ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Γένική συζήτηση για ότι αφορά εμάς τους οπάδους του ΠΑΟΚ, στιγμές του παρελθόντος και του μέλλοντος!!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από MANIAKOS »

R.I.P
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από giapas »

πολύ φτωχότερη η οικογένεια του ΠΑΟΚ. Καλό ταξίδι
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από che4 »

teacher έγραψε:
che4 έγραψε:δωστε ρε το φβ να τον τιμησουμε εστω τωρα με συλλυπητηρια
https://www.facebook.com/kostas.koronidis?fref=ts

ειναι σιγουρα σωστο το λινκ
astnord
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 29 Ιούλ 2011, 02:24

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από astnord »

Καλό ταξίδι Oli
Θα μας λείψεις.


Κι όταν μια μέρα ΠΑΟΚ θα πεθάνω
κι εκεί ψηλά π.....να θα τα κάνω
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Μάλλον στην Θ4 του Παραδείσου χρειαζόταν κάποιον να τους αναλύει τους αγώνες.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα αδερφε...Συλληπητήρια στους οικείους.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από joshua »

che4 έγραψε:
teacher έγραψε:
che4 έγραψε:δωστε ρε το φβ να τον τιμησουμε εστω τωρα με συλλυπητηρια
https://www.facebook.com/kostas.koronidis?fref=ts

ειναι σιγουρα σωστο το λινκ
Ναι che αυτος ηταν ο oli ειχα την χαρα να τον γνωρισω και να τα πουμε απο κοντα,ατομο που ειτε συμφωνουσες ειτε διαφωνουσες απολαμβανες την κουβεντα.
tsapgeo
Δημοσιεύσεις: 462
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2009, 18:32
Τοποθεσία: Thessaloniki , Panorama

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από tsapgeo »

Έχω σοκαριστεί με την είδηση.
Πάντα αναρωτιόμουν ποιός είναι ο άνθρωπος που γράφει τόσο ωραία κείμενα και τον νιώθουμε δικό μας σαν φίλο και Παοκτσή, χωρίς να τον ξέρουμε.
Τώρα βλέπω πρώτη φορά φωτό στο facebook.
Τόσο νέος άνθρωπος, γιατί?

Καλό ταξίδι και η σκέψη μας είναι μαζί σου Πέρσι!
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από slidar »

Απίστευτο... Απο τι γνωρίζουμε ; Ο θεός ας αναπαύσει την ψυχή του.
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από chrisg4 »

Το παλικάρι δε το ήξερα προσωπικά. Μόνο απο δώ μέσα. Άλλοτε συμφωνούσαμε άλλοτε διαφωνούσαμε πάντα όμως συζητησιμος όλα αυτά πλέον όμως ειναι ανούσια. Καλο ταξίδι να εχει και συλλυπητήρια στην οικογένεια του...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Parolos »

Ε ΟΧΙ ΡΕ ! Ε ΟΧΙ ΡΕ !
ΟΧΙ ΡΕ !
Δεν έχω λόγια .. οι λέξεις φαντάζουν λίγες..
Καλό ταξίδι αδελφέ και καλή αντάμωση!

Συνέχισε τις αναλύσεις σου από εκεί πάνω, κράτα τα κείμενα για όταν θα έρθουμε και οι υπόλοιποι!

ΣΦ ΠΑΟΚ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4576
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Spiros_S »

Δεν έχω λόγια.

Καλό ταξίδι αδερφέ. Κουράγιο στους δικούς του.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2578
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από dimbar »

Κρίμα!
Τα λόγια είναι φτώχεια.
Καλό ταξίδι αδελφέ θα μας λείψεις!
Άβαταρ μέλους
fireblade4
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από fireblade4 »

κριμα,συλλυπητηρια στους δικους του.
καλο ταξιδι αδερφε
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Δεν έχω λόγια.
Μεγάλη θλίψη.
Καλό ταξίδι ρε συ Πέρσι.
Είναι αφάνταστο το πόσο στεναχωρέθηκα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ είναι ο ΛΑΟΣ του...”