Αδερφέ σε όλες τις ομάδες της Ευρώπης Γενάρη μήνα το 80% των μεταγραφών ειναι δανεικοι.. Δεν γινόταν να κανείς 6 αγορές παικτών τέτοιας ποιότητας.. Κ πιστεύω στην τελική η ιστορία έδειξε οτι στο τέλος όλοι παρακαλάμε να μείνουν... Δες καμάρα ,όλισε ,σιφό,Ελ ζαρ,σορλεν...κ.α... Μακάρι να παίξουν μπάλα κ να πετύχουμε στόχους κ ας μην μείνουν....guardian4 έγραψε:Ενω μου αρεσε το επιπεδο των μεταγραφων, καθως και το πληθος τους.
Με απογοητευσε δε τα περι 6 μηνιααιων συμβολαιων .
Δε κτιζεις ομαδα με δανεικους.
Βασικα ημουν μεχρι και εκνευρισμενος, παραδοξως απο την ποιοτητα των παικτων, αλλα αυτο με τους δανεικους δε μ αρεσει.
Απ την αλλη ομως ενω τα σκεφτηκα πιο ψυχραιμα, αν καποιος μας ΚΑΝΕΙ και παιζει στον ΠΑΟΚ ΜΠΑΛΙΤΣΑ, μπορουμε να βαλουμε την ρητρα του, ή να ισοβαθμισουμε προταση(στην περιπτωση νατχο) .
Το θεμα ειναι ο ρωσσος προτειθεται να σκασει, 2 μυρια ρητρα για τον αμυντικο, 2.5 για επιθετικο, και 3 χαρτακια ετησιως (ενδεχομενως) για νατχο? Συνολο 7.5?
7.5 + το οτι θελουμε εξτρεμ.
Θα δειξει.
Το λαχείο natcho ειναι άλλη υπόθεση... Μακάρι να γίνει ένα θαύμα κ να καραγουσταρει κ να μείνει εδώ...