Athens έγραψε:ελπιζω να μην ανανεωθει το συμβολαιο του, δεν μπορει να προσπερασει ουτε σταματημενο αντιπαλο,
Αλλο παιχνίδι εβλεπες?Το γκολ απο ποιανού εξαιρετική τρίπλα ξεκίνησε?Ποιος ετρεξε και κέρδισε τη μπαλα στην άλλη πλευρά?
Athens έγραψε:ελπιζω να μην ανανεωθει το συμβολαιο του, δεν μπορει να προσπερασει ουτε σταματημενο αντιπαλο,
δεν αμφισβητω την προσφορα του Λινου αλλα θα προτιμουσα του χρονου παικτη με τα χαρακτηριστικα του Νανου,,,αν θελετε τον 38 Λινο παω πασοMapogo έγραψε:Κ ήτανε κ ο μόνος που όταν μπήκε τους χόρεψε.
Ενα θα σου πώ φίλε Athens.
Ενα.
Ο Λίνο παίζει αριστερά.... κ τρέχει κ κερδίζει το πέναλτυ δεξιά !![]()
Οι άλοι τι κάνανε ??????????????
Mapogo έγραψε:Κ ήτανε κ ο μόνος που όταν μπήκε τους χόρεψε.
Ενα θα σου πώ φίλε Athens.
Ενα.
Ο Λίνο παίζει αριστερά.... κ τρέχει κ κερδίζει το πέναλτυ δεξιά !![]()
Οι άλοι τι κάνανε ??????????????