33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κάνει τον τελευταίο μήνα ότι όργια έκανε ο Μήτρογλου στον Ολυμπιακό στην αρχή της σεζόν
και χωρίς βέβαια τις αβάντες πάσης φύσεως που είχε ο άλλος στον γαύρο. Αν αυτή τη στιγμή
ήταν παίκτης άλλης ομάδας -που ελπίζω ποτέ στη ζωή του να μη γίνει- τι δεν θα ακούγαμε
από τους δικούς μας οπαδούς για τον παικταρά-κίλερ που έχουν οι άλλοι ενώ εμείς σαπάκια..
και χωρίς βέβαια τις αβάντες πάσης φύσεως που είχε ο άλλος στον γαύρο. Αν αυτή τη στιγμή
ήταν παίκτης άλλης ομάδας -που ελπίζω ποτέ στη ζωή του να μη γίνει- τι δεν θα ακούγαμε
από τους δικούς μας οπαδούς για τον παικταρά-κίλερ που έχουν οι άλλοι ενώ εμείς σαπάκια..
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αυτό ξαναπέστο!Latin έγραψε:Κάνει τον τελευταίο μήνα ότι όργια έκανε ο Μήτρογλου στον Ολυμπιακό στην αρχή της σεζόν
και χωρίς βέβαια τις αβάντες πάσης φύσεως που είχε ο άλλος στον γαύρο. Αν αυτή τη στιγμή
ήταν παίκτης άλλης ομάδας -που ελπίζω ποτέ στη ζωή του να μη γίνει- τι δεν θα ακούγαμε
από τους δικούς μας οπαδούς για τον παικταρά-κίλερ που έχουν οι άλλοι ενώ εμείς σαπάκια..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πάλι σκόραρε κι αυτό είναι θετικό. Κατά την άποψή μου είναι το μοναδικό θετικό. Κατα τά άλλα πολλά λάθη.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Από την άλλη Αποστόλη, εάν δεν σκόραρε, τότε θα λέγανε "τι να τα κάνω τα υπόλοιπα, φορ είναι, γκολ είναι η δουλειά του"
Επίσης κρατάω οτι φαίνεται οτι συνεργάζεται καλά με Νάτχο, θα δούμε παπάδες από τους δυό τους νομίζω...
Επίσης κρατάω οτι φαίνεται οτι συνεργάζεται καλά με Νάτχο, θα δούμε παπάδες από τους δυό τους νομίζω...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ειναι ο πιο φορμαρισμενος παιχτης της ομαδας και δειχνει οτι και δουλευει πολυ αλλα και εχει σοβαρευτει πολυ.Για χθες για μενα ηταν πολυ καλος.Θα ηταν τελειος αν στην μπαλια του νατχο στο πρωτο ημιχρονο κοντρολαρε και εκανε το γκολ.Τετοια κοντρολ σαν φορ πρεπει να τα εχεις..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αδελφε θα μου αρκουσε να κανει και 5 φασεις με 1 γκολ.Δεν εχω κανενα προβλημα.Ειμαι απο αυτους που λεω οτι ο κλαους δουλευει πολυ και εχει διορθωσει παρα πολυ το παιξιμο του μεσα στο γηπεδο φετος.
Αλλα τετοιο κοντρολ δεν επιτρεπεται για το βασικο φορ του ΠΑΟΚ.
Βασικα δεν επιτρεπεται για κανεναν παιχτη του ΠΑΟΚ.
Αλλα τετοιο κοντρολ δεν επιτρεπεται για το βασικο φορ του ΠΑΟΚ.
Βασικα δεν επιτρεπεται για κανεναν παιχτη του ΠΑΟΚ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κώστα (bane1980) ναι, αυτή είναι η δουλειά του και το καταφέρνει τον τελευταίο καιρό. Αυτό είναι το ευχάριστο. Από την άλλη εάν ήταν πιο προσεκτικος θα σκοράριζε περισσότερο, ή θα βοηθούσε την ομάδα να σκοράρει πιο συχνά. Και όταν το σκορ κρίνεται απο ένα γκολ (λιγότερο ή περισσότερο) δεν έχουμε την πολυτέλεια να αγνοούμε τέτοιες απροσεξίες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Δευ 17 Φεβ 2014, 11:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ναι, εκεί στο κοντρόλ έκανε λάθος. shit happens. στην επόμενη φάση το διόρθωσε.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συμφωνώ Απόστολε, το κοντρόλ που χάνει δεν χάνεται από φορ που πρέπει να κάνει γκολ με τη μία. Αλλά οκ, εσύ κι εγώ απλά θα το μνημονεύσουμε και θα εστιάσουμε αλλού. Άλλοι θα το κάνουν κορώνα και καραμέλα όταν δεν θα σκοράρει για 2-3 ματς...
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ο Στοχ στην αρχή έκανε καταπληκτικά κοντρόλ, σταματούσε σβηστά 40αρες εναέριες μπαλιές με το κουτεπιέ.sourmenetes έγραψε:Αδελφε θα μου αρκουσε να κανει και 5 φασεις με 1 γκολ.Δεν εχω κανενα προβλημα.Ειμαι απο αυτους που λεω οτι ο κλαους δουλευει πολυ και εχει διορθωσει παρα πολυ το παιξιμο του μεσα στο γηπεδο φετος.
Αλλα τετοιο κοντρολ δεν επιτρεπεται για το βασικο φορ του ΠΑΟΚ.
Βασικα δεν επιτρεπεται για κανεναν παιχτη του ΠΑΟΚ.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Η τεχνική του είναι κλασικού Έλληνα παίχτη. Όσο και να το συζητάμε, δεν θα αλλάξει.
Κι εσύ ρε Κλάους, πήγες Γερμανία στα 10, κάτσε εκεί πέρα μια 5ετία τουλάχιστον... Θα μιλούσαμε για άλλο παίχτη τώρα.
Κι εσύ ρε Κλάους, πήγες Γερμανία στα 10, κάτσε εκεί πέρα μια 5ετία τουλάχιστον... Θα μιλούσαμε για άλλο παίχτη τώρα.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
...και για άλλη ομάδα.
Προτιμώ 4 φάσεις και 2 γκολ. Ή 6 και 3. Απ' ότι φαίνεται το ένα δεν φτάνει.K_geo έγραψε:2 φασεις 1 γκολ. αυτό μου αρκεί.
+1Latin έγραψε:Αν αυτή τη στιγμή ήταν παίκτης άλλης ομάδας -που ελπίζω ποτέ στη ζωή του να μη γίνει- τι δεν θα ακούγαμε από τους δικούς μας οπαδούς για τον παικταρά-κίλερ που έχουν οι άλλοι ενώ εμείς σαπάκια..
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ίσως, αλλά δεν ξέρεις. Κι ο Μήτρος του έκατσε του γαύρου και ήρθε, που λέγανε κάποιοι εδώ πέρα ότι έμαθε μπάλα στον Ατρόμητο και τον Πανιώνιο, αν είναι δυνατόν...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ο κλαους δεν ειναι το ζητημα αν το εχει ή οχι.Για μενα δεν το εχει και πρεπει,οπως δουλεψε και σε αλλους τομεις και μπραβο του,να διορθωσει και αυτο.Θα μου πεις μαθαινεται η μπαλα στα 25???Sick Bastard έγραψε:Ο Στοχ στην αρχή έκανε καταπληκτικά κοντρόλ, σταματούσε σβηστά 40αρες εναέριες μπαλιές με το κουτεπιέ.sourmenetes έγραψε:Αδελφε θα μου αρκουσε να κανει και 5 φασεις με 1 γκολ.Δεν εχω κανενα προβλημα.Ειμαι απο αυτους που λεω οτι ο κλαους δουλευει πολυ και εχει διορθωσει παρα πολυ το παιξιμο του μεσα στο γηπεδο φετος.
Αλλα τετοιο κοντρολ δεν επιτρεπεται για το βασικο φορ του ΠΑΟΚ.
Βασικα δεν επιτρεπεται για κανεναν παιχτη του ΠΑΟΚ.
Κατι μπορει να κανει.Δεν τον στειλαμε στην οικοδομη.Κοντρολ ειπαμε να κανει.
Κατα τ'αλλα δειχνει πολυ καλα σημαδια φετος και αρχιζει να ολοκληρωνεται σαν φορ.Επισης στο 90 κατι χθες εφτασε μεχρι τη μικρη μας περιοχη για να κοψει.