Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από guardian4 »

eorptol έγραψε:
Dimg4 έγραψε::opaokara: :opaokara:
Ρε Τζαβελλα πως τους δουλευεις ετσι?? Πεταξες μια πικρη αληθεια και τα αρχιδ@κια πρωτοσελιδο σε εκαναν στον gay-ro! Που να τους ελεγες και αμερικανακια που δεν ξερουν τον μπαμπα τους
Τζαβέλλα σωραιοοοος :):):):)
Τι εγινε? Για πειτε και σε μας. Κανα λινκ?
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από gergeo4 »

δειτε την ξανθη μεσοαμυντικα..αρε γκαρσια αντι ν σταματησεις να μεινεις για παντα εδω συνεχιζεις κ εκτηθεσαι..
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Odi »

Θα συμφωνήσω..3 γκολ ο ΠΑΣ,όλα από τον άξονα και ο Πάμπλο πουθενά..Χωρίς εμπάθεια.Η Ξάνθη προσπαθεί να παίξει παιχνίδι κατοχής και να δώσει χώρους..Ο Γκαρσία αδυνατεί να ακολουθήσει.Κρίμα ρε Πάμπλο...
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από CCCP »

Βέβαια να σημειώσουμε οτι στο τρίτο γκολ δεν θα μπορούσε να είναι αλλού απο το πουθενα μιας και έγινε αλλαγή στο ημίχρονο.
Άβαταρ μέλους
mitsotakis
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 19:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από mitsotakis »

Τιναφτά που λέτε ρε; Ο Παυλάρας , ο τούρμπο;

Ανήμπορος ν' ακολουθήσει; Για προσέξτε καλά πως μιλάτε για τον Παυλάρα , ρε νεοπαοκτσήδες.

Επίτιμε ΤΡΟΛΛΑΡΕΙΣ ασύστολα. ΠΑΛΙ.
Και μετά θα αρχίσουν οι απαντήσεις κτλ κτλ. Και τότε θα τα σβήσω όλα. Και το δικό σου φυσικά.
Angelheart
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ron-swanson »

Χωρις να θελω να το παιξω υπερασπιστης του Παμπλο, απλα να πω οτι ο Παμπλο ενα κεντρο μονος του αμυντικα σαν 6αρι δεν το κρατουσε ουτε στα 30 του. Δεν ειναι αυτο το ατου του. Εχετε δει ποτε τον Πιρλο, τον Τσαμπι Αλονσο και δεν ξερω κι εγω ποιον αλλο να τρεχουν πανω κατω και να μαρκαρουν τους παντες; Αυτου του ειδους οι παικτες βασιζονται στις καλες τοποθετησεις τους, στο οτι αν πας να τους περασεις στο ενας με εναν θα σε κοψουν και στο οτι φτιαχνουν το παιχνιδι της ομαδας τους. Και παντα θελουν εναν απο διπλα να τρεχει και γι αυτους.

Επειδη ειδα τον Παμπλο στα 50-60' που επιαξε με ρουλη και σημερα με τον ΠΑΣ μονο κανα 10λεπτο στο τελος του πρωτου ημιχρονου, απο αυτα εβγαλα το συμπερασμα οτι τον χρησιμοποιει μονο για να κοβει κατι που ειναι λαθος κατ εμε. Βεβαια μπορει στο σημερινο ματς να ηταν οντως κακος, οποτε δεν μπορω να πω κατι.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Odi »

Η αλήθεια είναι πως δεν το κατάλαβα,είμαι σε καφέ και έχασα την έναρξη του β ημιχρόνου.Ζητώ συγνώμη.Ωστόσο,δεν αναιρώ αυτό που είπα για την απόδοση του.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Ale »

Το βλέπω τελικά το αη(σιχτιρ)δόνι να παίρνει τελικά τα... φρύδια του Ιβάν, που τα έχει και μπόλικα μπόλικα. Καλά να πάθει το βλογιοκομμένο, που νόμιζε πως εδώ είναι Λάρισα και Κούλα. Με τις υγείες σου, καλύτερε γκανέζε σκιέρ. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ο Πάμπλο Γκαρσία έδειξε ενοχλημένος με την απόφαση του Ράινερ Μάουρερ να τον αντικαταστήσει στο ημίχρονο του αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα και αποχώρησε από το γήπεδο!

Λίγα λεπτά λοιπόν μετά την αντικατάσταση του Γκαρσία από τον Βασιλακάκη και την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου, η οικογένεια του 36χρονου μέσου αποχώρησε από το γήπεδο, ενώ υπάρχουν φήμες ότι λίγο αργότερα τους ακολούθησε και ο Ουρουγουανός.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Superleague/ksanthi/vghke-o-gkarsia-efyge-h-oikogeneia-toy.2628839.html
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Ale »

mitsotakis έγραψε:Τιναφτά που λέτε ρε; Ο Παυλάρας , ο τούρμπο;

Ανήμπορος ν' ακολουθήσει; Για προσέξτε καλά πως μιλάτε για τον Παυλάρα , ρε νεοπαοκτσήδες.
Να υποθέσουμε δηλαδή ότι εσύ είσαι ο παλαιοΠΑΟΚτσής, έτσι;
Άβαταρ μέλους
Mozard
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Τετ 15 Ιαν 2014, 23:10
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Mozard »

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα, Ρομπέρτο Χιμένεθ Γκάγκο, για τα επόμενα τέσσερα χρόνια»
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Equalizer »

Ήρεμα παίδες ας μην ανακυκλώνουμε τον ίδιο καυγά
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ARMY »

Mozard έγραψε:«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα, Ρομπέρτο Χιμένεθ Γκάγκο, για τα επόμενα τέσσερα χρόνια»
Χέστηκα του τι κάνει ο γαυρος
Asimos

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Asimos »

Mozard έγραψε:«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα, Ρομπέρτο Χιμένεθ Γκάγκο, για τα επόμενα τέσσερα χρόνια»
6 millions.

Loundry
Άβαταρ μέλους
sal
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 21:27

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από sal »

Απο Σπορ-fm

"Με φορείο έφυγε ο Δώνης!
Σηκωτός -στην κυριολεξία- αναγκάστηκε να φύγει απ’ τον πάγκο του στο ντέρμπι με την Ανόρθωση ο Γιώργος Δώνης. Ο Έλληνας τεχνικός τραυματίστηκε από αντικείμενο, την ώρα που πανηγύριζε το νικητήριο γκολ

Δεν χάρηκε όσο θα ήθελε τη μεγάλη νίκη του ΑΠΟΕΛ στον ντέρμπι με την Ανόρθωση ο Γιώργος Δώνης.
Μετά το νικητήριο γκολ του Σέρινταν στο 81’ -κι ενώ ο Έλληνας τεχνικός φέρεται να είχε γυρίσει προς την εξέδρα των γηπεδούχων και να πανηγύριζε με υψωμένες γροθιές- ένα αντικείμενο απ’ τα πολλά που έπεσαν προς τον πάγκο τον χτύπησε στο κεφάλι.
Έτσι, χρειάστηκε το φορείο για ν’ αποχωρήσει απ’ τον αγωνιστικό χώρο και να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες, με το ματς να διακόπτεται στη συνέχεια για περίπου πέντε λεπτά."

Οι πληροφοριες πως ο Σαββιδης ηταν στην εξεδρα απ' οπου "εφυγε" το αντικειμενο δεν εχουν διασταυρωθει :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”