33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μετά το απογοητευτικό πρώτο μισό της σεζόν παρουσιάζεις σαφή βελτίωση! Συνέχισε έτσι Στέφανε!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μήτρογλου, Παπαδόπουλος, Αθανασιάδης. Αυτοί πρέπει να είναι στο μουντιάλ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Προσωπικά θα με ένοιαζε το μουντιάλ εάν πήγαινε για πώληση ώστε να ανεβάσει τιμή. Οκ, και προσωπική ανταμοιβή σύμφωνοι, αλλά αυτό είναι θέμα του παίκτη.
Επειδή θα στεναχωρηθώ πολύ εάν φύγει ο Στέφανος, και πιστεύω οτι μπορεί να σταθεί στον ΠΑΟΚ του επόμενου επιπέδου, προτιμώ από το να πάει να κάνει πασαρέλα στο Ρίο, να ξεκουραστεί και να είναι διαθέσιμος για τα προκριματικά.
Υποτίθεται θα έρθει νέος προπονητής που θα έχει σαν πρώτο στόχο το Τσ.Λ., εάν λείπουν 5-6 παίκτες μας Ρίο, πάλι απροετοίμαστοι θα πάμε.
Όσο για το Δον, ναι, δεν μου βγάζετε από το μυαλό οτι έχει εμμονή με τον Κλάους όπως κάθε προπονητής έχει πουλέν και αποπαίδια.
Επειδή θα στεναχωρηθώ πολύ εάν φύγει ο Στέφανος, και πιστεύω οτι μπορεί να σταθεί στον ΠΑΟΚ του επόμενου επιπέδου, προτιμώ από το να πάει να κάνει πασαρέλα στο Ρίο, να ξεκουραστεί και να είναι διαθέσιμος για τα προκριματικά.
Υποτίθεται θα έρθει νέος προπονητής που θα έχει σαν πρώτο στόχο το Τσ.Λ., εάν λείπουν 5-6 παίκτες μας Ρίο, πάλι απροετοίμαστοι θα πάμε.
Όσο για το Δον, ναι, δεν μου βγάζετε από το μυαλό οτι έχει εμμονή με τον Κλάους όπως κάθε προπονητής έχει πουλέν και αποπαίδια.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Τα παστελωνεις τωρα τελευταια και δεν μπορω και να σε κραξω..
Πρωτη φορα στα χρονικα ειδα να παιρνεις μπαλα με πλατη και να τελειωνεις ιδανικα την φαση ασχετα αν ο τερματας του gay το εβγαλε .
Πρωτη φορα στα χρονικα ειδα να παιρνεις μπαλα με πλατη και να τελειωνεις ιδανικα την φαση ασχετα αν ο τερματας του gay το εβγαλε .
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
To θεμα ειναι οτι η φιλοσοφια του Σαντος ειναι μιση ευκαιρια κ γκολ επισης κ ο Στεφανος ειναι μανουλα σε αυτο κ εχει 3 φορες μεγαλυτερες αντοχες απο παπαδοπουλο κ γκεκα...κ να πιεσει ξερει κ να μαρκαρει κ να κλεισει χωρους κ πολλα αλλα που βοηθαν στην συνολικη αμυντικη λειτουργια της ομαδας.kataramenos5 έγραψε:Δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι ο Σαντος έχει κόμπλεξ με κάποιον.Μάλλον δε ταιριάζει στα χαρακτηριστικά που θέλει να έχουν οι επιθετικοί του, στη φιλοσοφία του.Ταμπούρι θα παίξουμε στο μουντιαλ κι ο Στέφανος εκεί χάνεται.mpouJr έγραψε: Ο σαντος ακουστηκε οτι εχει προταση απο Τουρκια μερια δεν ξερω αν ειναι αληθεια κ ομολογω οτι δεν το διαβασα πουθενα το ακουσα σε συζητηση καφενειακη,ο προπονητης εχει κομπλεξ μαζι του οπως κ με αλλους
@bane1980
Συμφωνω απολυτα οτι πρεπει να ειναι ξεκουραστος για τα προκριματικα αλλα δεν αναιρει το γεγονος οτι πρεπει να παει μουντιαλ.
Ασχετο αλλα νομιζω οτι φετος ειμαστε στους ισχυρους ισχυει?
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ακριβώς, εννοώ την ατομική ενέργεια με την μπάλα.mpouJr έγραψε:Αδερφε εκτος αν εννοεις ατομικη ενεργεια να παρει την μπαλα κ να περασει 2 ατομα για να κανει τελικη,ατομικη ενεργεια ειναι κ το να κατεβασει την μπαλα τοσο ομορφα εχοντας πλατη το σεντερ μπακ να την στρωσει αριστερα του να γυρισει κ να βγει τετ-α-τετ με τον τερματα να την στειλει στην γωνια δυνατα κ συρτα κ να υποχρεωσει τον ρομπερτο σε μια πολυ καλη αποκρουση.
Ο σαντος ακουστηκε οτι εχει προταση απο Τουρκια μερια δεν ξερω αν ειναι αληθεια κ ομολογω οτι δεν το διαβασα πουθενα το ακουσα σε συζητηση καφενειακη,ο προπονητης εχει κομπλεξ μαζι του οπως κ με αλλους
Πέρα από το ότι δεν μπορεί να τριπλάρει,
δεν μπορεί να κουβαλήσει την μπάλα,
να τρέξει μαζί της για μεγάλη απόσταση.
Έχει άλλα θετικά στοιχεία όμως, τα οποία μπορεί να εξελίξει,
ενώ βασικό είναι να παίζει με αυτοπεποίθηση και μηδενικό φόβο.
Το αν είναι για να παίζει βασικός επιθετικός σε ένα ΠΑΟΚ
που θα διεκδικεί τίτλο ως το τέλος, παίζοντας παράλληλα και Ευρώπη
είναι ένα θέμα που πρέπει να τεθεί επί τάπητος στον σχεδιασμό.
Θεωρώ πως δεν είναι ούτε για ξεκάθαρα βασικός ούτε για αναπληρωματικός.
Νομίζω πρέπει να πάρουμε ένα έμπειρο φορ, με τον οποίο να μοιράζεται τον χρόνο.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
εγώ πάλι νομίζω ότι απλά χρειάζεται 1-2 μεσοεπιθετικούς που να έχουν τα χαρακτηριστικά που δεν έχει αυτός ώστε να αλληλοσυμπληρώνονται.
γιατί αν είχα εξτρεμ-μεσοεπιθετικό που να έχουν τη προσωπική ενέργεια ( που δεν έχει ο Κλάους ) τότε δε θα φαίνεται ότι λείπει αυτό απο την επιθετική μου γραμμή.
Τώρα κανείς δεν έχει το ενας με έναν ( ούτε Στοχ , ούτε Λούκας , ούτε Βούκιτς) εκτός απο το Λάζαρ ... γιαυτό και φαινόμαστε "φτωχοί" σε αυτό το τομέα
Έστω με μόνο το Βιέρι ... θα έκανε παπάδες ο Κλάους και θα βλέπαμε άλλη μπάλα.
γιατί αν είχα εξτρεμ-μεσοεπιθετικό που να έχουν τη προσωπική ενέργεια ( που δεν έχει ο Κλάους ) τότε δε θα φαίνεται ότι λείπει αυτό απο την επιθετική μου γραμμή.
Τώρα κανείς δεν έχει το ενας με έναν ( ούτε Στοχ , ούτε Λούκας , ούτε Βούκιτς) εκτός απο το Λάζαρ ... γιαυτό και φαινόμαστε "φτωχοί" σε αυτό το τομέα
Έστω με μόνο το Βιέρι ... θα έκανε παπάδες ο Κλάους και θα βλέπαμε άλλη μπάλα.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
@mpouJr
Αυτή τη στιγμή είμαστε στη θέση 60 με 37,72 βαθμούς.
Λογικά στη νέα σεζόν θα είμαστε σε κάπως καλλίτερη θέση , συγκριτικά με τους άλλους, επειδή θα φύγει η βαθμολογία του 2009/2010 που δεν έχουμε καλή βαθμολογία (3,08 β.).
Αυτή τη στιγμή είμαστε στη θέση 60 με 37,72 βαθμούς.
Λογικά στη νέα σεζόν θα είμαστε σε κάπως καλλίτερη θέση , συγκριτικά με τους άλλους, επειδή θα φύγει η βαθμολογία του 2009/2010 που δεν έχουμε καλή βαθμολογία (3,08 β.).
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ρε κλαους γιατι εβριζες το καλο παιδι Μανωλά ; Γιατι μόλις έβαλες το γκολ ειπε στον πάγκο τους εγω θα σας γα......σω ; Η εφημερίδα ΓΑΒΡΟΣ τα λεει και δεν λεει ψέμματα .....ΑΛΗΤΑΚΟ
:):):)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Να προσέξει με τις κάρτες. Έχει ήδη εννέα (9). Καλλόν είναι να δεχθεί την 10η κίτρινη και να εκτίσει την ποινή των 2 αγωνιστικών πριν πάμε PLAY-OFF
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τρί 11 Μαρ 2014, 15:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Eγω ξερω το εξής,.....................εύχομαι να πάρει την μεταγραφή που του αξίζει και μετα ολοι να κλαίτε που χάθηκε ενας τέτοιος φορ απο την ομαδα, αντε γιατι εχει καταντήσει γελοίο το θεμα πλέον.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αν φύγει ο Στέφανος θα φέρουμε τον ανερχόμενο Στάθη στη θέση του.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κλάους, παληκάρι μου, μην τον ακούς τον Στάθη! Πλάκα κάνει! Ξέρεις τί χωρατατζής είναι αυτός; Εδώ θα μείνεις, δεν έχεις να πας πουθενά!