33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από lamosas »

Κλάους ενα μεγαλο μπράβο για τις δηλώσεις σου που ξεμπροστιαζουν ολους τους αστειους που μιλάνε για την ανυπαρξία του σχεδιασμο και της τακτικής πριν τον αγωνα.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

+1
κακαλατες δηλωσεις...να λελεβω σε
kastrakis
Δημοσιεύσεις: 1130
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kastrakis »

Μπραβο σου ρε Κλαους!
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από TylerDurden »

Ο καλύτερος παίχτης μας σήμερα μετά τον Γλύκο,απο τους ελάχιστους που είχαν πάθος,όργωσε το γήπεδο,μάρκαρε πάρα πολύ,γυρνούσε πολύ πίσω είτε για να πιέσει είτε για να πάρει μπάλα - αφού αυτή δεν έφτανε με τίποτα μπροστά - και να κάνει παιχνίδι,προσπάθησε να ξυπνήσει την ομάδα αλλά δε τα κατάφερε, στο τέλος έβαλε και το γκολάκι του.Τα έκανε αυτά,αλλά η κακή εμφάνιση της ομάδας σήμερα τον ψιλοχαντάκωσε. Αν το αποτέλεσμα ήταν νικηφόρο,με αυτή την εμφάνιση θα ήταν MVP. Μπόνους οι δηλώσεις του μετά το τέλος που δεν ρίχνει το φταίξιμο σε τρίτους,καλύπτει τον κόουτς και παίρνει ευθήνες που δεν του αναλογούν,καθώς ήταν απο αυτούς που διασώθηκαν απο το ναυάγιο.
Το κράξιμο απο κάποιους σήμερα,μονο ως εμπάθεια το εκλαμβάνω.
Έχει ανέβει πάρα πολύ μετα τα Χριστούγεννα,προσαρμόζεται σε αυτά που του ζητάει ο κόουτς.4 γκολ στα 5 τελευταία παιχνίδια του και έπεται συνέχεια.
Μπράβο.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από pgetsos »

Σε θελω για πρωτο αρχηγο του χρονου, τελος, εχεις @ΡΧΙΔΙΑ! Και ας μην εισαι παντα στα φορτε σου, νοιωθεις! Μου αρκει...

+ ειχε μερικες τρομερες τριπλιτσες ;)
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Κάτσε κάνε προπόνηση στα ελαττωματά σου ρέ,χαμένος δεν θα βγείς!Άιντε ξύπνα αυτούς που μπορείς!Γιατί οι άλλοι θα κοιμούντε για πάντα το ύπνο του δικαίου!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
hulk4teo
Δημοσιεύσεις: 488
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:59

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από hulk4teo »

Συνεχισε ετσι ρε Κλαους.Προπονηση,συγκεντρωση και μεγιστη προσπαθεια σε ολους τους αγωνες και δεν φοβασαι τιποτα και κανεναν!!!Πρωτος αρχηγος κατα την γνωμη μου πρεπει να εισαι απο τωρα..Γινε ο αρχηγος που χρειαζομαστε και παρεσυρε μαζι σου σε αυτο που νιωθουμε για τον ΠΑΟΚ οσους περισσοτερους μπορεις.Πιστευω πως νιωθεις και δεν θελω να μας απογοητευσεις.Δινε τα ολα κ εμεις διπλα σου.
Μοναδικος Ελληνας που μου δινει ελπιδα,αντε ισως και κιτσιου,γλυκος,τζαβελλας.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από pgetsos »

Επισης, μια :redcard: γιατι στη φαση που πηγες να χωσεις μπουνια στον Διαιτητη δε το εκανες (νομιζω στην αποβολη) :twisted: Χωστου του φουστη μια γερη να ψαχνεται, τι μενεις στα λογια; Τουλαχιστον τον... στολισες :mrgreen:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ekatnetworkltd έγραψε:Κάτσε κάνε προπόνηση στα ελαττωματά σου ρέ,χαμένος δεν θα βγείς!Άιντε ξύπνα αυτούς που μπορείς!Γιατί οι άλλοι θα κοιμούντε για πάντα το ύπνο του δικαίου!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εδώ είναι το topic του Αθανασιάδη, όχι του Κάτσε.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

RoMaN έγραψε:
Ekatnetworkltd έγραψε:Κάτσε κάνε προπόνηση στα ελαττωματά σου ρέ,χαμένος δεν θα βγείς!Άιντε ξύπνα αυτούς που μπορείς!Γιατί οι άλλοι θα κοιμούντε για πάντα το ύπνο του δικαίου!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εδώ είναι το topic του Αθανασιάδη, όχι του Κάτσε.
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Σημερα ησουν ο κλαυτερος μαζι με γλυκο και τζαβελλα.
Η φαση που τα χωνεις στο διαιτητη για την κοκκινη στον κατσουρανη, για μενα ειναι οτι ηθελα να δω, για να πω οτι πρεπει να εισαι ο πρωτος αρχηγος. Ουτε ο σαλπιγγιδης ουτε ο κατσουρανης. Εσυ
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ale »

Συνέχισε έτσι, Κλάους. Είσαι από τους ελάχιστους που έχουν απομείνει στην ομάδα και μπορούν να εξηγήσουν δύο πράγματα στους καινούριους.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Από τους διασωθέντες. Σε ανοδική πορεία τελευταία
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από paok87 »

Άλλος έφταιξε εξ'ολοκλήρου για το χθεσινό και όχι οι παίκτες.
Παρ'ολα αυτά @ρχιδάτες δηλώσεις και δεν κρύφτηκες εντός και εκτός γραμμών.
Από τους λίγους που νιώθουν
Άβαταρ μέλους
Banksy
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 20:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Banksy »

Κλαουσάρα καιρός να αναλάβεις πιο ηγετικό ρόλο στην ομάδα!
Έτσι όπως χθες να γυαλίζει το μάτι σου πάντα και μη μασάς τίποτα!
Χορτάσαμε δημοσιοσχετίστες που κατεβαίνουν στην Αθήνα με τη νοοτροπία ποιοι είμαστε μεις για να κερδίσουμε το γαβροβάζελο εκτός έδρας!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”