33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
POWER-4-
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 21:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από POWER-4- »

B&W έγραψε:Ξεκινάς να κάνεις κίνηση, σε βλέπει ο Νάτχο και μόλις πάει να σου βγάλει μπαλιά κάνεις αντίθετη κίνηση.
Ντάξει, είπαμε, ο Νάτχο είναι 5 κλάσεις ανώτερος σαν παίκτης, αλλά δεν είναι και ο Αϊνσταϊν για να καταλαβαίνει κάθε τι που θα σκαρφιστεί η ποντιακή κεφάλα σου...!

θα σε απαντησω για αυτο αλλα η φωτο που εχεις στο προφιλ σου ειναι το λιγοτερο για να μην σε παιρνει κανεις στα σοβαρα.

Όχι τέτοια σχόλια για προσωπικές επιλογές του καθενός. Δες το λίγο χιουμοριστικά το θέμα και όχι για να του την πεις του άλλου, σε παρακαλώ πολύ. Χωρίς λόγο πολλές φορές μπορεί να έχουμε εντάσεις με ανταπαντήσεις για ψύλλου πήδημα!

Ντίνος


ακου λοιπον κανει προσποιηση οτι θα βγει μπροστα και μετα φευγει απο πισω αυτη ειναι μια κινηση που την κανουν ολοι οι επιθετικη για να ξεμαρκαριστουν απλα το ταιμινγκ με τον νατχο δεν εκατσε.

αλλα ειπαμε χανει ο Π.Α.Ο.Κ φταιει ο κλαους ο γλυκος και ο σαλπιγγιδης βρηκαμε τους μαλακες τωρα
POWER-4-
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 21:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από POWER-4- »

θα σε απαντησω για αυτο αλλα η φωτο που εχεις στο προφιλ σου ειναι το λιγοτερο για να μην σε παιρνει κανεις στα σοβαρα.

Όχι τέτοια σχόλια για προσωπικές επιλογές του καθενός. Δες το λίγο χιουμοριστικά το θέμα και όχι για να του την πεις του άλλου, σε παρακαλώ πολύ. Χωρίς λόγο πολλές φορές μπορεί να έχουμε εντάσεις με ανταπαντήσεις για ψύλλου πήδημα!

Ντίνος


ακου λοιπον κανει προσποιηση οτι θα βγει μπροστα και μετα φευγει απο πισω αυτη ειναι μια κινηση που την κανουν ολοι οι επιθετικη για να ξεμαρκαριστουν απλα το ταιμινγκ με τον νατχο δεν εκατσε.

αλλα ειπαμε χανει ο Π.Α.Ο.Κ φταιει ο κλαους ο γλυκος και ο σαλπιγγιδης βρηκαμε τους μαλακες τωρα

συγνωμη ντινο
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Απ όλους τους μπροστά, μόνο εσύ κι ο Βούκτις χθες.
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Δυστυχώς ο Κλάους δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ του μέλλοντος... Δεν είναι τυχαίο που ο Stevens ήθελε επιθετικό με διαφορετικά χαρακτηριστικά...
Ο σύγχρονος φόρ πλέον δεν είναι "Περιμένω στην περιοχή να μου πετάξουν την μπάλα να την σπρώξω προς την εστία"...
Είδα χθες τον Vuca... έβλεπα τον Vossen όταν ακουγόταν για εμάς... είδα χθες τον Giroud... παλιότερα τον Miecel... έχω δει και τον Ibra, τον Cavanni, τον Van Persie, τον Benzema κτλ.
Συμμετέχουν στην ανάπτυξη! Έχουν την προσωπική ενέργεια! Υποδέχονται την μπάλα! Παίρνουν παίχτη απάνω τους! Ανοίγουν χώρο! Κινούνται στον χώρο! Σπάνε την μπάλα! Κατεβαίνουν ως το κέντρο να ανοίξουν την άμυνα! κλπ

Δυστυχώς ο Κλάους ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ! Απλά βολοδέρνει στην περιοχή για να του δώσουν την μπάλα να την σπρώξει...
Συμμετοχή στην ανάπτυξη? Μηδέν
Προσωπική ενέργεια? Μηδέν
Υποδοχή της μπάλας (κοντρόλ δηλαδή)? Μηδέν
Κίνηση στο χώρο? Μηδέν (χαρακτηριστικό που ο Natkho του έβγαζε μπαλιές και έκανε ανάποδη κίνηση)
Παίρνω παίχτη πάνω μου? Μηδέν (χθες δεν κινήθηκε ΜΙΑ φορά για το γαμώτο στα πλάγια να τραβήξει αμυντικό μαζί του! Όλο προς την περιοχή!)

Δυστυχώς δεν φτάνουν μόνο τα γκολ του... δεν φτάνει μόνο ότι είναι δικό μας παιδί... ότι είναι ΠΑΟΚτσάκι... :( :( :(
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

POWER-4- έγραψε:
B&W έγραψε:Ξεκινάς να κάνεις κίνηση, σε βλέπει ο Νάτχο και μόλις πάει να σου βγάλει μπαλιά κάνεις αντίθετη κίνηση.
Ντάξει, είπαμε, ο Νάτχο είναι 5 κλάσεις ανώτερος σαν παίκτης, αλλά δεν είναι και ο Αϊνσταϊν για να καταλαβαίνει κάθε τι που θα σκαρφιστεί η ποντιακή κεφάλα σου...!

θα σε απαντησω για αυτο αλλα η φωτο που εχεις στο προφιλ σου ειναι το λιγοτερο για να μην σε παιρνει κανεις στα σοβαρα.

Όχι τέτοια σχόλια για προσωπικές επιλογές του καθενός. Δες το λίγο χιουμοριστικά το θέμα και όχι για να του την πεις του άλλου, σε παρακαλώ πολύ. Χωρίς λόγο πολλές φορές μπορεί να έχουμε εντάσεις με ανταπαντήσεις για ψύλλου πήδημα!

Ντίνος


ακου λοιπον κανει προσποιηση οτι θα βγει μπροστα και μετα φευγει απο πισω αυτη ειναι μια κινηση που την κανουν ολοι οι επιθετικη για να ξεμαρκαριστουν απλα το ταιμινγκ με τον νατχο δεν εκατσε.

αλλα ειπαμε χανει ο Π.Α.Ο.Κ φταιει ο κλαους ο γλυκος και ο σαλπιγγιδης βρηκαμε τους μαλακες τωρα
Γιατί Ντίνο; γιατί χιουμοριστικά; εγώ γιατί πιστεύω οτι προσβάλει/κοροιδεύει παίκτη της ομάδας; Και κάτι παρασάνδαλοι στο παρελθόν είχαν αστείες φιγούρες για άβαταρ, αλλά δεν έβαζαν και νούμερο παίκτη του ΠΑΟΚ από κάτω! Σόρρυ, αλλά και εμένα μου φαίνεται ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να επιτρέπεται τέτοιο άβαταρ που κάνει πλάκα με παίκτη του ΠΑΟΚ σε ΠΑΟΚΤσήδικο φόρουμ. Τώρα εσείς ως μοντς κρίνετε πως πρέπει να πράξετε. Φιλικά.

ΟΚ, δεκτό! Του έγινε σύσταση στα προβλήματα και λύσεις του φόρουμ.

Ντίνος
Άβαταρ μέλους
montelo
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Δευ 16 Δεκ 2013, 03:40

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από montelo »

Απο τοτε που εκανες διαφημιση με την κρεμα Νivea δε μπορεις να παρεις τα ποδια σου...
Δοκιμασε αλλη κρεμα μηπως και δεις καλυτερα αποτελεσματα
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από stephanos »

GiorgosAtha έγραψε: Είδα χθες τον Vuca... έβλεπα τον Vossen όταν ακουγόταν για εμάς... είδα χθες τον Giroud... παλιότερα τον Miecel... έχω δει και τον Ibra, τον Cavanni, τον Van Persie, τον Benzema κτλ.
Συμφωνώ σε αρκετά σημεία με το υπόλοιπο σχόλιο, αλλά πιάνομαι από αυτό για να σχολιάσω κάτι.
Είδες τον Βούκιτς και τον Μίετσελ, δύο καλούς επιθετικούς που «ξέπεσαν» στο ελληνικό πρωτάθλημα λόγω ηλικίας ο μέν, τραυματισμών ο δέ. Είδες τον Φόσεν που θα μπορούσε ίσως να περάσει και από Ελλάδα. Και κάνεις σύγκριση με τον Κλάους και ας πούμε ότι καλώς κάνεις.
Είδες και τον Ζιρού, τον Ίμπρα, τον Καβάνι, τον Φαν Πέρσι, τον Μπενζεμά. Βάλε και τον Φαλκάο, τον Μέσι, τον Λεβαντόφσκι, τον Τόρες και τον Σουάρες και έχεις περίπου τους δέκα καλύτερους σέντερ φορ του πλανήτη. Και αναρωτιέμαι:
1. Είπε ποτέ κανείς ότι ο Κλάους θα μπει στην δεκάδα ή έστω στην πενηντάδα των καλύτερων σε όλο τον κόσμο; Είναι άδικο να τον συγκρίνουμε με αυτούς, αντί με τον Ιμόμπιλε, τον Κουαλιαρέλα, τον Σζάλαι, τον Σέρχιο Γκαρσία.
2. Βλέπουμε όλα τα ματς από τους προαναφερθέντες παίκτες; Σε όλο το πρωτάθλημα, όπως κάνουμε με τον ΠΑΟΚ; Ή (μοιραία, ελλείψει χρόνου) αποσπασματικά στιγμιότυπα, συνήθως των καλύτερων στιγμών τους; Και το προεκτείνω, από ολόκληρα ματς βλέπουμε Λεβάντε-Εσπανιόλ και Τορίνο-Ουντινέζε ή μόνο κλάσικο, Τσέλσι-Γιουνάιτεντ και προημιτελικούς champions league; Με τί τέλος πάντων συγκρίνουμε τους παίκτες των ελληνικών ομάδων;
Και δεν πείθομαι με το «βλέπω μόνο τους καλύτερους για να γίνω σαν αυτούς» γιατί η ελληνική πραγματικότητα εδώ και εκατό χρόνια, άλλα δείχνει.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από gergeo4 »

GiorgosAtha έγραψε:Δυστυχώς ο Κλάους δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ του μέλλοντος... Δεν είναι τυχαίο που ο Stevens ήθελε επιθετικό με διαφορετικά χαρακτηριστικά...
Ο σύγχρονος φόρ πλέον δεν είναι "Περιμένω στην περιοχή να μου πετάξουν την μπάλα να την σπρώξω προς την εστία"...
Είδα χθες τον Vuca... έβλεπα τον Vossen όταν ακουγόταν για εμάς... είδα χθες τον Giroud... παλιότερα τον Miecel... έχω δει και τον Ibra, τον Cavanni, τον Van Persie, τον Benzema κτλ.
Συμμετέχουν στην ανάπτυξη! Έχουν την προσωπική ενέργεια! Υποδέχονται την μπάλα! Παίρνουν παίχτη απάνω τους! Ανοίγουν χώρο! Κινούνται στον χώρο! Σπάνε την μπάλα! Κατεβαίνουν ως το κέντρο να ανοίξουν την άμυνα! κλπ

Δυστυχώς ο Κλάους ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ! Απλά βολοδέρνει στην περιοχή για να του δώσουν την μπάλα να την σπρώξει...
Συμμετοχή στην ανάπτυξη? Μηδέν
Προσωπική ενέργεια? Μηδέν
Υποδοχή της μπάλας (κοντρόλ δηλαδή)? Μηδέν
Κίνηση στο χώρο? Μηδέν (χαρακτηριστικό που ο Natkho του έβγαζε μπαλιές και έκανε ανάποδη κίνηση)
Παίρνω παίχτη πάνω μου? Μηδέν (χθες δεν κινήθηκε ΜΙΑ φορά για το γαμώτο στα πλάγια να τραβήξει αμυντικό μαζί του! Όλο προς την περιοχή!)

Δυστυχώς δεν φτάνουν μόνο τα γκολ του... δεν φτάνει μόνο ότι είναι δικό μας παιδί... ότι είναι ΠΑΟΚτσάκι... :( :( :(
δυστηχως ισχυουν ολα..ολα τα χρονια 1 προσωπικη ενεργεια δεν εχω δει..φυσικα τα ιδια κ ο σαλπι..δεν μπορει να παιζουμε μονο οβερλαπ..λεμε για τα 7αρια κ ειδικα για στοχ αλλα με τετοιους φορ τι να κανουν .....
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από stathis73 »

gergeo4 έγραψε:
GiorgosAtha έγραψε:Δυστυχώς ο Κλάους δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ του μέλλοντος... Δεν είναι τυχαίο που ο Stevens ήθελε επιθετικό με διαφορετικά χαρακτηριστικά...
Ο σύγχρονος φόρ πλέον δεν είναι "Περιμένω στην περιοχή να μου πετάξουν την μπάλα να την σπρώξω προς την εστία"...
Είδα χθες τον Vuca... έβλεπα τον Vossen όταν ακουγόταν για εμάς... είδα χθες τον Giroud... παλιότερα τον Miecel... έχω δει και τον Ibra, τον Cavanni, τον Van Persie, τον Benzema κτλ.
Συμμετέχουν στην ανάπτυξη! Έχουν την προσωπική ενέργεια! Υποδέχονται την μπάλα! Παίρνουν παίχτη απάνω τους! Ανοίγουν χώρο! Κινούνται στον χώρο! Σπάνε την μπάλα! Κατεβαίνουν ως το κέντρο να ανοίξουν την άμυνα! κλπ

Δυστυχώς ο Κλάους ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ! Απλά βολοδέρνει στην περιοχή για να του δώσουν την μπάλα να την σπρώξει...
Συμμετοχή στην ανάπτυξη? Μηδέν
Προσωπική ενέργεια? Μηδέν
Υποδοχή της μπάλας (κοντρόλ δηλαδή)? Μηδέν
Κίνηση στο χώρο? Μηδέν (χαρακτηριστικό που ο Natkho του έβγαζε μπαλιές και έκανε ανάποδη κίνηση)
Παίρνω παίχτη πάνω μου? Μηδέν (χθες δεν κινήθηκε ΜΙΑ φορά για το γαμώτο στα πλάγια να τραβήξει αμυντικό μαζί του! Όλο προς την περιοχή!)

Δυστυχώς δεν φτάνουν μόνο τα γκολ του... δεν φτάνει μόνο ότι είναι δικό μας παιδί... ότι είναι ΠΑΟΚτσάκι... :( :( :(
δυστηχως ισχυουν ολα..ολα τα χρονια 1 προσωπικη ενεργεια δεν εχω δει..φυσικα τα ιδια κ ο σαλπι..δεν μπορει να παιζουμε μονο οβερλαπ..λεμε για τα 7αρια κ ειδικα για στοχ αλλα με τετοιους φορ τι να κανουν .....

Oτι να ναι..................ειπα εδω και καιρο να μην γράφω σε αυτα τα τοπικ αλλα "περνώντας μια βόλτα" θα ξεχάσουμε και αυτα που ξέρουμε εδω μεσα, η εμπάθεια και η αμπαλοσύνη χτυπά οχι κοκκινο αλλα κατακέφαλα.

Ας επισημάνω μερικά πράγματα.

Η Ομάδα απο την αρχή της χρονιάς ειναι ασύνδετη σε όλες τις γραμμές, ξεκίνησε με άλλον στην θεση 1, ξεκίνησε με άλλους απο το 2 εως το 5 και αυτην την στιγμη που μιλάμε συνεχίζονται τα πειράματα, στο δε χωρο του κέντρου που ειναι το σημαντικότερο σημείο – χώρος ωστε να τροφοδοτηθεί ο εκαστοτε φορ ήμαστε για γελια, καθως η ανοργανωσιά χτυπά τιλτ, μπροστα εκτος απο τον κλαους δεν υπάρχει κλασικό φορ (ο νεσιντ δεν συμμετέχει) και ολοι οι ξερόλες περιμένουν απο τον κλαους να μαρκάρει (οπως και κανει απο την αρχη της χρονιας μεχρι τωρα) ολες τις άμυνες μόνος του, να γυρνα και πισω απο το κεντρο και επειδή καποιοι εχουν βίτσιο με τον μπενζεμα και τον καθε μπενζεμα πρεπει ο Κλαους να γινει και Ροναλντο, ..........ε δεν γινονται αυτα τα πραγματα, ο ανθρωπος εχει καποιες αρετες που αλλοι στο ευρωπαικο στερέωμα τις χρυσοπληρώνουν και μια που οι περισσότεροι δεν μπορειτε να τις διακρίνεται θα σας πώ εγω μερικές.

Πρωτη και καλύτερη το τελείωμα των φασεων με μια και συνηθως επιτυχώς, η πεμπτουσία του ποδοσφαίρου ειναι το γκολ για οσους το παραβλέπουν σκοπίμως.

Δεύτερο και ισως εξίσου σημαντικό (και για να το διακρίνετε) ειναι το ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ξεμπαρκάρισμα του που ειναι ΤΡΟΜΕΡΟ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΓΙΑ ΦΟΡ (οσοι κλώτσησαν τοπι το ξερουν πως γίνονται τα μαρκαρίσματα εντος περιοχης) αλλα σχεδόν ολοι σας μένετε στο οτι απλος βγαινει και τελειώνει με μια τις φασεις και οχι τι εκανε για να ξαμαρκαριστει, (ψιλα γράμματα τελος παντον)

Τριτο στο ψιλό παιγνχιδι ειναι πολύ καλός (δεν κλεινει τα ματια του αλλα και ουτε κανει κεφαλιες σαν κουτσουρο)

Τεταρτο και πολύ σημαντικό παιζει τον καθρεφτη παρα πολύ καλα, και οταν λεω καθρεφτη εννοώ τις υποδοχές που κανει και επιστρέφει με μια την μπαλα στα χαφ και δεν καθυστερεί-προσπαθει να στρίψει με κύνδυνο να φαει κλωτσιές αλλα και να αργοπορεί το παιγνιδι.

Το σημειο που υστερει ειναι το οτι δεν μπορει να παρει την μπαλα και να περάσει πολλούς παικτες και να τελειώσει μια φαση, αλλα αμα το εκανε και αυτο τοτε δεν θα ηταν σε εμας αλλα στην Ρεαλ διπλα στον κριστιανο ροναλντο.

Οταν (αν γινει ποτε αυτο) καμια φορα αποκτήσουμε συνοχη σαν ομαδα με μια σταθερη οσο το δυνατον ενδεκάδα και τα χαφ κανουν αυτο που πρεπει και ειναι η δουλειά τους ( να βγαζουν τελικές καθετες πασες) τοτε το ξανασυζητάμε για τον Κλαους μεχρι τοτε ασχοληθείτε με τον ακριβοπληρωμένο κοουτς (που για μενα μου δημιουργεί απίστευτα ερωτηματικα με αυτα που κανει) και μετα να βγαινετε και να κραζετε τον Κλαους.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από shark4 »

Εγω αυτο που εχω δει και μαλλον δεν το βλεπουν οι διαφορες μπαλαδοφατσες και οι εξπερ του ειδους ειναι οτι Μπολονι , Στεφενς ακομα και ο Δωνης τον εμπιστευονταν και συνεχιζουν να τον εμπιστευονται για τη θεση ....

Θυμαμαι οτι ακομα και περυσι με τον ΠΑΟΚ των 3 ευκαιριων ανα αγωνα ο Κλαους - στο βαθμο που μπορουσε - εβγαζε τα καστανα απο τη φωτια ...

Φετος ειδα τον Νεσιντ να μην προσαρμοζεται στα πλανα του Στεφενς και να παιρνει ποδι και τον Κλαους να μενει....

Επισης φετος - που υπαρχουν τα φραγκα , γιατι καποιος θα πει οτι τον κρατουσαν οι προηγουμενοι λογω οικονομικης αδυναμιας- δεν βλεπω εκεινον τον μυρουδια,τον συνταξιουχο που ηρθε να μαζεψει ηλιο να ζηταει φορ περιοχης κατεπειγοντως αλλα παραδοξως επιμενει για τον χωρο του κεντρου εν γενει....

Κατα τα αλλα αμπαλος , κακη εξωγηπεδικη ζωη , τατου, και οτι αλλη π@παρια θελεις ....Να ' χαμε , να λεγαμε...
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από black death »

Επιτέλους φαίνεται σε ανοδική πορεία. Ολοκληρωμένο γενικά παιχνίδι και κρίσιμο γκολ.
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από TylerDurden »

MVP σήμερα,γρήγορο γκολ και δύο ασσίστ,με την δεύτερη στο Νάτχο να είναι αποτέλεσμα εξαιρετικής συννενόησης μεταξύ τους. Πάρα πολύ βελτιωμένος στη συμμετοχή του στην επιθετική ανάπτυξη της ομάδας,το μεγάλο του κέρδος απο τη παρουσία του Στέφενς.
Άργησε μεν,αλλα δείχνει να παίρνει μπρός έχωντας 3 γκολ στα 4 τελευταία παιχνίδια που έπαιξε και μάλιστα όλα ήταν τα πρώτα (ή τα μοναδικά) γκολ της ομάδας: Ισοφάρισε με Ηρακλή,άνοιξε το σκορ με Πλατανιά και ΟΦΗ. Ο πρώτος που φτάνει τα 10 γκολ στη σεζόν για την ομάδα.
Επόμενο θύμα ο Παναθηναϊκός.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

επιτελους ....εξαιρετκος σημερα....φορισια εμφανιση
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Παρε μπροστα παιχταρα μου και μην ακους τιποτα. Οσοι σε κραζουνε απλα δεν βλεπουν οτι φετος παιζεις τελειως διαφορετικα απο ολες τις αλλες χρονιες λογω διαφορετικων απαιτησεων του προπονητη. Τη δουλεια σου εσυ. Α και βαρα και κανα tattoo ετσι για να τους τη μπαινεις.
kastrakis
Δημοσιεύσεις: 1130
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kastrakis »

Εβγαζε ματια σημερα...
Μπραβο Κλαους
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”