Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πριν αρχίσει μίρλα καλά είναι ναθυμόμαστε την διαφορά αντιμετώπισης από τους διαιτητές. Περιπτώσεις σαν την κίτρινη του κατσουράνη υπήρξαν 3 για τον σαμαρη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
nothu έγραψε:Κοκκινη στον γκει! Θα χω να το λεω και στα εγγονια μου. 26-1-2014. Ιστορικη μερα.
Τελευταια φορα που Ελληνας διαιτητης εβγαλε κοκκινη καρτα σε παικτη του ψευτο-πρωταθλητη ηταν το μακρινο Φεβρουαριο του 2011 , στο ματς Πανιωνιος -γαυρος , οταν ο Παμποριδης απεβαλε τον Ριερα.... :ugeek:
Παει ο διαιτητης.....Οχι τοσο για την αποβολη και τον αν θα κινδυνευσει η ΔΕΚΟ οσο για το π@υτσο-ρεκορ που εσπασε....
Εκπληκτικη η αντιδραση τοσο του τερματοφυλακα οσο και του αμυντικου της ξανθης στο δευτερο γκολ του Ιμπαγασα...Μονο που δεν χειροκροτησαν .....
Επισης αξιος ο τερματοφυλακας του Πανιωνιου....Πιο πολυ "πεφτουν" οι τερματοφυλακες στο Subbuteo απο οτι ο εν λογω...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Τίποτε δεν θα πάθει ο διαιτητής, θα "επανορθώσει". Ο επόπτης πάει στα τρένα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
αλμπερτ μπρους.barlow4 έγραψε:K-geo ποιο διεθνη γκανεζο μεσο εφερε το χωριο σου κ δε μας λετε το ονομα?ε?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
οποιον βραζιλιανο εδειρε σ εκεινο το ματς ο παυλαρας τελειωσε ποδοσφαιρικα,,
ΑΝτε μακη χαβο ριξε το παραρτημα ..0 1 με τον αειθαλη παικταρα καμαρα
ΑΝτε μακη χαβο ριξε το παραρτημα ..0 1 με τον αειθαλη παικταρα καμαρα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
http://www.sport24.gr/football/omades/P ... 14720.html βγαλανε και γλωσσα ρε τα μαμο8ρευτα 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
αυτοι το πιστευουν εδω και καιρο και ειναι αληθεια διναμε διακιωματα,,,,ελπιζω οχι πια..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μην ψαρωνετε....Το παρακατω εννοουσαν.....Κουπα τσαμπιονς λιγκ...blondman έγραψε:http://www.sport24.gr/football/omades/P ... 14720.html βγαλανε και γλωσσα ρε τα μαμο8ρευτα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
αν ισχυουν τα νουμερα για βαις και καγκουρα πολυ καλα τα ντηλ του γκευ...ας ελπισουμε οι ενδοξες μεταγραφικες τους μιζες εεεε ηθελα να πω το τμημα σκαουτινγκ να φερει αρκετους ακομα γιαταμπαρεδες,μπονγκηδες και λαθος αδερφους καλων ποδοσφαιριστων... :ugeek:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τετ 29 Ιαν 2014, 10:40, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μαζευει το χρημα ο χοντρος .....Σου λεει ερχονται δυσκολες εποχες ...Ας ειμαστε ετοιμοι να την κανουμε με ελαφρα...
Τωρα αυτα τα 14 εκατομμυρια ευρω που δινει η Φουλαμ και η ΔΕΚΟ ζηταει 15 , βρωμανε πολυ....Πριν λιγο καιρο ανανεωσαν το συμβολαιο του χατζηαβατη - χωρις ρητρα μαλιστα- και τωρα ηρθε η προταση της Φουλαμ για ενα παικτη ο οποιος μεχρι προσφατως ηταν και τραυματιας ... Αλλα με καποιο τροπο πρεπει να ηρεμησουν τα ορκ για τον παικταρα που δηλωνε "γαυρος μεχρι το κοκκαλο και που θα εμενε γαι παντα στην ομαδα της καρδιας του "....Τι ιδιες π@παριες που λενε παντου και παντα....
Αλλα ειπαμε ....Γαυροι ...Ισως το πιο ηλιθιο κομματι της κοινωνιας ....

Τωρα αυτα τα 14 εκατομμυρια ευρω που δινει η Φουλαμ και η ΔΕΚΟ ζηταει 15 , βρωμανε πολυ....Πριν λιγο καιρο ανανεωσαν το συμβολαιο του χατζηαβατη - χωρις ρητρα μαλιστα- και τωρα ηρθε η προταση της Φουλαμ για ενα παικτη ο οποιος μεχρι προσφατως ηταν και τραυματιας ... Αλλα με καποιο τροπο πρεπει να ηρεμησουν τα ορκ για τον παικταρα που δηλωνε "γαυρος μεχρι το κοκκαλο και που θα εμενε γαι παντα στην ομαδα της καρδιας του "....Τι ιδιες π@παριες που λενε παντου και παντα....
Αλλα ειπαμε ....Γαυροι ...Ισως το πιο ηλιθιο κομματι της κοινωνιας ....

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- Aigle_Noir
- Δημοσιεύσεις: 492
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:34
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πόσο δίνει το πέναλτυ και η κόκκινη κατά Ατρόμητα απόψε; ή έχει κλειδώσει ήδη;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106584
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πιθανόν και ο Ατρόμητος να παίξει το ίδιο παιχνίδι (πλήρους αδιαφορίας) με τον Αστέρα.