ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
teacher έγραψε:https://www.facebook.com/kostas.koronidis?fref=tsche4 έγραψε:δωστε ρε το φβ να τον τιμησουμε εστω τωρα με συλλυπητηρια
ειναι σιγουρα σωστο το λινκ
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Καλό ταξίδι Oli
Θα μας λείψεις.
Κι όταν μια μέρα ΠΑΟΚ θα πεθάνω
κι εκεί ψηλά π.....να θα τα κάνω
Θα μας λείψεις.
Κι όταν μια μέρα ΠΑΟΚ θα πεθάνω
κι εκεί ψηλά π.....να θα τα κάνω
- georgedoulk2008
- Δημοσιεύσεις: 1868
- Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
- Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Μάλλον στην Θ4 του Παραδείσου χρειαζόταν κάποιον να τους αναλύει τους αγώνες.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα αδερφε...Συλληπητήρια στους οικείους.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα αδερφε...Συλληπητήρια στους οικείους.
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Ναι che αυτος ηταν ο oli ειχα την χαρα να τον γνωρισω και να τα πουμε απο κοντα,ατομο που ειτε συμφωνουσες ειτε διαφωνουσες απολαμβανες την κουβεντα.che4 έγραψε:teacher έγραψε:https://www.facebook.com/kostas.koronidis?fref=tsche4 έγραψε:δωστε ρε το φβ να τον τιμησουμε εστω τωρα με συλλυπητηρια
ειναι σιγουρα σωστο το λινκ
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Έχω σοκαριστεί με την είδηση.
Πάντα αναρωτιόμουν ποιός είναι ο άνθρωπος που γράφει τόσο ωραία κείμενα και τον νιώθουμε δικό μας σαν φίλο και Παοκτσή, χωρίς να τον ξέρουμε.
Τώρα βλέπω πρώτη φορά φωτό στο facebook.
Τόσο νέος άνθρωπος, γιατί?
Καλό ταξίδι και η σκέψη μας είναι μαζί σου Πέρσι!
Πάντα αναρωτιόμουν ποιός είναι ο άνθρωπος που γράφει τόσο ωραία κείμενα και τον νιώθουμε δικό μας σαν φίλο και Παοκτσή, χωρίς να τον ξέρουμε.
Τώρα βλέπω πρώτη φορά φωτό στο facebook.
Τόσο νέος άνθρωπος, γιατί?
Καλό ταξίδι και η σκέψη μας είναι μαζί σου Πέρσι!
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Απίστευτο... Απο τι γνωρίζουμε ; Ο θεός ας αναπαύσει την ψυχή του.
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Το παλικάρι δε το ήξερα προσωπικά. Μόνο απο δώ μέσα. Άλλοτε συμφωνούσαμε άλλοτε διαφωνούσαμε πάντα όμως συζητησιμος όλα αυτά πλέον όμως ειναι ανούσια. Καλο ταξίδι να εχει και συλλυπητήρια στην οικογένεια του...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Ε ΟΧΙ ΡΕ ! Ε ΟΧΙ ΡΕ !
ΟΧΙ ΡΕ !
Δεν έχω λόγια .. οι λέξεις φαντάζουν λίγες..
Καλό ταξίδι αδελφέ και καλή αντάμωση!
Συνέχισε τις αναλύσεις σου από εκεί πάνω, κράτα τα κείμενα για όταν θα έρθουμε και οι υπόλοιποι!
ΣΦ ΠΑΟΚ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ
ΟΧΙ ΡΕ !
Δεν έχω λόγια .. οι λέξεις φαντάζουν λίγες..
Καλό ταξίδι αδελφέ και καλή αντάμωση!
Συνέχισε τις αναλύσεις σου από εκεί πάνω, κράτα τα κείμενα για όταν θα έρθουμε και οι υπόλοιποι!
ΣΦ ΠΑΟΚ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Δεν έχω λόγια.
Καλό ταξίδι αδερφέ. Κουράγιο στους δικούς του.
Καλό ταξίδι αδερφέ. Κουράγιο στους δικούς του.
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Κρίμα!
Τα λόγια είναι φτώχεια.
Καλό ταξίδι αδελφέ θα μας λείψεις!
Τα λόγια είναι φτώχεια.
Καλό ταξίδι αδελφέ θα μας λείψεις!
- fireblade4
- Δημοσιεύσεις: 302
- Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
- Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
κριμα,συλλυπητηρια στους δικους του.
καλο ταξιδι αδερφε
καλο ταξιδι αδερφε
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Δεν έχω λόγια.
Μεγάλη θλίψη.
Καλό ταξίδι ρε συ Πέρσι.
Είναι αφάνταστο το πόσο στεναχωρέθηκα.
Μεγάλη θλίψη.
Καλό ταξίδι ρε συ Πέρσι.
Είναι αφάνταστο το πόσο στεναχωρέθηκα.