16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Athens έγραψε:ελπιζω να μην ανανεωθει το συμβολαιο του, δεν μπορει να προσπερασει ουτε σταματημενο αντιπαλο,
:shock: :shock:
Αλλο παιχνίδι εβλεπες?Το γκολ απο ποιανού εξαιρετική τρίπλα ξεκίνησε?Ποιος ετρεξε και κέρδισε τη μπαλα στην άλλη πλευρά?
Άβαταρ μέλους
Mapogo
Δημοσιεύσεις: 2438
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 19:16
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Mapogo »

Κ ήτανε κ ο μόνος που όταν μπήκε τους χόρεψε.

Ενα θα σου πώ φίλε Athens.

Ενα.

Ο Λίνο παίζει αριστερά.... κ τρέχει κ κερδίζει το πέναλτυ δεξιά ! :shock:

Οι άλοι τι κάνανε ??????????????
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5718
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Athens »

Mapogo έγραψε:Κ ήτανε κ ο μόνος που όταν μπήκε τους χόρεψε.

Ενα θα σου πώ φίλε Athens.

Ενα.

Ο Λίνο παίζει αριστερά.... κ τρέχει κ κερδίζει το πέναλτυ δεξιά ! :shock:

Οι άλοι τι κάνανε ??????????????
δεν αμφισβητω την προσφορα του Λινου αλλα θα προτιμουσα του χρονου παικτη με τα χαρακτηριστικα του Νανου,,,αν θελετε τον 38 Λινο παω πασο
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από theodorsalonika »

Mapogo έγραψε:Κ ήτανε κ ο μόνος που όταν μπήκε τους χόρεψε.

Ενα θα σου πώ φίλε Athens.

Ενα.

Ο Λίνο παίζει αριστερά.... κ τρέχει κ κερδίζει το πέναλτυ δεξιά ! :shock:

Οι άλοι τι κάνανε ??????????????





++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++1926
blackeye
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2014, 21:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από blackeye »

Ευδοκίμως τερματίσας την θητεία του,με όλες τις τιμές!
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Μεγάλε Λίνο, δεν σου άξιζε το χθεσινό.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από cronos »

Το κακό είναι πως από αλλού πρέπει να αρχίσει το ξεσκαρτάρισμα.....
Άβαταρ μέλους
Αιτωλος
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 16:45

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Αιτωλος »

Sick Bastard έγραψε:Μεγάλε Λίνο, δεν σου άξιζε το χθεσινό.
geodo
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: Τρί 23 Μαρ 2010, 22:45
Τοποθεσία: Κ. Τούμπα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από geodo »

μαζί με τον στοχ Mvp απο αυτούς που εμφανίστηκαν χθες...
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΔΩΣΕ ΟΤΙ ΜΠΡΟΥΣΕ! ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ... ΕΤΡΕΞΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ!!
ΤΟΥΣ ΧΟΡΕΨΕ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΙΚΑ ΤΟΥ...
ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...
:nairepaok:
η μόνη παραφωνία είναι ότι πλέον φτάνεις στα 38!
ΑΛΛΑ.... :opaokara:
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από niks »

Ηθελα εσυ, σαν αρχηγος μαλιστα, να το σηκωσεις
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από K_geo »

κρίμα ρε Λίναρε. κρίμα για εσένα στεναχωρήθηκα πιο πολύ./...
Άβαταρ μέλους
jyc
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ 06 Δεκ 2008, 00:18
Τοποθεσία: Οικονομικός μετανάστης στην αθήνα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από jyc »

Στα 37 του αυτος ο ξένος επαγγελματίας Βραζιλιάνος προσπαθεί και προσφέρει πολύ περισσότερο απο κάτι ντεμέκ ΠΑΟΚτσακια και ΠΑΟΚάρες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Σου άξιζε να σηκώσεις τίτλο με τον ΠΑΟΚ
Δεν πειράζει, δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος. Το όνομά σου έχει γραφτεί στις συνειδήσεις των οπαδών μας, αυτό είναι που μετράει.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33932
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από john4serres »

Η προσπαθεια του , οταν μπηκε αλλαγη , φανηκε !
αυτος ο παικτης ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ !
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Slade »

Επαγγελματιας ποδοσφαιριστης , με ηθος , με αγωνιστικο παθος , εξαιρετικος χαρακτηρας , τιμα την φανελα που φοραει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”