33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Latin
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 22 Δεκ 2013, 22:37

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Latin »

Κάνει τον τελευταίο μήνα ότι όργια έκανε ο Μήτρογλου στον Ολυμπιακό στην αρχή της σεζόν
και χωρίς βέβαια τις αβάντες πάσης φύσεως που είχε ο άλλος στον γαύρο. Αν αυτή τη στιγμή
ήταν παίκτης άλλης ομάδας -που ελπίζω ποτέ στη ζωή του να μη γίνει- τι δεν θα ακούγαμε
από τους δικούς μας οπαδούς για τον παικταρά-κίλερ που έχουν οι άλλοι ενώ εμείς σαπάκια..
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Latin έγραψε:Κάνει τον τελευταίο μήνα ότι όργια έκανε ο Μήτρογλου στον Ολυμπιακό στην αρχή της σεζόν
και χωρίς βέβαια τις αβάντες πάσης φύσεως που είχε ο άλλος στον γαύρο. Αν αυτή τη στιγμή
ήταν παίκτης άλλης ομάδας -που ελπίζω ποτέ στη ζωή του να μη γίνει- τι δεν θα ακούγαμε
από τους δικούς μας οπαδούς για τον παικταρά-κίλερ που έχουν οι άλλοι ενώ εμείς σαπάκια..
Αυτό ξαναπέστο!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πάλι σκόραρε κι αυτό είναι θετικό. Κατά την άποψή μου είναι το μοναδικό θετικό. Κατα τά άλλα πολλά λάθη.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Από την άλλη Αποστόλη, εάν δεν σκόραρε, τότε θα λέγανε "τι να τα κάνω τα υπόλοιπα, φορ είναι, γκολ είναι η δουλειά του"

Επίσης κρατάω οτι φαίνεται οτι συνεργάζεται καλά με Νάτχο, θα δούμε παπάδες από τους δυό τους νομίζω...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ειναι ο πιο φορμαρισμενος παιχτης της ομαδας και δειχνει οτι και δουλευει πολυ αλλα και εχει σοβαρευτει πολυ.Για χθες για μενα ηταν πολυ καλος.Θα ηταν τελειος αν στην μπαλια του νατχο στο πρωτο ημιχρονο κοντρολαρε και εκανε το γκολ.Τετοια κοντρολ σαν φορ πρεπει να τα εχεις..
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από K_geo »

2 φασεις 1 γκολ. αυτό μου αρκεί.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αδελφε θα μου αρκουσε να κανει και 5 φασεις με 1 γκολ.Δεν εχω κανενα προβλημα.Ειμαι απο αυτους που λεω οτι ο κλαους δουλευει πολυ και εχει διορθωσει παρα πολυ το παιξιμο του μεσα στο γηπεδο φετος.
Αλλα τετοιο κοντρολ δεν επιτρεπεται για το βασικο φορ του ΠΑΟΚ.
Βασικα δεν επιτρεπεται για κανεναν παιχτη του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κώστα (bane1980) ναι, αυτή είναι η δουλειά του και το καταφέρνει τον τελευταίο καιρό. Αυτό είναι το ευχάριστο. Από την άλλη εάν ήταν πιο προσεκτικος θα σκοράριζε περισσότερο, ή θα βοηθούσε την ομάδα να σκοράρει πιο συχνά. Και όταν το σκορ κρίνεται απο ένα γκολ (λιγότερο ή περισσότερο) δεν έχουμε την πολυτέλεια να αγνοούμε τέτοιες απροσεξίες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Δευ 17 Φεβ 2014, 11:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από K_geo »

ναι, εκεί στο κοντρόλ έκανε λάθος. shit happens. στην επόμενη φάση το διόρθωσε.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

Συμφωνώ Απόστολε, το κοντρόλ που χάνει δεν χάνεται από φορ που πρέπει να κάνει γκολ με τη μία. Αλλά οκ, εσύ κι εγώ απλά θα το μνημονεύσουμε και θα εστιάσουμε αλλού. Άλλοι θα το κάνουν κορώνα και καραμέλα όταν δεν θα σκοράρει για 2-3 ματς...
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

sourmenetes έγραψε:Αδελφε θα μου αρκουσε να κανει και 5 φασεις με 1 γκολ.Δεν εχω κανενα προβλημα.Ειμαι απο αυτους που λεω οτι ο κλαους δουλευει πολυ και εχει διορθωσει παρα πολυ το παιξιμο του μεσα στο γηπεδο φετος.
Αλλα τετοιο κοντρολ δεν επιτρεπεται για το βασικο φορ του ΠΑΟΚ.
Βασικα δεν επιτρεπεται για κανεναν παιχτη του ΠΑΟΚ.
Ο Στοχ στην αρχή έκανε καταπληκτικά κοντρόλ, σταματούσε σβηστά 40αρες εναέριες μπαλιές με το κουτεπιέ.
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από black death »

Η τεχνική του είναι κλασικού Έλληνα παίχτη. Όσο και να το συζητάμε, δεν θα αλλάξει.

Κι εσύ ρε Κλάους, πήγες Γερμανία στα 10, κάτσε εκεί πέρα μια 5ετία τουλάχιστον... Θα μιλούσαμε για άλλο παίχτη τώρα.
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από stephanos »

...και για άλλη ομάδα. :lol:
K_geo έγραψε:2 φασεις 1 γκολ. αυτό μου αρκεί.
Προτιμώ 4 φάσεις και 2 γκολ. Ή 6 και 3. Απ' ότι φαίνεται το ένα δεν φτάνει.
Latin έγραψε:Αν αυτή τη στιγμή ήταν παίκτης άλλης ομάδας -που ελπίζω ποτέ στη ζωή του να μη γίνει- τι δεν θα ακούγαμε από τους δικούς μας οπαδούς για τον παικταρά-κίλερ που έχουν οι άλλοι ενώ εμείς σαπάκια..
+1
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από black death »

Ίσως, αλλά δεν ξέρεις. Κι ο Μήτρος του έκατσε του γαύρου και ήρθε, που λέγανε κάποιοι εδώ πέρα ότι έμαθε μπάλα στον Ατρόμητο και τον Πανιώνιο, αν είναι δυνατόν...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Sick Bastard έγραψε:
sourmenetes έγραψε:Αδελφε θα μου αρκουσε να κανει και 5 φασεις με 1 γκολ.Δεν εχω κανενα προβλημα.Ειμαι απο αυτους που λεω οτι ο κλαους δουλευει πολυ και εχει διορθωσει παρα πολυ το παιξιμο του μεσα στο γηπεδο φετος.
Αλλα τετοιο κοντρολ δεν επιτρεπεται για το βασικο φορ του ΠΑΟΚ.
Βασικα δεν επιτρεπεται για κανεναν παιχτη του ΠΑΟΚ.
Ο Στοχ στην αρχή έκανε καταπληκτικά κοντρόλ, σταματούσε σβηστά 40αρες εναέριες μπαλιές με το κουτεπιέ.
Ο κλαους δεν ειναι το ζητημα αν το εχει ή οχι.Για μενα δεν το εχει και πρεπει,οπως δουλεψε και σε αλλους τομεις και μπραβο του,να διορθωσει και αυτο.Θα μου πεις μαθαινεται η μπαλα στα 25???
Κατι μπορει να κανει.Δεν τον στειλαμε στην οικοδομη.Κοντρολ ειπαμε να κανει.

Κατα τ'αλλα δειχνει πολυ καλα σημαδια φετος και αρχιζει να ολοκληρωνεται σαν φορ.Επισης στο 90 κατι χθες εφτασε μεχρι τη μικρη μας περιοχη για να κοψει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”