33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν ξέρω αν ο πανηγυρισμός του μετά το γκολ στο σημαιάκι του κόρνερ (στυλ Μουσλι) σήκωνε κίτρινη κάρτα, αλλά συμπλήρωσε επτά και θα απουσιάσει σε 2 από τους επόμενους 4 αγώνες πρωταθλήματος.
POWER-4-
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 21:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από POWER-4- »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν ξέρω αν ο πανηγυρισμός του μετά το γκολ στο σημαιάκι του κόρνερ (στυλ Μουσλι) σήκωνε κίτρινη κάρτα, αλλά συμπλήρωσε επτά και θα απουσιάσει σε 2 από τους επόμενους 4 αγώνες πρωταθλήματος.
δεν μετραει του κυπελου.στον πανηγυρισμο μπωσ ειδες να εβγαλε και σκασμο ψυχολογικο?μηπως εκανε ροπαλο την σημαια για τις γριες γιατι αυτεσ εδειχνε?
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από bane1980 »

καλά έκανες και ξεμπούκωσες στο ραμολί, η γριά η κότα έχει το ζουμί

Ρίξε και ένα στο παράρτημα την Κυριακή για να φύγουν όλα τα φλόκια και μετά ετοιμάσου για τα σημαντικά
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Σήμερα που πρόσεξα λίγο και από το γήπεδο, νομίζω πως κατάλαβα τι γίνεται..

Το πλάνο είναι:

α) να πηγαίνει γρήγορα από την άμυνα στην επίθεση η μπάλα, να βγαίνει ο Klaus από την περιοχή, να τραβάει έναν ή δύο αμυντικούς και παράλληλα να γίνεται κίνηση από το 10άρι ή και τον/τα εξτρέμ προς την περιοχή, ώστε εκείνη να γεμίζει και να βγαίνει η πάσα από τους DM ή η σέντρα από τους πλάγιους μπακ.

ή

β)ν δεν γίνει η τελική, βγαίνει η μπάλα προς τα έξω, όπου έχουν ανεβεί οι DM και τα πλάγια μπακ πατούν περιοχή, οπότε έχει ήδη μπει ο Klaus μέσα ενώ υπάρχουν ήδη το 10άρι και τα δύο εξτρέμ (ο εξτρέμ της μεριάς που γίνεται η σέντρα συνήθως πλησιάζει το αντίστοιχο πλάγιο μπακ για να δώσει βοήθεια για τη πάσα).

Οπότε στην περίπτωση β) εκμεταλλεύονται οι γνωστές επιθετικές αρετές του Klaus. Στην περίπτωση α) γίνεται πιο "περιφερειακός", κάτι σαν second striker. Καλό είναι αυτό για την ομάδα, γεμίζει η περιοχή, οπότε ακόμα και σε φάση αναμπουμπούλας έχουμε μεγάλες πιθανότητες για γκολ.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

σε φορμα νομιζω ,σημερα και δυνατος...με αντιπαλο το σουδικο κριαρι
POWER-4-
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 21:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από POWER-4- »

Ετρεξες πιεσες μοιρασες πασες αλλα ολα τα λεφτα ειναι στο πρωτο γκολ που σκιβεις και σκιβει μαζι σου και ο γκασμας ο αμυντικος που αντι να βλεπει την μπαλα βλεπει εσενα(κλασικη περιπτωση αμυνομενου)και ετσι περναει η μπαλα και μπαινει γκολ για εμενα συμετοχη στο γκολ.Συνεχισε ετσι και μην μασας ο κοσμος θα σε ξανααγαπησει παλι επισεις το τακλιν στα πλαγια τησ περιοχης μας κοινος ησουν σχεδον παντου και σχεδον ολεσ οι επιθεσης μασ περασαν απο τα ποδια τα δικα σου και του ΒΟΥΚΙΤΣ.

παμε γερα την κυριακη τωρα
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

ο τρόπος που έπαιξες σήμερα, εμένα με καλύπτει πλήρως. κι ας μη σκόραρες.

καλό παίξιμο με πλάτη, σπάσιμο της μπάλας πλάγια ή στο 10άρι και κατευθείαν σπριντ μπροστά.

1000 μπράβο
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δάσκαλε, τι λέει; Τριών Ιεραρχών και το ρίξαμε έξω σήμερα; :mrgreen:
Να μας γράφεις.. :)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

άστα ρόμαν.

9-10μιση εκκλησιασμός

10μισή με 2μιση σεμινάριο...

πονοκεφάλιασα σήμερα περισσότερο από τις υπόλοιπες μέρες

για σένα είναι η ζωή τώρα :D :D :D
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

[youtube]EeGe1iLhYrE[/youtube]
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

νταξ, δε σκάβουμε κιόλας. :) :)

και για να είμαστε ον τόπικ, ο κλάους σήμερα δουλεψε περισσότερο από κάθε άλλη φορά

να σαι καλά ρόμαν. καλή δύναμη
θα τα λέμε πότε πότε
Άβαταρ μέλους
Mozard
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Τετ 15 Ιαν 2014, 23:10
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Mozard »

Μπράβο και απο εμένα!

Δείχνεις χρόνο με το χρόνο να προσαρμόζεσαι σε ένα πιο πλουραλιστικό τρόπο παιχνιδιού.
Όταν βρείς καλύτερα τα πατήματα σου και τον ρόλο σου, μαζί με την ψυχολογία θα έρθουν και περισσότερα γκόλ. Δεν είναι τυχαίο που σε εμπιστεύται για βασικό ο κόουτς σε σύστημα με ένα επιθετικό.

Τέλος θέλω να σημειώσω οτι παρατηρώ οτι συμμετέχεις σε όλα τα τριγωνάκια που γίνονται μπροστά στην περιοχή
και σπάνια πουλάς την μπάλα με λάθος πάσα.

Keep up the good work.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από karlat85 »

Πρόταση για Κλάους
Ο Αλέξανδρος Τζιόλης δεν είναι ο μοναδικός ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ που βρίσκεται στο στόχαστρο ομάδων της Τουρκίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του INPAOK, έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για την απόκτηση του Στέφανου Αθανασιάδη. Ο διεθνής ποδοσφαιριστής δεν είναι ενήμερος για το ενδιαφέρον των Τούρκων που σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες έχει εκδηλωθεί στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανεπίσημα καθώς δεν έχει κατατεθεί επίσημα πρόταση.

Δεν αποκλείεται αυτό να συμβεί τις επόμενες ώρες καθώς η μεταγραφική περίοδος στην Τουρκία δεν ολοκληρώνεται σήμερα (όπως σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη). Ακόμα όμως κι αν υπάρξει επίσημη πρόταση θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο να την αποδεχθούν τόσο η ΠΑΕ ΠΑΟΚ όσο και ο επιθετικός του Δικεφάλου.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://inpaok.com/160125/%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%BF%CF%85%CF%82/
Άβαταρ μέλους
BarbaBarbAntonis
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τρί 31 Δεκ 2013, 03:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από BarbaBarbAntonis »

καλά αν γράφαμε εδώ μέσα με τον τρόπο που γράφετε κάποιοι για τον Τζιώλη μέχρι και μπαν θα τρώγαμε :pano:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από slidar »

Μεχρι το καλοκαιρι τηα χρειαστει..

Εαν τοτε μας κανουν προταση 2.5 χαρτια.. με κορδελιτσα τον στελνω..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”