33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από teod1980 »

Προ...τρέχουμε, για να έχουμε...
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από K_geo »

ε δεν πιστεύω να έχει τέτοια εμπάθεια πια. βέβαια θα φανεί με τις κλήσεις για το μονυτιάλ. γιατί αν προτιμηθεί ο όποιος γκέκας έναντι του Κλάους τότε ναι, μιλάμε για εμπάθεια προς το πρόσωπο του.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

navigator11 έγραψε:
bane1980 έγραψε:Έτσι ρε Κλάους! Και κράτημα, και μοίρασμα, και τρέξιμο, και τσαμπουκάς από την αρχή, πολύ το χάρηκα με το υπερεκτιμημένο ανήψι, και τους το κάρφωσες, και πέναλτυ που δεν σου έδωσαν από το χελωνομούρη.
ΑΡΧΗΓΑΡΑ, συνέχισε έτσι!

ΥΓ. Χωρίς ίχνος εμπάθειας, ειλικρινά, δεν θα είναι κρίμα να φύγει αυτή η παιχτάρα πάνω που βελτιώνεται, αν έρθει ο Σάντος;
Είναι βέβαιο δηλαδή πως ο Σάντος θα "θάψει" τον Κλάους;Που έχει βελτιωθεί αισθητά;Έχει κάτι προσωπικό μαζί του;
Ας συνεχίσει έτσι ο Κλάους κι όλα τ'άλλα θα κυλήσουν ομαλά.
Πολυ σωστα...
Ο φετινος κλαους επρεπε να ειναι ετσι απο την μπολονι εποχη...
Οταν λεγαμε οτι δεν ειναι μονο το γκολ,κατι βλεπαμε..
Επομενως,ο οποιος προπονητης αναλαβει πρεπει να ειναι εμπαθης για να τον αφησει ευκολα απο εξω.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DC »

navigator11 έγραψε:Ας μην προτρέχουμε,παιδιά.Κι αναφορικά με το ότι ο νέος προπονητής θα'ναι ο Πορτογάλος κι ως προς τη μεταχείριση,που θα'χει ο Κλάους.
Δε νομίζω να προτρέχει κανείς.
ΟΚ, δεν το δένουμε κόμπο ότι θα είναι ο επόμενος προπονητής μας. Άλλα δένουμε κόμπο.
Στο φτωχό μου το μυαλό, ο Σάντος αφαίρεσε 2 χρόνια καριέρας από τον Κλάους. Τον ίδιο παίκτη τον αγνοεί (μιλάμε για τον σέντερ φορ του ΠΑΟΚ, με καμιά δεκαριά Ευρωπαϊκά παιχνίδια στα πόδια του φέτος) για να πάρει στην εθνική τον φόρ της Κ20 της Φούλαμ και τον φορ του ατρόμητου.
Ανασταίνει με το ζόρι τον αβραάμ (με ελάχιστα παιχνίδια στα πόδια του) ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να δοκιμάσει τον Ιντζίδη που κάνει ένα πολύ καλό πρωτάθλημα. Ή κάποιον άλλον Έλληνα στόπερ.
Χώρια τις εμμονές σε Κατσουράνη-Καραγκούνη.
Εγώ δένω κόμπο ότι αν έρθει σε εμάς, Κλάους, Κάτσε, Κίτσιου και λοιποί "μικροί" (ίσως και ο Γλύκος), αν θα μείνουν στην ομάδα, θα μείνουν για να συμπληρώνουν τις προπονήσεις. Μπορεί να είμαι και λάθος αλλά αυτό πιστεύω.
Edit: Κουλούρη, Σαββίδη, Πόζογλου, τους ξεχνάμε.
Στεναχωρέθηκα όταν έφυγε το 2010 αλλά όπως αναγνωρίζουμε τα θετικά του, έτσι κάνουμε και με τα αρνητικά του. ;)
Σορι για το οφ τόπικ.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

τρομερή εμφάνιση
ειλικρινά δεν το περίμενα

και τοποθετήσεις, και κοντρόλ και πάθος
μπράβο!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από gergeo4 »

μπραβο πολυ καλος!
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από K_geo »

πιστεύω ότι είναι απο τους παίχτες που ωφελήθηκαν περισσότερο απο την παρουσία του Στέφενς, καθώς φέτος δείχνει πολλά στοιχεία που του έλειπαν (κατέβασμα, συμμετοχή στη δημιουργία, κίνηση εκτός περιοχής κτλ)....
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αλλος λέει τον ταρακούνησε ο Χουσειν :mrgreen: (αλλα όχι ο Νεσιντ :?:) ,άλλος του τα μαθε(κοντρολ, συμμετοχή) ο Στεφενς ,προφανώς απο Δεκέμβρη και μετά γιατί μεχρι τοτε ήταν αμπαλος για πώληση(αλλα δεν υπήρχαν κορόιδα να τον αγοράσουν) ή δανεικός στον Πλατανιά. :shock: .Σημερα ξανάγινε ΠΑΟΚτσάκι που νοιώθει, τσαμπουκάς, παικτούρα απ τις λίγες κι ο μητρογκολ μπροστα του δε πιάνει μια.Καταλαβαίνετε τι γραφετε ρε παλικάρια?Η του ύψους ή του βάθους ,μέση κατάσταση δεν υπάρχει για μας?


περι συμμετοχής..
stathis73 έγραψε: 11-3-13
Ποιος σας ειπε οτι δεν συμμετέχει;;.....................συμμετέχει και με τον καλύτερο τρόπο, απλά και γρηγορα.
Τωρα οσοι εχουν παιξει σεντερ φορ ξερουν οτι πάντα μα πάντα εχεις προσωπικό αντίπαλο, δηλαδη απο την θεωρία ο αντίπαλος προπονητής χρεώνει παίκτη πάνω στον Κλαους.
Τυγχάνει το παλικαράκι να προτιμά να παίζει με την μια (ευτυχως), απο κει και μετά ο προπονητής στήνει την ομάδα και την ανάπτυξη της ανάλογα με τα εργαλεία που εχει και τα προσόντα τους.
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή μας να βαφτίζουμε ως κουσούρι ενα τεράστιο πλεονέκτημα του Κλαους.
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Δεν ημασταν λιγοι που λεγαμε οτι φετος

1) Συμμετεχεις πολυ περισσοτερο στο επιθετικο κοματι της ομαδας (υποδεχεσαι με πλατη και σπας τη μπαλα)
2) Σκυλιαζεις στην πιεση στα αντιπαλα σεντερ μπακ αλλα και στον τερματοφυλακα
3) Εχεις καλως εννοουμενο τσαμπουκα (δε θα μας κανει τον μπρουκλη ο Μανωλας ο ασχημομουρης στην Τουμπα)
4) Εχεις ευθιξια (θυμιζω τις δηλωσεις σου μετα απο ματς που εκραξες καποιους συμπαικτες σου αλλα και τον εαυτο σου)

αλλα το χθεσινο σου ματς πιστευω ανοιξε τα ματια σε ολους, ακομα και σε αυτους που σε κραζουν. Παρ ολα αυτα να ξερεις οτι επειδη δεν μας αρεσουν οι κωλοτουμπες, στην επομενη μετρια-κακη σου εμφανιση θα ακουσεις παλι τ εξ αμαξης καθοτι εισαι δικο μας παιδι. Αυτοι ειμαστε.

Συνεχισε αγορινα μου και θα πας και Ριο το καλοκαιρι να το ξερεις
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ale »

Ale έγραψε:Μανιακέ, είσαι ωραίος, αλλά αυτό που θα σε πω θέλω να το πάρεις με την καλή την έννοια. Ο Κλάους θα σε ξεφτιλίσει στην κωλοτούμπα από εδώ και πέρα... :twisted:
:D :mrgreen:

Κλάους, αγορίνα μου, δεν έχω λόγια... Συνέχισε έτσι και θα μας στείλεις όλους πίσω στο τρελάδικο.
ΑΡΧΗΓΑΡΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!
kastrakis
Δημοσιεύσεις: 1130
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kastrakis »

buffalobill4 έγραψε:Δεν ημασταν λιγοι που λεγαμε οτι φετος

1) Συμμετεχεις πολυ περισσοτερο στο επιθετικο κοματι της ομαδας (υποδεχεσαι με πλατη και σπας τη μπαλα)
2) Σκυλιαζεις στην πιεση στα αντιπαλα σεντερ μπακ αλλα και στον τερματοφυλακα
3) Εχεις καλως εννοουμενο τσαμπουκα (δε θα μας κανει τον μπρουκλη ο Μανωλας ο ασχημομουρης στην Τουμπα)
4) Εχεις ευθιξια (θυμιζω τις δηλωσεις σου μετα απο ματς που εκραξες καποιους συμπαικτες σου αλλα και τον εαυτο σου)

αλλα το χθεσινο σου ματς πιστευω ανοιξε τα ματια σε ολους, ακομα και σε αυτους που σε κραζουν. Παρ ολα αυτα να ξερεις οτι επειδη δεν μας αρεσουν οι κωλοτουμπες, στην επομενη μετρια-κακη σου εμφανιση θα ακουσεις παλι τ εξ αμαξης καθοτι εισαι δικο μας παιδι. Αυτοι ειμαστε.

Συνεχισε αγορινα μου και θα πας και Ριο το καλοκαιρι να το ξερεις
Σωστος.
Συμφωνω σε ολα,εκτος απο το τελευταιο.Νομιζω οτι δεν θα παει στο μουντιαλ.
Ο Δον θα προτιμησει τον Γκεκα,τον Παπαδοπουλο αλλά οχι τον Κλαους....
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από K_geo »

κατ εννοώ ότι πέρα απο αυτό που σωστά είχε επισημάνει ο Στάθης, έχει βάλει και άλλα πράγματα στο παιχνίδι του, πχ σκέψου την πάσα στον Νάτχο με ΟΦΗ και κάποιες παρόμοιες ενέργειες ΚΑΙ χθές.

Επίσης στην υποδοχή έχει αναπτύξει αρκετά τη συμπεριφορά του καθώς πλέον έχει βάλει στο ρεπερτόριο και άλλες κινήσεις (πχ ρολάρισμα και έχει κόψει και τη "κακή" συνήθεια του να σκύβει... :o )
Άβαταρ μέλους
Holypaok
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Παρ 09 Ιούλ 2010, 21:41

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Holypaok »

Χθες του έβγαιναν ολα.Εκανε ενα στοπαρισμα με το στηθος στη μικρη περιοχη που δεν τπ εχει καταφέρει ποτε ξανα (η φαση που εδιωξε τελευταια στιγμη ο Σαλινο νομιζω).Γενικα οφείλω να ομολογησω ότι χθες οχι απλως μου αρεσε, τον καμαρωνα.
Ο πραγματικος αρχηγος του ΠΑΟΚ.
Μπράβο3ο και μακαρι να συνεχίσει ετσι.

Sent from my Galaxy Note II while being in the toilet
Άβαταρ μέλους
Olorin.2
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: Τρί 25 Φεβ 2014, 18:51

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Olorin.2 »

Μπράβο ρε Κλάους, πολύ σε γούσταρα χθες.
Και μην ξαναπεί κανείς ότι "μόνο γκολ βάζει". Και με πλάτη παίζει και συμετέχει στην κατοχή και άμυνα καλή παίζει και κεφάλι έχει και αρχηγός κανονικος είναι. Μια χαρά βασικός φορ για τον ΠΑΟΚ. Δεν έχει τρίπλα μόνο...ε εντάξει τι να κάνουμε.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Sorry K_geo αλλα καποια χάθηκαν στη μετάφραση μιας και πάλευα με το μικρό και εψαχνα και παλαιότερα ποστ .Δυστυχώς δε τα θυμάμαι ακριβώς τώρα :oops: .Πανω κατω αυτα που παραθέτω με κόκκινο.Αυτο που με τρελαίνει είναι οτι τη βελτίωση την αποδίδουν μονο στην πίεση.Ο Νεσιντ δηλαδή ασκούσε λιγότερη πιεση απο Χουσεν?Απλα ήταν ντεφορμέ ο Κλαους τότε. Άλλα πράγματα θεωρώ (με τα λιγα που ξέρω)οτι πρέπει οπωσδήποτε να βελτιώσει ο Κλάους αλλα δε τα γράφω (τα έδειξε και χθές δυστυχώς) γιατι θα τα διαβάζουμε καθε μερα.Για την πάσα που λές θυμήσου τη μπαλια στο Σαλπι στο Ζάγκρεμπ. ;)


kataramenos5 έγραψε:Αλλος λέει τον ταρακούνησε ο Χουσειν :mrgreen: (αλλα όχι ο Νεσιντ :?:) ,άλλος του τα μαθε(κοντρολ, συμμετοχή) ο Στεφενς ,προφανώς απο Δεκέμβρη και μετά γιατί μεχρι τοτε ήταν αμπαλος για πώληση(αλλα δεν υπήρχαν κορόιδα να τον αγοράσουν) ή δανεικός στον Πλατανιά. :shock: .Δουλεύει ο Κλαους ,δουλεύει και βελτιώνετε είτε ο προπονητής είναι ο Χαβος είτε ο Μπόλονι είτε ο Χουμπ.
Σημερα ξανάγινε ΠΑΟΚτσάκι που νοιώθει, τσαμπουκάς, παικτούρα απ τις λίγες κι ο μητρογκολ μπροστα του δε πιάνει μια.Καταλαβαίνετε τι γραφετε ρε παλικάρια?Η του ύψους ή του βάθους ,μέση κατάσταση δεν υπάρχει για μας?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”