jyc έγραψε:Στα 37 του αυτος ο ξένος επαγγελματίας Βραζιλιάνος προσπαθεί και προσφέρει πολύ περισσότερο απο κάτι ντεμέκ ΠΑΟΚτσακια και ΠΑΟΚάρες της ομάδας
16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ΣΚΥΛΕ ΣΚΥΛΕ ΣΚΥΛΕ
Υ.Γ καλα αυτη η ποδια που χαρισες στον βαζελακο ηταν αλλο πραγμα!
Υ.Γ καλα αυτη η ποδια που χαρισες στον βαζελακο ηταν αλλο πραγμα!
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
βγηκε και τελειωσαμε...αυτη ειναι η αληθεια στον ΠΑΟΚ του σαββιδη
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
δεν μου αρεσε σημερα ειδικα σε μια φαση που ο βουκα διεσχισε ολο το γηπεδο πασαρε σ αυτον και εκανε μια σεντρα στον γαμο του καραγκιοζη...
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Έχει κερδίσει την εκτίμηση και τον σεβασμό όλου του κόσμου του ΠΑΟΚ...με το σπαθί του.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τι ασιστ μοιρασες παλι ρε παιχταρα ? Που θα σε βρουμε ρε 5-6 χρονια νεοτερο .....
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
η πορτο εχει ωραια αρ μπακ παντως...μπορούμε να ξαναψάξουμε στο ιδιο μερος δλδς.. 
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
OTI EXEI TO DINEI ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΡΕΥΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΓΚΟς ΤΗς ΟΜΑΔΟς.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
https://www.youtube.com/watch?v=tnGfajM4tIo#t=245
Κατσε κατω ρε δε βλεπουν οι πισω "προπονητη της κερκιδας"

Κατσε κατω ρε δε βλεπουν οι πισω "προπονητη της κερκιδας"
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
εκει που εβλεπα εναν Λινο με τραγικα λαθη και ετοιμο να λιποθυμησει απο την κουραση κανει αυτην την φοβερη σεντρα παρε βαλε...nothu έγραψε:Τι ασιστ μοιρασες παλι ρε παιχταρα ? Που θα σε βρουμε ρε 5-6 χρονια νεοτερο .....
ας τελειωσει με ψηλα το κεφαλι, μπραβο ρε Λινο
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Λινο κουλαρε λιγο και μη ρεζιλεύεις τους συμπαίκτες σου...μ βι πι για πλακα και με δυναμεις......δεν με νοιαζει η ηλικια του ...η προσφορα του είναι τεραστια...ανανεωση
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
πραγματικα τα δινει ολα
φοβερος μπροστα
πισω οταν κουραστηκε κανει λαθη, χανει ισορροπια
θελει σιγουρα παντως ανασες
φοβερος μπροστα
πισω οταν κουραστηκε κανει λαθη, χανει ισορροπια
θελει σιγουρα παντως ανασες
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Στα τόσα χρόνια που είναι στον ΠΑΟΚ
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Πολυ σωστος ο αποπανω.Ο Λινο ειναι προτυπο για αυτο ακουγεται συχνα και το ονομα του απο την κερκιδα.
Αυτο που εκανες ρε γερο σημερα στους δυο του ατρομητα...ακομα ξερνανε....
Ρε μαλ@κα σκηνοθετη ειναι δυνατον να χασεις αυτην την φαση...
Αυτο που εκανες ρε γερο σημερα στους δυο του ατρομητα...ακομα ξερνανε....
Ρε μαλ@κα σκηνοθετη ειναι δυνατον να χασεις αυτην την φαση...