέο προπονητή για να αποφασίσει εάν κάνει ή ο ΓΧ;
πλεον μετα τη ΄΄ζημια΄΄που παθανε με τις ΄΄λαθος΄΄επιλογες στεφενς υπευθυνος για τον καταρτισμο τις ομαδας θα ειναι ο τεχνικος διευθυντης
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Πέμ 08 Μάιος 2014, 14:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από K_geo »

καλα ειναι. αφησε τα! :)

υσ: αν και θα ήθελα ενα ακόμα 8αρι για μπακ απ. εκτός αν ο Κάτσε μπορέσει του χρόνου να παίξει ένα παραπλήσιο ρόλο παίρνοντας μέτρα πιο ψηλά στο γήπεδο....
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από desperando »

η θεση του κατσε στο συγχρονο ποδοσφαιρο ειναι πιο μπροστα απο το 6αρι.
ενας ρολος οπως αυτος που εχει ο μανιατης στον γαυρο.χαφ που μπορει πολυ μπαλα να μην ξερει αλλα τα τρεξιματα του ψηλα και η πιεση θα δινουν εξτρα επιθεσεις απο κλεψιματα και συνεχη πιεση στον αντιπαλο.
πλεον ολες οι μεγαλες ομαδες τετοιου ιδους παικτες προσπαθουν να τους εκμεταλευτουν σε τετοιο ρολο
Pr.Jon
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2014, 14:30

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Pr.Jon »

+++++1926 :pano: :pano: :pano:

Επιτέλους, ελπίζω να μην κάψουμε τον κάτσε ως 6ρι...
Κάποιος να του πεί να μάθει μπάλα απ τον νάτχο και να βλέπει και λίγο βούκιτς..

Αλλιώς...6ρι βασικό μόνος του ΔΕΝ! Εκτός αν παίζεις με δύο 6ρια και το δεύτερο είναι ο Παβλάρας στα 32.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από K_geo »

επαυξάνω despe, αλλά θα πρέπει να βελτιώσει την υποδοχή, την πάσα αλλά και τις επιλογές του σε αυτήν, εφόσον θα θέλουμε να του δώσουμε ένα τέτοιο, πιο σύνθετο, ρόλο.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από slidar »

Οταν εχεις διπλα σου χαφ αξιας εισαι αλλος παιχτης.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Έχεις άλλα τρία παιχνίδια για να κάνεις καλό συμβόλαιο κάπου αλλού!Συνέχισε έτσι και θα τα καταφέρεις να κερδίσεις εσύ και εμείς!Πραγματικά ρε δρακουμέλ σε αγαπάμε πολύ!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”