το πιο καραμπινατο που θυμαμαι προσωπικα ηταν με αστερα τριπολης μετα απο πασα του νατχο...danirifle έγραψε:δε μπορώ να θυμηθώ ακριβώς σε ποια παιχνίδια ήταν.
θυμάμαι ότι το πρόσεξα σε 2 παιχνίδια συνεχόμενα (κάπου μέσα στα τελευταία 5 είναι)
μιλάω για κοντρόλ με το εσωτερικό του ποδιού για στρώσιμο μπροστά για να εκτελέσει.
η πάσα ήταν κοντινή, των 5-10 μέτρων, όχι παραπάνω.
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
για να γλιτωσεις ολα τα μπινελικια ( λογω δυστοκιας του Χουσεν)
με την καλλονη παιξε καλα και βαλε και γκολακι(α)
μπορεις !
με την καλλονη παιξε καλα και βαλε και γκολακι(α)
μπορεις !
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106611
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μαλλον εχεις δικιο , γιατι με τον ΠΑΣ συμπληρωσε την 11η κιτρινη οποτε ειναι εκτος παλι
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
παντως αν επαιζες σημερα ισως και να εφτανες τον μητρογλου στον πινακα των σκορερ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Άιντε, παληκάρι μου να γυρίσεις, γιατί αν περιμένουμε από τον Ολλανδό...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106611
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Όχι. Η ποινή για τη συμπλήρωση 10 κίτρινων καρτών είναι 2 αγωνιστικές. Η πρώτη ήταν χθες και η δεύτερη - λογικά - με Καλλονή.john4serres έγραψε:μαλλον εχεις δικιο , γιατι με τον ΠΑΣ συμπληρωσε την 11η κιτρινη οποτε ειναι εκτος παλι
4 κίτρινες κάρτες = 1 αγωνιστική
7 κίτρινες κάρτες = 2 αγωνιστικές
10 κίτρινες κάρτες = 2 αγωνιστικές
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αντε ρε πουλέν...olivares έγραψε:Χρόνια σέντερ φορ στον ΠΑΟΚ χωρίς να έχει τρίψει λάδι φάλαινας στο τηγάνι δε νοείται. Ξερά εκτελείς πάνω στην κίνηση και την καμακώνεις ιδρωμένη με σουτ ως τη σουίτα.
-
Dimg4
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ελα ρε παστελωτη γαμω!!! Κανε τον μανωλα κι αλλη φορα γκομενακι σου... ξερεις εσυ!!!
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μακραν ο καλυτερος σημερα. Και το γκολ που εβαλε ΦανΜπαστενικο
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
kataramenos5 έγραψε:Αντε ρε πουλέν...olivares έγραψε:Χρόνια σέντερ φορ στον ΠΑΟΚ χωρίς να έχει τρίψει λάδι φάλαινας στο τηγάνι δε νοείται. Ξερά εκτελείς πάνω στην κίνηση και την καμακώνεις ιδρωμένη με σουτ ως τη σουίτα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106611
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Τρομερό τελείωμα, μπράβο!
Άλλο ένα τέτοιο στην ΤΟΥΜΠΑ και τελειώνουμε με δαύτους
Άλλο ένα τέτοιο στην ΤΟΥΜΠΑ και τελειώνουμε με δαύτους
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Η εικόνα να το καρφώνεις , να παίρνεις τη μπάλα και να τρέχεις στη σέντρα ήταν απερίγραπτη...
Μπράβο ρε Κλάους
Μπράβο ρε Κλάους