ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Γένική συζήτηση για ότι αφορά εμάς τους οπάδους του ΠΑΟΚ, στιγμές του παρελθόντος και του μέλλοντος!!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Platon έγραψε:
VAGGT έγραψε:Το οποιο αποτελεσμα αγωνα ο οποιοσδηποτε τιτλος περναει σε δευτερη μοιρα.
Ο olivares ηταν ,χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν απο τους αρθογραφους που εχουν περασει απο την πρωτη μερα που ανοιξαμε το site,μακραν η καλυτερη πενα.Φυσικα δεν μπορω να μην αναφερω οτι ηταν πανω απ ολα φιλος και αδερφος με ολους οσους τον ξεραμε.Φιλοξενος και ευγενικοτατος.
Δεν εχω λογια.

αυτο γραφτηκε στο fb του

Φιλοι, φιλαθλοι και συνεργάτες του Κωστα σας ενημερώνουμε ότι η κηδεία θα γίνει την Τετάρτη στην εκκλησια του προφήτη Ηλια στην Αγ. Παρασκευή στις 16:00.
Θα είμαστε εκεί να τον τιμήσουμε! Θα είμαστε εκεί να τιμήσουμε τον αδερφό μας, το φίλο μας!!! Δεν έχω λόγια, είμαι βαθιά συγκινημένος...
Θα προσπαθήσω να έρθω κι εγώ. Τον Κώστα τον γνώρισα εκεί, στην καφετέρια του Πλάτωνα κάποιον Ιούνη 5 σχεδόν χρόνα πριν. Τα άρθρα του όμως, με την ανάλυση των αγώνων του ΠΑΟΚ, με είχαν αιχμαλωτίσει πιο μπροστά. Νέος, εφυής, με το γνωστό χιούμορ που χαρακτηρίζει τους οξυδερκείς ανθρώπους, απόλυτα φιλικός και ανθρώπινος. Μια μεγάλη απώλεια όχι μόνο για τους συγγενείς και φίλους του, αλλά και για μας τους ηλεκτρονικούς θαυμαστές του, για το φόρουμ το ίδιο.
ΚΑΛΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΩΣΤΑ!
Εύχομαι την Τετάρτη να είμαι εκεί, δίπλα στο άψυχο - πλέον - σώμα σου, να προσευχηθώ για μια καλή κατάληξη της ψυχής σου.
Μετά τον Stepas, άλλο ένα μέλος του paokmania που γνώριζα έφυγε πρόωρα. Καθήκον μου να τους μνημονεύω πάντα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

DimisK έγραψε:Και κάτι ακόμα Κώστα μου. Ο θάνατός σου (τι λέω ρε γαμώτο, τι λέω;;;;) κατάφερε και έφερε πάλι στο φόρουμ αγαπημένους φίλους που εμφανίζονται πλέον σπάνια στο paokmania. Όπως κι εγώ. Ανθρώπους όμως που χωρίς να το ξέρουν, είναι συνδεδεμένοι όχι μόνο με τον ΠΑΟΚ και τις αξίες του, αλλά και εξαιτίας της ανθρωπιάς και της ζεστασιάς που βγάζουν από την ψυχή τους κάποιοι άνθρωποι που γνωριστήκαμε εδώ μέσα από το 2008 και πλέον πορευόμαστε μαζί. Μετά από καιρό είδα σημειώματα από παιδιά που δεν τα λέμε πια συχνά. Κι αυτό είναι έργο δικό σου Κώστα. Που μας έφερες πάλι πίσω εδώ, στο σπίτι μας. Γιατί στα δύσκολα, όλοι το σπίτι τους αναζητούν...
+1
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

sourmenetes έγραψε: Οποιοι απο τους αθηναιους πανε μπορουνε να κανονισουνε ολοι μαζι.
Έχω δηλώσει εκείνη την ώρα να περάσω το ΙΧ μου απο ΚΤΕΟ. Θα προσπαθήσω αύριο να το αλλάξω το ραντεβού και να πάω από τη δουλειά μου (Μεταξουργείο) κατ' ευθείαν στην εκκλησία. Αν σε βολεύει να βρεθούμε πάρε με τηλ.
Άβαταρ μέλους
mantzoumis
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 21:58

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από mantzoumis »

Πάρα πολύ άσχημα νέα. Ο Oli ήταν ξεχωριστός άνθρωπος και συνοπαδός μας. Δεν τον γνώριζα από κοντά αλλά είχε το δικό του τρόπο να αρθρογραφεί και να τεκμηριώνει τις απόψεις του. Περιμέναμε την ανάλυση του για αυτά που βλέπουμε και αυτά που δε βλέπουμε στον Π.Α.Ο.Κ. μας. Διαφορετικός, καυστικός, μοναδικός. Λυπάμαι πολύ για τον ξαφνικό χαμό του και εύχομαι κουράγιο στην οικογένεια του.
Καλό ταξίδι φίλε Oli.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από teod1980 »

Καλό ταξίδι Κώστα.
Αιωνία σου η μνήμη.

Συλληπητήρια στους δικούς σου ανθρώπους.

Έννοιωθα ότι μου μιλούσε κάποιος φίλος κάθε φορά που διάβαζα τα ποστ σου.


Ό,τι και να πουμε είναι λίγο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τρί 04 Μαρ 2014, 10:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Μετά τον Stepas, άλλο ένα μέλος του paokmania που γνώριζα έφυγε πρόωρα. Καθήκον μου να τους μνημονεύω πάντα.

Stepas...;
Το θυμάμαι και αυτό το nick...
Γαμώτο...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από mpafos4 »

Μου φαινεται απιστευτο!...

Δεν το χωραει ο νους μου!....

Ακομα και τωρα...

Γιατι ρε παλικαρι μου?.....
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από markos4 »

mpafos4 έγραψε:Μου φαινεται απιστευτο!...

Δεν το χωραει ο νους μου!....

Ακομα και τωρα...

Γιατι ρε παλικαρι μου?.....
Ακριβως το ιδιο.
Ενω το εμαθα εχθες,σημερα το πρωι μπηκα στο paokmania
να δω αν ο oli εγραψε τιποτα για τον Στεφενς.

κουραγιο στους δικους του ανθρωπους.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από bane1980 »

Ούτε για ματς, ούτε για τίτλους, ούτε για προπονητές και ποιοι φταίνε.
Ένα αντίο στον Κώστα που πήγε με τους άλλους αετούς πρόωρα και άδικα.
Πρώτη φορά λυπάμαι τόσο πολύ για άνθρωπο που δεν γνώριζα.
Καλό Παράδεισο, για εμάς είσαι ακόμα εδώ μέσα από τα μνημειώδη κείμενά σου.
Λυπάμαι που δεν έφυγες με μια χαρά από την αγαπημένη μας ομάδα...
Και λίγες μέρες πριν μας ευχαριστούσε όλους έναν έναν για τις ευχές για τα γενέθλιά του...
Buen viaje querido condor...
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από nico4 »

tsipaoktsi έγραψε:ΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΛΑΙΜΕ, ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ !
Καλό ταξίδι Oli ....
Καλό ταξίδι
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από thrix »

Που πας παλικάρι;
Άβαταρ μέλους
falconakis
Δημοσιεύσεις: 1925
Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:39

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από falconakis »

Καλό ταξίδι φίλε!
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Lord »

Καλό ταξίδι και καλή ανάπαυση Όλι! :cry:
Hideguti.
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 04 Μαρ 2014, 01:19

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Hideguti. »

Εικόνα

H απώλεια του Κώστα Κορωνίδη (κατά ΠΑΟΚ “Πέρσι Ολιβάρεζ), λίγες μόλις μέρες αφότου γιόρτασε τα 41 του χρόνια, είναι αβάσταχτη για όσους είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν καλά. Η ευρυμάθεια του ανδρός ήταν περίπου αδιανόητη. Αναγεννησιακού τύπου άνθρωπος (λες και ξεπήδησε από τη Φλωρεντία του 1500), η γκάμα των ενδιαφερόντων του κυριολεκτικά δεν γνώριζε σύνορα εξειδίκευσης και κάλυπτε, ΑΝΕΥ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ, περίπου το σύνολο των τεχνών, και των (κοινωνικών, αλλά όχι μόνο) επιστημών. Μπορούσε να μιλήσει, ως κατέχων πραγματική γνώση (αποκτημένη με κόπο και με αγάπη για τη μόρφωση και όχι ως ξερόλας), και να προκαλέσει τον άμεσο θαυμασμό και σεβασμό αυτών που τον άκουγαν, ακόμα και αν διαφωνούσαν μαζί του σε επιμέρους ζητήματα, για θέματα που κινούνταν από κινηματογράφο και λογοτεχνία (που ήταν και οι τομείς που είχε σπουδάσει) μέχρι τις εξελίξεις στην προσπάθεια για θεραπεία διάφορων τύπου καρκίνου, από ένα ποίημα του TS Eliot μέχρι τις κυκλικές διακυμάνσεις σε μια οικονομία, από μουσική και ζωγραφική μέχρι την ιστορία της ...Πορτογαλίας. Σχετικά με το τελευταίο, και έτσι για να δώσω ένα παράδειγμα, θυμάμαι πως κάποτε σε μια συζήτηση, πολύωρη ως συνήθως, η κουβέντα πήγε κάποια στιγμή στον Βιειρίνια τον οποίο, μεταξύ άλλων, παίνεψε και με τα εξής λόγια: “-Ο Βιειρίνια είναι στιβαρός σαν χαρακτήρας. Κατάγεται και από το Γκιμαράες” “-Και τι σχέση έχει το Γκιμαράες ρε συ Κώστα;” “-Είναι διαφορετικοί τύποι αυτοί, περήφανοι. Εκεί οι Πορτογάλοι νίκησαν τους Ισπανούς το 1128 και εξασφάλισαν την ανεξαρτησία της χώρας τους”. “-... ... ...” “-Τι έπαθες ρε Νάντορ?” “-Κοπελιααά! Φέρε άλλο μισό κιλό μπρούσκο, γιατί θα μας τρελάνει αυτός στο τέλος.”

Και ναι, ο Πέρσι Ολιβάρεζ γνώριζε το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ απ' έξω και ανακατωτά. Γνώριζε την ιστορία τους, την τακτική τους και, ας προστεθεί και αυτό, την ιστορία της τακτικής τους. Και κληρονόμησε από τον πατέρα του μια παθολογική, με την καλή έννοια, και παλαιάς κοπής (τύπου προσφύγων εποχής Συντριβανίου) αγάπη για τον ΠΑΟΚ. Ότι του στερούσε η απόσταση αυτών των 504 χιλιομέτρων προσπαθούσε να το αναπληρώσει με την παρουσία του στα γήπεδα της Αττικής σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Και όποτε ευκαιρούσε ανηφόριζε για να δει τον Δικέφαλο Αετό να φτερουγίζει στον ουρανό της Τούμπας.

Οι αναλύσεις του δε των ποδοσφαιρικών αγώνων (για τις αναλύσεις του στο μπάσκετ είμαι τελείως αναρμόδιος να μιλήσω αλλά το έχουν κάνει άλλοι σχετικοί με το άθλημα) ήταν αξεπέραστες όχι απλώς σε επίπεδο ΠΑΟΚτσήδικων σάιτ, αλλά στο σύνολο του ελληνικού αθλητικού έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου. Στη χώρα αυτή, εξ όσων γνωρίζω, δεν έχει γραφτεί πουθενά ανάλυση της τακτικής ενός οποιουδήποτε ποδοσφαιρικού αγώνα, εγχώριου ή μη, που να είναι ολιβαρεζικού επιπέδου.

Θέλω να κλείσω όμως υπογραμμίζοντας κάτι άλλο.

Ο Κώστας Κορωνίδης δεν πρόλαβε, δεν του δόθηκε η ευκαιρία επειδή έτσι 'κάπου' 'κάπως' αποφασίστηκε, να μπορέσει να προσφέρει σε αυτόν τον κόσμο το καλλιτεχνικό έργο που κυοφορούνταν μέσα του (πέρα από μία δημοσιευμένη ποιητική συλλογή) και που αφορούσε (κατά βάση) την μεγάλη του αγάπη που δεν ήταν άλλη από την κινηματογραφική σκηνοθεσία. Αυτό το ποτάμι βαθιάς γνώσης και οραματικής ευαισθησίας που πήγαζε μέσα από τον Κώστα δεν πρόλαβε να αποκτήσει δέλτα και να εκβάλλει στον ωκεανό του κόσμου. Έφυγε την ίδια μέρα με έναν αγαπημένο του σκηνοθέτη, τον μεγάλο Αλέν Ρενέ, χωρίς να προλάβει να κάνει τα σπουδαία εκείνα πράγματα, τα παγκόσμια σπουδαία, για τα οποία όσοι τον γνωρίζαμε πιστεύαμε ακράδαντα ότι προοριζόταν. Και αυτός ο παραλογισμός θα μου σφίγγει την ψυχή για όσο ζω.

Κώστα, ελπίζω ειλικρινά τα όσα πίστευες σε αυτήν εδώ τη ζωή για το Επέκεινα, να ισχύουν. Ελπίζω να είσαι εκεί παρέα με τον Αντώνη (kass4) και να ανταμώσουμε όλοι ξανά. Για πάντα. Στο καλό φίλε μου.

[youtube]3aF9AJm0RFc[/youtube]
Άβαταρ μέλους
aoratos
Δημοσιεύσεις: 1416
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 00:36

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από aoratos »

mantzoumis έγραψε:Πάρα πολύ άσχημα νέα. Ο Oli ήταν ξεχωριστός άνθρωπος και συνοπαδός μας. Δεν τον γνώριζα από κοντά αλλά είχε το δικό του τρόπο να αρθρογραφεί και να τεκμηριώνει τις απόψεις του. Περιμέναμε την ανάλυση του για αυτά που βλέπουμε και αυτά που δε βλέπουμε στον Π.Α.Ο.Κ. μας. Διαφορετικός, καυστικός, μοναδικός. Λυπάμαι πολύ για τον ξαφνικό χαμό του και εύχομαι κουράγιο στην οικογένεια του.
Καλό ταξίδι φίλε Oli.
Καλό ταξίδι
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ είναι ο ΛΑΟΣ του...”