theo G4 έγραψε:ΝΑΙ και γενικά και ειδικά!RoMaN έγραψε:Δηλαδή ο γαύρος *αλάκας είναι..;
Όχι γενικά, σε αυτήν την περίπτωση εννοώ..![]()
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Για το "ειδικά", θα φανεί..
(Διεκδικώντας το βραβείο Σαστάλεγα 2014 "Παίχτης άλλης ομάδος"!)
(Διεκδικώντας το βραβείο Σαστάλεγα 2014 "Παίχτης άλλης ομάδος"!)
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Και μεις ειχαμε παρει Κουμαλο απο τοτεναμ???RoMaN έγραψε:Δηλαδή ο γαύρος *αλάκας είναι..;
Όχι γενικά, σε αυτήν την περίπτωση εννοώ..
Μ@λ@κες ημασταν???
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του θα παραχωρηθεί δανεικός στον Εργοτέλη..
Aσχετως αν ο παικτης ειναι παλτο ή ο κλωνος του Νταβιτς , εγω μενω στο απο πανω ..... :ugeek:
Στο τελος θα τελειωσουν οι ομαδες που δανειζει ο χοντρος και θα αρχισει να δινει δανεικους και σε αλλα αθληματα....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Καλά, δεν υπάρχει τρόπος να γίνει μία μνεία, ένα υπόμνημα στην ΟΥΕΦΑ, κάπου, που να δείχνει τους δανεικούς του γαύρου, ειδικά στον τέλη, που είναι και στην ίδια κατηγορία, με την κατηγορία οτι αλλοιώνεται η αξιοπιστία του πρωταθλήματος; Δεν μπορεί δηλαδή, έχει κάνει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ομάδα Β' στην ίδια κατηγορία και δεν κουνιέται φύλλο!!!
Και εμείς μαλώνουμε εάν ο Κλάους μπορεί να σπάσει τη μπάλα με πλάτη ή όχι...
Και εμείς μαλώνουμε εάν ο Κλάους μπορεί να σπάσει τη μπάλα με πλάτη ή όχι...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21323
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Αν δεν απαρτίζονται τα παραρτήματά του τουλάχιστον από 6 δανεικούς του παίχτες δεν πρόκειται μάλλον να μπεί κανένας στη διαδικασία.Είναι να απορεί κανείς,πράγματι ...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
K-geo ποιο διεθνη γκανεζο μεσο εφερε το χωριο σου κ δε μας λετε το ονομα?ε?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κάτσε μην γίνει καμια στραβή σου λέει, παρόλο που είναι παράρτημα, οπότε...τσουπ Αρετόπουλος στην Ξάνθη...πια ούτε τα προσχήματα...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μετά θα έχει δανεικούς και θα θέλει να δώσει και στον Π.Α.Ο.Κ.!shark4 έγραψε:
Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του θα παραχωρηθεί δανεικός στον Εργοτέλη..
Aσχετως αν ο παικτης ειναι παλτο ή ο κλωνος του Νταβιτς , εγω μενω στο απο πανω ..... :ugeek:
Στο τελος θα τελειωσουν οι ομαδες που δανειζει ο χοντρος και θα αρχισει να δινει δανεικους και σε αλλα αθληματα....
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
RoMaN έγραψε:Για το "ειδικά", θα φανεί..
(Διεκδικώντας το βραβείο Σαστάλεγα 2014 "Παίχτης άλλης ομάδος"!)
Επειδη μενω Νορβηγια και παρακολουθω το πρωταθλημα τους αυτο που ειδα ειναι οτι ο παικτης δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο αλλα εδεσε πολυ καλα με το συνολο της Strømsgodset ομαδα με νεαρους κυριως παικτες και αρκετα αθλητικους οι οποιοι παιζουν μαζι για αρκετα χρονια.
Στο προκειμενο ηδη το βραβειο ειναι δικο σου
...και ναι ο γαυρος πιαστηκε ...αλακας
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Η αδιαφορία του πλατινί είναι και προκλητική και επιδεικτική. Όχι μόνο στα θέματα των δανεικών παικτών. Το διαιτητικό είναι ακόμα χειρότερο και πιο εξόφθαλμο.bane1980 έγραψε:Καλά, δεν υπάρχει τρόπος να γίνει μία μνεία, ένα υπόμνημα στην ΟΥΕΦΑ, κάπου, που να δείχνει τους δανεικούς του γαύρου, ειδικά στον τέλη, που είναι και στην ίδια κατηγορία, με την κατηγορία οτι αλλοιώνεται η αξιοπιστία του πρωταθλήματος; Δεν μπορεί δηλαδή, έχει κάνει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ομάδα Β' στην ίδια κατηγορία και δεν κουνιέται φύλλο!!!
Και εμείς μαλώνουμε εάν ο Κλάους μπορεί να σπάσει τη μπάλα με πλάτη ή όχι...
Ίσως το παρακάτω να βοηθά.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.redplanet.gr/podosfairo/champions_league_podosfairo/th-theodwridhs-h-uefa-ektima-ton-olympiako.1541623.htmlΑν υπάρξει κάτι, θα το κάνει. Όσον αφορά τις φωτογραφίες στο ίντερνετ που αφορούσαν το ματς της Λιόν, η φωτογραφία του παίκτη σε γραφείο στοιχημάτων έχει τραβηχτεί περίπου 1,5 χρόνο πριν. Όσον αφορά την επιταγή, ήταν προγραμματισμένη δόση για την αγορά παίκτη".
Ο κ.Θεοδωρίδης αναφέρθηκε στις σχέσεις του Ολυμπιακού με την UEFA και έκανε λόγο για τη βελτίωση στη συμπεριφορά του Ολυμπιακού στους εντός έδρας αγώνες.
"Έχουν μιλήσει στο παρελθόν οι κ.κ. Πλατινί και Μαρινάκης, δεν μίλησαν τώρα. Οι σχέσεις είναι καλές. Υπάρχει εκτίμηση από μέρους της UEFA για τον Ολυμπιακό, γιατί φέτος έχει παρουσιάσει μια πολύ σημαντική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν.
Επί περίπου 30 ματς στη σειρά, πήγαινε στο πειθαρχικό για καπνογόνα και διάφορα άλλα. Φέτος η εικόνα ήταν υποδειγματική. Ο κ.Πλατινί θέλει η ατμόσφαιρα στα γήπεδα να είναι καλή χωρίς παρεκτροπές. Να συνεχίσει έτσι ο Ολυμπιακός. Είναι εύκολο να χύσεις την καρδάρα με το γάλα".
Τέλος, αποκάλυψε πως ο Πλατινί έχει παρακολουθήσει μεγάλο μέρος των αγώνων του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ στο Λονδίνο και στη Μασσαλία με τη Μαρσέιγ: "Του άρεσε πολύ-εντυπωσιάστηκε θα έλεγα-η επιθετική παραγωγικότητα του Ολυμπιακού", είπε χαρακτηριστικά.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport.gr/Article/%CE%95%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%A0%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF/Champions-League/%CE%A3%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%A0%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%AF-%CE%BF-%CE%98%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82/25-4052.html