33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπράβο ρε μαγκάκο! Χάρηκα αφάνταστα το γκολ που (πάλι) πέτυχες, κυρίως επειδή μια φάση που φαίνεται να την χαραμίζεις επειδή σου φεύγει το κοντρόλ,με το πείσμα σου την κερδίζεις από το τίποτα και σκοράρεις! Συνειδητοποιείς τί σημαίνει αυτό? Ένα σωρό αρδ βάλανε τα στυλό στον κ#$!ο τους. Σου είχαν ετοιμάσει ωραιότατους επικήδειους και τους την χάλασες. Έχε το νου σου στο εξής....
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2839
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ωραία εκτέλεση, αν και ο τερματζης το ψιλοεπνιξε...
[youtube]GeP8LaX4dBM&feature=youtube_gdata_player[/youtube]
[youtube]GeP8LaX4dBM&feature=youtube_gdata_player[/youtube]
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σε ανοδική πορεία με το πίκ στα παιχνίδια με τον γαύρο θέλω να πιστεύω!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Είμαι σίγουρος ότι νιώθεις παραπάνω ΠΑΟΚ απο οποιοδήποτε μέσα στην ομάδα.
Και φαίνεται στο τρόπο που παίζεις, ακόμα και στις καλές μέρες ακόμα και στις άσχημες.
Κάνει πάρα πολλή δουλειά μέσα στο παιχνίδι , να είχε και λίγε έκρηξη ρε γαμώτο και θα άφηνε ιστορία. Η έλλειψη έκρηξης/δημιουργίας είναι σοβαρό μειονέκτημα
Και φαίνεται στο τρόπο που παίζεις, ακόμα και στις καλές μέρες ακόμα και στις άσχημες.
Κάνει πάρα πολλή δουλειά μέσα στο παιχνίδι , να είχε και λίγε έκρηξη ρε γαμώτο και θα άφηνε ιστορία. Η έλλειψη έκρηξης/δημιουργίας είναι σοβαρό μειονέκτημα
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αν το δεις καλα αδειαζει αμυντικο κ τερμα με την κινηση να σουταρει στην γωνια απλα δεν του κανε το χατηρι να παει μεσα,αν εδινε στον Λουκας λογικα θα εγραφε απλα τονιζω οτι η κινηση ηταν σεντερφορισιαTolaros έγραψε:Μπράβο!!! Αν εδινες κ την πάσα στο Λούκας άριστος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
θελω μπαταρια για το smartphone μου απο που πηρες τις δικες σου??
Μπραβο σου σταθερα σε ανοδικη πορεια, αλλα καθαροτερο μυαλο σε ορισμενες φασεις...
Μπραβο σου σταθερα σε ανοδικη πορεια, αλλα καθαροτερο μυαλο σε ορισμενες φασεις...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Εξαιρετική ιδέα Maniake! ... με την προσθήκη να είναι περισσότερα από αυτά που θα φάμε!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δεν είναι μόνο το γκολ (που προήλθε από δουλεμένη συνεργασία), ούτε η συνεχόμενη κίνηση, είτε αμυντικά, είτε επιθετικά.
Είναι και η εικόνα του που χειροκροτάει τον συμπαίκτη που σουτάρει λίγο άουτ. Ψυχάρα.
Είναι και η εικόνα του που χειροκροτάει τον συμπαίκτη που σουτάρει λίγο άουτ. Ψυχάρα.