Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Βάλε και Φετφα 4, Φεισα 4, Αμπτουν 2, Τζιμπουρ 1,5 και είσαι στα 60 εκ εσοδα.Odi έγραψε:Υποθετικό σενάριο:Είσαι γαύρος και λες πως πας να κάνεις την υπέρβαση και να περάσεις την Γιουνάιτεντ.
Ιανουάριο μήνα πουλάει ο χοντρός τον Βάις (που πολλοί εδώ μέσα όταν τον πήρε ο γκέι,τον είχατε βγάλει Κριστιάνο Ρονάλντο) και δίνει και τον πρώτο σου σκόρερ.
Έχεις ήδη δώσει Μεντζανί,Ενντιγκά,Γιαταμπαρέ (μεγάλα παλτά) και έχεις μείνει με τον Σαβιόλα μπροστά και τον Σέποβιτς το παλτό.
Τσεπώνει ο πρόεδρος-επενδυτής-πωλητής ήθους 15 μύρια από τον κάγκουρα και 5 από τον Βάις συν όσα γλύτωσε από αυτούς που αποδέσμευσε.Και σου φέρνει τον χοντρό παλαίμαχο Νέλσον Βαλντέζ από την Αλ Τζαζίρα (όχι το πρακτορείο ειδήσεων,την ομάδα).
Συμπέρασμα:3 καλοκαιρινές μεταγραφές άντεξαν 6 μήνες (που σε αυτές πρέπει να μπει και ο ανύπαρκτος Σέποβιτς,αλλά πού να βρεθεί τυφλός να τον πάρει) και έχεις μείνει με τον Μανωλά,τον Μανιάτη,τον Σάμαρη και τον Αβραάμ Παπαδόπουλο.Αν προσθέσεις και Μήτρογλου-Βάις είσαι 5 παίκτες μείον.
Με απλούστατα μαθηματικά έχουμε:25 μύρια από το τσου λου και 15 από τον Μήτρογλου και και 5 από τον Βάις και πες άλλα 3 από αυτούς που αποδέσμευσες. ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ:48 εκατομμύρια.
Και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με το γιατί υπέγραψε για 6 μήνες ο Νάτχο..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
O γαυρος αγορασε 2.5 μυρια παιχτη που ληγει το συμβολαιο του το καλοκαιρι με 13 συμμετοχες στην πριμερα οι 4 ως αλλαγη και συνολικο χρονο συμμετοχης 650 λεπτα.
Θα αρχισουν να βαρανε τα τυμπανα του πολεμου στου ρεντη,πολυ γουσταρω φαγομαρα στους γαυρους.
Ειναι το πρωτο βημα για το επι ισοις οροις που ζηταμε.
Θα αρχισουν να βαρανε τα τυμπανα του πολεμου στου ρεντη,πολυ γουσταρω φαγομαρα στους γαυρους.
Ειναι το πρωτο βημα για το επι ισοις οροις που ζηταμε.
- DarkBishop
- Δημοσιεύσεις: 323
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:13
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Διάβασα στην κεντρική ότι οι γαύροι επιτέθηκαν στο λεωφορείο του Ατρόμητου. Με αφορμή αυτό,θέλω να παραθέσω κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν,για να μην ξεχνιόμαστε. Τι να πεις...
[youtube]1ePPcvwUWGk[/youtube]
[youtube]1ePPcvwUWGk[/youtube]
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Οι τύποι έχουν κάνει το ξέπλυμα επιστήμη. Δεν είναι να πιστεύεις τίποτα πλέον περί ποσών για μεταγραφές του γαύρου.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο χοντρος την εχει καταλαβει την δουλεια στο λιμανι....Οτι λιγα ειναι ακομα τα ψωμια του σε θεσμους τυπου Τσ. λ.... Οτι σιγα-σιγα ερχεται το τελος το καταλαβαινει..Και φυσικα δεν εχει σκοπο να ασχολειται με τα ορκ μια ζωη και κυριως βαζοντας χρημα απο την τσεπη του....
Και τι κανει ? Πουλαει και την ιδια ωρα δουλευει τα ορκ του πειραια οτι ο Καγκουρογλου θα μεινει για παντα στο λιμανι και αλλες π@πες....Του κλεινει μαλιστα συμβολαιο και χωρις ρητρα για τον παικταρα και απο εκει που αλληθωριζε ολη η Ευρωπη για τον κλωνο του Ξεβιδωμενου στο Θεατρο Σκιων , ερχεται η μεγαλη Φουλαμ του Γιωργου Καραγκουνη και δινει ενα μυθικο ποσο ( 14 εκ. ) για τον ελληνα επιθετικο...
Γιατι υπαρχει περιπτωση να δει κανεις το συμβολαιο ? Ετσι τους εγνεψε να γραψουν ο προεδρος ετσι γραφουν τα δημοισιογραφικα ανδρεικελα του πειραια..Και καμαρωνουν οτι πηραν λεφτα απο τη μεταγραφη....
Βεβαια και απο την πλευρα μας οσους παικταραδες και να φερεις η ΔΕΚΟ παιζει με κανονες Τρουμπας , μαφιας και οργανωμενου εγκληματος .... Εχει " καθαρισει" βεβαια με τα παραρτηματα και τις διαιτησιες στους 11 βαθμους διαφορα...
Η απαντηση πρεπει να ειναι του ιδιου βεληνεκους....
Και τι κανει ? Πουλαει και την ιδια ωρα δουλευει τα ορκ του πειραια οτι ο Καγκουρογλου θα μεινει για παντα στο λιμανι και αλλες π@πες....Του κλεινει μαλιστα συμβολαιο και χωρις ρητρα για τον παικταρα και απο εκει που αλληθωριζε ολη η Ευρωπη για τον κλωνο του Ξεβιδωμενου στο Θεατρο Σκιων , ερχεται η μεγαλη Φουλαμ του Γιωργου Καραγκουνη και δινει ενα μυθικο ποσο ( 14 εκ. ) για τον ελληνα επιθετικο...
Γιατι υπαρχει περιπτωση να δει κανεις το συμβολαιο ? Ετσι τους εγνεψε να γραψουν ο προεδρος ετσι γραφουν τα δημοισιογραφικα ανδρεικελα του πειραια..Και καμαρωνουν οτι πηραν λεφτα απο τη μεταγραφη....
Βεβαια και απο την πλευρα μας οσους παικταραδες και να φερεις η ΔΕΚΟ παιζει με κανονες Τρουμπας , μαφιας και οργανωμενου εγκληματος .... Εχει " καθαρισει" βεβαια με τα παραρτηματα και τις διαιτησιες στους 11 βαθμους διαφορα...
Η απαντηση πρεπει να ειναι του ιδιου βεληνεκους....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Kαι το παπατζηλικι κατα Πειραια μερια καλα κρατει.... Σφηνα λενε μπηκε η Γουεστ -Χαμ για τον μαγο της μπαλας , Μητρογλου....
Και για να γελασετε ακομα περισσοτερο διαβαστε: Ο ποδοσφαιριστής θα υπογράψει συμβόλαιο μέχρι το 2018 και θα λαμβάνει 2.460.000 ευρώ το χρόνο.
Προβλεπω επιστροφη συντομα στην ομαδα του λιμανιου λογω αγαπης προς αυτη, νοσταλγιας του φραπε αλα γεωργατος καθως και λογω ελλειψης τιτλων , παλμου του λαου και αλλες @ρχιδιες καμαρωτες ....
Υ.Γ. Απο οπαδους της επισημης αγαπημενης του US NAVY διαρρεει το σεναριο οτι πισω και απο τη Φουλαμ ειναι η Λιβερπουλ , η οποια την τελευταια στιγμη θα παρει τον Καγκουρογλου με ακομα μεγαλυτερο ποσο.....
Οταν η μ@λακια χτυπαει κοκκινο .....
Και για να γελασετε ακομα περισσοτερο διαβαστε: Ο ποδοσφαιριστής θα υπογράψει συμβόλαιο μέχρι το 2018 και θα λαμβάνει 2.460.000 ευρώ το χρόνο.
Προβλεπω επιστροφη συντομα στην ομαδα του λιμανιου λογω αγαπης προς αυτη, νοσταλγιας του φραπε αλα γεωργατος καθως και λογω ελλειψης τιτλων , παλμου του λαου και αλλες @ρχιδιες καμαρωτες ....
Υ.Γ. Απο οπαδους της επισημης αγαπημενης του US NAVY διαρρεει το σεναριο οτι πισω και απο τη Φουλαμ ειναι η Λιβερπουλ , η οποια την τελευταια στιγμη θα παρει τον Καγκουρογλου με ακομα μεγαλυτερο ποσο.....
Οταν η μ@λακια χτυπαει κοκκινο .....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Odi έγραψε:Υποθετικό σενάριο:Είσαι γαύρος και λες πως πας να κάνεις την υπέρβαση και να περάσεις την Γιουνάιτεντ.
Ιανουάριο μήνα πουλάει ο χοντρός τον Βάις (που πολλοί εδώ μέσα όταν τον πήρε ο γκέι,τον είχατε βγάλει Κριστιάνο Ρονάλντο) και δίνει και τον πρώτο σου σκόρερ.
Έχεις ήδη δώσει Μεντζανί,Ενντιγκά,Γιαταμπαρέ (μεγάλα παλτά) και έχεις μείνει με τον Σαβιόλα μπροστά και τον Σέποβιτς το παλτό.
Τσεπώνει ο πρόεδρος-επενδυτής-πωλητής ήθους 15 μύρια από τον κάγκουρα και 5 από τον Βάις συν όσα γλύτωσε από αυτούς που αποδέσμευσε.Και σου φέρνει τον χοντρό παλαίμαχο Νέλσον Βαλντέζ από την Αλ Τζαζίρα (όχι το πρακτορείο ειδήσεων,την ομάδα).
Συμπέρασμα:3 καλοκαιρινές μεταγραφές άντεξαν 6 μήνες (που σε αυτές πρέπει να μπει και ο ανύπαρκτος Σέποβιτς,αλλά πού να βρεθεί τυφλός να τον πάρει) και έχεις μείνει με τον Μανωλά,τον Μανιάτη,τον Σάμαρη και τον Αβραάμ Παπαδόπουλο.Αν προσθέσεις και Μήτρογλου-Βάις είσαι 5 παίκτες μείον.
Με απλούστατα μαθηματικά έχουμε:25 μύρια από το τσου λου και 15 από τον Μήτρογλου και και 5 από τον Βάις και πες άλλα 3 από αυτούς που αποδέσμευσες. ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ:48 εκατομμύρια.
Και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με το γιατί υπέγραψε για 6 μήνες ο Νάτχο..
Προσθέστε σε όλα αυτά και την πώληση Φετφατζίδη που την ξέχασα εχθές..Και του Αμπντούν επίσης.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ο χοντρός αν δεν κάνει 15+ εκ. μεταγραφές τότε έχει φέτος βγάλει τρελό κομπόδεμα....απο την ομάδα της καρδιάς του.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ειμαι σίγουρος οτι αυτο θα γίνει του χρόνου δανεικός στον γαβρο .....και θα λενε η μεγάλη επιστροφή κλπ.shark4 έγραψε:Kαι το παπατζηλικι κατα Πειραια μερια καλα κρατει.... Σφηνα λενε μπηκε η Γουεστ -Χαμ για τον μαγο της μπαλας , Μητρογλου....
Και για να γελασετε ακομα περισσοτερο διαβαστε: Ο ποδοσφαιριστής θα υπογράψει συμβόλαιο μέχρι το 2018 και θα λαμβάνει 2.460.000 ευρώ το χρόνο.
![]()
![]()
![]()
![]()
Προβλεπω επιστροφη συντομα στην ομαδα του λιμανιου λογω αγαπης προς αυτη, νοσταλγιας του φραπε αλα γεωργατος καθως και λογω ελλειψης τιτλων , παλμου του λαου και αλλες @ρχιδιες καμαρωτες ....
Υ.Γ. Απο οπαδους της επισημης αγαπημενης του US NAVY διαρρεει το σεναριο οτι πισω και απο τη Φουλαμ ειναι η Λιβερπουλ , η οποια την τελευταια στιγμη θα παρει τον Καγκουρογλου με ακομα μεγαλυτερο ποσο.....
Οταν η μ@λακια χτυπαει κοκκινο .....
- anekfrastos
- Δημοσιεύσεις: 2838
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 00:14
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ξέχασες την περήφανη πώληση του 1ου τους σκόρερ πέρσυ (Djebbour) στην ομάδα του Ρομπέν (όχι του Αριέν αλλά των δασών).Odi έγραψε:Odi έγραψε:Υποθετικό σενάριο:Είσαι γαύρος και λες πως πας να κάνεις την υπέρβαση και να περάσεις την Γιουνάιτεντ.
Ιανουάριο μήνα πουλάει ο χοντρός τον Βάις (που πολλοί εδώ μέσα όταν τον πήρε ο γκέι,τον είχατε βγάλει Κριστιάνο Ρονάλντο) και δίνει και τον πρώτο σου σκόρερ.
Έχεις ήδη δώσει Μεντζανί,Ενντιγκά,Γιαταμπαρέ (μεγάλα παλτά) και έχεις μείνει με τον Σαβιόλα μπροστά και τον Σέποβιτς το παλτό.
Τσεπώνει ο πρόεδρος-επενδυτής-πωλητής ήθους 15 μύρια από τον κάγκουρα και 5 από τον Βάις συν όσα γλύτωσε από αυτούς που αποδέσμευσε.Και σου φέρνει τον χοντρό παλαίμαχο Νέλσον Βαλντέζ από την Αλ Τζαζίρα (όχι το πρακτορείο ειδήσεων,την ομάδα).
Συμπέρασμα:3 καλοκαιρινές μεταγραφές άντεξαν 6 μήνες (που σε αυτές πρέπει να μπει και ο ανύπαρκτος Σέποβιτς,αλλά πού να βρεθεί τυφλός να τον πάρει) και έχεις μείνει με τον Μανωλά,τον Μανιάτη,τον Σάμαρη και τον Αβραάμ Παπαδόπουλο.Αν προσθέσεις και Μήτρογλου-Βάις είσαι 5 παίκτες μείον.
Με απλούστατα μαθηματικά έχουμε:25 μύρια από το τσου λου και 15 από τον Μήτρογλου και και 5 από τον Βάις και πες άλλα 3 από αυτούς που αποδέσμευσες. ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ:48 εκατομμύρια.
Και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με το γιατί υπέγραψε για 6 μήνες ο Νάτχο..
Προσθέστε σε όλα αυτά και την πώληση Φετφατζίδη που την ξέχασα εχθές..Και του Αμπντούν επίσης.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
"Στέλνει δανεικούς ο Ολυμπιακός
Τον Ανδρέα Γιαννιώτη στο Φωστήρα αλλά και τον Λεάντρο Πίντο στον ΠΑΣ Γιάννινα θα δώσει δανεικούς ο Ολυμπιακός μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν, προκειμένου να πάρουν παιχνίδια.
Στην ομάδα του Φωστήρα στέλνει δανεικό τον τερματοφύλακα, Ανδρέα Γιαννιώτη, μέχρι το τέλος της σεζόν, ο Ολυμπιακός.
Ο 21χρονος δεν είχε καταφέρει να βρει χρόνο συμμετοχής στο Λιμάνι, καθώς δεν είχε καμία παρουσία τη φετινή σεζόν και θα δοθεί στο «φονέα», προκειμένου να πάρει παιχνίδια και ν΄αποκτήσει εμπειρίες που θα τον βοηθήσουν στη συνέχεια της καριέρας του.
Κάτι ανάλογο θα κάνουν οι «ερυθρόλευκοι» και με τον Λεάντρο Πίντο που θα αγωνίζεται με τη φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα, για τους επόμενους έξι μήνες, ενώ μέχρι τώρα βρισκόταν επίσης με τη μορφή δανεισμού στο σύλλογο της Καλλονής, με την οποία είχε 20 συμμετοχές και έχοντας πετύχει ένα τέρμα για την ομάδα του Γιάννη Μαντζουράκη."
Σπορ-fm
Μεταγραφη δανεικων με προφανη στοχο τη χειραγωγηση του πρωταθληματος, βρωμα και δυσωδια απο τους βιαστες του Ελληνικου ποδοσφαιρου
Τον Ανδρέα Γιαννιώτη στο Φωστήρα αλλά και τον Λεάντρο Πίντο στον ΠΑΣ Γιάννινα θα δώσει δανεικούς ο Ολυμπιακός μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν, προκειμένου να πάρουν παιχνίδια.
Στην ομάδα του Φωστήρα στέλνει δανεικό τον τερματοφύλακα, Ανδρέα Γιαννιώτη, μέχρι το τέλος της σεζόν, ο Ολυμπιακός.
Ο 21χρονος δεν είχε καταφέρει να βρει χρόνο συμμετοχής στο Λιμάνι, καθώς δεν είχε καμία παρουσία τη φετινή σεζόν και θα δοθεί στο «φονέα», προκειμένου να πάρει παιχνίδια και ν΄αποκτήσει εμπειρίες που θα τον βοηθήσουν στη συνέχεια της καριέρας του.
Κάτι ανάλογο θα κάνουν οι «ερυθρόλευκοι» και με τον Λεάντρο Πίντο που θα αγωνίζεται με τη φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα, για τους επόμενους έξι μήνες, ενώ μέχρι τώρα βρισκόταν επίσης με τη μορφή δανεισμού στο σύλλογο της Καλλονής, με την οποία είχε 20 συμμετοχές και έχοντας πετύχει ένα τέρμα για την ομάδα του Γιάννη Μαντζουράκη."
Σπορ-fm
Μεταγραφη δανεικων με προφανη στοχο τη χειραγωγηση του πρωταθληματος, βρωμα και δυσωδια απο τους βιαστες του Ελληνικου ποδοσφαιρου
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Λεαντρο Πιντο ξεκιναει η χρονια και παιζει στον θρηνο, παει δανεικος στην καλλονη και ειναι βασικοτατος, Γεναρη μηνα τελειωνει ο δανεισμος στην καλλονη γυρναει στον θρηνο και απο κει δανεικος στα γιαννενα.......
ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ??????? ΔΕΝ ΦΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ 3 ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ??????
ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ??????? ΔΕΝ ΦΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ 3 ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ??????
- JimToPaoki
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Σάβ 10 Ιούλ 2010, 16:32
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Stelyk αυτό που λες ισχύει αν έχει αγωνιστεί με τρεις ομάδες σε μια χρονιά