33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κλάους ενα μεγαλο μπράβο για τις δηλώσεις σου που ξεμπροστιαζουν ολους τους αστειους που μιλάνε για την ανυπαρξία του σχεδιασμο και της τακτικής πριν τον αγωνα.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 985
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ο καλύτερος παίχτης μας σήμερα μετά τον Γλύκο,απο τους ελάχιστους που είχαν πάθος,όργωσε το γήπεδο,μάρκαρε πάρα πολύ,γυρνούσε πολύ πίσω είτε για να πιέσει είτε για να πάρει μπάλα - αφού αυτή δεν έφτανε με τίποτα μπροστά - και να κάνει παιχνίδι,προσπάθησε να ξυπνήσει την ομάδα αλλά δε τα κατάφερε, στο τέλος έβαλε και το γκολάκι του.Τα έκανε αυτά,αλλά η κακή εμφάνιση της ομάδας σήμερα τον ψιλοχαντάκωσε. Αν το αποτέλεσμα ήταν νικηφόρο,με αυτή την εμφάνιση θα ήταν MVP. Μπόνους οι δηλώσεις του μετά το τέλος που δεν ρίχνει το φταίξιμο σε τρίτους,καλύπτει τον κόουτς και παίρνει ευθήνες που δεν του αναλογούν,καθώς ήταν απο αυτούς που διασώθηκαν απο το ναυάγιο.
Το κράξιμο απο κάποιους σήμερα,μονο ως εμπάθεια το εκλαμβάνω.
Έχει ανέβει πάρα πολύ μετα τα Χριστούγεννα,προσαρμόζεται σε αυτά που του ζητάει ο κόουτς.4 γκολ στα 5 τελευταία παιχνίδια του και έπεται συνέχεια.
Μπράβο.
Το κράξιμο απο κάποιους σήμερα,μονο ως εμπάθεια το εκλαμβάνω.
Έχει ανέβει πάρα πολύ μετα τα Χριστούγεννα,προσαρμόζεται σε αυτά που του ζητάει ο κόουτς.4 γκολ στα 5 τελευταία παιχνίδια του και έπεται συνέχεια.
Μπράβο.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σε θελω για πρωτο αρχηγο του χρονου, τελος, εχεις @ΡΧΙΔΙΑ! Και ας μην εισαι παντα στα φορτε σου, νοιωθεις! Μου αρκει...
+ ειχε μερικες τρομερες τριπλιτσες
+ ειχε μερικες τρομερες τριπλιτσες
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κάτσε κάνε προπόνηση στα ελαττωματά σου ρέ,χαμένος δεν θα βγείς!Άιντε ξύπνα αυτούς που μπορείς!Γιατί οι άλλοι θα κοιμούντε για πάντα το ύπνο του δικαίου!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συνεχισε ετσι ρε Κλαους.Προπονηση,συγκεντρωση και μεγιστη προσπαθεια σε ολους τους αγωνες και δεν φοβασαι τιποτα και κανεναν!!!Πρωτος αρχηγος κατα την γνωμη μου πρεπει να εισαι απο τωρα..Γινε ο αρχηγος που χρειαζομαστε και παρεσυρε μαζι σου σε αυτο που νιωθουμε για τον ΠΑΟΚ οσους περισσοτερους μπορεις.Πιστευω πως νιωθεις και δεν θελω να μας απογοητευσεις.Δινε τα ολα κ εμεις διπλα σου.
Μοναδικος Ελληνας που μου δινει ελπιδα,αντε ισως και κιτσιου,γλυκος,τζαβελλας.
Μοναδικος Ελληνας που μου δινει ελπιδα,αντε ισως και κιτσιου,γλυκος,τζαβελλας.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Επισης, μια
γιατι στη φαση που πηγες να χωσεις μπουνια στον Διαιτητη δε το εκανες (νομιζω στην αποβολη)
Χωστου του φουστη μια γερη να ψαχνεται, τι μενεις στα λογια; Τουλαχιστον τον... στολισες 
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Εδώ είναι το topic του Αθανασιάδη, όχι του Κάτσε.Ekatnetworkltd έγραψε:Κάτσε κάνε προπόνηση στα ελαττωματά σου ρέ,χαμένος δεν θα βγείς!Άιντε ξύπνα αυτούς που μπορείς!Γιατί οι άλλοι θα κοιμούντε για πάντα το ύπνο του δικαίου!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
RoMaN έγραψε:Εδώ είναι το topic του Αθανασιάδη, όχι του Κάτσε.Ekatnetworkltd έγραψε:Κάτσε κάνε προπόνηση στα ελαττωματά σου ρέ,χαμένος δεν θα βγείς!Άιντε ξύπνα αυτούς που μπορείς!Γιατί οι άλλοι θα κοιμούντε για πάντα το ύπνο του δικαίου!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σημερα ησουν ο κλαυτερος μαζι με γλυκο και τζαβελλα.
Η φαση που τα χωνεις στο διαιτητη για την κοκκινη στον κατσουρανη, για μενα ειναι οτι ηθελα να δω, για να πω οτι πρεπει να εισαι ο πρωτος αρχηγος. Ουτε ο σαλπιγγιδης ουτε ο κατσουρανης. Εσυ
Η φαση που τα χωνεις στο διαιτητη για την κοκκινη στον κατσουρανη, για μενα ειναι οτι ηθελα να δω, για να πω οτι πρεπει να εισαι ο πρωτος αρχηγος. Ουτε ο σαλπιγγιδης ουτε ο κατσουρανης. Εσυ
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συνέχισε έτσι, Κλάους. Είσαι από τους ελάχιστους που έχουν απομείνει στην ομάδα και μπορούν να εξηγήσουν δύο πράγματα στους καινούριους.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Άλλος έφταιξε εξ'ολοκλήρου για το χθεσινό και όχι οι παίκτες.
Παρ'ολα αυτά @ρχιδάτες δηλώσεις και δεν κρύφτηκες εντός και εκτός γραμμών.
Από τους λίγους που νιώθουν
Παρ'ολα αυτά @ρχιδάτες δηλώσεις και δεν κρύφτηκες εντός και εκτός γραμμών.
Από τους λίγους που νιώθουν
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Κλαουσάρα καιρός να αναλάβεις πιο ηγετικό ρόλο στην ομάδα!
Έτσι όπως χθες να γυαλίζει το μάτι σου πάντα και μη μασάς τίποτα!
Χορτάσαμε δημοσιοσχετίστες που κατεβαίνουν στην Αθήνα με τη νοοτροπία ποιοι είμαστε μεις για να κερδίσουμε το γαβροβάζελο εκτός έδρας!
Έτσι όπως χθες να γυαλίζει το μάτι σου πάντα και μη μασάς τίποτα!
Χορτάσαμε δημοσιοσχετίστες που κατεβαίνουν στην Αθήνα με τη νοοτροπία ποιοι είμαστε μεις για να κερδίσουμε το γαβροβάζελο εκτός έδρας!