Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
-
NikosAthina
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιαν 2014, 19:28
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
Παιδιά τι κακό είπα; Που ήμουν λάθος και μιλάτε για καρπαζιές και σεβασμούς;
- mitsotakis
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 19:15
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
Δεν καταλαβαίνω την επίθεση στο Νίκο από Αθήνα. Τη θεωρώ άδικη και άκαιρη.
Το βραδάκι υπογράφει ο Βιερίνια και πάμε για μεγάλη πορεία στο β ' γύρο.Αν ήταν 8 οι βαθμοί της διαφοράς πιστεύω πως προλαβαίναμε. ..
Δε θυμάμαι πόσους βαθμούς καλύψαμε από το βάζελο όταν στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο πήραμε Μαραγκό και Φραντσέσκο. Κάτι ανάλογο μυρίζομαι αλλά χωρίς την ευτυχή κατάληξη.
Το βραδάκι υπογράφει ο Βιερίνια και πάμε για μεγάλη πορεία στο β ' γύρο.Αν ήταν 8 οι βαθμοί της διαφοράς πιστεύω πως προλαβαίναμε. ..
Δε θυμάμαι πόσους βαθμούς καλύψαμε από το βάζελο όταν στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο πήραμε Μαραγκό και Φραντσέσκο. Κάτι ανάλογο μυρίζομαι αλλά χωρίς την ευτυχή κατάληξη.
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
φιλε πατα πανω στο ονομα του ολιβαρες ,διαβασε τα ποστ του και θα καταλαβειςNikosAthina έγραψε:Παιδιά τι κακό είπα; Που ήμουν λάθος και μιλάτε για καρπαζιές και σεβασμούς;
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
eorptol έγραψε:ο πετρωτος ο μεγαλος παπατζης σε δουλευει λεω σε γιατι εγω τον θεωρω τον αρχιπαπατζη απο τους ΑΡΔ και δεν τον πιστεψα ποτε ,ποτε δεν επεσε μεσαgergeo4 έγραψε:τελικα ο πιαττι δεν ηρθε λογω οικονομικων(αρνηθηκαν τα 3 μυρια?) ή λογω χρονου?αν εινα το 1ο το καταλαβαινω κ μπραβο για την προσπαθεια,αν ειναι το 2ο καποιος μας δουλευει οταν σε ολη την ευρωπη ακομη κ τωρα γινονται προσφορες κ διαπραγματεύσεις..
οταν τα ελεγα εγω για τον πετρωτο ο σουρμε μου την ειπε.Πειτε μου μια φορα που επεσε μεσα σε ειδηση?ΜΙΑΑΑΑΑΑ
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
Οι Γρηγοριάδης , Μπούζος και Πετρωτός ήταν αυτοί που έκαναν πλάτες τον Γούμενο για να βάλει φουρνέλο στην Τούμπα.
Νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα για το πόσο καλοπροαίρετοι είναι στα θέματα ΠΑΟΚ.
Νομίζω ότι αυτό τα λέει όλα για το πόσο καλοπροαίρετοι είναι στα θέματα ΠΑΟΚ.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
Δε σου την ειπα,απλα σου ζητησα να εισαι λιγο πιο χαλαρος με τις εκφρασεις σου..
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
δεν ειπες τιποτα κακο...η αντιθετη αποψη πειραζει...NikosAthina έγραψε:Παιδιά τι κακό είπα; Που ήμουν λάθος και μιλάτε για καρπαζιές και σεβασμούς;
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
STO διαταυτα ομως σουρμε εχω αδικο?sourmenetes έγραψε:Δε σου την ειπα,απλα σου ζητησα να εισαι λιγο πιο χαλαρος με τις εκφρασεις σου..
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
δεν υπηρχε καμια αντιθετη αποψη ..και γω ηθελα να αναφερω οτι ο χουσεν δεν δικαιουται να παιξει ευρωπη(ολοι μπορουμε να κανουμε λαθος) αλλα δεν θα το γραφα με αυτο το υφος ειδικα εναντι στον ολι…απλως ο φιλος δεν τον γνωριζει ,οποτε και σκεφτηκε ¨αυτος ειναι που το παιζει οτι τα ξερει ολα και δεν γνωριζει αυτο?¨…εκτος αν πειραξε το χαμουτζηςAthens έγραψε:δεν ειπες τιποτα κακο...η αντιθετη αποψη πειραζει...NikosAthina έγραψε:Παιδιά τι κακό είπα; Που ήμουν λάθος και μιλάτε για καρπαζιές και σεβασμούς;
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
2 λογια για τις μεταγραφες....
νατσο και μαρτενς με μαντουρο ειναι στο τοπ επιπεδο
χουσεν, ινσου, και τερματοφυλακας ειναι β επιπεδο, με επιφυλαξη για το μαυρακι του αγιαξ που μπορει να παει σε τοπ
ολοι μαζι ειναι πανω απο αυτους που ειχαμε, και για το ελληνικο επιπεδο και οι 6 μεταγραφαρες
νατσο και μαρτενς με μαντουρο ειναι στο τοπ επιπεδο
χουσεν, ινσου, και τερματοφυλακας ειναι β επιπεδο, με επιφυλαξη για το μαυρακι του αγιαξ που μπορει να παει σε τοπ
ολοι μαζι ειναι πανω απο αυτους που ειχαμε, και για το ελληνικο επιπεδο και οι 6 μεταγραφαρες
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
οι μεταγραφές έγιναν για τους εφικτούς στόχους, δηλαδή 1) το κύπελο φέτος 2) το κυνήγι μέχρι τέλους του φετινου πρωταθλήματος (αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι φυσικά) και 3) για τα προκτιματικά του cl.l. το ερχόμενο καλοκαίρι, ώστε να δούμε ένα έτοιμο δεμένο σύνολο, που να χρειάζεται το όσο το δυνατον λιγότερες προσθήκες.
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
Ινσαουραλδε β επιπεδο? βασικος στη μποκα και πιο πριν στη νιουελς με γεματες σεζον,οτι του φανει του λολοστεφανη.
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
Ένα λάθος έκανε η ΠΑΕ αυτή την μεταγραφική περίοδο...
Επρεπε να είχε τον Νάτχο, κλεισμένο, κλειδωμένο μεταμφιεσμένο κλπ σε σουίτα του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΑΣ από προχτές και να τον έβγαζε τώρα...

Επρεπε να είχε τον Νάτχο, κλεισμένο, κλειδωμένο μεταμφιεσμένο κλπ σε σουίτα του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΑΣ από προχτές και να τον έβγαζε τώρα...
Re: Μεταγραφές χειμώνα 2013-14
γιατι ο χουσεν που επιαξε τσου λου και εβαλε γκολ με μπαρτσα φετος το λες για β ?δεν το λες ….ας μην ειχες ολλανδικο επιτελειο και θα σου ελεγα γω αν θα ερχοτανobanebane έγραψε:Ινσαουραλδε β επιπεδο? βασικος στη μποκα και πιο πριν στη νιουελς με γεματες σεζον,οτι του φανει του λολοστεφανη.