33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μια πωληση 2,5 μυριων καλη θα ηταν για την ομαδα...
για μενα βεβαια καλα θα ηταν να μεινει, θα του μαθει μπαλα ο στεφενς..
για μενα βεβαια καλα θα ηταν να μεινει, θα του μαθει μπαλα ο στεφενς..
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σήμερα ο Κόλκας είπε ότι ο Κλάους τις τελευταίες μέρες μετά από την προπόνηση κάνει έξτρα βάρη για ενδυνάμωση.
Επιτέλους , ας στρώσει τον κ...ο του και να δουλέψει.
Επιτέλους , ας στρώσει τον κ...ο του και να δουλέψει.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
αν αυτη την εποχη κανει βαρυ,στην καλυτερη περιπτωση δεν θα μπορει να παρει τα ποδια του και στην χειροτερη θα εχει εναν πολυ καλο τραυματισμο.
υγ και για να ξεκαθαρισει στο μυαλο του σταυρακη,αλλο κανει βαρυ κι αλλο ασκησεις στο γυμναστηριο
υγ και για να ξεκαθαρισει στο μυαλο του σταυρακη,αλλο κανει βαρυ κι αλλο ασκησεις στο γυμναστηριο
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μια βελτιωση στην υποδοχη και καλυτερο παιξιμο με πλατη την ειχε με τον απολλωνα...
τυχαιο?
τυχαιο?
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
desperando έγραψε: να ξεκαθαρισει στο μυαλο του σταυρακη,αλλο κανει βαρυ κι αλλο ασκησεις στο γυμναστηριο
Tι ψαχνεις τωρα και εσυ.... Βαρη του ειπανε , σου λεει παει για αγωνες Body-building.....Παλι καλα που ξερει και αυτος και οι αλλοι στο σαιτ-ψητοπωλειο τι σχημα εχει η μπαλα....
-
B&W
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπράβο για το γκολ, αλλα σε όλο το παιχνίδι ήσουν άφαντος. Όλο άστοχες κινήσεις!
Άντε να σε δούμε τώρα που θα έχεις και ανταγωνισμό τι θα κάνεις!
Άντε να σε δούμε τώρα που θα έχεις και ανταγωνισμό τι θα κάνεις!
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αόρατος πραγματικά,δεν τον νιώθει κανένας αντίπαλος.
Τον θεωρώ χειρότερο από τον τελευταίο σέντερ φορ της πιο μικρής ομάδας,είτε λέγεται Ιλιτς είτε Μπαράλες είτε Μπεν είτε Σολάρι είτε Αγκάνθο είτε Παπαδόπουλος είτε Καμαρά είτε Μπόγιοβιτς είτε βάλτε όποιον θέλετε....
απλά δεν υπάρχει στον αγωνιστικό χώρο,χωρίς δύναμη,χωρίς τσαγανό,χωρίς πάθος
Τον θεωρώ χειρότερο από τον τελευταίο σέντερ φορ της πιο μικρής ομάδας,είτε λέγεται Ιλιτς είτε Μπαράλες είτε Μπεν είτε Σολάρι είτε Αγκάνθο είτε Παπαδόπουλος είτε Καμαρά είτε Μπόγιοβιτς είτε βάλτε όποιον θέλετε....
απλά δεν υπάρχει στον αγωνιστικό χώρο,χωρίς δύναμη,χωρίς τσαγανό,χωρίς πάθος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αορατο το συστημα της ομαδας μια χαρα φορ ειναι ο Κλαους αμα τροφοδοτηθει.
Ειδικα για τα μολις 150χιλ που παιρνει.Εχετε απαξιωσει τα παντα για να καλυψετε
την πλήρη αποτυχια του προπονητη σε λιγο μαλλον και τον καινουριο αορατο θα
τον βλεπουμε μιας και το συστημα ειναι πλυμμηρα..
Ειδικα για τα μολις 150χιλ που παιρνει.Εχετε απαξιωσει τα παντα για να καλυψετε
την πλήρη αποτυχια του προπονητη σε λιγο μαλλον και τον καινουριο αορατο θα
τον βλεπουμε μιας και το συστημα ειναι πλυμμηρα..
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Latin έγραψε:Αορατο το συστημα της ομαδας μια χαρα φορ ειναι ο Κλαους αμα τροφοδοτηθει.
Ειδικα για τα μολις 150χιλ που παιρνει.Εχετε απαξιωσει τα παντα για να καλυψετε
την πλήρη αποτυχια του προπονητη σε λιγο μαλλον και τον καινουριο αορατο θα
τον βλεπουμε μιας και το συστημα ειναι πλυμμηρα..
RoMaN έγραψε:Σήμερα που πρόσεξα λίγο και από το γήπεδο, νομίζω πως κατάλαβα τι γίνεται..
Το πλάνο είναι:
α) να πηγαίνει γρήγορα από την άμυνα στην επίθεση η μπάλα, να βγαίνει ο Klaus από την περιοχή, να τραβάει έναν ή δύο αμυντικούς και παράλληλα να γίνεται κίνηση από το 10άρι ή και τον/τα εξτρέμ προς την περιοχή, ώστε εκείνη να γεμίζει και να βγαίνει η πάσα από τους DM ή η σέντρα από τους πλάγιους μπακ.
ή
β)ν δεν γίνει η τελική, βγαίνει η μπάλα προς τα έξω, όπου έχουν ανεβεί οι DM και τα πλάγια μπακ πατούν περιοχή, οπότε έχει ήδη μπει ο Klaus μέσα ενώ υπάρχουν ήδη το 10άρι και τα δύο εξτρέμ (ο εξτρέμ της μεριάς που γίνεται η σέντρα συνήθως πλησιάζει το αντίστοιχο πλάγιο μπακ για να δώσει βοήθεια για τη πάσα).
Οπότε στην περίπτωση β) εκμεταλλεύονται οι γνωστές επιθετικές αρετές του Klaus. Στην περίπτωση α) γίνεται πιο "περιφερειακός", κάτι σαν second striker. Καλό είναι αυτό για την ομάδα, γεμίζει η περιοχή, οπότε ακόμα και σε φάση αναμπουμπούλας έχουμε μεγάλες πιθανότητες για γκολ.
Η μόνη τρικυμία βρίσκεται στην αντίπαλη άμυνα, όταν η επιθετική ανάπτυξη λειτουργεί σωστά.
-
Dimg4
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Καποτε ησουν παντα στην σωστη θεση... πλεον εισαι ΠΑΝΤΑ κανα 2 μετρα πισω απο τις σεντρες.. τι σκατα εχεις παθει ρε Κλαους?
-
B&W
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ξεκινάς να κάνεις κίνηση, σε βλέπει ο Νάτχο και μόλις πάει να σου βγάλει μπαλιά κάνεις αντίθετη κίνηση.
Ντάξει, είπαμε, ο Νάτχο είναι 5 κλάσεις ανώτερος σαν παίκτης, αλλά δεν είναι και ο Αϊνσταϊν για να καταλαβαίνει κάθε τι που θα σκαρφιστεί η ποντιακή κεφάλα σου...!
Ντάξει, είπαμε, ο Νάτχο είναι 5 κλάσεις ανώτερος σαν παίκτης, αλλά δεν είναι και ο Αϊνσταϊν για να καταλαβαίνει κάθε τι που θα σκαρφιστεί η ποντιακή κεφάλα σου...!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ας αποφασισουμε επιτελους τι θελουμε απο τον ΚΛΑΟΥΣ!!B&W έγραψε:Μπράβο για το γκολ, αλλα σε όλο το παιχνίδι ήσουν άφαντος. Όλο άστοχες κινήσεις!
Άντε να σε δούμε τώρα που θα έχεις και ανταγωνισμό τι θα κάνεις!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπράβο για το γκολ, κι ας λέει ο αρχηγός σου ότι έκανε κακό στην ομάδα 
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Οτι να ειναι ειστε εδω μεσα ο καθενας βλεπετε ποδοσφαιρο η σαντουρι τρεχει και χθες παλι για 3 μπροστα γιατι οι αλλοι δεν πιεζουν με τιποτα πηρε μια σωστη μπαλια την καρφωσε πηρε αλλες 5 στοχωρο του κεντρου περιπου και την εσπασε δεξια αριστερα γυρισε 10 φορες πισω απο το κεντρο για να μαρκαρει η να παρει μπαλα αλλα οταν το κεντρο σου ειναι ανυπαρκτο μην περιμενεις και πολλα.ειναι απλο οταν δεν εχει κεντρο δεν εχεισ αμυνα ουτε επιθεση.