ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
στο καλο φιλε μου
υπομονη και κουραγιο στους δικους του
ποσο χρονων ηταν ξερουμε???
υπομονη και κουραγιο στους δικους του
ποσο χρονων ηταν ξερουμε???
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Αντίο στο παλικάρι και συλλυπητήρια στους δικούς του..
πραγματικά αξιόλογη πένα
πραγματικά αξιόλογη πένα
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
καλο παραδεισο. τι αλλο να πουμε? τιποτα αλλο δεν εχει αξια..

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Τετοιο ασχημο νεο δεν περιμενα να διαβασω.Επεσα απο τα συννεφα και δεν εχω λογια να εκφρασω τη στενοχωρια που ενιωσα.Δε θυμαμαι να εχω στενοχωρηθει τοσο πολυ για την απωλεια ατομου που δε γνωριζα προσωπικα.
Δυναμη και κουραγιο στους δικους του.
Δυναμη και κουραγιο στους δικους του.
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Τι να γράψω; Τι να πω;
Τα δάκρυα τρέχουν εδώ στην μακρινή Αυστραλία και ας μην σε ήξερα. Κουράγιο στην οικογένεια σου.
Ένας ακόμη Άγγελος στους τόσους Αγγέλους έγινες ΑΔΕΛΦΕ μου!!!
Τα δάκρυα τρέχουν εδώ στην μακρινή Αυστραλία και ας μην σε ήξερα. Κουράγιο στην οικογένεια σου.
Ένας ακόμη Άγγελος στους τόσους Αγγέλους έγινες ΑΔΕΛΦΕ μου!!!
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Ησουν απ αυτούς που διάβαζα πριν γραφτώ εδώ.
Καλό ταξίδι.
Καλό ταξίδι.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
καλο ταξιδι αδελφε Κωστα...ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα σε σκεπαζει... 
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Όχι ρε ,απίστευτο .
Καλό ταξίδι αδερφέ στον παράδεισο των αγγέλων.
Συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Καλό ταξίδι αδερφέ στον παράδεισο των αγγέλων.
Συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
...... περιμεναμε με λαχταρα κυριολεκτικα να διαβασουμε ΚΑΘΕ δημοσιευση του...σπανιος χαρακτηρας που φαινοταν πως ξεχωριζε ακομη κι αν δεν ειχαμε την τιμη να τον γνωριζουμε ολοι προσωπικα...κακογουστη φαρσα..θα μας λειψεις πολυ oli!!!! ο Θεος να σ' εχει καλα εκει που πηγες!!!!
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Oχι δεν ειναι δυνατον, ολι καλο ταξιδι αδερφε ο θεος να αναπαυση την ψυχουλα σου και να προσεχει την οικογενεια σου ολα τα αλλα ειναι δευτερα
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Καλό ταξίδι και συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους...
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Olivares αητέ και κόνδορα, θα είσαι πάντα μαζί μας.
Άφατη θλίψη.
Καλό "ταξίδι" αδελφέ...
Άφατη θλίψη.
Καλό "ταξίδι" αδελφέ...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
πραγματικα δεν εχω λογια..
εφυγε ο ανθρωπος με τα ωραια posts
τα μονα που χαιρομουν να διαβαζω με τις γνωσεις που ειχε
πραγματικα κριμα, ενα νεο μελος στον ΣΦ ΠΑΟΚ Παραδείσου
εφυγε ο ανθρωπος με τα ωραια posts
τα μονα που χαιρομουν να διαβαζω με τις γνωσεις που ειχε
πραγματικα κριμα, ενα νεο μελος στον ΣΦ ΠΑΟΚ Παραδείσου