33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ενα κλικ σταθερα πισω απο τη μπαλα...δεν μπορω να καταλαβω πως πας να σκοραρεις με βολ πλανε αεροπλανε κλπ(φαινεται η σιγουρια σου οταν το κανεις) ενω το πλασε σου και η προβολες σου θυμιζουν μικρο παιδι που φοβαται την κακια μπαλα...η φυση σηκωνει τα χερια ψηλα... :ugeek:
υγ τα κοντρολ στα 4 μετρα και τις πασες δεν περιμενω προσωπικα να τα βελτιωσεις...
υγ τα κοντρολ στα 4 μετρα και τις πασες δεν περιμενω προσωπικα να τα βελτιωσεις...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μην λειπεις απο την περιοχη οταν τα εξτρεμ, ή τα μπακ, πανε να βγαλουν σεντρα.
Πως θα βαλεις γκολ ρε σε κλαους?
Πως?
Γινεται αυτο το πραγμα εδω και ποσα ματς. Κανε προπονηση τα σπριντ , τι να σε πω. Ρωτα το γυμναστη το κομαντο να σου πει τι να κανεις.
Πιστευω δηλαδη ισα ισα να μαθεις λιγο να παιζεις με πλατη τον αμυντικο, και να εισαι λιγο πιο κινητικος μεσ την περιοχη, με τα στοιχεια σου θα εχεις καλα αποτελεσματα. Μπας και δουμε και εμεις ασπρη μερα.
Πως θα βαλεις γκολ ρε σε κλαους?
Πως?
Γινεται αυτο το πραγμα εδω και ποσα ματς. Κανε προπονηση τα σπριντ , τι να σε πω. Ρωτα το γυμναστη το κομαντο να σου πει τι να κανεις.
Πιστευω δηλαδη ισα ισα να μαθεις λιγο να παιζεις με πλατη τον αμυντικο, και να εισαι λιγο πιο κινητικος μεσ την περιοχη, με τα στοιχεια σου θα εχεις καλα αποτελεσματα. Μπας και δουμε και εμεις ασπρη μερα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106610
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Έχει δεχθεί 6 κίτρινες κάρτες. Στην 7η, θα πρέπει να λείψει σε 2 από τους επόμενους 4 αγώνες.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Με τον επιθετικό που θα πάρουμε σίγουρα θα λείψει!ΑποστόληςΑ έγραψε:Έχει δεχθεί 6 κίτρινες κάρτες. Στην 7η, θα πρέπει να λείψει σε 2 από τους επόμενους 4 αγώνες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
tsoupakampra
- Δημοσιεύσεις: 202
- Εγγραφή: Τετ 15 Ιαν 2014, 23:06
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αυτος που περυσι εβαλε τοσα γκολ (με συμπαιχτες ρομπερ και φωτακη) οσα δεν ειχε βαλει ο Μουσλιμοβιτς οσα χρονια επαιζε σε μας..Αυτος που εχει απο τα χαμηλοτερα συμβολαια αλλα δυστυχως τα εχει δωσα ολα σε τατουαζ(??)..Αυτος που ακουει μπινελικι και αντι να κανει την κοτα βγαινει μπροστα σαν αρχηγος..Τοσα χρονια θελαμε να βγαζουμε παιδια απο τα σπλαχνα μας και τωρα τα μπινελικιαζουμε...Φοβαμαι τι θα ακουσει ο καιμενος ο Κουλουρης και ο Ποζογλου!aspromauritrela έγραψε:Διαγράφηκε διότι αναφέρθηκε σε ποδοσφαιριστή μας υποτιμητικά με νούμερο και όχι με το όνομα ή το επίθετό του.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Αυτήν την κίνηση στο χώρο του Ολίσε δεν την έχω δει από τον Κλάους, παραμόνο στο ματς με τη Σάλκε στο γκολ..
Ανασυντάξου γιατί σε έβαλε τα γυαλιά ο Ολίσε..
Ανασυντάξου γιατί σε έβαλε τα γυαλιά ο Ολίσε..
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
+1tsoupakampra έγραψε:Αυτος που περυσι εβαλε τοσα γκολ (με συμπαιχτες ρομπερ και φωτακη) οσα δεν ειχε βαλει ο Μουσλιμοβιτς οσα χρονια επαιζε σε μας..Αυτος που εχει απο τα χαμηλοτερα συμβολαια αλλα δυστυχως τα εχει δωσα ολα σε τατουαζ(??)..Αυτος που ακουει μπινελικι και αντι να κανει την κοτα βγαινει μπροστα σαν αρχηγος..Τοσα χρονια θελαμε να βγαζουμε παιδια απο τα σπλαχνα μας και τωρα τα μπινελικιαζουμε...Φοβαμαι τι θα ακουσει ο καιμενος ο Κουλουρης και ο Ποζογλου!aspromauritrela έγραψε:Διαγράφηκε διότι αναφέρθηκε σε ποδοσφαιριστή μας υποτιμητικά με νούμερο και όχι με το όνομα ή το επίθετό του.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μην τους ακούς ρε Κλάους κάνε τα δικά σου!ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Εκτός από το γκόλ ήταν και όλες οι τοποθετήσεις του σωστές σήμερα